Komentarze użytkownika figuraszko
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/2/1260493.jpg)
Łowca
figuraszko
2014-07-01 12:48:57
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:7)
Turek po prostu jest słaby z ortografii.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/2/1260493.jpg)
Łowca
figuraszko
2014-06-30 21:19:55
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
komentarz usunięty przez użytkownika
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/2/1260493.jpg)
Łowca
figuraszko
2014-06-29 14:17:23
Pokaż absurdOcena: -2(glosow:12)
Kiepski żart. Widać niektórzy nie są w stanie wybić się na wyższy poziom rozumowania. Rozumieją tylko, że jeśli cokolwiek mnie ogranicza to jest to dla mnie złe. Trzy tysiące lekarzy odważnie opowiedziało się, że nie będzie zabijać dzieci nienarodzonych. Ich reprezentantem ( zrobiły go nim media) jest p. Chazan. Oskarża się go o to że nie zabił i nie pozwolił zabić dziecka!
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/2/1260493.jpg)
Łowca
figuraszko
2014-06-29 14:54:34
Pokaż absurdOcena: 2(glosow:8)
To znaczyłoby że klauzula sumienia i samo sumienie jest tylko ideą, nieistniejącą w rzeczywistości.
Gdybyśmy wzięli na warsztat prawo karne, to odnajdziemy takie coś jak współudział. Analogicznie, takie wskazanie jest jednocześnie pomaganiem, uczestniczeniem w procesie operacji " zabić dziecko"
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/2/1260493.jpg)
Łowca
figuraszko
2014-06-30 01:15:29
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:4)
Kolejnych komentarzach ukazuje się brak logiki myślenia. Odnośnie do "grog" Człowiekiem jesteś od samego poczęcia, byt jakim jest człowiek podlega ciągłemu procesowi, rozwija się wciąż się przekształca ale pozostaje człowiekiem. Tak jest zaprogramowany. Zarodek jest również dzieckiem. Nie wiem na ile jesteś uświadomiony ale do zabicia zarodka nie jest potrzebna interwencja chirurgiczna ale zwykłe środki wczesnoporonne jakie można dostać w aptekach, można więc zabić bez pomocy "lekarza" Ogólnie podsumowując ciemnotę najbardziej reprezentujesz ty sam.
Odnośnie "qurq
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/2/1260493.jpg)
Łowca
figuraszko
2014-06-30 01:23:12
Pokaż absurdOcena: 2(glosow:2)
Odnośnie "qurqurqor" Mylisz płaszczyzny. Ginekolog jest lekarzem. Lekarz jak sama nazwa wskazuje ma leczyć. Czyli mówiąc prosto i trochę uogólniając, ma podejmować działania mające na celu polepszenie stanu zdrowia pacjenta bądź utrzymywanie zdrowia. Działa za jego zgodą. Według tego co napisałeś, ginekolog powinien być raczej nazwanym rzeźnikiem. Żołnierz i policjant mają wpisane w zawód ewentualne pozbawianie życia przeciwnika. Ich działanie ma również na celu obronę życia ludzkiego! Spróbujmy podjąć trud myślenia logicznego.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/2/1260493.jpg)
Łowca
figuraszko
2014-06-30 11:44:56
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:1)
Odnośnie "sebololo" pisałem już od czego jest lekarz. Jeśli z powodów swoich przekonań nie może podjąć działania mającego na celu uratowanie życie i jego ochronę, nie może wypełniać swojego zadania. My mówimy tutaj o o przypadku, kiedy sumienie nie pozwala na szkodzenie i zabijanie.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/2/1260493.jpg)
Łowca
figuraszko
2014-06-30 11:51:11
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:1)
Odnośnie "qurqurqor". Przeczytaj o powikłaniach psychicznych jakie następują w wyniku aborcji. Nie ma tu miejsca na rozpisywanie się otym. Po drugie, każdy ma prawo do życia i nikt nie ma prawa tego życia nikomu odbierać. Także i matka dziecka, nie ma prawa decydować czy jej dziecko może żyć czy też nie. Nigdy cel nie uświęca środków. Jeśli dziecko umrze, pomimo prób ratowania go, to niestety trzeba się z tą stratą pogodzić, zrobiliśmy wszystko co w ludzkiej mocy i tyle. Sam Chazan dał świetny przykład. Czy jeśli dziecko, które ma kilka lat, jest chore i nie ma szans na przeżycie to
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/2/1260493.jpg)
Łowca
figuraszko
2014-06-30 13:03:53
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:2)
Odnośnie do "Pograbek". Apeluje w ciągu dalszym o myślenie. Przedstawiłeś rozróżnienie między "obostrzeniami" Boskimi i prawnymi. Prawo boskie jest niezmienne jako takie(nie wchodząc już głębiej w kwestie religijne). Natomiast prawo ludzkie, czyli stanowione przez ludzi ma to do siebie, że można je zmieniać. Prosta sprawa: ludzie ustanowili, więc ludzie mogą znieść. I tak się dzieje. I tak w pewnym momencie aborcja jest zakazana przez prawo państwowe, a po jutrze może być nakazana. Człowiek staje tutaj jako decydujący o tym co jest dobre, prawdziwie itd.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/2/1260493.jpg)
