lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu

Komentarze użytkownika asmodeusz_1


asmodeusz_1
2020-06-19 15:24:56
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Co mi po takim a nie innym wskaźniku PKB, skoro nie przekłada się na moje życie ani prywatnie ani zawodowo? W TV publicznej mówią, że jest dobrze, a ja widzę że jest źle. Nie godzę się ponadto na patologiczną politykę socjalną, rozdawnictwo które dziwnym magicznym sposobem pojawia się z kolejnymi plusami TUŻ TUŻ przed każdymi kolejnymi wyborami. Nie godzę się na wszystko to co reprezentuje sobą PiS - tyle w temacie.

asmodeusz_1
2020-06-19 15:29:06
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Poza tym, raz jeszcze zaznaczam - jak dla mnie, a czytam twoje wypowiedzi dość wnikliwie - jedyne co robisz to wyszukujesz i przedstawiasz fakty W TAKI sposób, żeby pokazać wspaniałość PiSu, tak jak Tobie jest wygodnie, a nie tak jak nakazuje jakakolwiek obiektywność. Więc nie ma sensu dyskutować, przekonujemy się o tym po raz kolejny :). Największym z resztą dla mnie minusem jest ta patologiczna polityka socjalna, która z kolei dla Ciebie najwyraźniej jest jednym z największych pozytywów obecnego rządu.

asmodeusz_1
2020-06-19 15:37:32
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Jeszcze jedna, ostatnia ale bardzo ważna rzecz. Nigdy w Polsce za mojego życia nie było takiej wojny polsko-polskiej jaka jest i jaka napędza się z każdym kolejnym rokiem od czasu pierwszej ofensywy PiSu, ich pierwszego przejęcia władzy, a następnie katastrofy Smoleńskiej. To oni dzielą ludzi, oni cały czas prowadzą retorykę "my przeciwko wszystkim", oni mówią o zdrajcach, wymyślają jakichś nieistniejących wrogów, prowadza walkę z wiatrakami. To jest populistyczny sposób sprawowania władzy i mamienia ludzi, nic innego. Wiem, że się z tym nie zgodzisz. Masz prawo. Ja przedstawiam swoje odczucia

asmodeusz_1
2020-06-19 15:39:07
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
i nawet jak sam Morawiecki zapuka jutro do moich drzwi i powie: "słuchaj, Asmodeusz, przyjacielu, od dzisiaj będziesz ode mnie dostawał 10 tys. zł miesięcznie, nie musisz już pracować do końca życia. Pieniądze się znajdą, oczywiście z budżetu państwa, nic się nie martw." - jedyne co bym zrobił to zamknął mu drzwi przed nosem.

asmodeusz_1
2020-06-22 09:54:49
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Ja już swoje napisałem, nie będę się powtarzał.

asmodeusz_1
2020-06-22 09:56:09
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
To na pewno wszystko przez to, że jestem zmanipulowany przez TVN. Masakra, jak oni to robią? W ogóle nie oglądam tej stacji, a oni totalnie zawładnęli moim umysłem. Pewnie przesyłają mi do mózgu dane bezpośrednio przez te przeklęte 5G.

asmodeusz_1
2020-06-18 09:13:05
Pokaż absurd
Ocena: 5(glosow:5)
Po raz kolejny bezczelnie kłamiesz albo powtarzasz propagandowe brednie Sasinów i innych ćwierćmózgów. Za prezydentury Trzaskowskiego w WWie w 2019 roku przeznaczono na inwestycję (wydatki majątkowe) ponad 3 miliardy zł, więcej niż w roku poprzednim. Jest to przedewszystkim dalsza rozbudowa linii metra, ale też nowe centra przesiadkowe, 21 nowych pociągów dla szybkiej kolei miejskiej (najbardziej dynamiczny "skok" rozwojowy w jej historii), 213 nowych tramwajów (umowa podpisana). Ale nie. Debil napisze, że nic nie robi, bo tak mu Sasin powiedział.

