Komentarze użytkownika gruzawik
Łowca
gruzawik
2024-07-20 13:21:30
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:1)
Jakbym mial wybierac, to wolalbym byc miliarderem z Manhattanu. Moge wtedy byc kim chce, a opcje w dorzeczu Amazonki sa dosc ograniczone jednak... spodziewam sie jednak wiekszej sklonnosci do modlow w amazonskiej dzungli, niz w wiezowcu wysoko.
Łowca
gruzawik
2024-07-17 09:53:06
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:5)
Nie. Klapsa dostali wszyscy uczciwi ludzie.
Łowca
gruzawik
2024-07-15 12:12:31
Pokaż absurdOcena: 3(glosow:3)
A kiedy ostatnio w jakims DSK byles?
Łowca
gruzawik
2024-07-15 01:54:50
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:4)
Diagnoza tez jest bez znaczenia, bo nie wartosciujemy zycia ze wzgledu na stan zdrowia. Zakzywanie w jednych okolicznosciach zdrowotnych a dopuszczanie w innych traci rampa obozowa. Bez sensu, bo jedyme, co ma znaczenie to zorganizowana praca mozgu, a zaden plod nie ma szans na wykazywanie takowej. Z wielu roznych przyczyn, a potwierdzily to badania zlecone przez a.aborcjonistow, ktorych wynik probowali ukryc. Szczyt sqrvysynstwa.
Łowca
gruzawik
2024-07-15 12:06:38
Pokaż absurdOcena: 2(glosow:2)
Nie jest staly, dawniej byla selekcja, tym ostrzejsza, im dawniej. Wyobrazanie sobie naszych przodkow jako mniej inteligentnych jest bezzasadne. Dzieje sie tak zawsze, gdy spada presja selekcyjna, od czasow rewolucji rolniczej trzeba mniej kiepele do orania, niz upolowania. I tak to leci. Ale bylo nas MNIEJ. No i teraz ich tez donosnie slychac, fakt.
Łowca
gruzawik
2024-07-15 16:45:13
Pokaż absurdOcena: 2(glosow:2)
Skoro zycie bylo trudniejsze, to byla ostrzejsza. Po samo zarcie trzeba sie bylo naglowkowac, dakad moglo pojsc, a samochody w zasadzie poruszaja sie w sposob, ktory sami im wymyslilismy. Ze byla ostrzejsza swiadczy sama nasza liczebnosc. Smiertelnosc niemowlat jest m.in. pochodna ich odzywienia. To duza skladowa, pochodzaca od rodzicow. Najwieksza selekcje stanowil glod, zaraz za rogiem zawsze. Nie calkiem losowo sie rozkladajacy.
Łowca
gruzawik
2024-07-16 10:02:36
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:1)
O trudnosci zycia niech swiadczy wielkosc populacji, bedaca odzwierciedleniem trudnosci utrzymania sie przy zyciu. Nawet wsrod zdarzen losowych jedni daja sobie rade lepiej, inni gorzej, co przeklada sie na przezywalnosc, ich, i ich potomstwa. Encefalizacja od czsu rewolucji rolnej spada.
Łowca
gruzawik
2024-07-17 09:49:29
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
Masowo sie rozmnazaja, ale czy utrzymuja sie przy zyciu? Rewolucja przemyslowa spowodowala latwiejszy dostep do zywnosci. Wszedzie i zawsze masowo sie rozmnazano, ale populacja nie rosla jakos. Rozrodczosc nam sie nie zmienila, tylko presja selekcyjna spadla. Jesli presja spada, to zakres wystepowania jakiejs cechy sie poszerza, i choc i geniusze przezywaja czesciej, to i kretyni rowniez, szczegolnie przy rozwinietych zabezpieczeniach socjalnych.
Łowca
gruzawik
2024-07-17 10:04:35
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
Chyba dlatego mowi sie o rewolucjach: drastyczna zmiana warunkow bytowania, zwyczajow, zachowan, trybu zycia. Poznac, ze zaszly, po skutkach. Tam, gdzie sie rozmnazaja, to wlasnie skutek opozniony. W krajach juz rozwinietych moga sie nie rozmnazac, wiec z tego korzystaja, w blogim dobrobycie. Wiecej ludzi umiera ws obzarstwa niz z glodu. Na cos w koncu trzeba... no i ten spadek encefalizacji, niepokojacy :)
Łowca
gruzawik
2024-07-17 10:19:57
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:1)
Pytanie wlaanie, jaki czynnik przyjmiemy za obiektywny. Moim zdaniem, wielkosc populacji znakomicie sie nadaje. Jest pewnym usrednieniem warunkow bytowania, bo powierzchnia, jaka zamieszkujemy, nie powiekszyla sie. My nie konkurujemy na chyzosc w giczolach, ze slabowici w lydkach odpadaja.
