lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu

Komentarze użytkownika LuskaI23


LuskaI23
2014-09-08 13:59:58
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:6)
Kliszo, rozpiechrza się? Jakaś jestem nie w temacie :) Mogłabyś mi to wyjaśnić? :)

LuskaI23
2014-09-08 17:20:33
Pokaż absurd
Ocena: 3(glosow:3)
Tak, laurkę, za te kur*wy i szmaty :) Bo przecież on taki miły i dobry i święty i cacy cacy :)

LuskaI23
2014-09-08 12:37:20
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:3)
Jak do Twojego domu przychodzą goście, to mają go szanować i zasady w nim panujące, czy ty masz się dostosować do nich i zmieniać te zasady?

LuskaI23
2014-09-07 22:40:09
Pokaż absurd
Ocena: 4(glosow:10)
Elf chyba zakochana, bo taka pełna zycia :D

LuskaI23
2014-09-07 16:33:50
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:6)
W latach w jakich były te wypowiedzi, wszystko było głupie. Tak jak to co jest w naszych latach będzie głupie za 500 lat. Oczywiście poza odkryciami które pchają świat na przód.

LuskaI23
2014-09-07 15:12:54
Pokaż absurd
Ocena: -3(glosow:9)
Co do absurdu, to takich słów zapewne użyło również wielu ateistów. Mamy 100 świętych i wystarczy , że jeden coś powie nie tak i już znaczy, że cała religia jest do dupy? Ludzie nie zależnie od poglądów religijnych mają swoje poglądy na inne rzeczy. To chyba normalne? Jak ateista powie że kobieta jest do garów i ruch*ania to ok, ale jak wierzący tak powie to jest bee?

LuskaI23
2014-09-07 15:26:15
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:4)
Nie, to jest tylko kwestia wychowania. Normalni ludzie mają swój mózg i wiedzą co jest złe czy są wierzącymi czy nie. Można być bardzo religijnym, a kobietę traktować jak królową bo rodzice tak nauczą, a można być ateistą i kobietę traktować jak śmiecia, bo tata mamę bił i mówił że tak dobrze, a mama udawała że nic się nie stało. To jest kwestia tylko i wyłącznie środowiska w jakim się wychowujemy a nie wiary czy niewiary.

LuskaI23
2014-09-07 15:37:13
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:3)
Kary, my piszemy o naszej kulturze a nie o islamie. Zadziwiające że za katolików jak chce się zrobić złych to z braku argumentów mówi się o islamie.. Mintor wiara nie robi nic, to człowiek wszystko robi więc nie wiem czemu jakakolwiek religia miałaby odpowiadać za czyny człowieka? Czy to religia gwałci, zabija itp? Nie, to robi człowiek. A to jak człowiek interpretuje religię zależy od tego co ma w głowie.

LuskaI23
2014-09-07 15:43:05
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
Ale to już nie wina religii że idiota ją wyznaje. Idioci są wszędzie, idiota ateista na poziomie idioty wierzącego, zrobi tyle samo złego tylko z innych powodów.

LuskaI23
2014-09-07 16:04:26
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
komentarz usunięty przez moderatora

LuskaI23
2014-09-07 16:13:40
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:6)
Nie Jurku, choroba sama w sobie jest zła. I z założenia ma niszczyć organizm. A religia sama w sobie zła nie jest, nigdzie do nienawiści nie nawołuje, z założenia jest dobra, tylko ludzie to zje*bali z biegiem lat podążając za pieniędzmi. Teraz prawdziwej religii jest bardzo mało, teraz jest biznes o nazwie religia. Ale to tylko wina człowieka, bo tylko człowiek umie wszystko sprowadzić do złego.

LuskaI23
2014-09-07 16:41:08
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:2)
Bezpieczna, tych słów nie napisała religia tylko człowiek idiota. Dlaczego za wszystko winicie religię a nie człowieka. Skoro to człowiek czyni zło a nie jego wyznanie. Religia powstała 2000 lat temu, nie masz pojęcia o tym jakie były wtedy czasy, jak wyglądało życie i co myśleli ludzie. W piśmie świętym nie ma słowa o złym traktowaniu kobiet. Jurku skoro karabin sam w sobie nie jest zły, to czemu religia sama w sobie jest dla Ciebie zła?

