lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu

Komentarze użytkownika gruzawik


gruzawik
2020-01-17 01:03:21
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
będzie ci tłumaczył, że spada. czy nazwać to tak, czy owak, to jest to nazywanie właśnie, interpretacja, a najprostszą jest własnie krążenie. interpretacja ze spadaniem wymaga pewnej gimnastyki,bo się nie zbliża, więc jak niby spada. interpretacja stabilności w ruchu po okręgu jest prostsza: równowaga bezwładnosci, więc siły odsrodkowej wynikającej z grawitacji zakrzywiającej tor, jako śiły dośrodkowej działającej na ciało w ruchu postępowym.czy przy orbicie Księzyca, oddalającego się z wolna, również interpretacja spadania pasuje?

gruzawik
2020-01-17 09:32:56
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
no to umieram z ciekawości...

gruzawik
2020-01-17 12:34:48
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
zgadza się. co nie zmienia faktu, że ten srodek masy zazwyczaj znajduje się wewnątrz słońa, więc... z astrofizykami kaleta nie rozmawia, ani sam takim nie jest.

gruzawik
2020-01-16 21:20:15
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:1)
chcesz decydować za kogoś, czy ma chcieć żyć? w stadium terminalnym ty chociaż kogoś widziałeś, czy tylko tak bajędy powtarzasz, jak o rzekomych nawróceniach umierających? jak to stadium będzie uleczalne, a choćby bezbolesne, to i chętnych nie będzie, prawda? karalność samobójstwa wynikała z idei, która wydaje się Tobie bliska: nie należysz do siebie, tylko do organizacji. masz cierpieć, ale żyć i służyć jej, choćby jako przykład dla innych. żebyś nie chciał, to masz.

gruzawik
2020-01-16 21:24:37
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
co do kary śmierci również jestem przeciwny, z racji naszej omylności. różnica polega na przedmiocie i podmiocie podejmowanej decyzji: w przypadku kary smierci są różne, dla eutanazji tożsame.

gruzawik
2020-01-16 21:08:11
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
w tym problem, że to porządnych podpalacze usuwają. porównanie wiary religijnej z wiecami politycznymi trochę chyba nie na miejscu, co? szczególnie jeśli uwzględnić skalę wydatków. jeśli ci porządni nic nie robią, to są też źli. grzech zaniechania, słyszałeś? pozwaają, by nimi legitymować ohydę.

gruzawik
2020-01-16 21:14:35
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
sam używasz sformułowań obraźliwych, panie tolerancyjny(jazgot). łykaj wstyd za nieporządnych, bo jakby moja organizacja zawodowa tak się zachowywała, to bym ją opuscił. opluwam cię za nie za inne zdanie, ale za milczenie, gdy tego twojego zdania inni uzywają do mówienia mi, jak mam żyć. nie jesteś w stanie zmienić organizacji? to ją opuść, bo inaczej jesteś współwinny. a broniąc jej, że są tam też porządni, wpisujesz się w retorykę bydlaków, chętnych do uciszenia krytyki z zewnątrz, bo z wewnętrzną sami sobie poradzili.

gruzawik
2020-01-16 21:04:44
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:1)
mylisz morderstwo z eutanazją, nie wiem, na ile celowo. eutanazja odbywa się na życzenie w pełni świadomego pacjenta. życzenie pacjenta jest podstawą każdej procedury medycznej, inaczej to zbrodnia. mam w powazaniu fakt polania mi głowy. rodzice decydują, o przynależności partyjnej? o poglądach gospodarczych? za niemowlaka? to samo z wybieraniem światopoglądu, pzrynależności do jakiejś wiary. mogą dawać przykład, tłumaczyć po swojemu, ale takie decyzje podejmuje się samemu w miarę dorastania. skoro nigdzie to nie jest powiedziane, to protestuj, pisz do biskupa, żeby odmowny okólnik wydał.

gruzawik
2020-01-16 19:45:15
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
a skąd mamy wiedzieć, ze ty nie(wstaw sobie wedle uznania)?

gruzawik
2020-01-16 19:24:45
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
niewiężący? tacy, co innych nie więżą? więzy mający za rzecz niedobrą, niechętni do stosowania podobnych środków przymusu?

