Komentarze użytkownika gruzawik
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/5/1538442.jpg)
Łowca
gruzawik
2023-07-03 19:02:16
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:2)
Nie pisze tez o zadnym Jezusie, tylko Chrystusie, co obecnie oznacza to samo, ale bodajze Publiusz pisze o niejakim Chrestosie, ktory zamieszki wszczyna, i go ukatrupili, tyle ze w Rzymie i ok. 50ne.. Takze tozsamosc obydwu imion tez tak sobie pewna. Wspomnienie wierzacych w cos nie jest dowodem prawdziwosci tych wierzen.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/5/1538442.jpg)
Łowca
gruzawik
2023-07-03 19:07:39
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
Trudno jest nie znac argumentow strony wierzacej, bo majac do dyspozycji koscielna(roznej masci) machine propagandowa rozpowszechniaja je szeroko. Gorzej, ze ignoruja przy tym argumenty krytyczne: jak opis czyichs wierzen ma stanowic o ich prawdziwosci?
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/5/1538442.jpg)
Łowca
gruzawik
2023-07-03 19:34:45
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
To moze inny na P. Musze znow szukac? Pojmij, ze nieco wiecej pewnie zapomnialem, niz ty kiedykolwiek sie dowiedziales. No wlasnie nie oznacza. Niby czemu o tej samej osobie ma byc Chrystus i Jezus? Podaje ceche identyfikacyjna jakichs przychlastow, nie wnikajac nawet w gloszone ptzez nich brednie.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/5/1538442.jpg)
Łowca
gruzawik
2023-07-03 21:51:55
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
No sam widzisz: nie jednemu psu Burek. Na poziomie k8lkulatka jest zakladanie, ze nawet przy innym nazywaniu koniecznie o tego samego delikwenta chodzi. Ten drugi na P wlasnie o jeszcze jakims innym Chrestosie pisze, wszystkie te wspominki razem maja wartosc dowodowa funta klakow. Dowodza uwagi poswiecanej wyznawcom czegos, a nie prawdziwosci ich przekonan.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/5/1538442.jpg)
Łowca
gruzawik
2023-07-03 22:45:39
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
Iteracja tytulu w imie to nic nowego. Nosil przydomek? Co z tego, to czesc opisu. Reptilianie nie wzieli sie znikad. Wzieli nazwe od tytulu, nie wiadomo, czy tego samego imienia. Tacyt podaje bledny tytul Pilata. Albo w powazaniu ma brednie i dla identyfikacjo podaje skad sami sie wywodza, albo falszerstwo. Co mu szkodziloby dodac imie do tytulu skazanca, albo date? A tu nawet funkcja Pilata pomylona w nazwie.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/5/1538442.jpg)
Łowca
gruzawik
2023-07-03 22:59:31
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
Tak. Na p... Swetoniusz pisal, ze Klaudiusz wywalil z rzymu jakichs, co zamieszki wzburzali podburzeni przez jakiegos Chrestosa. Prosilem o zapoznanie sie z krytyka przeciez juz kiedys. To jeden z podobnych "dowodow" historycznosci. Mniej szczegolowy Swetoniusz w opisie szubrawcow, rownie wartosciowe przekonywanie o prawdziwosci mitu zalozycielskiego jakiejs sekty.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/5/1538442.jpg)
Łowca
gruzawik
2023-07-03 23:13:25
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
Warto by tez sie odniesc do samej definicji dowodu i jego wiarygodnisci: Tamerlan, Timur, Temudzyn nie jedno ma imie, jednak zrodloslow pozostaje wspolny i tylko tytul wlasnie sie zmienia. A tu inaczej: podano tytul, nie imie. Istnieja zrodla zewnetrzne potwiwrdzajace czyny i byt sam herosa. A tu tylko o jego fanach zawsze. Pomylki rzeczowe tez wagi nie przydaja, znajac kreatywne podejscie depozytariuszy notatek.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/5/1538442.jpg)
Łowca
gruzawik
2023-07-03 23:33:27
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
Jak reptilianie beda ginac, to tez bedzie ro dowod ich racji? To szantaz, a szantazystow sie policzkuje. Tp ty wiesz wiecej: wiesz ze o zbawca konkretnego imienia chodzilo, ze referowane przekonania prawdziwe, od czego Tacyt raczej by sie odcial kategorycznie. Raczej nie potwierdzalby uroszczen znienawidzonych wichrzycieli, gdyby mogl przypuscic, ze tak to ktos zrozumie po wiekach. Stratnys, bos na wiedze odporny.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/5/1538442.jpg)
Łowca
gruzawik
2023-07-03 03:18:02
Pokaż absurdOcena: 2(glosow:6)
Wbrew raczej. Jakos tak dziwnie sie skladalo, ze im bardziej Europa byla chrzescijanska, tym gorzej sie jej wiodlo. I nic sie nie zmienilo, im barsziej spoleczenstwo religijne, tym w kraju gorzej. N8e zebym mial nadzieje cie przekonac, ale obsmiac brednie zawsze milo:)
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/5/1538442.jpg)
Łowca
gruzawik
2023-07-03 03:20:16
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:4)
Czyzby muzulmanie stanowili w PL prawo, kradli i gwalcili dzieci, zeby koran mial rwac? Jak sie komu Nergal nie podoba, to noe kupuje biletu na koncert, i problem rozwiazany. Czuwaj!
