Komentarze użytkownika mrau83

Szyderca
mrau83
2012-07-02 14:03:12
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
deklarowanej wiary dopuszczają się krzywdzenia innych? Niektórzy ludzie w imieniu wiary i religii dopuszczali się i dopuszczają się zbrodni. Więc gdzie tu to całe "trzymanie w ryzach"? 'Usuwając' religię ludzie po prostu przestaną mieć wymówkę do zła które czynią i moim zdaniem to dobrze,

Szyderca
mrau83
2012-07-02 14:05:55
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
bo w dzieki temu też stracą przywileje wynikające z wyznawania danej wiary lub bycia jej głosicielem. Zresztą.. --> od trzymania w ryzach jest prawo a w szczególności prawo karne. Religia już dawno utraciła zdolność trzymania ludzi w ryzach.

Szyderca
mrau83
2012-07-02 14:55:25
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
Jeszcze jedno --> nawet jeżeli mowa o samej tylko naturze człowieka a nie naturze w sensie bardziej ogólnym, to i tak jestem zdania, że ateizm jest zgodny z natura człowieka. Ba to, że człowiek szuka wyjasnienia zachodzących zjawisk nie jest jeszcze podstawą do twierdzenia, że w naturze człowieka

Szyderca
mrau83
2012-07-02 15:02:15
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
leży wiara w boga a to chociażby dlatego, że często z tego szukania wytłumaczenia zachodzących zjawisk dochodzi się do prawdy jaką jest nauka. Więc w naturze człowieka leży szukanie przyczyny i wytłumaczenia tego co się dzieje i dlaczego się dzieje tak a nie inaczej, ale nie jest to tożsame z wiarą

Szyderca
mrau83
2012-07-02 15:07:14
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
w boga/teizmem. Bóg to pójście na łatwiznę w tłumaczeniu zachodzących zjawisk, których przyczyny ani sposobu działania człowiek JESZCZE nie rozumie. Więc naturalnym stanem człowieka jest ateizm -- w przeciwnym wypadku ludzie rodząc się mieliby już jakieś pojęcie o bogu a tak nie jest.

Szyderca
mrau83
2012-06-27 20:52:09
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:4)
E tam.. Mimo, że nie popieram religii w szkołach, to jest jeden powód mogący świadczyć o tym, że POWINNA BYĆ OBOWIĄZKOWA --> od kiedy weszła do szkół dzieciarni religia przestała się podobać i mamy teraz wysyp nastawionych krytycznie do religii ludzi. Więc czy religia powinna być obowiązkowa? Hmm

Szyderca
mrau83
2012-06-27 20:55:32
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:1)
Hmmm... nie jestem w stanie tego jednoznacznie stwierdzić, bo z jednej strony obowiązkowość religii powoduje niechęć do niej i tym samym prowadzi do zeświecczenia społeczeństwa a z drugiej == finansowanie katechetów z budżetu..

Szyderca
mrau83
2012-06-27 21:10:25
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:2)
Jak to jak oceniać wiarę? Już pomijam, że wiara nie powinna być oceniana a to co kto zapamietał z lekcji religii. No ale.. im gorzej będą oceniać tym lepiej, nie? ;)

Szyderca
mrau83
2012-06-27 21:19:00
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:2)
No to tym lepiej, że dzieciaki lecą na ocenę, bo to świadczy o kolejnej pozytywnej rzeczy --> religia schodzi na drugi plan, staje się mało ważnym przedmiotem, czymś dzięki czemu można osiągnąć pewien cel czyli religia przestaje mieć jakiekolwiek głębsze znaczenie. Oczywiście ma to pewne negatywn

Szyderca
mrau83
2012-06-27 21:20:50
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:2)
negatywne skutki, ale mimo wszystko jestem zdania, że jednak pozytywy przeważają, bo póki co religia i dzięki niej kk w Polsce jest tak silny i przez to my Polacy jesteśmy tak osłabiani.