asmodeusz_1
2020-06-18 12:53:02
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Co ty bredzisz znowu za głupoty? Nie było żadnego panicznego ruchu, żadne istotne inwestycje nie zostały wstrzymane, co najwyżej nie zaczynano przez naprawdę krótki okres czasu nowych. Nie masz racji, nigdy nie miałeś i nadal nie masz, ani też raczej - patrząc na poziom Twojego zmanipulowania przez goebellosowską narrację PiSuarowej propagandy - nigdy miał nie będziesz.

asmodeusz_1
2020-06-18 13:00:12
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Piszesz, że Trzaskowski nie robi inwestycji, więc odpowiedziałem Ci jak najbardziej na temat - że owszem, robi i to na grube miliardy. Na ten rok też już są jakieś wstępne dane, jest to mniej więcej połowa kwoty z roku ubiegłego, czyli tempo w ogólnym rozrachunku utrzymane. Jesteś mistrzem po prostu "interpretacji" (cudzysłów nieprzypadkowy) faktów w taki sposób, żeby Wódz Jarosław zawsze był na wierzchu, a wszyscy i wszystko inne to samo zło.

asmodeusz_1
2020-06-18 13:56:17
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Nie muszę uzgadniać swojej wersji z nikim :D. Ty serio, nie rozumiesz nawet co ja do ciebie piszę, albo nie chcesz rozumieć. Masz czarno na białym kwoty wydane na inwestycje w tym i zeszłym roku, są to kwoty ogromne, a fakt realizacji inwestycji oraz ich skala - to również jest wiedza powszechnie dostępna. Uczepiłeś się jakiejś pierdoły i budujesz wokół tego cały swój błędny pogląd na to jak Trzaskowski zarządza Warszawą. Zgadzam się z tobą w jednym - wiedza nie boli... ale większości ludzi, bo dla ciebie najwyraźniej to jest ból nie do zniesienia.

asmodeusz_1
2020-06-18 14:02:06
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Przykleiłeś się jak mucha g*wna sytuacji, w której Trzaskowski w obliczu koronawirusa - jak wielu innych prezydentów i burmistrzów - wstrzymał przetargi, wydarzenia publiczne itp. - co jest wg. mnie uzasadnione, ale w sumie ch*j mi do tego - i na tej podstawie głosisz tezę, jakoby w Warszawie nie odbywały się W OGÓLE żadne inwestycje. Weź to przeczytaj kilka razy, przetraw, zastanów się (wiem, że dużo wymagam!). Przecież to co ty insynuujesz to w ogóle nie ma nawet najmniejszego sensu, nie ma w tym żadnej logiki.

asmodeusz_1
2020-06-18 15:07:15
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Poszukaj sobie w Google.

asmodeusz_1
2020-06-18 15:08:21
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Mnie to naprawdę nie jest potrzebne do szczęścia, żebyś przyznał mi rację. Przecież nikt wam nie wmówi, że białe jest białe, a czarne jest czarne.

asmodeusz_1
2020-06-19 09:09:03
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
rogslaw, ja nie jestem jakimś agitatorem politycznym, nie mam czasu siedzieć godzinami i zbierać dane, żeby wstawiać je na stronie, która w ogóle nie do tego służy. Wiem jak było w moim mieście, wiem jak było w okolicznych miastach, czyli w agrlomeracji Górnego Śląska. Podobnie w Łodzi (akurat przypadkowo rzuciło mi się w oczy), no jest naprawdę masa artykułów na temat działań lokalnych władz w czasach pandemii. Z Trzaskowskiego od początku próbują robić ofiarę, bo się go boją, jako jedynego kandydata, z którym mogą przegrać.