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/5/1538442.jpg)
Łowca
gruzawik
2023-07-03 14:39:12
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:3)
Na koncerty chodza dorosli ludzie, dobrowolnie. Ale dla bylego minstranta moze i gwalt lepszy sie zdawac, niz wizyta na koncercie... a to b8blia gdzies obowiazuje w ogole? To ma wspolnego, ze na nia sie powoluja rozni tacy stanowiacy wyznaniowe prawo rozrodcze lub handlowe. Co to jest belkot umyslowy? Cos jak drewniany kamien, czy dziecko nienarodzone? Ze czegos nie rozumiesz, celowo, to nie nowina, ale skowyczesz przy tym pieknie, przyznaje.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/5/1538442.jpg)
Łowca
gruzawik
2023-07-03 14:42:13
Pokaż absurdOcena: 2(glosow:2)
Na jonceety Nergala, ministrancie, chodza ludzie ktorzy takich zachowan wlasnie oczekuja. Przeciez moga wyksc, jakby w odroznieniu od dziecka na zakrystii. Chyba, ze tobie sie podobalo akurat tez, to rozumiem wowczas slepote na wyjatkowa podlosc porownania. Porwanie ksiazki contra gwalt na dziecku. Padalec jakich malo...
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/5/1538442.jpg)
Łowca
gruzawik
2023-07-03 14:47:50
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:2)
Dlaczego z tematu malo powaznego, jak porwanie ksiazki, lokalny plugawiec i kanalia probuje robic temat juz nie to ze powazny lub nie, ale farse tragiczna, porownujac pedofila z bluznierca w oczach fanow jakiejs ksiazki? Biblia dla jednych jest symbolem wiary, dla innych ucisku, jednym i drugim wolno swoj stosunek wyrazac.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/5/1538442.jpg)
Łowca
gruzawik
2023-07-03 16:08:30
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:1)
I dlatego, ze wierzacy maja trndencje do zabijania krytykow, krytkowac nie wolno, nawet gdy juz lba obciac nie moga, ani spalic, jak dawniej lubili. A ze nadal by chcieli, wlasnie ten argument wiele mowi. Tak jakby palic przestali dlatego, ze krytyke dopusciwszy, a nie dlatego, ze ws. krytyki wlasnie juz nie moga. Ty sie ea nawet nie wysilaj, to nie do ciebie, zbyt dlugie zdania...
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/5/1538442.jpg)
Łowca
gruzawik
2023-07-05 15:01:37
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:2)
A buciki ba palacu biskupim wieszales, zeby grac ofiare z czystym sumieniem? Znaczy nawrocisz sie, czy jak, jak cie dalej "przesladowac"? Alez pojechalem, i mam sie niezle, dziekuje za troske.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/5/1538442.jpg)
Łowca
gruzawik
2023-07-02 17:01:47
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
I co w tym dziwnego, ze sie nienawidzi zlodziejstwa, zbrodni i przymusu? Jak nisko trzeba upasc, zeby pomstowanie na te paskudztwa komus wytykac... nie badz malostkowy, syna na zakrystie przyprowadz.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/5/1538442.jpg)
Łowca
gruzawik
2023-07-05 12:15:30
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
Pewny jestes? To nie frustracja i zyciowy fail, tak zarzucac komus, i robic dokladnie to, co zarzucasz, tylko w druga strone? Jakas organizacja ateistyczna dyktuje komu prawa rozrodcze czy kiedy zakupy wolno robic, zeby sobie symetria gebe wycierac?
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/5/1538442.jpg)
Łowca
gruzawik
2023-07-07 10:15:26
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
Ale tylko katolikom udalo sie to narzucic, a te organizacje tak zupelnie bez zwiazku to ktore? W lonach nie ma dzieci, ani to matki. Tyle medycyna w tym temacie, nie powtarzaj propagandowej nowomowy. A jesli ojciec nie chce, to moze alimentow nie placic? Uzywajac terminu lewactwo od razu skreslasz sie z powaznej dyskusji, jako ze juz sobie oponenta zaszufladkowales, razem z WHO i UM. Jak Ci wiedza medyczna lewacka, to wlaz do dolka jakby co.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/5/1538442.jpg)
Łowca
gruzawik
2023-07-02 14:38:58
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
Malo: trzeba jeszcze jakies dziwne ruchy gimnastyczna wykonywac, mruczec mantry, nie jesc czegos, itp., itd.,.... lista sie nigdy nie konczy.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/5/1538442.jpg)
Łowca
gruzawik
2023-07-02 12:09:25
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:2)
Tak, kazda wypowiedz zaczynajaca sie od nowomowy propagandowej, zamiast merytorycznycj argumentow tzk dziala na przyzwoitych ludzi: budzi obrzydzenie. Jak ruska onuca, szczegolnie, gdy sie przy tym ruska propagande powtarza, a nazwe wlasnego(jak mniemam) narodu pisze z malej litery.
<< Pierwsza
< Poprzednia
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
Następna >
Ostatnia >>
![hopaj](https://cdn.wiocha.pl/img/logosy/hopaj_logo.png)
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.