lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu

Komentarze użytkownika damian.szefo


damian.szefo
2020-10-24 11:39:37
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:2)
Jakbys zadal sobie trud i czytal ze zrozumieniem to co napisalem bo bys wiedzial ze jestem za utrzymaniem kompromisu aborcyjnego. Czy to trzeba tlumaczyc? To znaczy za utrzymaniem obecnego stanu prawnego. To nie znaczy ze popieram aborcje z powodow eugenicznych czy dzieci z gwaltow. Puszac zdania zlozone wypada używać kropek, przecinkow, odstepow i duzych liter. To podstawy. Krotko mowiac dla ciebie aborcia jest mozliwa az do konca ciąży - dobrze rozumiem? To moze lepiej takie dziecko wydobuc z brzucha jak i pociac szabla. Co za roznica? Zabic w łonie matki czy na stole.

damian.szefo
2020-10-23 17:55:46
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:9)
'"Moja pomoc i kawalek mojego serca..." W ramach tej pomocy Jurek nie wyraziles zgode na wykorzystanie lozek zakupionych przez wosp w Lublinie. Dla oswieconej Warszawy nie byles taki srogi, tam zgoda byla. Lublin pamieta.

damian.szefo
2020-10-23 18:51:20
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:7)
Nie nakrecaj sie jak zabawka. Pomysl spokojnie. A czemu wyrazil zgodd na wykorzystanie takich samych lozek w Warszawie? Po drugie wykorzystanie sprzetu zakupionego przez fundacje nastepuje zgodnie z umowa. Dlatego szpital z Lublina prosil o zgode. Oznacza to ze pozniej lozka wróciłyby na swoje miejsce. Czy to nie bylo male ze strony Owsiaka? Kogo ukaral? Rzad? A moze zwyklym Polakom pokazal srodkowy palec. Nie martw sie łóżek nie zabraknie, kupia ale to dowid jaki Owsiak jest naprawde.

damian.szefo
2020-10-23 18:54:47
Pokaż absurd
Ocena: 2(glosow:8)
Dawno powinien przestac udawac i zapisac sie do partii politycznej. Tylkl szkoda tej kasy z fundacji. Jako polityk by gorzaj zarabial. Nikt nie chcial zeby wosp dal te lozka, tylko zgodzil sie na czasowe inne wykorzystanie. Mniej agresji, wiecej myslenia.

damian.szefo
2020-10-23 19:10:18
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:6)
Suchy o jakich bajkach mowisz? Daje za wosp ale co to ma do rzeczy. Ty dajesz na wosp zeby pieniadze byly dla lewakow czy dla tych z Warszawy? Naprawde tak myslisz? Po co sie tak nakrecasz, jestes jakis niezdrowo podniecony. Ja nie slyszalem jakiegokolwiek ataku na Owsiaka w ostatnich miesiacach wiec o czym ty mowisz?

damian.szefo
2020-10-23 19:12:50
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:7)
Komentrato... przeczytaj swoj wpis i pomysl kto tu zieje jadem i kto jest uposledzony. Czy ja kogos obrazilem czy wyzywalem? Proponuje wziasc pozitivum. Pozdrawiam

damian.szefo
2020-10-23 20:01:24
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:3)
Dziekuje za obnizenie emocji. Tak jak ci pisalem od lat ogladam polsat, tvn i tvp i w ostanim czasie nie bylo zadnych materialow o wosp i o Jurku wiec nie wiem skad masz takie informacje. Ja do niego nic nie mam, szanuje go za to co zrobil. Niestety bawi sie w polityke a to szkodzi fundacji. Wosp nie jest dla lewakow czy prawakow, tych z miat czy wsi, tych ze wschodu i zachodu. Wosp jest dla wszystkich i taki powinien pozostać. Uwazam ze szkodzi jego zangazowanie polityczne. Popacz na szefow innych fundacji, unikaja polityki.

damian.szefo
2020-10-23 20:08:04
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:4)
Nie pisz o kur... pisowskich bo to zenujace. Znasz kazdego wyborce pisu? Czy ktos kti glosuje za pisem to pd razu kurw.... A ci glosujacy za opozycja to elita narodu? Jestem z Lublina i bardzo mnie dotknęła jego decyzja. Nie rozumiem czemu w Warszawie wyrazil zgode a dla Lublina nie byl taki laskawy. Sam tego nie potrafisz wyjasnic. Jestesmy Polakami i powinnismy sie szanowac bez wzgledu na poglady polityczne. Nie obrazaj ludzi tylko dlatego ze glosuja inaczej niz ty.

damian.szefo
2020-10-23 20:32:49
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:3)
Na temat kto zaczal podzial Polakow mozna by napisac prace doktorancka i napewno wszyscy by zostali przy swojej opinii. Pisze to tez jako byly wyborca po. Uwazam ze wszyscy dolozyli sie do tego dziekenia i wszystkim jest to na reke. Dlatego smieszy mnie jaj rodzina kloci sie o polityke albo jaj sąsiad z sąsiadem nie odzywaja sie bo jeden jest za po a drugi za pis. Co do atakow na Jurka nie popieram ale nie robmy z niego swietego. Sam nie pracuje charytatywne a fanatycy tak uwazaja.