Szyderca
mrau83
2012-06-27 20:43:03
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:2)
Szczerze, to wolę jak ludzie mają szacunek dla innych ludzi a mam gdzieś czy mają szacunek dla jakiegoś obrazu i to w dodatku namalowanego po to aby sprzedać go z zyskiem(coś a'la wykorzystywanie cudzego imienia i sławy dla wlasnych korzyści)

Szyderca
mrau83
2012-06-23 01:42:55
Pokaż absurdOcena: 2(glosow:2)
"noralne" to nie jest.., bo zwykle ludzi sie chowa pod ziemia..

Szyderca
mrau83
2012-06-19 21:12:18
Pokaż absurdOcena: 2(glosow:2)
Dla debili broniacych kk: kk jest podobno reprezentantem boga na ziemi i ma swiecic przykladem, wiec o wiele gorszym jest, nawet pojedynczy 'wybryk' ksiedza niz ktoregokolwiek innego czlowieka. Ba kk ma kosmiczne przywileje w Polsce, jest niemal nietykalny a zamiast byc wdzieczni to skrywaja zlo jak

Szyderca
mrau83
2012-06-19 21:16:15
Pokaż absurdOcena: 2(glosow:2)
zlo jakiego sie dopuszczaja hierarchowie kk i domagaja sie kolejnych przywilejow. Do tego czesc z nich pluje jadem i nastawia negatywnie 'wyznawcow' do wszystkich ktorzy sie kk sprzeciwiaja i wytykaja mu zlo jakiego sie kk dopuszcza. Tak, caly kk, bo nawet papiez bronil pedofilow w sutannach.

Szyderca
mrau83
2012-06-19 21:21:39
Pokaż absurdOcena: 2(glosow:2)
Jak kk i hierarchom kosciola odebrane zostana wszystkie przywileje i zostana objecie takimi samymi zasadami jak inni obywatele i jak beda w ten sam sposob karani, to wtedy dopiero bedzie mozna mowic o tym, ze to co oni robia zlego jest takim samym zlem jakiego dopuszczaja sie przestepcy. w przeciwny

Szyderca
mrau83
2012-06-19 21:24:02
Pokaż absurdOcena: 2(glosow:2)
w przeciwnym wypadku wszystkie przestepstwwa jakich sie dopuszczaja sa o wiele gorsze od przestepstw jakich czasem dopuszczaja sie inni ludzie. W sumie to i tak to, ze kk jest reprezentantem boga i tak swiadczy na niekorzysc kk w przypadku przestepstw jego przedstawicieli.

Szyderca
mrau83
2012-06-19 01:20:27
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:5)
Albo ja czegos nie rozumiem, albo po prostu chyba pomylil miejscami karteczki "Czechy" i "Polska", bo przeciez Czechy to kraj w wiekszosci ateistyczny i majacy kosciol gleboko w d. Polska podobno wrecz przeciwnie. W kazdym badz razie ani wóda ani wiara Polsce zwyciestwa nie dala

Szyderca
mrau83
2012-06-19 01:19:00
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
komentarz usunięty przez użytkownika

Szyderca
mrau83
2012-06-18 21:51:08
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:3)
Szlag cie trafia z tego powodu, ze sprawa dotyczy pewnej figury czyli sfery wiary czy dlatego, ze debilizmem jest fotografowanie robienia loda? Bo jezeli to pierwsze to ty jestes bezmozgiem a jak to drugie to w sumie po czesci popieram, ale z drugiej strony kazdy moze robic co chce dopoki nikogo nie

Szyderca
mrau83
2012-06-18 21:53:44
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:3)
.. dopoki nikogo nie krzywdzi a jakos nie widze zeby dziala sie tutaj komus krzywda(to, ze cos narusza czyjs swiatopoglad nie oznacza, ze to cos jest krzywdzace)
<< Pierwsza
< Poprzednia
1
2
3
4
Następna >
Ostatnia >>

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.