Komentarze użytkownika damian.szefo
Łowca
damian.szefo
2015-12-18 14:25:15
Pokaż absurdOcena: 2(glosow:14)
Dziwna jest ta polityka historyczna nowego Prezydenta. Wstydzi są za III RP, nie radzi polakom wracać z emigracji. Łatwo było krytykować poprzedników a sam jako najwyższy przedstawiciel najświętszej RP nie zająknął się o zbrodniach UPA. Nie odwiedził cmentarzu orląt.
Łowca
damian.szefo
2015-12-19 13:10:03
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:1)
Mateusz prezydentowi po prosu nie wypada tak mówić, nawet gdyby tak myślał. To najlepiej świadczy o poziomie który reprezentuje. Ja uważam że jest ok, nie jest super, ale jest ok. Teraz to będą wracać bo ciapatych będzie od groma na zachodzie i przejmą pracę od Polaków.
Łowca
damian.szefo
2015-12-18 14:16:17
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
dystrybutor przytwierdzony pewnie na paski samoprzylepne Command
Łowca
damian.szefo
2015-12-18 14:53:37
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:15)
Masz rację, co za czasy. Czasy w których wyrok jest tylko opinią a ci co go mieli wydrukować mają wątpliwości. Co za czasy... Kto mieczem wojuje od miecza g
Łowca
damian.szefo
2015-12-18 14:26:31
Pokaż absurdOcena: 2(glosow:2)
lemming co za rzeczowe argumenty, to takie dojrzałe.
Łowca
damian.szefo
2015-12-18 14:27:36
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
Jak się ma żonę żydówkę to mus.
Łowca
damian.szefo
2016-10-02 20:35:09
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
Zawsze bajki opowiadasz ale teraz to już pojechałeś po całości. Po zwykle kontroli to może być mandat a nie kajdanki. Wykrzycz JP 100% i się nie ukrywaj
Łowca
damian.szefo
2015-12-16 20:41:34
Pokaż absurdOcena: -2(glosow:8)
Argument pisu jakoby po opanowała sytuację jest delikatnie mówiąc z d... strony. Po wybierając sędziów musiało się układać z innymi partiami i mogla to robić przez dwie kadencje. Przypomnę że kadencja sędziów trwa 9 lat więc siłą rzeczy obsadzili większość. Wyobraźmy że pis będzie rządził samodzielnie dwie kadencje i obsadzi taką samą ilość i to samodzielnie. Ta cała szopka najbardziej zaszkodzi pisowi i jestem zdumiony że tego nie rozumieją. Opozycja będzie ich bezlitośnie punktowała a oni sami dają jej argumenty, każdego dnia. Pis skupiając się na realizacji głównych założeń, czyli 500+, pod
Łowca
damian.szefo
2015-12-16 20:49:05
Pokaż absurdOcena: 3(glosow:3)
podatek dla banków i marketów, obniżenie wieku emerytalnego, podwyższenie kwoty wolnej, najniższej krajowej, pomoc dla frankowiczów, osiągnąłby sukces i rządziłby samodzielnie nie dwie a trzy kadencje. Po ciuchu i powoli mógłby zrealizować swoje małe wojenki. Jak tak dalej będą się zachowywać to skończą jak aws a ludzie zagłosują za każdą inną partią, która obieca zmianę i podtrzymanie programu 500+ i utrzymanie wieku emerytalnego.
Łowca
damian.szefo
2015-12-16 20:20:49
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:9)
Pis jest autodestrukcyjną partią, która sama tworzy swoje problemy i nie potrafi sprzedawać sukcesów. W sprawie trybunału wystarczy aby Duda przyjął ślubowanie od piątki sędziów wybranych w czerwcu. Podkreślił by swoje wątpliwości i skierował sprawę do TK. Ten z kolei zakwestionowałby wybór dwóch z pięciu, których pis mógłby wybrać. Wówczas pis mógłby odtrąbić jaka to po jest be a oni szanują prawo. Każdy, najbardziej fanatyczny wyznawca po, musiałby to przyznać. W obecnej sytuacji narażali się na śmieszność i krytykę w kraju i za granicą. Jedyne co osiągnęli to zjednoczyli opozycję i stracą p
Łowca
damian.szefo
2015-12-16 20:23:36
Pokaż absurdOcena: 2(glosow:6)
poparcie byłych wyborców po, którzy przejdą do nowoczesnej i nie zagłosują na pis. No chyba że mają w zanadrzu takie projekty, które mają ograniczyć demokrację, swobody obywatelskie lub po wieli utrwalić władzę Jarka I Wielkiego - wtedy wszystko w ich zachowaniu jest jasne.
