lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu

Komentarze użytkownika gordonthompson


gordonthompson
2020-04-12 18:31:24
Pokaż absurd
Ocena: -3(glosow:7)
Przykro mi to mówić, ale art.233 nie mówi, że wolności i prawa mogą zostać ograniczone WYŁĄCZNIE w czasie stanu nadzwyczajnego. Mówi "Ustawa określająca zakres ograniczeń wolności i praw człowieka i obywatela w stanie klęski żywiołowej może ograniczać wolności i prawa(...)", co znaczy dokładnie to i nic więcej. Konia z rzędem temu, kto znajdzie tam zapis, że te prawa mogą zostać ograniczone tylko w czasie stanu klęski żywiołowej, czy innym. A teraz ślepo minusujcie, tylko to potraficie :)

gordonthompson
2020-04-12 19:13:05
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:3)
Tak, ustawa o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi z 2008 roku. Są w niej m.in. zapisy takie jak: czasowe ograniczenie korzystania z lokali lub terenów, nakaz lub zakaz przebywania w określonych miejscach i obiektach oraz na określonych obszarach. Na podstawie tej ustawy rada ministrów wydała rozporządzenia takie, jakie wydała. Jak ktoś chce cwaniakować policji i ewentualnie w sądzie na podstawie bzdur z internetu, jego sprawa.

gordonthompson
2020-04-12 19:18:15
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
komentarz usunięty przez użytkownika

gordonthompson
2020-04-12 19:23:39
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Mariuszek333, może w stanach klęski żywiołowej, ale nie tylko. Bo nie jest napisane, że wyłącznie w przypadku stanu klęski żywiołowej. Dalej też się mylisz, nie ma czegoś takiego jak "zwykłe rozporządzenie". Rozporządzenie może zostać wydane tylko i wyłącznie na podstawie obowiązującej ustawy i ma na celu wprowadzenie w życie jej zapisów.

gordonthompson
2020-04-13 14:10:45
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:2)
Przecież napisałem, na podstawie jakiej.

gordonthompson
2020-04-09 11:20:55
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
O, pan widzę w tej samej wsi mieszka, co i ja.

gordonthompson
2020-04-08 17:36:13
Pokaż absurd
Ocena: -3(glosow:3)
Eee już przecież wycofali ten zapis.

gordonthompson
2020-04-07 14:12:46
Pokaż absurd
Ocena: -7(glosow:17)
Rzeczywiście, nie ma to jak pluć w górę, udawać że jesteś lepszy niż wszyscy wokół i że akurat na ciebie plwocina nie spada.

gordonthompson
2020-04-07 18:23:11
Pokaż absurd
Ocena: -3(glosow:7)
"Rodaków"? Kwaśno jakoś brzmi to w Twoich ustach, panie.

gordonthompson
2020-04-07 20:35:12
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:2)
A nie na "12"? Tyle ze zgadywania nazwisk z nicków.

gordonthompson
2020-04-08 08:50:20
Pokaż absurd
Ocena: -3(glosow:3)
Ah, megalomania anonimowego internauty:)

gordonthompson
2020-04-08 10:18:02
Pokaż absurd
Ocena: -5(glosow:7)
To nie był zarzut o multikonta, przyjacielu, tylko o zgadywanie nazwiska na podstawie nicka. Moje też kończy się na -ski, a zbadana linia męska sięga początków XV wieku.

gordonthompson
2020-04-06 10:30:14
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:9)
Kiedy masz firmę na 100tys kosztów miesięcznie i po miesiącu losowego przestoju kończy ci się kasa...

gordonthompson
2020-04-06 10:02:05
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:5)
Racja, to zakaz przebywania w określonych miejscach, o którym mówi ustawa o zwalczaniu chorób zakaźnych z 2008 roku, o ile pamiętam, który może być wydany bez wprowadzenia stanu nadzwyczajnego. Masz w niej też obowiązek poddania się np kwarantannie czy izolacji. No ale teraz każdy kto ma internet może być konstytucjonalistą.

gordonthompson
2020-04-06 10:27:13
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:4)
Chyba odwrotnie. Jak Gowin mówi że kasy wystarczy na trzy miesiące, to znaczy że wystarczy na 9. Pamiętamy przecież ile miał wypłaty i mu "do pierwszego nie starczało" :D

gordonthompson
2020-04-06 08:29:53
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:4)
O, pan prawnik. Art 228 mówi o możliwości wprowadzenia któregoś ze stanów nadzwyczajnych, ale w art 52 i 31 nie jest napisane, że do ustanowienia ograniczeń jest wymagane wprowadzenie takiego stanu. Mieszasz ludziom w głowach, żeby robili z siebie idiotów.

gordonthompson
2020-04-06 09:08:52
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:1)
Co w niej nie tak, przyjacielu?

gordonthompson
2020-04-05 08:36:27
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:4)
Gdzie i kiedy Szumowski to powiedział?

gordonthompson
2020-04-05 10:10:52
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:7)
Nie fanzol trollu, jest wyraźny cytat z Szumowskiego, no to normalnie pytam, kiedy to powiedział. Nie powiedzial? O, jaka szkoda. Kłamcie dalej, byle jak, byle tylko wrócić do koryta i uważajcie się za lepszych od pisiorów. Nieudacznicy:D

gordonthompson
2020-04-05 14:56:29
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:4)
A czy ja mówię, że to ty napisałeś te wypociny? Ale bronisz tego, więc jesteś taki sam jak ten, co to wymyślił. Pisowskie błazny widać co robią, ale opozycyjne miernoty opłacają najemników, żeby ci okłamywali ludzi i tym sposobem chcą wrócić do władzy, nic innego robić nie potrafią. I ty uważasz że to w porządku kłamać że ktoś coś powiedział, bo pis błaznuje. Skoro tak błaznuje, to wystarczy mówić prawdę. Czyli co, prawda nie wystarcza? Wstyd mi za was.

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.