lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu

Komentarze użytkownika mariusz081


mariusz081
2014-02-13 12:31:03
Pokaż absurd
Ocena: 45(glosow:49)
Moim skromnym zdaniem w Polsce brakuje prawa jakie obowiązywało przed drugą wojną. Urzędnik państwowy, który z rozmysłem działał na szkodę obywateli lub dopuścił się defraudacji państwowej kasy karany był śmiercią. Nie żeby od razu karać śmiercią, ale urzędnik taki powinien zwrócić pieniądze i mieć dożywotni zakaz pełnienia funkcji państwowych (w trybie natychmiastowym). I oczywiście likwidacja immunitetu. To może nauczyłoby rządzących odpowiedzialności za swoje czyny. A w obecnej sytuacji dymają obywateli a głupi tłum idzie i głosuje na te same osoby od 22 lat.

mariusz081
2014-02-13 19:17:08
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Pisząc o urzędnikach miałem też na myśli oczywiście sędziów i prokuratorów. Prawo powinno dotyczyć wszystkich bez jakichkolwiek wyjątków. Ale masz rację problem sądownictwa w Polsce jest poważny i rośnie bardzo szybko jak wrzód na tyłku społeczeństwa. Co do więzienia zgoda, ale tylko jeśli sami skazani zapracowaliby (najlepiej fizycznie) na swoje utrzymanie. Swoją drogą to powinno dotyczyć wszystkich więźniów.

mariusz081
2014-01-26 20:22:08
Pokaż absurd
Ocena: 3(glosow:3)
Selekcja naturalna. Debile powoli sami się wykończą.

mariusz081
2014-01-23 21:06:36
Pokaż absurd
Ocena: 13(glosow:13)
A gdyby tak wprowadzić prawo jakie obowiązywało przed wojną? Tzn. Jeśli urzędnik państwowy celowo działał na szkodę obywatela, lub dopuścił się defraudacji państwowych pieniędzy skazywany był na karę śmierci. Oczywiście nie żeby od razu karać śmiercią, ale np. zakazać dożywotnio wykonywania wszelkich funkcji państwowych i rzecz jasna taki urzędnik musiałby wszystkie pieniądze zwrócić. Może to by ich czegoś nauczyło. I myślę, że ich liczba znacznie by zmalała, co byłoby korzystne dla budżetu.

mariusz081
2014-01-17 21:05:20
Pokaż absurd
Ocena: 2(glosow:4)
Dopóki chodzi tylko o interwencje w sprawie "swoich obywateli" (czytaj np. Niemców) szalejących w Polsce to ok, ale ludzie mają obawy i niestety prawdopodobnie słuszne, że polski rząd może poprosić o pomoc sąsiadów w przypadku antyrządowych demonstracji. Aktualny rząd udowodnił już nie raz, że nie można mu ufać. Dziś zapewniają, że obce siły nie wkroczą do Polski bez potrzeby a jutro mogą zmienić zdanie bo nie będą radzić sobie z POLSKIMI demonstrantami. Nie dziw się, że ludzie nie ufają premierowi.

mariusz081
2014-01-17 21:37:31
Pokaż absurd
Ocena: 5(glosow:5)
Bez urazy ale teraz to Ty jesteś śmieszny. Nie rozumiesz albo nie chcesz zrozumieć. Nie chodzi o to, że ludzie nie znają prawa, ale o to że nie ufają rządowi i premierowi. A co do demonstracji to podczas ruchu demonstracji przeciw ACTA w moim mieście, oddziały szturmowe policji "przeszkadzały" demonstrantom. Akcja była legalna i przed 22 a i tak wiele osób, w tym i ja, zostało spisanych za wykrzykiwanie antyrządowych haseł (bez wulgaryzmów), więc proszę cię nie mów, że nic takiego nie ma w Polsce miejsca.

mariusz081
2014-01-17 21:40:00
Pokaż absurd
Ocena: 2(glosow:2)
A i jakoś nadal nie przedstawiłeś ani jednego z argumentów, o których tyle krzyczysz. Dziwne...

mariusz081
2014-01-17 22:27:21
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:7)
Ja czytam ze zrozumieniem za to Ty chyba nie. Chodzi o to, że rząd uchwalił tę ustawę akurat teraz, w czasie gdy poparcie PO spada a obywatele coraz odważniej wyrażają swoje niezadowolenie. Co cię dziwi? Rząd też to zauważył i czym prędzej łyknął chętnie to co im Bruksela podesłała, zasłaniając się prawem UE. Ale dla ciebie wszyscy to debile bo nie zgadzają się pokornie na każdy chłam jaki im się od góry wciska...

mariusz081
2014-01-17 22:33:22
Pokaż absurd
Ocena: 4(glosow:6)
Poza tym mówisz o demokracji. Dlaczego więc nie ma dostępu do listy agentów UB/SB? Dlaczego IPN nie udostępnia teczek obecnych posłów, senatorów, wojewodów itd? Dlaczego nie przeprowadzono do końca lustracji? Dlaczego wśród najwyżej postawionych polityków wciąż są urzędnicy PRL? Dlaczego obalono rząd Olszewskiego, który chciał odciąć RP od PRL raz na zawsze? Nie bredź o demokracji bo dopóki rządzić będą dawni komuniści to pełnej demokracji nie będzie w Polsce. A i żeby nie było ja PiS też nie popieram. Swoją drogą tylko kretyni mówią "PO albo PiS".