Łowca
damian.szefo
2015-12-16 20:56:14
Pokaż absurdOcena: 3(glosow:3)
myśliwy każda partia jest nastawiona na rządzenie i jeżeli tego nie rozumiesz to nie masz zielonego pojęcia o polityce. Ile można walczyć z komuną? Walczyć a jednocześnie mieć u siebie takich ludzi jak Piotrowicz, Bogusław Kowalski, Wojciech Jasiński. Zwalniać z policji ludzi którzy byli przyjęcia za milicji, gdzie w tej milicji mógł być góra parę lat, czyli szlifował krawężniki. To uważasz za walkę z komuną? A może by zacząć patrzeć w przyszłość?
Łowca
damian.szefo
2015-12-16 15:12:24
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:2)
doody zgadzam się. Moją intencją było uświadomienie, że nieobiektywni dziennikarze są po obu stronach barykady. Dziennikarz nie świnia i swoje poglądy ma, nie powinien ich na silę promować jak robi to np. Lis, Olejnik a z drugiej strony Sakiewicz, Pospieszalski itd itd. Nie uprawnia to jednak rządzących, tych jaki i ich poprzedników, następców, do zawłaszczania mediów, ciągłego ich odbijania.
Łowca
damian.szefo
2015-12-16 15:13:37
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:1)
Michał z max kolonko jest taki sam obiektywny dziennikarz jak z Olejnik. Maxiu ciągle narzeka jak mu źle w USA ale jakoś nie wraca.
Łowca
damian.szefo
2015-12-15 12:48:35
Pokaż absurdOcena: -4(glosow:6)
Ja naprawdę rozumiem że można nie lubić zusu, szczególnie jak się nigdy nie zastanowiło skąd babcia magicznie bierze swoja emeryturę czy rentę. Jeżeli ktoś bierze się się za zakładanie firmy to powinien posiadać minimalną wiedzę o podatkach i systemie emerytalnym, także w ujęciu historycznym. Jeżeli dla kogoś ponad 400 zł na miesiąc to kosmos to niech nie bierze się za zakładanie firmy. Równie dobrze może narzekać na ceny wynajmu lokali, transportu itd. Mam nieodparte wrażenie że autor to jeszcze nie zdał egzaminu do gimnazjum. Śmieszny gość!
Łowca
damian.szefo
2015-12-15 12:50:49
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:3)
Polecam poszukać sobie dobrego specjalistę od osobowość paranoicznej i koniecznie brać regularnie leki!
Łowca
damian.szefo
2015-12-15 14:44:27
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
Oświeć nas. Podaj nam rzeczowe argumenty na twoje spiskowe teorie. Prowadź wodzu!
Łowca
damian.szefo
2015-12-15 13:01:44
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
Puszka wszystko ładnie wszystko pięknie tylko co zrobić z tymi którzy wcześniej nie odkładali, co zrobić z tymi którzy ze względów zdrowotnych odkładać nie mogą? Co zrobić z tymi którzy są zbyt tępi żeby odkładać bo żyją chwilą? Przecież będzie ich dużo a jak obudzą się z ręką w nocniku wymuszą na politykach przyznanie im minimum socjalnego czy innego tego typu rozwiązania. To piękne ale mało prawdziwe.
Łowca
damian.szefo
2015-12-15 14:49:31
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
Ten okres przejściowy to nie głupi pomysł ale tylko dopóki się nie okaże, że my, bo to by nas dotyczyło, musielibyśmy płacić na naszych dziadków i rodziców i dodatkowo odkładać na swoją emeryturę. Ja aż tak dużo nie zarabiał, ba pewnie 90% społeczeństwa nie było by rady udźwignąć takie obciążenia. Istotą problemu nie jest to co piszesz a demografia, ona powoduje ten problem i może równie dobrze go rozwiązać. Nie demonizujmy zusu. Zus to jedynie przekaźnik naszych składek, nic więcej. Oczywiście zgodzę się że jakiś odsetek tej kwoty idzie na utrzymanie urzędu ale to nie istota problemu. Dzieci,
Łowca
damian.szefo
2015-12-15 16:42:51
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
Nie o to chodzi żeby dzieci rodziło się więcej, ale żeby bilans był na lekkim plusie lub wychodził na zero. Porównaj sobie dzietność w USA i Chinach i twoje wnioski lekko miną się z rzeczywistością. Jedne zawody się kończą inne powstają, to jest normalne. Zapominasz że powstało bardzo wiele zawodów i branż które pół wieku temu nie istniały. Problem z bezrobociem zniknie za paręnaście lat i pojawi się problem z brakiem rąk do pracy i będzie to efekt demografii. Stąd pomysły na przyjęcie emigrantów. Skoro system emerytalny wali się wraz z demografią to musi mieć jakiś związek? Niedyskretne pytan
<< Pierwsza
< Poprzednia
233
234
235
236
237
238
239
240
241
242
Następna >
Ostatnia >>
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0