Komentarze użytkownika gordonthompson
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/6/1638212.jpg)
Wyjadacz
gordonthompson
2018-10-04 18:59:01
Pokaż absurdOcena: 2(glosow:4)
Powinni mu dołożyć chociaż parę stów za obrazę sądu.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/6/1638212.jpg)
Wyjadacz
gordonthompson
2018-10-04 18:36:05
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:3)
Mietek, nie obraź się, ale jesteś nawiedzony z tym swoim pojęciem wolności. Ciekawe jak zmieniłyby się Twoje poglądy, gdybyś faktycznie musiał zapłacić takie "odszkodowanie". Zrekompensuj, nawet tylko finansowo straty rodziny ofiary - a strata jest co miesiąc, bo co miesiąc przynosił do domu powiedzmy cztery klocki. I już nie przynosi, bo kolega Mietek powiedział "nie będzie nikt mi rządził moim stropem, ja jestem WOLNY!". To teraz rzygaj co miesiąc cztery patyki rodzinie tego, komu na łeb spadł Twój strop. Dobrze tak będzie, wystarczająco wolny będziesz?
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/6/1638212.jpg)
Wyjadacz
gordonthompson
2018-10-04 19:12:34
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:1)
I Ty myślisz, że w tych Twoich niby 3/4 świata jak ktoś zabije lub okaleczy kogoś, bo "jest wolny i ma wszystko w d..", to płaci jego rodzinie lub jemu odszkodowanie, takie jak się należy - jakie ja opisałem? Ile Ty masz lat? Naiwność wskazuje na dziesięć do dwunastu. A ludzie są ogółem za głupi na taką wolność, nie zasługują na nią. Pierwszy z brzegu przykład, pijani kierowcy. Twój ideał, nie poddają się ograniczeniom i są wolni od przymusów.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/6/1638212.jpg)
Wyjadacz
gordonthompson
2018-10-04 19:18:06
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
komentarz usunięty przez użytkownika
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/6/1638212.jpg)
Wyjadacz
gordonthompson
2018-10-04 19:35:22
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:1)
A jak zemdlejesz i sąsiad przez okno zobaczy że leżysz bez ducha i wejdzie przez okno żeby Cię ratować to też jego wina że mu spadnie? A jak Twojej żonie spadnie to co, jej rodzice nie będą mieli prawa do pretensji A np hydraulik, elektryk, wymiana wodomierza to co? Panowie z zakładu pogrzebowego po Twojego trupa? Też nie wejdą? W którymś momencie ktoś poza Tobą będzie zagrożony, to tylko kwestia czasu. Dlatego porównanie z pijanym kierowcą jest jak najbardziej uzasadnione.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/6/1638212.jpg)
Wyjadacz
gordonthompson
2018-10-04 19:59:19
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
Nikt nie idzie w góry z założeniem że złamie nogę. Nikt nie odpala fajki z myślą że podpali dom. Ktoś normalny, kto przestrzega przepisów(OGRANICZAJĄCYCH JEGO WOLNOŚĆ) i nie zapier.ala jak wariat nie potrzebuje ogranicznika bo nie stwarza zagrożenia. Na rajdach w terenie nikt normalny nie włazi na trasę przejazdu, bo jest ZAKAZ. Piloci specjalnie nie wlatują w domy. Natomiast Ty specjalnie zrobisz sobie strop grożący zawaleniem, BO TAK. I jeszcze będziesz z siebie dumny, że nie dałeś sobie zabrać wolności. Jprdl. Nie odnosisz się do moich argumentów, tylko próbujesz ironizować. Słabo.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/6/1638212.jpg)
Wyjadacz
gordonthompson
2018-10-04 21:14:48
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
