Komentarze użytkownika plemiona1234
Łowca
plemiona1234
2015-01-31 16:31:58
Pokaż absurdOcena: 2(glosow:2)
tak się składa, że po II WŚ przedwojennej inteligencji zostało w Polsce jak na lekarstwo a i ta co pozostała była
niestety sekowana to wtedy powstało to słynne hasło "nie matura a chęć szczera zrobi z ciebie oficera" i niestety
ci inteligenci z szybkiego awansu społecznego otrzymali wykształcenie ale o ogładzie i kulturze osobistej nikt już
nie pamiętał także nie dziw się caleaka, niechęci chłopów i robotników do (jak ich w tych środowiskach określania)
"ćwierćinteligentów" często drobnych cwaniaczków i
chamów którzy nader szybko "zapomnieli" o swoich kor
Łowca
plemiona1234
2015-01-31 16:38:10
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:1)
korzeniach a z inteligencją przedwojenną łączyła ich tylko nazwa a teraz mamy drugą falę szybkiego awansu społecznego , niektórzy nazywają ich uczestników słoiki ale ja z tym określeniem się nie zgadzam bo to nie dotyczy tylko przyjezdnych z mniejszych miejscowości do dużych miast ale i ruchów wewnątrz miast ale jedna i druga fala ma wspólny mianownik - doprowadziła do obniżenia standardów
Łowca
plemiona1234
2015-01-31 12:58:19
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
komentarz usunięty przez użytkownika
Łowca
plemiona1234
2015-01-31 12:26:06
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:3)
niggerkillerKKK podejrzewam , że ty też jesteś jednym z tych "uczonych" (cokolwiek to ma znaczyć, choć po dłuższym zastanowieniu słowo to nabiera całkiem nowego sensu może powinno się go używać do osób które ktoś próbował uczyć czyli były "UCZONE" - inna sprawa czy zostały nauczone czy tylko stanęło na "UCZENIU") nie myl wykształcenia z mądrością czy zaradnością życiową a tym bardziej kulturą osobista to są odległe od siebie pojęcia. Reasumując 1. "uczony" - osoba którą ktoś próbował uczyć, 2. wykształcony - uczony który się czegoś nauczył, 3. mądry ten
Łowca
plemiona1234
2015-01-31 12:42:36
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:1)
3. mądry - ten który nie dość , że wie czego ma się nauczy ale i potrafi zdobyta wiedzę wykorzystać w praktyce. niggerkillerKKK - to nie wina rynku pracy ale systemu nauczania w powiązaniu z lenistwem i niezaradnością "uczonych" i uleganiu modom bez oglądania się na realia rynku pracy - uczelnie zachowują się tak jakby to one kreowały zapotrzebowanie na rynku pracy a nie odwrotnie.
Łowca
plemiona1234
2015-01-31 12:46:45
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
masz rację tym bardziej , że nie jeden przyuczony "gimnazjalista" lepiej sobie radzi niż gość z mgr. ale to nie jest reguła i nie dotyczy wszystkich tylko dotyczy określonych zawodów/zajęć.
Łowca
plemiona1234
2015-01-28 20:56:06
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:1)
stara się o immunitet
Łowca
plemiona1234
2015-01-28 16:44:23
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:3)
max nie widzisz , że to tylko prawnicze sztuczki by przedłożyć postępowanie spadkowe w celu "rozwodnienia" masy spadkowej ale jak to mówią każdy pretekst jest dobry by manipulować innymi widzę , że czerpiesz pełnymi garściami z radzieckiej sztuki dyplomacji.