gruzawik
2020-01-16 15:52:58
Pokaż absurd
Ocena: 4(glosow:4)
państwowe pozwolenie na konia walenie:)

gruzawik
2020-01-16 19:32:17
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
biskup Church of England, po rozmowie z człowiekiem w cierpieniach dogorywającym na raka, do gazety udzielił wywiadu, w którym stwierdził, że to niesprawiedliwe, żeby prawo motywowane religijnie, jak to dot.zakazu eutanazji w UK, miało obowiązywać ludzi tej wiary niewyznających. ktoś się czepia CoE? pluje? nie ma powodu... klecha głupio gada? to go nie ma po następnej sesji rady parafialnej. ja sam w czambuł chwalę sobie taki kościół. ksiądz grzeczny, pogadamy czasem, z sandałacza wali skromnie. budkę ma z 1300r, czy coś:) nie pałacyk. domek.

gruzawik
2020-01-16 18:26:48
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
nie toleruję złodziejstwa, kłamstwa, zbrodni na dzieciach. trudno, taki nietolerancyjny jestem.

gruzawik
2020-01-16 19:40:17
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
taka odmiana religii: prorok natchniony, nieomylny, za zycia ubóstwiony, kanon swietych myśli i wskazówek jego, obowiazkowa czołobitność i uwielbienie, uczestnictwo w uroczystych proces...tfuu, pochodach. kult przywódcy. kult. taka religia, tylko inna. też paskudna. nie ważne, czy jakąś religię popierają akurat zwolennicy jakiejś strony bardziej. efekt jest taki sam, bo założenia takie same, będące immanentną cechą kultu własnie. dlatego nie lubię żadnej nowożytnej, z racji żadań podporządkowania sobie wszystkich, jako konsekwencji monopolu na prawdę.

gruzawik
2020-01-16 18:37:07
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
ale jakoś nie widać tych porządnych wierzących, żeby z kościoła występowali, petycje do biskupów pisali, protestowali przeciw tym co wredniejsze kazania głoszącym księzom. ci jakoś siedzą cicho, i dlatego ci co paskudniejsi na ta bierną masę mogą się powoływać. a hierarchia właśnie co porządniejszym usta zamyka. kościół sam się nie oczyści, póki nie zostanie z ręką w nocniku z garstką fanatyków, bo reszta odejdzie zniesmaczona, ale po cichu. po co miałby? stąd się reformacja wzięła właśnie: ludzie zagłosowali nogami, chcieli wierzyć, ale uczciwie.

gruzawik
2020-01-16 19:06:34
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
broń więc tych księży u biskupa, tutaj zauważ i zrozum frustrację ludzi, którym narzucono prawo motywowane religijnie, których pieniadze z podatków ukradziono, itd. wstyd za nieporządnych łykaj z pokorą, zamiast o nietolerancji wobec wiarą uzasadnianej patologii memy kleić. ponieważ patologia jest uzasadniana wiarą, to wierze się obrywa, jako motywacji. wierz sobie, jak najmocniej w cokolwiek, byleś takich co sobie tego nie zyczą w to nie angażował przymusowo. osobiście nie wierzę w zaistnienie i powodzenie głębszej odnowy kk. raczej zapaść powolna...lub z hukiem.

gruzawik
2020-01-16 19:19:19
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
można, trudne, kłopotliwe, ale mozna. tyle, ze NIE TRZEBA. pókiś zarejestrowany w parafii, póty klecha pogłówne biskupowi płaci. takie sęki siostrze robił, że za mnie niech płaci. gordon, dzieci do partii za młodu zapisujesz? poglądy gospodarcze narzucasz? nie? a bo za małe toto, żeby zrozumieć i ocenić. z udowodnionych dobrodziejstw szkoły i szczepień wynika ich obowiązkowość. kwestia religii jest dyskusyjna, stąd nieadekwatność porównania.

gruzawik
2020-01-16 09:25:44
Pokaż absurd
Ocena: 14(glosow:36)
pluję na symbol, w imię którego okradany jest budżet, stanowione prawo, dzieci indoktrynowane i obmacywane bezkarnie. przestań ten ohydny symbol z trupem wiszącym wpychac gdzie się da, i psa z kulawą nogą to nie obejdzie.

gruzawik
2020-01-16 15:47:19
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
nie, na ohydę pluję za darmo:)

gruzawik
2020-01-15 21:31:50
Pokaż absurd
Ocena: 2(glosow:10)
czy to nie pedofilia?

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.