asmodeusz_1
2020-06-18 09:00:14
Pokaż absurd
Ocena: 4(glosow:8)
Maruda, czy ty naprawdę jesteś tak ograniczony umysłowo, że nie dostrzegasz różnicy? Nigdy nie było podobnej propagandy. TVN, owszem, nieprzychylny PiSowi, nie ma się nawet do czego porównywać. W TVP w każdym programie publicystycznym gdzie są politycy róznych partii dziennikarze atakują wszystkich nie-PiSowskich polityków jak hieny, każdą wypowiedzią niemalże. Wszystko podważają, dyskredytują i próbują ośmieszać. Politycy PiSu nawet nie muszą brać udziału w dyskusjach, siedzą tam, uśmiechają się i raz na jakiś czas coś tam powiedzą o tym jaki to rząd wspaniały.

asmodeusz_1
2020-06-18 09:02:02
Pokaż absurd
Ocena: 4(glosow:8)
Wierz mi, nie miałbym nic przeciwko temu gdyby w TV publicznej premierowi czy prezydentowi zaśpiewali sto lat, albo k*rwa zasponsorowali mu nawet piękny tort. Ale to co tam się od*ierdala to jest po prostu bezczelna i jawna manipulacja, nie raz przeinaczanie faktów, jawna walka polityczna pseud-dziennikarzy z całym światem nie-PiSowskim. Kto nie jest z nami, jest przeciwko nam. Jeżeli na Tobie i innych fanatykach tej komuszej partii nie robi to wrażenia, to ja się nie dziwię, że w tym kraju panuje taki ciemnogród.

asmodeusz_1
2020-06-17 08:33:39
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
To o czym piszesz wynika z sytuacji gospodarczej w danym momencie. PiS rządził / rządzi przy bardzo korzystnej koniunkturze, w przeciwieństwie do PO, która rządziła przy skrajnie niekorzystnej. Rynek pracy jest natomiast odzwierciedleniem sytuacji demograficznej - w tych liczbach, które tak usilnie przytaczasz NIE MA żadnej lub prawie żadnej zasługi PiSu, ani żadnej winy PO. Nie wiem po co to piszę, wiem że do Ciebie i tak to nie dociera, ale warto spróbować ten jeden ostatni raz.

asmodeusz_1
2020-06-17 08:47:03
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:2)
Skoro tak kochasz liczby, to może odnieś się do tych: 1) Wzrost zadłużenia szpitali. 3 lata rządów PiS: 3,5 MLD, 8 lat rządów PO 1,125 MLD; 2) Wzrost zadłużenia skarbu państwa (wg gov.pl) o 3,9% w marcu 2020 to jest ABSOLUTNY REKORD, ostatnio taka sytuacja była przy okazji organizacji Euro 2012, recesji rynku i przeprowadzanych wówczas miliardowych inwestycjach - w ciągu niecałego roku wzrost o 6,5%. Mnie to osobiście g*wno obchodzi, ale piszesz o PiSie tylko i wyłącznie w superlatywach, a tu proszę.

asmodeusz_1
2020-06-17 08:54:40
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:1)
Oczywiście, że tak - sytuacji demograficznej w Polsce. Jednym z głównych czynników niższego bezrobocia były lata wchodzenia na rynek kolejnych pracowników pokoleń niżu demograficznego. Pie*dolsiz głupoty jak potłuczony i tyle. Nigdy jeszcze nie było w Polsce tak szybkiego wzrostu cen i usług podstawowych produktów. Wg. danych GUS, ceny poszły o 4,4% w górę w ciągu roku, co przewyższyło WSZELKIE prognozy nawet najbardziej pesymistycznych ekonomistów.

asmodeusz_1
2020-06-17 08:59:46
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:2)
Jeżeli Ty uważasz, że sytuacja ekonomiczna panująca na świecie nie ma wpływu na funkcjonowanie państwa... no to ja Ci k*rwa serdecznie gratuluję :D. Może wierzysz też w to, że np. radykalny spadek cen paliwa nie wyniknął ze światowych nadwyżek, ale z dobrotliwej polityki Orlenu za namową samego Mateusza? Cholera wie co tam ci do tego łba natłukła pisowska propaganda. Skoro jedno z drugim nie ma związku, to chyba tak musiało być :D. Nie mam do Ciebie siły, gościu.

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0