Komentarze użytkownika damian.szefo
Łowca
damian.szefo
2014-10-23 14:47:50
Pokaż absurdOcena: 4(glosow:14)
Ludzie jacy wy jesteście prawnymi analfabetami. Policjant może zawsze i wszędzie wejść i dokonać przeszukania na podstawie tylko i wyłącznie legitymacji. Odbywa się to w uzasadnionych sytuacjach i podlega zatwierdzeniu. Czy wyobrażacie sobie że komuś dziej się krzywda albo czyjeś życie jest zagrożone a policjant najpierw poprosi właściciela posesji o zgodę? W każdym normalnym kraju podniesienie ręki na policjanta, żołnierze, strażaka itd itd jest podniesieniem ręki na państwo.
Łowca
damian.szefo
2014-10-26 11:17:19
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
huberttberger koniecznie podeślij mi wyrok sądu na podstawie zostało przyznane odszkodowanie bo niewiarygodną sytuacją byłoby żeby za pobicie policjanta na służbie ktoś dostał odszkodowanie. Albo jesteś strasznie naiwny i dałeś się wkręcić koledze albo po prostu kłamiesz
Łowca
damian.szefo
2014-10-23 14:57:41
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:3)
Króciutko - policjant musi poczuć się znieważony. Króciutko - nie masz pojęcia o czym piszesz!
Łowca
damian.szefo
2014-10-19 11:34:46
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:2)
A może zamiast wyzywać się od zdrajców, żydów itd. wspólnie oddać cześć wielkiemu patriocie Rotmistrzowi W. Pileckiemu, którego życiorys jest niesamowity. Niestety nie jest tak powszechnie znany jak to być powinno.
Łowca
damian.szefo
2014-10-19 11:19:21
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
komentarz usunięty przez użytkownika
Łowca
damian.szefo
2014-09-18 20:34:23
Pokaż absurdOcena: -4(glosow:6)
A nie słyszałeś może że ten wspaniały ustrój zbankrutował, Polska ogłosiła niewypłacalność?
Łowca
damian.szefo
2014-09-18 21:27:43
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:5)
Zjawisko bankructwa w gospodarce kapitalistycznej to rzecz normalna choć dla ciebie pewnie niepojęta. Jak coś się nie opłaca, nie udaje się uzdrowić sytuacji finansowej to się zamyka firmę. Za komuny czy się opłacało czy nie trzeba było utrzymywać finansowego trupa kosztem innych firm. Wykupują z rożnych przyczyn. Jedną z nich jest to że inny podmiot potrafi uzdrowić firmę i osiągać zyski ale jest to objaw drapieżnego kapitalizmu, ale co ci będę pisał i tak nie zrozumiesz, dla ciebie to za bardzo skomplikowane.
Łowca
damian.szefo
2014-09-19 09:21:32
Pokaż absurdOcena: -3(glosow:3)
jokers ty chyba nie znasz podstawowych praw rządzących współczesnym światem. Wyjedź na Kubę tam życie będzie dla ciebie prostsze. Szpitale, te państwowe nie mogą de facto zbankrutować bo działają na jak za komuny. Państwo a właściwie samorząd musi dopłacać do ich działalności.Co złego w tym że lekarz wynajmuje (musi płacić) pomieszczenia od szpitala i tam przyjmuje, lepiej jakby wypożyczał gdzieś indziej? Czuć od ciebie tęsknotą za komuną. Poza tym 80 zł od głowy to nie są pieniądze nie do wyobrażenia, nie znasz cenników, to chyba stawka minimalna.
Łowca
damian.szefo
2014-09-19 11:42:41
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
Oczywiście masz rację ale w powszechnej świadomości tak to jest odbierane.
Łowca
damian.szefo
2014-09-19 23:03:29
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
Jesteś ogarnięty spiskową teorią dziejów. Polski przemysł motoryzacyjny upadł dlatego że nie było chętnych na te samochody. Pewnie sam jeździsz do dzisiaj polonezem, co? Ludzie jeździli naszymi samochodami bo nie mieli wyboru, a gdy mieli to woleli zamiast nowego poloneza 10 letnie np. audi. Sam udowodniłeś też sobie poniekąd jak były zarządzane te firmy skoro nie dały sobie rady pomimo znacznych zysków ze sprzedaży części zamiennych. Ty masz pretensje to Niemców że robili świetne samochody a nie do naszych firm że robiły graty. Jeże jakiś lekarz nie płaci za wynajem pomieszczeń od szpitala to
Łowca
damian.szefo
2014-09-19 23:07:26
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
to zamiast tracić czas na wiocha leć do prokuratury. O cukrownictwie to akurat wiem bardzo dużo. Wiesz że za komuny budowano cukrownie tam gdzie nie uprawiło się buraków i trzeba było je dowozić po 100 i więcej km. Tylko dlatego że jakiś sekretarz tak sobie wymyślił. Cukrownie wykupili m.in. Niemcy dla przejęcia limitów produkcyjnych. Nasz świat nie jest taki zły jak ci się wydaje, ty go po prostu nie rozumiesz.