Łowca
figuraszko
2014-06-30 13:11:34
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:1)
Odnośnie "Bucychrust". Brak podstaw umiejętności kojarzenia faktów i ich kompilacji. Coś tu jest nie tak z Twoją głową. Jeśli nie dochodzi do poczęcia to nie ma morderstwa ( czyt. zabicie człowieka) bo to życie nie zaistniało. Mam wrażenie, że masz 5-6 lat i żyjesz w świecie Nibylandii, skoro twierdzisz, że istnieje niczym nieograniczona wolność. Zawsze druga osoba będzie w jakimś stopniu ograniczała wolność. Dlaczego chcesz ograniczyć moją wolność nakazując mi zabijanie dziecka nienarodzonego? Zauważ, że Twoja wolność jest ograniczona przez np. Państwo. Musisz płacić podatki etc. ch
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/2/1260493.jpg)
Łowca
figuraszko
2014-06-30 13:24:06
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:3)
Odnośnie "qurqurqor". Nie wiem czy wiesz, ale aborcja dotyczy dziecka w różnym stopniu jego rozwoju, czyli także takiego które mózg ma w pełni wykształcony. Podtrzymywanie życia, wiąże się z zastosowaniem środków zwyczajnych bądź nadzwyczajnych. Pozostawiam tą kwestię bez komentarza gdyż nie ma tu na to miejsca. Nie powinno się za wszelką cenę utrzymywać w ciele funkcji biologicznych. Medycyna ma swoje kryteria. Aczkolwiek są to sprawy delikatne. Piszesz o duszy,o czymś niematerialnym. Nie wiem czy ogarniesz dyskusję na temat tego czego nie widać, kiedy w sprawach czysto ziemskich ma
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/2/1260493.jpg)
Łowca
figuraszko
2014-06-30 13:27:53
Pokaż absurdOcena: 2(glosow:2)
*masz już pod górkę.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/2/1260493.jpg)
Łowca
figuraszko
2014-06-30 14:24:21
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
komentarz usunięty przez moderatora
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/2/1260493.jpg)
Łowca
figuraszko
2014-06-30 14:29:28
Pokaż absurdOcena: 2(glosow:2)
Nie rozumiem, dlaczego sprowadzasz dyskusję do spraw wiary. Rozmawiam z Tobą na poziome myślenia czysto logicznego . Sumienie mają również ludzie niewierzący, nie katolicy. Oni również mogą nie chcieć zabijać.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/2/1260493.jpg)
Łowca
figuraszko
2014-06-30 14:33:17
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
Dlaczego usunięto komentarz ?
2014-06-30 14:24:21
komentarz usunięty przez moderatora
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/2/1260493.jpg)
Łowca
figuraszko
2014-06-30 14:42:28
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
komentarz usunięty przez moderatora
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/2/1260493.jpg)
Łowca
figuraszko
2014-06-30 21:32:47
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
Mentorski ton? Po prostu dzielę się z wami wiedzą, którą posiadam oraz wynikiem moich przemyśleń, które z kolei popieram konkretnymi argumentami. Masz rację, tupię nogami jak małe dziecko, bo nie mogę zdzierżyć ludzkiej obojętności oraz myślenia będącego kalką filozofii nowożytnych. Przenika nas (nikt nie jest od tego wolny) pragmatyzm, utylitaryzm, postmodernizm, co nie znaczy że musimy się temu poddać. Napisałem już wystarczająco. Nie będę wracał do tego wątku, gdyż po prostu nie mam czasu na odpisywanie. Pozdrawiam! Cogito ergo sum. :)
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/2/1260493.jpg)
Łowca
figuraszko
2013-12-27 19:21:34
Pokaż absurdOcena: 3(glosow:3)
odnośnie do admin1944, chrzestni mają wspomagać rodziców w wychowaniu dzieci,dawać przykład, a w razie gdyby tych rodziców zabrakło to powinni się nim zaopiekować. Nie każdy więc nadaje się do tej roli...
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/2/1260493.jpg)
Łowca
figuraszko
2013-12-27 19:18:30
Pokaż absurdOcena: -2(glosow:2)
Szukam księżniczki co kocha za nic... Czy w ogóle takie księżniczki jeszcze są?
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/2/1260493.jpg)
Łowca
figuraszko
2013-12-27 19:17:03
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:3)
Nie jestem za nakładaniem jakichś dodatków do stroju liturgicznego. Jeszcze brakuje przebrania klauna- na zachodzie przecież już tak robią :)
<< Pierwsza
< Poprzednia
1
2
3
Następna >
Ostatnia >>
![hopaj](https://cdn.wiocha.pl/img/logosy/hopaj_logo.png)
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.