mariusz081
2014-01-17 22:51:54
Pokaż absurd
Ocena: 5(glosow:7)
Poświęciłem trochę czasu na szukanie informacji. Napisałem do znajomego Niemca. U nich nikt nie słyszał o tym by na terenie ich kraju mogły interweniować służby spoza UE i NATO. Poza tym prawo UE, o którym tak ochoczo rozprawiasz dotyczy państw UE a nie jak to jest w "polskiej" ustawie państw ościennych. Przykro mi ale "polski" rząd swymi ustawami wybiega poza to co narzuca Bruksela.

mariusz081
2014-01-19 20:56:56
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:3)
Proszę cię nie osłabiaj mnie. Chcesz poważnie dyskutować a jesteś bardziej ograniczony niż niż przysłowiowy moher. No ku*wa "na kogo głosowałeś skoro nie na PiS ani PO". To przez takich ludzi w Polsce od 92 roku skład sejmu się praktycznie nie zmienia, a zmieniają się jedynie nazwy partii. Poczytaj sobie ile partii startowało w wyborach. Wcale nie trzeba głosować na PO czy PiS. Masakra

mariusz081
2014-01-20 17:40:52
Pokaż absurd
Ocena: 2(glosow:2)
A co ty taki ciekawski? Oczywiście, że na partię spoza sejmu. Na Nową Prawicę. Bo chcę żeby się coś wreszcie zmieniło. Nie popieram żadnej z partii, które są w sejmie niezmiennie od 92 roku. Uważam, że trzeba być naprawdę tempy albo mieć jakiś interes w tym, żeby skład sejmu się nie zmieniał, żeby od ponad 20 lat głosować na tych samych ludzi i narzekać, że jest źle. Ale w ogóle to co cię to interesuje? Ty pewnie głosowałeś na PO bo w TVN powiedzieli, że tak trzeba. Skończ już bo się ośmieszasz coraz bardziej.

mariusz081
2014-01-20 21:35:47
Pokaż absurd
Ocena: 3(glosow:3)
Tak jak myślałem. Kolejny "inteligentny" co to partię wiąże tylko z jednym jej przedstawicielem. Nowa Prawica to nie tylko Mikke tak jak PiS to nie tylko Kaczyński czy PO to nie Tusk. Człowieku kiedy pojmiesz tak prostą rzecz? A tak na marginesie to ja jestem zadowolony z życia, tylko wku*wia mnie to, że od ponad 20 lat nic się nie zmienia i nikt nie chce nic z tym zrobić, bo ludzie myślą schematami tak jak ty(co jest dla mnie śmieszne). Ale to niestety wina systemu, który za wszelką cenę chce zapobiec samodzielnemu myśleniu.

mariusz081
2014-01-13 19:51:33
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:1)
Może to lepiej, bo niektórzy naprawdę nie powinni się rozmnażać.

mariusz081
2014-01-13 19:47:25
Pokaż absurd
Ocena: 2(glosow:2)
Niestety, dobre dla obywateli przepisy zlikwidowano. Widać komuś ten zapis nie był na rękę.

mariusz081
2014-01-06 18:42:17
Pokaż absurd
Ocena: 4(glosow:6)
Wiochą jest fakt, że to wszystko za pieniądze podatników czyli nasze. A poza tym urzędnicy nie wypracowywują PKB. Co do bezrobocia to powstaną tylko kolejne niepotrzebne stanowiska urzędnicze a na ich wypłaty pójda nasze podatki. Ale teraz już nikt nie pamięta jak Donek obiecywał redukcję ilości urzędników. Pewnie, że nie ma na emerytury bo pieniądze wywala się w błoto.

mariusz081
2014-01-04 23:35:04
Pokaż absurd
Ocena: 7(glosow:7)
Sam zmień dilera albo bierz mniej. Na swoją emeryturę ciężko pracowali moi dziadkowie. Wpłacali pieniądze do ZUS tak jak inni. Urzędnicy te pieniądze przeżarli, a teraz żeby im wypłacić cokolwiek muszą okradać nas. Taki system jest chory. Ale widzę, że masz za ciemny umysł żeby to zrozumieć i ślepo wierzysz w to co powiedzą Ci w mediach.

mariusz081
2014-01-04 17:15:21
Pokaż absurd
Ocena: 4(glosow:8)
ZUS okrada Cię cały czas, a Ty się cieszysz? Twoje pieniądze nie idą na Twoją emeryturę, ale na wypłaty dla urzędników i na emerytury obecnych emerytów. ZUS to bezsensowna instytucja, którą należy zlikwidować i odciąć obecnych emerytów od naszych składek emerytalnych, które z kolei powinny wpływać na osobne konta. Dopiero wtedy moglibyśmy liczyć na godziwe emerytury.

mariusz081
2014-01-04 17:43:45
Pokaż absurd
Ocena: 2(glosow:6)
Za składki naszych babć i dziadków pobudowano w Polsce fabryki, które sprzedano za psie pieniądze. Kasa z prywatyzacji powinna trafić właśnie na emerytury dla wyżej wspomnianych. Dlatego teraz ich emerytury powinny być wypłacane z budżetu państwa. A chory i niewydolny ZUS powinien zostać zlikwidowany na miejsce funduszu emerytalnego opartego na systemie oddzielnych lokat bankowych. Ale nie spodziewam się, że zrozumiesz bo w TVN albo GW mówią co innego.

mariusz081
2014-01-04 18:17:44
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:4)
Dlatego należy się rozliczyć z nimi przy urnach. Tylko jak wytłumaczyć lemingom, żeby sami pomyśleli i przestali głosować na PO-PiSy. Od 92 roku nic się nie zmienia bo ludzie nie chcą myśleć samodzielnie tylko posłusznie robią to co im media każą.

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0