Łowca
damian.szefo
2014-09-16 11:54:29
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
komentarz usunięty przez użytkownika
Łowca
damian.szefo
2014-09-16 10:37:18
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:8)
Jak wygra PIS Rydzyka zrobią szefem KRRiT i dopiero się zacznie
Łowca
damian.szefo
2014-09-16 10:29:36
Pokaż absurdOcena: 6(glosow:8)
Historycy twierdzą.... ciekawie jacy? Pewnie rosyjscy! A o wywózkach na sybir nie słyszałeś. O Katyniu nie wspomnę. To nie populizm to fakt. TO BYŁ CIOS W PLECY a plugawe słowa ignorantów historycznych tego nie zmienią.
Łowca
damian.szefo
2014-09-16 10:41:01
Pokaż absurdOcena: 4(glosow:6)
Jak to nic wspólnego. Pakt o nieagresji wśród chyba coś znaczy. Oczywiście wszyscy zdawali sobie sprawę z jego siły. Nie kopie się leżącego więc jak nazwać atak na swojego sąsiada, z którym ma się pakt o nieagresji, w czasie gdy ten rozpaczliwie się broni?
Łowca
damian.szefo
2014-09-16 10:46:45
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:3)
Piłsudski nie poszedł by z "Adolfem". Po dojściu Hitlera do władzy w 1933 r. i gdy ten zaczął się zbroić zaproponował WB i Francji wojnę prewencyjną przeciwko Niemcom ale nasi wspaniali sojusznicy odmówili. Trudno więc przypuszczać aby miał ochotę walczyć z "Adolfem". Nie rozszarpaliśmy Czechosłowacji tylko zajęliśmy Zaolzie. Osobiście uważam że nie było to godne zachowanie.
Łowca
damian.szefo
2014-09-16 11:58:27
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:1)
polsko-hitlerowskiego sojuszu jest tylko fantazją historyczną i gdybaniem co by było gdyby. Piłsudski był wielki politykiem ale nie był idealny bo czasy w których przyszło mu ży nie były idealne. To nie kwestie honoru itd. to nie jest realizm polityczny a nie fantazjowanie o podbojach z "Adolfem". Pakt o niestosowaniu agresji, ok, ale czy napaś na sąsiada nie jest agresją? Sam widzisz sprzeczność swojego myślenia. A na marginesie nie czerpię wiedzy z Wikipedii.
Łowca
damian.szefo
2014-09-16 12:29:58
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
Problem który poruszyłeś odnośnie współpracy z Niemcami to temat rzeka i trudno tu sobie udowadnia rację. Rozumiejąc wszystkie za i przeciw myślę że Polska nie była by wstanie pójść dragą np. Węgier gdyż zabraniała to ideologia nazizmu która Polaków traktowała jako podludzi. Hitler w Main Kampf ani później nie traktował tak wspomnianych Węgrów, Słowaków, Czechów, Rumunów itd. To jest podstawy argument przeciw. Drugim jest to że Polska musiała by odda swoje zachodnie ziemi, utracić dostęp do morza itd, krótko mówi straci większość przemysłu. Można długo przytaczaj argumenty za i przeciw a wizja
Łowca
damian.szefo
2014-09-16 12:35:36
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
Każda umowa międzynarodowa, obojętnie jak ją nazwiemy, ma moc prawną, nawet jeżeli dotyczy pietruszki. Jak było z ich przestrzeganiem to inna sprawa. Nie dotyczyło to Niemców czy Ruskich ale też Francji i WB. Winne było nasze położenie geopolityczne. Nawet gdybyśmy mieli armię dwa razy mocniejszą byśmy byli skazani na klęskę, walkę na dwóch frontach. Nie rozumiem czemu upierasz się ze to nie był cios w plecy.
Łowca
damian.szefo
2014-09-16 10:31:21
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:5)
gastryk nie do końca masz rację. Pod radziecką okupacją ludzie ginęli, wywożeni na sybir gdzie umierali tysiącami. Nie zapominaj że po wojnie kilkadziesiąt tysięcy też wymordowali.
<< Pierwsza
< Poprzednia
283
284
285
286
287
288
289
290
291
292
Następna >
Ostatnia >>
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0