lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu

Komentarze użytkownika bartheziq


bartheziq
2013-02-01 10:46:08
Pokaż absurd
Ocena: 5(glosow:5)
@milorda teraz to mnie zabiłaś:D Nic dla nikogo nie jest dostępne same przez się. Jeśli para chce wziąć ślub cywilny tu musi podjąć jakiś wysiłek, żeby do tego doszło. Ale nie, wy byście chcieli wszystko do rączki, za darmo, bez jakichkolwiek zobowiązań i najlepiej jeszcze przez internet co? I podaj chociaż jeden powód dla którego wydziedziczyć nie jest prosto? Jak już rzucasz argument to go udowodnij. Nawet jak wejdziesz w ten swój związek to i tak jeśli rodzinki nie wydziedziczysz należy jej się zachowek. Nawet małżeństwo nie pozbawia rodziny prawa do zachowku.

bartheziq
2013-01-31 15:59:10
Pokaż absurd
Ocena: 5(glosow:9)
@hetera to może konkrety? Co w wypowiedzi Pani Pawłowicz jest niezgodne z prawem?

bartheziq
2013-01-31 12:42:59
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
komentarz usunięty przez użytkownika

bartheziq
2013-01-31 11:55:29
Pokaż absurd
Ocena: 5(glosow:19)
@omegaalfa Uświadomię Cię, że homoseksualizm figurował w jak to określiłaś dokumentach międzynarodowych jako choroba. Został z nich usunięty z powoduu lobbingu i nacisków społeczności homo. Nie zostało to poparte rzadnymi wiarygodnymi badaniami. Usunięto bo tak. Bo to poprawne politycznie. To, że nie ma w nazwie -filia nic nie znaczy. To tylko nazwa. Jest to zachowanie nieprawidłowe i bardzo łatwo można to udowodnić. Głównym celem stosunku płciowego jest prokreacja, a jeśli sądzisz inaczej to Pani Pawłowicz ma racje, że zaspokajacie tylko swoje rządze.

bartheziq
2013-01-31 12:45:37
Pokaż absurd
Ocena: 4(glosow:8)
@omegalfa no wpisał ktoś i napewno nie bez powodu. I zapewne dopiero wtedy a nie wcześniej bo w wieku XVIII nikt sobie takimi dokumentami głowy nie zaprzątał. Co do seksu oczywiście, że nie zawsze chodzi mi o poczęcie dziecka. Ale jednak stosuję prezerwatywy bo wiem w jakim celu natura stworzyła akt płciowy. I jeszcze jedna sprawa. Jesteś z osobą tej samej płci głównie dlatego bo czujesz pociąg do osób tej samej płci. Dlaczego nie jesteś z facetem skoro najważniejsza jest pomaganie, wspieranie i spędzanie czasu? Nie ściemniaj. Główną rolę odgrywa seks.

bartheziq
2013-01-31 13:31:52
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:9)
@omegalfa no właśnie o to chodzi, że wypisał bez konkretnego jasnego powodu. W wyniku lobbowania. Mi naprawdę nie chodzi o to, żeby wam zabraniać wspólnego życia. Jestem tylko przeciwny tworzeniu prawa, które tak naprawde jest tylko wstępem do legalizacji adopcji dzieci przez pary homo. Obecnie istniejące prawo zapewnia wam wszystko co niezbędne do zabezpieczenia wspólnych interesów. I może zalegalizujmy też poligamie? Przecież są kraje w których jest ona legalna. Dlaczego np trójkąciki mają mieć mniejsze prawa od homo?

bartheziq
2013-01-31 13:45:09
Pokaż absurd
Ocena: 6(glosow:10)
@omegalfa oczywiście, że masz rację, że partnerzy wspierają się nawzajem. i nie twierdzę, że pary homo pod tym względem są inne czy gorsze. Ale niestety homoseksualizm jest upośledzeniem popędu. I naprawde nie ma co zaklinać rzeczywistości, że jest inaczej. Łysy nie każe wszystkim udawać, że jest kudłaty. A wy tak robicie. Mimo, że każdy wie, że to jest inność wszystkim każecie myśleć w jedyny słuszny czyli wasz sposób. I wasi tak zwani reprezentanci latając nago po ulicach i wtykając sobie pawie piórka w tyłki wcale wam nie pomagają.

bartheziq
2013-01-31 13:52:44
Pokaż absurd
Ocena: 5(glosow:9)
@omegalfo dowodem jest to co się dzieje teraz we francji. Oni też najpierw chcieli związków, żeby mieć lżejsze życie. Ale jak teraz widać daj palec a wezmą całą rękę. I za tym przykładem pójda inni. Bo naprawde podaj choć jeden sensowny powód dla której tójkącik miałby mieć mniej praw niż homo w takim układzie? I jakie tu ma znaczenie, że poligamia nie jest orientacją? O homo też tak mówiono 30 lat temu. Homo pokrzyczało, pooskarżało wszystkich o homofobie i mają co chcieli. Wielbiciele wielożeństwa mogą zrobić to samo.

bartheziq
2013-01-31 12:15:25
Pokaż absurd
Ocena: 2(glosow:2)
@milorda wiesz co to jest wydziedziczenie? Tylko ono pozbawia prawa do zachowku. Żaden śmieszny dokumencik o który walczycie tego nie zmiania. A co do przyjęcia na OIOM. Żeby wstąpić w ten wasz związek najpierw i tak musisz podpisać odpowiedni dokument. Teraz jaka jest różnica w tym, że podpiszesz ten dokument a tym, że ustanowicie sobie wzajemnie wszelkie możliwe upoważnienia? W obu przypadkach tak czy owak najpierw musicie coś podpisać ,żeby móc na ten OIOM potem wejść.