Mietek napisał: "Jeżeli mój dom, to ja decyduję i ja płacę odszkodowanie jeżeli zapraszam do mojego domu i komuś zleci na łeb. To się nazywa wolność". Wypaczone pojęcie wolności, właśnie przez takich ludzi potrzebne są nakazy i zakazy.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/6/1638212.jpg)
Wyjadacz
gordonthompson
2018-10-05 05:52:52
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:1)
Moje pojęcie wolności jest takie, że mogę spokojnie jechać samochodem z poczuciem, że inni jadą w miarę sprawnymi autami bo jest NAKAZ wykonywania przeglądów, że większość jeździ stosunkowo bezpiecznie bo jest ZAKAZ łamania przepisów, że większość jest trzeźwa bo jest ZAKAZ jazdy po pijaku. Że sąsiad musi pytać mnie o pozwolenie, jak chce wybudować coś mniej niż 3 metry od granicy(straszne, że musi, nie?). Że nie może w ramach swojej wolności samowolnie wybudować byle jakiego czteropiętrowca który może się zawalić na MÓJ dom.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/6/1638212.jpg)
Wyjadacz
gordonthompson
2018-10-05 06:00:49
Pokaż absurdOcena: 2(glosow:2)
Co do Twoich odszkodowań, Ty myślisz, że każdy grzecznie płaci, gdy nabroi? Ludzie LATAMI walczą o należne odszkodowania, a sprawcy śmieją im się w twarz. To się nie uda, naiwny jesteś.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/6/1638212.jpg)
Wyjadacz
gordonthompson
2018-10-05 11:08:58
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:1)
I Ty myślisz, że tą zaoszczędzoną stówkę każdy włoży w konserwację pojazdu? Znowu naiwność. A wymóg sprawności pojazdu to już jest, chyba nie zauważyłeś. Właśnie po to jest podbijany przegląd, bo jak inaczej miałaby wyglądać kontrola? Co, państwowi mechanicy mają łazić po drogach i samochody sprawdzać, czy każdy się stosuje do ustawy? Wyjaśnij mi jak to widzisz, bo teraz to mnie autentycznie zaciekawiłeś.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/6/1638212.jpg)
Wyjadacz
gordonthompson
2018-10-05 11:15:37
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
A brak regulacji kończy się anarchią. Wolny sąsiad wybuduje na swoim chałupę która mi zasłoni światło na ogródek, to ja sobie podwyższę sobie podwórko żeby mu deszczówka ode mnie spływała i tak dalej. Wolność Tomku w swoim domku. A skończy się to pojedynkiem na łopaty. Tobie się wydaje że każdy jest życzliwy i empatyczny, dorośnij.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/6/1638212.jpg)
Wyjadacz
gordonthompson
2018-10-05 11:27:00
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:3)
P.s. A jak się"hamulce zepsują", to auto przestaje hamować. Mi przewód hamulcowy pekł na przeglądzie właśnie, gdy pracownik stacji docisnął mocniej pedał. Bez przeglądu pękłby na drodze przy konieczności nagłego hamowania, skończyć się mogłoby różnie. Kolejny Twój argument psu w d.., Co rusz wymyślasz gorsze bzdury, nie widzisz tego?
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/6/1638212.jpg)
Wyjadacz
gordonthompson
2018-10-05 14:04:21
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:3)
Prawda. A powiem, że gdyby nie było wymogów i restrykcji, w wyniku "wolnej amerykanki" poszkodowanych byłoby o wiele więcej niż jest. To, że wypadki i katastrofy budowlane się zdarzają, świadczy tylko o tym że nadzór i egzekucja przepisów właśnie są konieczne, bo większość wypadków i katastrof jest wynikiem łamania przepisów. Krótko: idziesz tokiem rozumowania "nie rozglądam się przy przechodzeniu przez jezdnię, bo ludzie i tak giną na pasach".
