Komentarze użytkownika plemiona1234
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/0/1050559.jpg)
Łowca
plemiona1234
2019-01-25 13:09:20
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
środkowy to to nie jest ale co do biodrówki to raczej masz rację - za długo ucięty (środkowy) od karku jest bardzo podobny - ale to ta sama cena to raczej na biodrówkę bym stawiał jak nie zobaczysz z drugiej strony to ciężko przesądzać
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/0/1050559.jpg)
Łowca
plemiona1234
2019-01-25 10:44:57
Pokaż absurdOcena: -2(glosow:2)
polędwiczka jest obrośnięta tłuszczem i jest cieńsza to raczej mi wygląda na "kiepsko" obrobiony schab od strony biodrówki (zawsze to parę deko mięsa w większej cenie przybędzie)
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/0/1050559.jpg)
Łowca
plemiona1234
2019-01-23 11:00:21
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
pewnie by sam chętnie ogarnął
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/0/1050559.jpg)
Łowca
plemiona1234
2019-01-23 10:44:01
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:7)
agresor za dużo filmów się naoglądałeś za mało "życi" znasz (albo i wcale)
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/0/1050559.jpg)
Łowca
plemiona1234
2019-01-23 10:42:44
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
komentarz usunięty przez użytkownika
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/0/1050559.jpg)
Łowca
plemiona1234
2019-01-22 17:50:15
Pokaż absurdOcena: -2(glosow:2)
nie oszukujmy się jeśli ktoś wie to co jest po prawej to niema kłopotu ze wszystkim co jest po lewej
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/0/1050559.jpg)
Łowca
plemiona1234
2019-01-19 09:37:28
Pokaż absurdOcena: -3(glosow:3)
kornas to jest bardzo zły pomysł , klucze się na pewno nie przyspawają, pomijają fakt że dawca powinien być większy od biorcy a minus powinien być podłączony jak najdalej od akumulatora(biorcy) to takie połączenie w najlepszym przypadku może skutkować iskrzeniem które to może doprowadzić albo do wtopienia słupka a przy odrobinie szczęścia do wybuchu akumulatora
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/0/1050559.jpg)
Łowca
plemiona1234
2019-01-22 14:05:20
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
BlackDeathAngel jakby nie patrzeć niema bata żeby klucz się "zespawał" z klema akumulatora i nie ma tu znaczenia jakie będzie tu natężenie im większe tym większe prawdopodobieństwo, że słupek na akumulatorze się wytopi (temp. topienia ołowiu 327 stopni stali około 1530)- po rozgrzaniu się "połączenia" do około 300 stopni słupek zwyczajnie zacznie się topić co może skutkować iskrzeniem co zwykle prowadzi do dalszego topienia słupka lub w skrajnych wypadkach efektownej eksplozji akumulatora.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/0/1050559.jpg)
Łowca
plemiona1234
2019-01-22 14:20:05
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
ikswohceicjow drogie dziecko pewnie nie wiesz ale odpalanie auta na "pożyczony" prąd przeprowadza się w przypadku gdy własne źródło zasilania(akumulator)jest"padnięty"i dlatego podłączenie mniejszego akumulatora i to w taki sposób mija się z celem - po prostu ten większy "zeżre" prąd z mniejszego,podczas uruchomiania silnika nie zwiększa się żadne napięcie po pierwsze silnik nie pracuje nawet na obrotach minimalnych to i alternator nie generuje prądu (alternator przy 1k obrotów czyli na wolnych obrotach generuje raptem kilka A a rozrusznik w tym czasie pobiera prą
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/0/1050559.jpg)
Łowca
plemiona1234
2019-01-22 14:25:18
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
ikswohceicjow napisałeś "Kolejna sprawa jest taka że aby akumulator się nagrzewał grożąc wybuchem musiałby być połączony plus z minu" a to pewnie nie wiesz, że wpinając akumulator w obwód łączysz plus z minusem przez odbiornik i że jeśli odbiornik pobiera odpowiednio dużo prądu to aku się rozgrzeje .....
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/0/1050559.jpg)
Łowca
plemiona1234
2019-01-22 20:58:14
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
ikswohceicjow
tak to możesz zrobić w 40 letnim ursusie twojego dziadka, w nowym (nowoczesnym samochodzie) robi się to trochę inaczej,a po drugie rozmawiamy o zdjęciu i o skutkach tak "podłączonego" aku a ten mi to o pierdołach gaworzy.
Ps. podstawą rzeczą odróżniająca jeden aku 12V od drugiego 12V jest jego pojemność i zdolność rozruchowa także idź zapytaj się taty a on ci wytłumaczy co i jak a swój szczeniacki język zachowaj dla kolegów z klasy, masz ferie zimowe i nadmiar kompa ci zaszkodził
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/0/1050559.jpg)
Łowca
plemiona1234
2019-01-23 09:22:17
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
ikswohceicjowc dzieci jednak powiń korzystać z komputera pod kontrola rodziców!!!!