Łowca
plemiona1234
2015-01-28 15:22:54
Pokaż absurdOcena: 16(glosow:16)
a gdzie tu wiocha? facet z luzem w...... co się będzie przejmował elementem który się nie przejmuje
Łowca
plemiona1234
2015-01-28 13:31:05
Pokaż absurdOcena: 3(glosow:3)
księża patrioci - Komisja Księży przy Związku Bojowników o Wolność i Demokrację/ Komisja Duchownych i Świeckich Działaczy Katolickich przy Ogólnopolskim Komitecie Frontu Narodowego/Koła Księży przy Zrzeszeniu Katolików Caritas - episkopat zabronił udziału księży w tech organizacjach ale i tak było w nich około 1k księży
Łowca
plemiona1234
2015-01-28 13:17:01
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:1)
widzę , że masz sporo argumentów na potwierdzenie twojej tezy - tak jak myślałem zupełnie jak w utworze Ignacego Krasickiego
Łowca
plemiona1234
2015-01-28 12:34:20
Pokaż absurdOcena: 4(glosow:6)
gandziagun a czy wiesz o czym piszesz , mam rodnię na wsi , nie można powiedzie , że źle i się powodzi , nowy sprzęt, nowa obora , duże dochody ale jest jedno małe ale - praca po 12-16hna dobę nie ma czegoś takiego jak sobota, niedziela czy długi weekend, o świętach nie wspominając i mała rzecz o której nikt głośno nie mówi prawie 10mln kredytu który trzeba spłaci w ciągu 15 lat. Jedynym przywilejem rolniczym jaki im został to ubezpieczenie w KRUS - płaca mniej ale jednocześnie i mniej otrzymują nie wspominając już o tym , że mieszkańcy wsi maja gorszy dostęp do dóbr kultury
Łowca
plemiona1234
2015-01-28 12:42:57
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:3)
infrastruktury nie wspominając , że młodzież na wsi pracuje a nie spędza wolny czas siedząc przed komputerem. Za chwile ktoś powie , że nie płacą podatków ale tak nie jest prowadza normalna firmę z pełna rachunkowością rolną i wszytko jest rozliczane na faktury po prostu inaczej się nie da ( wszystko jest ewidencjonowane zarówno sprzedaż jak i zakupy)w tym gospodarstwie pracują rodzice z dwoma synami + 2 pracowników na tych 6 osób sprzedają produkty za około 3mln rocznie ale po opłaceniu pracowników, kosztów materiałowych i pracowników
Łowca
plemiona1234
2015-01-28 12:52:01
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:3)
nie zostaje im się więcej jak 10k/msc. myślisz , że to dużo a wystarczy , że jakiś polityk powie/zrobi coś głupiego i okazuje się , że nagle mięso czy żywiec staniało o 30-40% i niema gdzie tego sprzedać a gospodarstwo to nie fabryka gwoździ gdzie możesz ja zamkną z dnia na dzień tam cykl produkcyjny trwa od roku do dwóch , pracuje, dokłada , ale dalej musi to robić bo by stracił wszystko, także KRUS można traktowa tylko jako rodzaj ekwiwalentu za poniesione straty i gorszy dostęp do dóbr niż w mieście Jest jeszcze druga grupa b.małych rolników gdzie albo są ubezpieczeni w krus i coś tam pł
Łowca
plemiona1234
2015-01-28 12:53:32
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:4)
płacą albo idą po zapomogę do mops/gops jak myślisz co dla budżetu będzie tańsze.
Łowca
plemiona1234
2015-01-28 08:58:30
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:2)
max oni oceniają historię ze swojego punktu widzenia a my ze swojego (relatywizm) nie myl faktów z ich oceną to dwie różne sprawy dla nas atak Niemiec w 1939r był okupacją ale już Ukraińcy, Litwin, Łotysze czy Estończycy traktowali ich jako wyzwolicieli dla jednych było to mniejsze zło a dla innych potencjalny sojusznik do walki ze znienawidzonym "wujaszkiem" Stalinem. Dla większości Polaków i dla mnie też ss-galizien to banda zdegenerowanych morderców/bandytów ale na Ukrainie oni postrzegani jako bojownic walczący o ich niepodległości zarówno ze znienawidzonymi tam Rosjanami jak i
Łowca
plemiona1234
2015-01-28 09:05:35
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:3)
Polakami gdyż niestety w tamtym okresie byliśmy traktowani tam jako okupanci co ma swoje zaszłości historyczne, a że Ukraina nie ma swojej zbyt bogatej tradycji narodowej to szukają bohaterów trochę na siłę i mają takich "bohaterów" jakich mają , do tego dochodzi też brak edukacji i próby prostego(prostackiego)budowania tożsamości narodowej. Inna sprawa , że na wschodzie nigdy nie ceniono ludzkiego życia i dalej się go nie ceni tam człowiek jest tylko narzędziem przydatnym do danej funkcji a jeśli nie jesteś potrzeby/przeszkadzasz to cię eliminują.
Łowca
plemiona1234
2015-01-28 21:46:53
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
Bananpl69 oczywiście , że masz rację , że trzeba o tym pamiętać i nie tylko pamiętać ale mówić/uczy nie tylko u nas jak i u nich ale w chwili obecnej oni szukają swojej tożsamości narodowej i stąd ten brak pokory( a raczej brak znajomości historii, przedstawianej u nich dość jednostronnie)), do głosu dochodzi u nich pierwsze pokolenie urodzone po upadku komunizmu , jak doświadczy biedy i prześladowań to niestety obudzą się demony przeszłości , ale wszystko przed nami
Łowca
plemiona1234
2015-01-27 16:10:35
Pokaż absurdOcena: 3(glosow:3)
to widać , że jeszcze nie byłeś w żadnym starszym kościele a o freskach z Kaplicy Sykstyńskiej też nie słyszałeś, ale rozumiem, że w szkole jeszcze tego nie przerabiałeś/aś
Łowca
plemiona1234
2015-01-27 09:28:59
Pokaż absurdOcena: -2(glosow:6)
szkoda , że w lustrze wypadł ciut gorzej
<< Pierwsza
< Poprzednia
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
Następna >
Ostatnia >>
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.