Komentarze użytkownika gruzawik
Łowca
gruzawik
2023-07-03 17:31:20
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
Czy dla demona to rownie ponizajace jak dla kregowca, pelzanie po ziemi jak jakis robal? Raczej nietrudno teraz przed aniolem smierci sie uciekac powinno, tak spowolnionym, aby rower, i za wode. Nic o plywaniu tam nie ma... zarty na bok: wywalenie apokryfow znacznie interpretacje ogranicza, a wprowadzanie ich przez zakrystie jest podyktowane dezaktualizacja tekstu kanonicznego.
Łowca
gruzawik
2023-07-03 18:56:01
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
Skoro nie byl, to co tam zwierzeta robia? Metode lokomocji zmienil pozniej, wezem juz byl. Jak to jest: nie rozumiec czytanego tekstu? Ale to nie ja okroilem ta historie, a potem znow doklejam. Mit jest bogatszy lub ubozszy w znaczenia, zaleznie od definicji tekstu zrodlowego. Co nie zmienia ani poswiecenia Samaela, ani naszego zysku z porady. Ciekawe, czego ucza na religii w szkole: z uprzednio odrzuconymi przez siebie apokryfami w warstwie znaczeniowej? Zdajesz sie odzywac normalnie tym razem, tak trzymac:)
Łowca
gruzawik
2023-07-03 19:12:27
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
Byly 2 drzewa... zakazane, jak domniemywam. Jesnakowoz nie napisawszy o dtzewie poznania dobra i drzewie poznania zla w kanonie, a w apokryfach to chrystek polatuje i rzymskie legiony piorunami wypala. Takze w kwestii apokryfow to tez niezla menazeria, i gdy traktowano to powaznie, to faktycznie, jakies odsiew byc musial... wnioskowanie z tego o ulubionej wersji to spor o wyzszosci jablek nad gruszkami.
Łowca
gruzawik
2023-07-03 19:19:10
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
LOL. No to akurat wiadomo. Mem zdaje sie dotyczyc wlasnie prowadzenia religii w nieprzeznaczonej do tego onstytucji przez specjalistow od okrojonych, aczkolwiek tworczych, interpretacji. Poszerzanie intetpretacji nie czyni och prawdziwszymi, bo tu znow o poszerzanie w tym kierunku jedynie chodzi, interpretacje bardziej dzis odpalowe ignorujac.
Łowca
gruzawik
2023-07-03 19:22:42
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:2)
Czy aby zawezanie wersji do kanonu tez nie orzebieglo wg klucza doraznej wygody, co msci sie dzisiaj koniecznoscia przywrocenia interpretacji apokryficznej w komentarzu na marginesie.
Łowca
gruzawik
2023-07-03 16:11:21
Pokaż absurdOcena: -2(glosow:4)
1 A wąż był bardziej przebiegły niż wszystkie zwierzęta lądowe, które Pan Bóg stworzył.
Łowca
gruzawik
2023-07-03 16:32:10
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:2)
To czemu go ze zwierzetami jakos tak w kupie wspominac, a nie demonami czy innym talatajstwem? Co zwierzeta maja do rzeczy, skoro on nie zwierze? W dodatku dalej pisza, ze od tej pory pelzac mial za kare. Wypisz wymaluj: zwierzak. Tyle, ze gadal.
Łowca
gruzawik
2023-07-03 16:34:37
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:3)
No tak: przeczytac mozna, ale rozumienie zostawiamy autorom odnosnikow, jednoczesnie zarzucajac innym niezrozumienie przeczytanego:)
Łowca
gruzawik
2023-07-03 16:54:24
Pokaż absurdOcena: -2(glosow:2)
Tlumacze jakos weza zostawili, tylko odnosnik dali. W ktorym wieku? Dlaczego przrdtem zadnych takich odnosnikow nie dawali, tylko pletli doslownie? Nieprawda, wspominany jest jakis Chrystus, w ktorego jacys plugawcy wierza, bez zadnego sprawdzania tych szczegolow identyfikacyjnych opisywanej sekty.
Łowca
gruzawik
2023-07-03 16:58:05
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
Zadziwoajaco, co sie ktos nad nredniami zadziwi, to sie odnosnik pojawia, zeby sie ludzie nie smiali za glosno. I reminescencje animizmu na politeizm sie przwekslowuje wygodnie. To byl ten potop ogolnoswiatowy, czy nawet ten ulamek kultur go zawierajacy ipisuje w sumie zdarzenie lokalne, dosc typowe dla regionu powstania.
Łowca
gruzawik
2023-07-03 17:02:39
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
To pytasz o rozumienie tekstu zrodlowego, czy czyjejs interpretacji poniewczasie? Demon, co teraz bedzie pelzal... jak poruszaja sie demony? Potrafia plywac? Znajdziesz odnosnik do lokomocji wezowej,tfu,demonicznej, czy jak z wyjasnieniem czemu pan superowy ludzkosc doswiadczac przestal bedzie? Foch z polobrotem?