Łowca
gruzawik
2024-07-17 17:45:01
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:1)
I tu znow o definicji inteligencji wypadloby porozmawiac. Bylbym zdania, ze ten caly postep zycie ma nam ulatwiac, i do pewnego stopnia to wlasnie zachodzi. Latwo mozna tez dowodzic, ze inteligentnym postepowaniem, przy rozwinietym socjalu, jest nierobstwo, na cudzy koszt. Ow spadek zaszedl w skali dziesiatkow tysiecy lat. Jak znajde znow ten artykul to podlinkuje. Mowa o sredniej, z racji znalezisk zachowanych i probka moze byc niereprezentatywna, glupsi mogli sie nie zachowac w zoladku, zamiast w grobie.
Łowca
gruzawik
2024-07-18 01:40:52
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:1)
Z racji wieloczynnikowosci tez pzezywalnosc mi sie spodobala wlasnie. Jesli zdefiniowac inteligencje jako zdolnosc radzenoa sobie z problemami zycia, to chyba bedzie sie zakres pokrywal :) glownym problemem zycia jest jego utrzymanie. Wzrosty dzisiejsze i posttechniczne nie sa tak prostym odzwierciedleniem, z racji koncesji i przeszlosci kolonialnej.
Łowca
gruzawik
2024-07-18 01:45:59
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
Szczescie oczywiscie tez trzeba miec, i choc i zniewoleni ws rewolucji przemyslowej dopiero teraz sobie wetuja co ich ominelo, i nadrabiaja straty, to swietnie prosperowali, poki akurat pomysl maszynowosci nie wpadl komu do glowy, na ich zgube. A czasem klimat sie zmienil, i gdzie imperium bylo, piasek wiatr gna tylko. Swiat dzisiejszy do smierci glodowej nie dopuszcza, jak dawniej powszechniej bywalo, takze chyba lzej, czy smiercionosny glod to czynnik obiektywny?
Łowca
gruzawik
2024-07-18 01:53:43
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:1)
Niech no ja o tej encefalizacji znajde. Bylo, ze spada, nieduzo. To niewiele danych, ale pewnych obszarow mozgu nie uzywamy jak przodkowie. Zmysl wechu znacznie stracil na znaczeniu, np. Przelozenie samej masy nie dziala tak prosto. Na podstawie odlewu wnetrza czasem mozna wnioskowac o pewnych osrodkach, ale co powiedziec o okablowaniu wenatrz, rozwijanym indywidualnie, pod wplywem bodzcow podczas zycia? Niech bedzie, ze bede sie sklanial ku opinii jednak, ze zycie bylo obiektywnie wlasnie trudniejsze, i glupsi od nas ci przodkowie byc nie mogli
nie zeby jakis wiek zloty, wrecz przeciwnie,
Łowca
gruzawik
2024-07-22 11:56:42
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
Tak, z pewnoscia wystepuje sprzezenie zwrotne, im czesciej i bardziej uzywamy, tym silniejsze i bardziej zlozone staja sie polaczenia miedzy neuronamu, mozg to bardzo plastyczny organ. Ciekawa tez rzecz wystepuje przy rewolucji poznawczej: nie ma jakiejs skokowej zmiany objetosci mozgu, a nasze zdolnosci podskoczyly znacznie.
Łowca
gruzawik
2024-07-22 12:13:28
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
Z inteligencja sama w sobie jest problem innej masci: test jest ustalany tak, by maximum dla populacji wypadalo na 100. Jakby taki test skonstruowac 100k lat temu, musialby zawierac inny zestaw zadan, w innej hierarchii ich waznosci do przezycia. Choc niewatpliwie konkurujemy rowniez odpornosxia na pasozyty czy polyskiem owlosienia, to zycie test na kumatosc samo w sobie bardziej zawieralo, i wyrazalo sie to np. zdolnosciami spolecznymi, mniej waznymi dzis.
Łowca
gruzawik
2024-07-14 17:10:17
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:3)
A drewnianych kamieni nie chcial podpalac?
Łowca
gruzawik
2024-07-22 11:33:32
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:1)
Sami uznali? Wiedzy? Od kiedy abiogeneze z samorodztwem zrownales, w moich oczach straciles tytul do poslugiwania sie tym slowem. To historia, tu o wiedze raczej trudno, mus na dowodzeniu posrednim poprzestac, "wiedza" humanistyczna, nie biologia, dajmy na to.
Łowca
gruzawik
2024-07-14 13:57:03
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:3)
Nieomylnie wiedzial, ze czlowiek zezre owoc poznania, potem trza bedzie ludkow potopic, i bez pomylki zeby sie przeprosic za swoje partactwo sie samemu dal tym ludkom ukatrupic. To ma sens.
Łowca
gruzawik
2024-07-15 02:09:23
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:2)
Jest mawet gorzej, gdy swieta ksiege w powazaniu majac z palca wyssane pomysly wlasne wyciagaja, i jakos tam nic o zamykaniu sklapiw w niedziele czy 3ch kroli nie wyczytalem. A moze i nie go
<< Pierwsza
< Poprzednia
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
Następna >
Ostatnia >>
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.