bartheziq
2013-01-30 16:06:13
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:16)
Jakie ma znaczenie tytuł naukowy? Zreszta w audiotele doktora i habilitacji pewnie nie wygrała. A Ty jaki masz tytuł naukowy skoro innym wytykasz jego brak?

bartheziq
2013-01-30 17:21:01
Pokaż absurd
Ocena: 3(glosow:5)
Ale ja nie zauważyłem, żeby ktoś pisał, że gada mądrze bo jest profesorem. Raczej jak ktoś się z nia zgadza to dlatego bo ma takie samo lub podobne zdanie.

bartheziq
2013-01-30 16:45:51
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:15)
@AleTato a pomyślałeś sobie co się będzie działo w głowie takiego dziecka? Jedyny wzorzec jaki wyniesie to to, że sa dwie mamusie albo dwóch tatusiów. I taki sobie wzorzec to dziecko wbije do głowy samo. Nie będzie mu trzeba nic mówić. Bo dziecko zawsze naśladuje dorosłych. I jestem ciekawy co się z takim dzieckiem będzie działo jak ono całe życie ma dwóch tatusiów a mu sie jednak podoba płeć przeciwna. Będzie się czuło winne i inne, a więc coś z nim nie tak. Tylko nad tym się nikt nie zastanawia. Przecież ważniejsze jest być takim nowoczesnym i tolerancyjnym.

bartheziq
2013-01-30 18:51:03
Pokaż absurd
Ocena: -3(glosow:9)
@ineskaaa rozumiem, że to ten argument, który ma mnie przekonać do zmiany zdania? Wyzwanie mnie od PISowca? Jak już wspomniałęm w innym komentarzu do PISu mi daleko bo za bardzo się brata z kościołem. Ale akurat w tej kwestii mają dużo racji, bo nie jestem tępym robaczkiem któremu się wmówi że białe jest czarne bo tak i już! A narazie nie słyszałęm ani jednego poważnego argumentu, który kazałby mi twierdzić, że homoseksualizm nie jest zaburzeniem.

bartheziq
2013-01-30 14:44:21
Pokaż absurd
Ocena: 4(glosow:20)
Dlaczego siłą rozwodzić bezpłodne pary,a bezpłodnych eksterminować? Bezpłodność się leczy a ludzie chorzy zreguły chcą się leczyć. Geje nie uważają się za chorych i nie chcą się leczyć. Więc ten styl życia jest ich wyborem. A za wybory trzeba też ponosić konsekwencje a nie tylko rządać dla siebie więcej.

bartheziq
2013-01-30 14:58:54
Pokaż absurd
Ocena: -4(glosow:10)
Kwestią wyboru jest brak chęci leczenia a nie bycie gejem. I to, że nie umiemy czegoś wyleczyć nie znaczy, że się nie da.

bartheziq
2013-01-30 16:14:51
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:12)
Chorobą nie jest byciem gejem tylko chorobą jest pociąg do osób tej samej płci. Jest to zaburzenie seksualności i żadne lobby gejowskie nie zmusi mnie żebym myślał inaczej. Nikt nie udowodnił, że się da wyleczyć, ale to nie znaczy, że nigdy nikt nie udowodni. I ciekawe co by się stało jakby jednak się dało wyleczyć i - o zgrozo - okazałoby się, że jacyś geje chcą się wyleczyć. To dopiero byłaby homofobia!

bartheziq
2013-01-30 17:13:22
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:3)
@milorda nie obrażam Cię a Ty mnie już tak. Rozumiem, że to jest właśnie ta wasza wspaniała tolerancja? Bo z tego wynika, że gejowska tolerancja polega na tym, że można mieć swoje zdanie pod warunkiem, że jest takie jak wasze. Inaczej jesteś homofobem, czy tak jak mnie Ty określiłaś zwyczajnie głupim. No chyba, że znów zarzucisz coś mojej logice?

bartheziq
2013-01-30 18:44:44
Pokaż absurd
Ocena: -4(glosow:6)
@ineskaaa. Nie, homoseksualizm jest całkowicie normalny. Dwóch kolesi wymalowanych jak dzi.ki paradujący po ulicy nago i z pawimi piórami w du..ch jest całkowicie zdrowym zachowaniem. Co z tego, że natura i ewolucja byłaby dla takich par bezlitosna. Uświadomie Cię skoro nigdy o tym nie słyszałaś. Każde odstępstwo od zachowań prawidłowych jest anomalią. A prawidłowy jest popęd hetero. Bo tylko taki zapewnia podtrzymanie gatunku. Nie wnikam co homo robią w łóżku. Dla mnie mogą się kochać nic mi do tego. Ale to nie zmieni faktu, że jest to choroba.

bartheziq
2013-01-30 11:36:37
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Gdy któreś z małżonków jest bezpłodne to zreguły chce i idzie się leczyć. Za wszelką cenę. Geje leczyć się nie chcą.

bartheziq
2013-01-30 11:01:48
Pokaż absurd
Ocena: 15(glosow:37)
Pomijając fakt, że nie popieram PISu ze względu na ich zbytnią uległość względem Kościoła to jednak trudno nie przyznać Pani Pawłowicz racji. Prawda jest taka, że pary hetero podpiętu w tej ustawie tylko po to, żeby mieć argument, że to nie tylko dla homosiów. Geje oskarżają wszystkich i wszystko w koło jeśli tylko nie dostaną tego czego chcą. I nawet nie starają się tego dobrze argumentować. Mamy im wszyscy robić dobrze - bo tak! Chcą od państwa przywilejów i ulg nie wnosząc w jego rozwój żadnego wkładu. Nie dostarczą przecież przyszłych podatników.
<< Pierwsza
< Poprzednia
1

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0