Łowca
gruzawik
2023-07-03 17:24:39
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
Nie: byl bardziej przebiegly niz reszta piekielnych psubraci, tylko niz zwierzeta. Pelzac tez ma, jakby najwyrazniej tez jak zwierze z gromady gadow, typ kregowce, krolestwo zwierzeta. Aczkolwiek jego slowa okazaly sie niespodziewanie dla autorow prawdziwe, i wychodzi na to, ze to Samael jest prawdziwym tworca czlowieka, jako istoty rozumnej.
Łowca
gruzawik
2023-07-03 18:58:49
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:1)
I uzywa przy tym tytulu uzywanego orzez opisywanych plugawcow(prokurator), zamiast rzymskiego(prefekt). Czyli nawet bredni gloszonych orzez identyfikowanych wg wierzen nie sprawdza. Cale wspomnienie sluzy wskazaniu paskudnikow, bo po tym dziwactwie sie ich poznaje wlasnie.
Łowca
gruzawik
2023-07-03 19:02:16
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:2)
Nie pisze tez o zadnym Jezusie, tylko Chrystusie, co obecnie oznacza to samo, ale bodajze Publiusz pisze o niejakim Chrestosie, ktory zamieszki wszczyna, i go ukatrupili, tyle ze w Rzymie i ok. 50ne.. Takze tozsamosc obydwu imion tez tak sobie pewna. Wspomnienie wierzacych w cos nie jest dowodem prawdziwosci tych wierzen.
Łowca
gruzawik
2023-07-03 19:07:39
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
Trudno jest nie znac argumentow strony wierzacej, bo majac do dyspozycji koscielna(roznej masci) machine propagandowa rozpowszechniaja je szeroko. Gorzej, ze ignoruja przy tym argumenty krytyczne: jak opis czyichs wierzen ma stanowic o ich prawdziwosci?
Łowca
gruzawik
2023-07-03 19:34:45
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
To moze inny na P. Musze znow szukac? Pojmij, ze nieco wiecej pewnie zapomnialem, niz ty kiedykolwiek sie dowiedziales. No wlasnie nie oznacza. Niby czemu o tej samej osobie ma byc Chrystus i Jezus? Podaje ceche identyfikacyjna jakichs przychlastow, nie wnikajac nawet w gloszone ptzez nich brednie.
Łowca
gruzawik
2023-07-03 21:51:55
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
No sam widzisz: nie jednemu psu Burek. Na poziomie k8lkulatka jest zakladanie, ze nawet przy innym nazywaniu koniecznie o tego samego delikwenta chodzi. Ten drugi na P wlasnie o jeszcze jakims innym Chrestosie pisze, wszystkie te wspominki razem maja wartosc dowodowa funta klakow. Dowodza uwagi poswiecanej wyznawcom czegos, a nie prawdziwosci ich przekonan.
Łowca
gruzawik
2023-07-03 22:45:39
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
Iteracja tytulu w imie to nic nowego. Nosil przydomek? Co z tego, to czesc opisu. Reptilianie nie wzieli sie znikad. Wzieli nazwe od tytulu, nie wiadomo, czy tego samego imienia. Tacyt podaje bledny tytul Pilata. Albo w powazaniu ma brednie i dla identyfikacjo podaje skad sami sie wywodza, albo falszerstwo. Co mu szkodziloby dodac imie do tytulu skazanca, albo date? A tu nawet funkcja Pilata pomylona w nazwie.
Łowca
gruzawik
2023-07-03 22:59:31
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
Tak. Na p... Swetoniusz pisal, ze Klaudiusz wywalil z rzymu jakichs, co zamieszki wzburzali podburzeni przez jakiegos Chrestosa. Prosilem o zapoznanie sie z krytyka przeciez juz kiedys. To jeden z podobnych "dowodow" historycznosci. Mniej szczegolowy Swetoniusz w opisie szubrawcow, rownie wartosciowe przekonywanie o prawdziwosci mitu zalozycielskiego jakiejs sekty.
Łowca
gruzawik
2023-07-03 23:13:25
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
Warto by tez sie odniesc do samej definicji dowodu i jego wiarygodnisci: Tamerlan, Timur, Temudzyn nie jedno ma imie, jednak zrodloslow pozostaje wspolny i tylko tytul wlasnie sie zmienia. A tu inaczej: podano tytul, nie imie. Istnieja zrodla zewnetrzne potwiwrdzajace czyny i byt sam herosa. A tu tylko o jego fanach zawsze. Pomylki rzeczowe tez wagi nie przydaja, znajac kreatywne podejscie depozytariuszy notatek.
<< Pierwsza
< Poprzednia
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
Następna >
Ostatnia >>
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0