damian.szefo
2020-10-23 20:38:31
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:2)
To czy pis zaczal atakowac Jurka za to ze sam atakuje pis czy na odwrot to kwestia przekonan. Nierozwiazywalny spor. Prawda jest taka ze Jurek ma wyraziste poglady i sa lewicowe tylko po co je artykułuje. Fundacja powinna byc apolityczna. Jak chce sie bawic w polityke to znaczy ze godzi sie na babranie sie, wiesz w czym.

damian.szefo
2020-10-23 21:14:58
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:2)
Jak juz pisalem to kto zaczal atakowac to kwestia twoich przekonan. Ja uwazam ze to Jurek zaczal, bedac bardzo aktywny w komentowaniu rzeczywistosci. Z biegiem lat wypowiedzi po obu stronach byly coraz bardziej agresywne. Czy nie uwazasz ze popełnił blad? A pamietasz o dozynaniu watachy, szaranczy itd. Obserwowalem to z punktu widzenia wyborcy po i bardzo mi sie to nie podobalo. Co do wczoraj - a widziales od czego sie zaczelo? Od rzucenia kamieniami w policje? Popierasz to?

damian.szefo
2020-10-23 21:19:24
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:2)
Policjanci pracuja srednio 25 lat. W ciagu tego czasu jest kilka, kilkanascie rzadow a oni musza robic swoje, a jak sie rzuca w nich lamieniami to maja stac? Sluszales na relacjacj ostrzeżenia piszczane przez policje. Widzisz jestes za zakazem hodowli zwierzat futerkowych bo ci ich szkoda a zabijanie dzieci ci nie przeszkadza.

damian.szefo
2020-10-23 21:23:11
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:2)
W czasach w ktorych pisze sie o gwalceniu krow i promuje sie zakaz hodowli zwierzat na mieso, pronuje sie aborcje. Zeby nie bylo nie popieram tej zmiany ale nawet pof. Zoll ktorego nie mozna posadzac o sympatie do pisu, uwaza ze orzeczenie bylo zgodne z prawem, w duchu orzecznictwa TK. Zdanie odrebne zglosilo tylko dwoch sędziów, w tym jeden wybrany przez sejm za czasow pisu.

damian.szefo
2020-10-23 21:37:53
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:3)
No dobrze. Ja jestem za tzw. Kompromisem aborcyjnym. A jakie jest twoje zdanie? Nie widzialem takiego dziecka bo nie jestem lekarzem. A wiesz jak wyglada sama aborcja. Smieszy mnie ta troska o pieski o norki a dzieci nienarodzone to tylko zlepek komorek. Pytanie o jakim wyborze mowisz? Moj brzuch moj wybor? A cl z prawami dziecka i jego ojca?

damian.szefo
2020-10-23 21:44:56
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
Zgadzam sie ze opieka ze strony panstwa jest niewystarczajaca ale bez przesady ze jej nie ma. Co do policjantow to nie bafz dzieckiem. Sluzby mundurowe to nie kolko dyskusyjne. To instytucja hierarchiczna w ktorej wykonuje sie polecenia. Policjant moze odmowic wykonania polecenia gdy jest niezgodne z prawem, zawiadamiaac o tym komendanta glownego. A gdzie w konstytucji sa zapisane prawa o ktorych piszesz? W konstytucji jest art 18 i 38. Co do zwierzat myslisz ze to bedzie koniec? Nawet dzisiaj pojawil sie mem vacariusa promujacy zakaz hodowli zwierzat.

damian.szefo
2020-10-23 21:49:58
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
Czemu tylko futerkowe? - wiocha.pl absurd 1646917 - tak szybciej znajdziesz, jak bedziesz chcial. Etapowanie, etapowanie ... Ja nie lubie cyrkow i do nich nie chodze ale po co je zabraniac? Czy zakazac zatem szkolenia zwierzat? Karać wiezieniem za nauke sztuczek?

damian.szefo
2020-10-23 22:08:26
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:2)
Próbujesz czlowieka do zwierzecia? A ty chcialbys byc hodowny na mieso? Widzialem fermy i czulem ten smród. Jestem za poprawa jakosci hodowli a nie za jej zakazem. Futro z norek rozlozy sie szybciej w ziemi niz ja i ty, to sztuczne przetrwa nasze wnuki a tzw. Slad weglowy bedzie wiekszy. Ja nie mam kożucha a zona futer, zeby nie bylo.

damian.szefo
2020-10-23 22:19:53
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
Ja tez uwielbiam zwierzeta i niewyobrażam sobie bez nich zycia. Dla mnie maja swoje miejsce i mam świadomość ze czuja. Mam trzy suki i kotke :) Wszystkie biegaja wolno po mojej działce ale krew mnie zalewa jaj slysze ze jeden pies ma miec kojec 20 m2. Sorry ale ludzie maja mniejsze normy mieszkaaniowe.

damian.szefo
2020-10-23 22:26:59
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:2)
O trzech chomikach nie wspomne ;)

damian.szefo
2020-10-23 22:55:14
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:2)
A co masz do koni na morskie oko? Ja pamietam jak pomniejsi gospodarze orali ziemie końmi. To bylo znecanie? A wykorzystanie koni w zaprzegu np. O slubu to tez znecanie? Co ci to przeeszkadza? Ja bylem trzy razy nad morskim okiem, zawsze na piechote ale po co ta wojna z konmi? Ty myslisz ze te konie zaczna luzem biegac po lakach? Pojada do zeźni. Znam hodowce koni ktory nie wie czy bedzie mogl je wypozyczac do rekonstrukcji historycznych.

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0