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/6/1638212.jpg)
Wyjadacz
gordonthompson
2018-10-05 17:46:58
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
Kurde, Mietek, czy Ty czytasz co piszesz? Pozwolenia na parterówkę nie chcesz bo ograniczają Ci wolność, ale zakaz budowy powyżej czterech pięter już Ci nie wadzi? Poza tym jaki spór sąsiedzki, według Ciebie każdy każdy ma rządzić się na swoim jak mu się podoba bez ograniczeń, czego teraz z sądem wyjeżdżasz? Co do samochodów, Ty chyba nie wiesz jakie trupy ludzie drutem by połatali ze skąpstwa, a niedawno właśnie przez załatwianie przeglądów na lewo powstała centralna baza danych i inspektor ma prawo wezwać na wyrywkową kontrolę - teraz stacje boją się na lewo wystawiać. I dobrze.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/6/1638212.jpg)
Wyjadacz
gordonthompson
2018-10-05 17:53:47
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:3)
I masz rację, większość ludzi nie jest samobójcami, ale ogrom ludzi jest po prostu za głupi, żeby przewidzieć konsekwencje swojego niedbalstwa. Dlatego powstały przepisy, które mają to zrobić za nich.Poza tym poprosiłem Cię wyraźnie o odpowiedź na pytanie, olałeś to. Nie potrafisz nawet dyskutować, tylko zamiast odpowiedzieć to wymyślasz bzdury jak jeżdżenie na przeglądy co tydzień, a chcesz się zabierać za ustawianie świata i dawanie źle pojętej wolności ludziom.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/6/1638212.jpg)
Wyjadacz
gordonthompson
2018-10-06 06:55:36
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
No i co z tego? Tylko to, że za 5 stów można kupić auto nadające się do jazdy i tak, ludzie dziadują i łatają drutem, zwłaszcza tacy od aut za kilsaset złotych. Dam Ci jeszcze inny przykład - ile razy oślepiły Cię światła jadącego z naprzeciwka? Ludzie sami wymieniają głupie żarówki nie mając pojęcia jak mają być ustawione światła i tak jeżdżą, stwarzając zagrożenie. Przez głupie żarówki. A na przeglądach światła też są brane pod uwagę.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/6/1638212.jpg)
Wyjadacz
gordonthompson
2018-10-06 07:09:08
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:1)
W ogóle teraz już mówisz trochę inaczej - o ograniczaniu biurokracji, co popieram. Nie popieram natomiast głoszenia bredni o znoszeniu pozwoleń na budowę i obowiązkowych przeglądów, bo to uzależnia bezpieczeństwo - a tym samym wolność - innych od zdrowego rozsądku jednostek. A zdrowy rozsądek to towar deficytowy. Gdybyś trochę pomyślał, już byś dawno zrozumiał, o co mi chodzi. To chyba tyle, dzięki za rozmowę i pozdro.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/6/1638212.jpg)
Wyjadacz
gordonthompson
2018-10-04 12:03:30
Pokaż absurdOcena: 2(glosow:4)
Zebrano 120 tysięcy podpisów pod projektem, psi obowiązek polityków, żeby to rozpatrzyć.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/6/1638212.jpg)
Wyjadacz
gordonthompson
2018-10-04 14:16:35
Pokaż absurdOcena: -3(glosow:3)
Maxi, demokracja. Masz coś przeciwko demokracji? Wyłazi na wierzch, że marzy Ci się ustrój, gdzie demos nie ma nic do powiedzenia. Dyktatura może? Gruzawik, no nie chcą, ale tu nie o tym. Muchomorro, powinni.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/6/1638212.jpg)
Wyjadacz
gordonthompson
2018-10-04 18:27:03
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
To była ironia do Maksia, dałby się zabić za zaszkodzenie pisowi (który dąży do dyktatury), a z drugiej strony odrzuć projekt obywatelski, bez rozpatrzenia, byle szybciej... Poza tym, pojęcie o temacie głosowania powiadasz? To ilu wyborców ma pojęcie o rządzeniu państwem, ekonomii, socjotechnice nawet, żeby z chociaż grubsza rozpoznać, który kandydat ściemnie mniej, a który bardziej? Podejrzewam że nieliczni. A patrz, głosować mogą prawie wszyscy.
<< Pierwsza
< Poprzednia
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
Następna >
Ostatnia >>
![hopaj](https://cdn.wiocha.pl/img/logosy/hopaj_logo.png)
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.