LuskaI23
2014-09-07 16:48:21
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:3)
Nie Jurku, nie robi tego religia tylko ludzie i to do czego służy religia tez kreują ludzie, tak samo w przypadku broni. Sam pistolet nie zabije, sama religia nie omami człowieka, pistolet zabije w złych rękach, religia omami w złych rękach. Tobie nie przeszkadza to że giną ludzie, tobie przeszkadza religia sama w sobie.

LuskaI23
2014-09-07 16:56:39
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:3)
Ja nie mówię że ludzie byli miłosierni tylko mówię że nie wiadomo jak było. Wątpię aby po 2000 lat przekazywane informacje były skropulatne. Religia jest ta sama, tylko cele inne. Religia zaczęła się od kilku osób i była ok, potem dostali się do niej nie ci co trzeba i zepsuli. Tak jak będą c dzieckiem miało się swoją bazę w której było super, aż przyszła jakaś osoba która sprawiała że zabawa stała się coraz mniej fajna. Jurku pretekstów nie trzeba szukac bo już sa i nie maja nic wspólnego z religią.

LuskaI23
2014-09-07 16:59:30
Pokaż absurd
Ocena: 3(glosow:3)
Jurku pistolet też stworzyli ludzie. I czy sam w sobie jest zły czy w rękach złego człowieka dopiero staje sie zły? Bezpieczna, najlepiej jakby odseparować ludzi od pieniędzy, bo statystycznie to z ich powodu jest najwięcej morderstw.

LuskaI23
2014-09-07 17:10:36
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:3)
Skąd wiesz że jesteśmy jedynym gatunkiem we wszechświecie który używa pieniędzy? I jaką alternatywę proponujesz skoro uważasz, że bez nich da się żyć?

LuskaI23
2014-09-07 17:24:20
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:4)
Bezpieczna teraz to napisałaś zwykły bełkot. Napisałaś wcześniej że jesteśmy jedynie którzy używamy pieniędzy we WSZECHŚWIECIE a przecież nie tego nie możesz wiedzieć. A teraz piszesz, że gdyby to było powszechne to widzielibyśmy to w naturze? Czyli co niedźwiedź drugiemu by sprzedawał za chrobrego łososia? I jakim cudem mielibyśmy mieć zapewnione domy, jedzenie i ubrania, kto by nam to dał za darmo? Budowlaniec ma budować dom za darmo i oddać go za darmo?

LuskaI23
2014-09-07 17:39:23
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Nie wiem co mam na to odpowiedzieć, muszę chyba przeczytać jeszcze kilka razy, żeby zrozumieć o co Ci chodzi. Opisujesz Utopię która nie ma racji bytu. No wybacz, jeśli chodziło Ci o naszą planetę to wystarczyło napisać że na Ziemi a nie że w całym wszechświecie bo to jednak sugeruje że miałaś na myśli wszechświat czyli UFO też. Ale jeśli chodzi o naszą planetę, to kto miałby posługiwać się pieniędzmi jak tylko my na niej żyjemy? Żółwie czy żyrafy, a może ameba? Przecież możesz iść zamieszkać w lesie i być samowystarczalna, kto Ci broni?

LuskaI23
2014-09-07 17:50:12
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
Jak bezpieczna pisze, ludzie by tak samo pracowali jak teraz ale nie za pieniądze tylko za dom jedzenie itp. Czyli byli by całkowicie uzależnieni od osoby która im to daje. Nie mieliby nic swojego tak naprawdę, bo wszystko dostali a nie kupili. Więc ja wolę pracować za najniższą krajową i jechać na kredytach ale coś sobie kupić i mieć swoje, niż żeby ktoś mi dał. Teorii może być wiele ale w fantazjach bo w realu by się nie sprawdziły.

LuskaI23
2014-09-07 18:06:51
Pokaż absurd
Ocena: -3(glosow:3)
No ale kto miałby mi dac ten dom i jedzenie? I skąd one by były? ktoś musiałby na nie pracować przecież. I gdzie masz kraje w których nie płaci się podatków?

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0