lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu

Komentarze użytkownika Meloman1


Meloman1
2015-02-28 18:37:02
Pokaż absurd
Ocena: -3(glosow:3)
Spisz sobie na kartce te dane, jak ich nie pamiętasz.

Meloman1
2015-02-28 18:25:49
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Bo od 300 lat ciągle przychodzą.

Meloman1
2015-02-28 18:34:41
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:1)
Ale kto tu kogokolwiek do czegokolwiek zmusza? Przecież argumentacja z tej wrzutki jest dziurawa jak sito: religia nie zmusza do życia z mężem, który bije. Zabrania tylko uprawiania seksu z innym mężczyzną (ale mieszkać sobie z nim może przecież).

Meloman1
2015-02-21 08:39:18
Pokaż absurd
Ocena: 7(glosow:7)
Nie, w cywilizowanym świecie władza stawia instalacje, których obywatele nie chcą, więc je potem przy każdej okazji palą.

Meloman1
2015-02-21 08:38:01
Pokaż absurd
Ocena: 4(glosow:4)
Co innego cena, co innego wartość. Czasem za coś bezwartościowego płaci się bardzo dużo.

Meloman1
2015-02-19 18:26:21
Pokaż absurd
Ocena: 7(glosow:9)
Jaka znowu spółdzielnia? To jest wspólnota mieszkaniowa, nie spółdzielnia. Jej zarząd się wybiera. Jak ludzie wybrali pazernych, to niech mają pretensje do siebie.

Meloman1
2015-02-19 18:34:37
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:3)
Tak czy tak do piachu. Nie łudź się, że jak się nie będziesz bronił, to przeżyjesz. A wrzutka to typowa robota cybertrolla z wiadomo-jakiego wywiadu. Tak ci przerobią myślenie, że ostatnie gacie im oddasz ze strachu. I jeszcze będziesz dumny, że taki jesteś sprytny.

Meloman1
2015-02-19 09:47:50
Pokaż absurd
Ocena: 10(glosow:10)
Maxi, ty jesteś głupszy niż urwane sznurowadło. Człowieka wyrzucili z pracy - w tej sytuacji zarzucanie mu koniunkturalizmu jest skrajnym idiotyzmem.

Meloman1
2015-02-19 18:21:07
Pokaż absurd
Ocena: 3(glosow:3)
Nie, myślę, że po tym, jak stracił pracę, opływa w dostatki. Chodzi w złotych butach i je sztućcami z brylantów. W ogóle uważam, że generalnie ludziom, których zwalniają z pracy, nagle zaczyna powodzić się lepiej. Na marginesie: czy kolejne wstawki mogłoby wstawiać twoje sznurowadło? Na pewno byłoby mądrzej.

Meloman1
2015-02-18 02:47:31
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:2)
Dawkins to nudziarz i tandeciarz. W dodatku mało oryginalny.

Meloman1
2015-02-18 02:45:02
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
Popieram: świat bez religii byłby dużo lepszym miejscem. Dlatego należy po prostu zakazać religii, a opornych nawrócić siłą na ateizm. Bardzo opornych - po prostu zlikwidować. Wtedy świat będzie lepszy.

Meloman1
2015-02-18 03:18:45
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:1)
Rodzice nie są jedynym wzorcem dla młodych ludzi. Jest jeszcze wpływ rówieśników, media itd. Często te inne wzorce są silniejsze niż wzorce rodzinne - bywa, że to dobrze, bywa, że źle.

Meloman1
2015-02-17 15:54:59
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:2)
Też uważam, że religia to największe zło na świecie. I gorąco popieram kraje, które religii zakazały, jak Związek Sowiecki, Albania czy Kambodża oraz Chiny w okresie Mao - życie tam było jak niebiańska sielanka, bez całej tej nienawiści, jaką niesie ze sobą religia.

Meloman1
2015-02-16 00:49:07
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:1)
Po pierwsze, prohibicja i zakaz reklam to co innego. Po drugie, dlaczego niby ograniczanie alkoholizmu przez prohibicję to bzdura? W USA, kiedy ją wprowadzono, konsumpcja alkoholu spadła prawie dwukrotnie. PO trzecie, pomysł, że dostępność nie ma wpływu na spożycie, to dopiero bzdura: pomyśl, ile w Polsce konsumuje się marihuany, a ile khatu. I potem zastanów się, dlaczego jednego dużo, a drugiego mało.

Meloman1
2015-02-15 11:41:20
Pokaż absurd
Ocena: 3(glosow:5)
Dlatego kiedy Anglik czy Amerykanin przyjeżdżają do Polski, to mówi się na nich "Polish tourists", prawda? Zresztą twoja błyskotliwa myśl o innej "strukturze semantycznej" zgadza się z tą wrzutką. Jeśli obozy były "polskie", to złodzieje są "niemieccy", nie? No i oczywiście Polacy pracujący w UK to, według tej "struktury semantycznej", "British immigrants".

Meloman1
2015-02-15 12:51:59
Pokaż absurd
Ocena: 4(glosow:4)
NB duża część z tych, którzy mówią "Polish concentration camps" myśli, że Polacy budowali te obozy, ale dusili w komorach nie swój naród, tylko Żydów. Stąd biorą się protesty przeciwko używaniu takich określeń, zresztą wspierane przez wiele organizacji żydowskich (jak widać, oni też nie wierzą w bajędy o innej "strukturze semantycznej"). Zwróć też uwagę, że ta "strutkura semantyczna" przestaje obowiązywać, kiedy mowa o brytyjskich obozach w Afryce, które są nazywane "British concentration camps in (South) Africa", a nie "African concentration camps&

Meloman1
2015-02-15 22:51:34
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:1)
Ho ho ho... przesiedziałeś kilkanaście wykładów i rozmawiałeś z ludźmi ze Stanów i Niemiec... No no... prawdziwy ekspert! Jak można by się wyśmiewać z tak gruntownej i rzetelnej wiedzy w dziedzinie Sprachwissenschaft? Co prawda nadal nie rozumiem, dlaczego na amerykańskich turystów w Polsce nie mówi się "Polish tourists", ale widać jestem na za głupi i nie mam pojęcia o liguistics.

Meloman1
2015-02-15 22:54:14
Pokaż absurd
Ocena: 2(glosow:2)
A bez ironii: twoje osiągnięcia nie robią na nikim wrażenia. Nie wiesz, z kim tu piszesz - może z wykładowcą, na którego wykładzie siedziałeś? Jeśli chcesz dyskutować, pisz merytorycznie, a nie powołuj się na swój (wątpliwy) autorytet.

Meloman1
2015-02-18 02:54:38
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Wytłumacz mi, postaram się zrozumieć. Czy amerykańskie bazy wojskowe w Niemczech nazywają się "German military bases" czy może jednak "American military bases in Germany"? Dlaczego na brytyjskie obozy w Afryce nie mówi się "African concentration camps", tylko "British concentration camps in Africa"?

Meloman1
2015-02-18 03:03:45
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Moim zdaniem bajdurzysz. Nie ma tutaj żadnej różnicy w "strukturze semantycznej". Po polsku też można czasem powiedzieć "polskie fabryki Fiata", mając na myśli fabryki w Polsce, ale mówi się tak tylko wtedy, kiedy kontekst jest zupełnie jasny. Zasadniczo "polski" oznacza "polski", a nie "w Polsce". DOKŁADNIE TAK SAMO jest po angielsku i po niemiecku. Słyszałeś, żeby ktoś mówił "Israeli terrorists", mając na myśli arabskich terrorystów w Izraelu?

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.