Nie wnosisz nic MERYTORYCZNEGO do rozmowy to powiem krótko ZAJAZD
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/0/1050559.jpg)
Łowca
plemiona1234
2019-01-23 10:28:08
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
Black.. jako spawacz zapewne wiesz, że żeby mówić o procesie spawania musimy pamiętać,że do tego procesu potrzebne jest stopienie OBU łączonych elementów tu co najwyżej klucz może się przylutować do klemy (jeśli potrafisz pospawać ołów ze stalą to musisz być mistrzem w swoim fachu ja jeszcze takiego fachowca nie poznałem) problemem w tym przypadku nie jest samo zespolenie klucza ze słupkiem a raczej jego ewentualny brak/niedostateczny kontakt który może prowadzić do iskrzenia co najczęściej skutkuje uszkodzeniem słupka lub efektownym "bum" - 1000 razy się uda a za 1001 jest płacz
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/0/1050559.jpg)
Łowca
plemiona1234
2019-01-23 10:36:04
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
mi tak operator wywalił aku 100AH w ładowarce - podjechał z "matką" 2x 250Ah i w 100 jedna cela poleciała do góry całe szczęście, że sam "wlazł" do kabiny i go nie poparzyło - jak on to zrobił nie wiem jak przyszedłem to już zdążył wszystko podpinać
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/0/1050559.jpg)
Łowca
plemiona1234
2019-01-23 17:40:45
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
ikswohceicjow
i gadał dziad do obrazu po PIERWSZE to jest sytuacja AWARYJNA i skoro ktoś się pokusił o pożyczkę prądu z innego aku to znaczy że ten pierwszy PADŁ i tam już NIEMA się co sumować bo i napięcie pewnie koło 10V albo i sporo niższe a i o jakiejkolwiek pojemności ZBYTECZNEJ dla rozruchu nie może być mowy a po drugie samo połączenie jako SZEREGOWE jest OK ale sposób jego wykonania jest nie tylko niezgodny ze sztuka ale też niebezpieczny który , pomijając już fakt, że takie połączenie mniejszego dawcy do biorcy skutkuje rozładowaniem dawcy, zwiększamy możliwość iskrzenia a niczym ni
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/0/1050559.jpg)
Łowca
plemiona1234
2019-01-23 17:46:49
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
nie przymocowany aku podczas rozruchu/drgań może wylądować na drugim aku czy w dowolnej części komory silnikowej lub poza-nią. Czy na tej focie jest fiat 600?
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/0/1050559.jpg)
Łowca
plemiona1234
2019-01-23 20:56:31
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
masz racje to jest połączenie równoległe ale człowieku ogarnij się rozmawiamy o tym konkretnym przypadku nie wymyślaj niestworzonych historii o ewereście i twojej kreatywności a stwierdzenie, że "przy czym pisałem że wątpliwe jest uruchomienie silnika taką metodą kiedy alternator nie ładuje rozładowanego akumulatora." jest co najmniej IDIOTYCZNE człowieku ogarnij się jaki alternator ładuje akumulator podczas rozruchu nie dość, że podczas rozruchu alternator w ogóle nie wytwarza napięcia większego niż napięcie akumulatora to po drugie nawet przy nominalnych obrotach silnika jest to ra
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/0/1050559.jpg)
Łowca
plemiona1234
2019-01-23 21:06:41
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
raptem kilkanaście amperów a rozrusznik zużywa podczas rozruchu nawet do 300A. Także pseudo kreatywnością w żaden sposób nie nadrobisz braku wiedzy. Człowieku w czasie gdy ja bawiłem się w motoryzacje ty ręką z nocnika kluski wyciągałeś i mówiłeś amciu. Pamiętaj jeśli coś jest głupie na pewno nie jest kreatywne. W tym przypadku jedynym sensownym rozwiązaniem przy braku kabli rozruchowych jest podmiana(ale mądre, przy starych autach bez kompa zwykła podmiana akumulatorów) bo w ten sposób jest małe prawdopodobieństwo na odpalenie auta a w najlepszym przypadku rozładuje dawce.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/0/1050559.jpg)
Łowca
plemiona1234
2019-01-23 21:14:48
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
Ps jak byś nie wiedział to przy każdym uruchomieniu silnika alternator NIE ŁADUJE akumulatora - zbyt małe obroty i CAŁY prąd potrzeby rozrusznikowi pobierany jest z akumulatora
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/0/1050559.jpg)
Łowca
plemiona1234
2019-01-23 21:20:34
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
może nie wiesz ale jeśli masz 2 rozładowane akumulatory to można spróbować odpalić auto łącząc je szeregowo ale nie polecam tej metody przy nowoczesnych pojazdach można zjarać elektronikę to tak by było kreatywnie teraz ty się popisz czekam
<< Pierwsza
< Poprzednia
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
Następna >
Ostatnia >>
![hopaj](https://cdn.wiocha.pl/img/logosy/hopaj_logo.png)
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.