lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu

Komentarze użytkownika Meloman1


Meloman1
2014-12-05 15:19:07
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:2)
I oczywiście sam decydujesz o tym, co jest skrajnie absurdalne, a co nie, prawda? Wobec tego jesteś tolerancyjny wobec tego, o czym sam uznasz, że jest sensowne, oraz co nie godzi w twoje wierzenia. W tym sensie zamachowcy islamscy też są tolerancyjni, bo akceptują wszystko z wyjątkiem tego, co godzi w ich wierzenia. Gratuluję kompanów intelektualnych.

Meloman1
2014-12-05 15:21:51
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:4)
Taka drobna robocza sugestia: jeśli ktoś większość ludzkości oskarża o śmierć mózgową i wyzywa od tępaków, to można mieć ogromne wątpliwości czy, jest to postawa tolerancyjna. Przemyśl to sobie w milczeniu.

Meloman1
2014-12-06 01:39:11
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:2)
To raczej ty przeczytaj, co napisałeś i nie wykręcaj kota ogonem. Zresztą, kto ci dał prawo oceniać, jaka wiara jest dobra, a jaka nie? I kto ci dał prawo nazywać innych tępymi? Trochę pokory. No i tolerancji.

Meloman1
2014-12-06 11:34:21
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Napisałeś: "Wiara to pewien stan śmierci mózgowej, no bo jak trzeba być tępym, żeby wierzyć, że jakiś bożek, rzecz jasna po śmierci, da ci wszystko". A potem: "nie myl wiary w kościół z wiara w Boga, bo to jest zupełnie coś innego... Ja nic do katolików nie mam". Najpierw piszesz jedno, potem coś innego.

Meloman1
2014-12-06 11:37:44
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Nie, ja nie jestem hipokrytą, bo nie twierdzę, że jestem tolerancyjny. To ty twierdziłeś, że jesteś. A potem przyznałeś, że jesteś tolerancyjny tylko wobec tego, co nie godzi w twoje wierzenia.

Meloman1
2014-12-06 13:02:25
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Ja niczego nie wymuszam, zwracam tylko uwagę na nielogiczności w twoim pokrętnym myśleniu. I rozumiem, że to może być przykre :)

Meloman1
2014-12-04 02:17:47
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
komentarz usunięty przez użytkownika

Meloman1
2014-12-04 00:26:12
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:6)
Niektórzy ludzie każą się zamrozić po śmierci na setki lat, bo wierzą, że nauka przywróci ich do życia. Czy to nie śmieszniejsze?

Meloman1
2014-12-04 02:22:43
Pokaż absurd
Ocena: 2(glosow:4)
Oczywiście, a dlaczego nie? Rozkładające się zwłoki to tylko kwestia estetyczna, a nie racjonalna. Zwłoki w lodówce są tak samo martwe jak w pokoju obok. A przecież jesteśmy racjonalistami, nie?

Meloman1
2014-12-04 09:31:23
Pokaż absurd
Ocena: 2(glosow:4)
Tak samo warto modlić się przez pół roku przy rozkładających się zwłokach, jak płacić za zamrożenie po śmierci. Nie widzę żadnej różnicy poza estetyczną, ale niespecjalnie mnie ona rusza.

Meloman1
2014-12-04 14:35:07
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:3)
Też tak uważam. Wygra Twój Ruch, to pewne.

Meloman1
2014-12-03 21:44:04
Pokaż absurd
Ocena: -6(glosow:8)
Bo sądy w Polsce nie mylą się nigdy, a kto uważa inaczej, to głąb, nie?

Meloman1
2014-12-03 23:56:44
Pokaż absurd
Ocena: -5(glosow:5)
Nie mam pojęcia o tej sprawie, więc nie mam zdania na temat ewentualnej pomyłki sądu. Ale sądy się jednak mylą i z faktu, że jacyś ludzie nie zgadzają się z wyrokiem sądu nie wynika jeszcze, że ci ludzie są oszołomami. Może mają jakieś argumenty?

Meloman1
2014-12-03 23:58:39
Pokaż absurd
Ocena: -3(glosow:3)
Tymczasem tu, na wiosce, ci sami, którzy pod innymi wpisami krytykują jakieś inne wyroki innych sądów, przy tej okazji są gotowi spalić na stosie ludzi, którzy robią coś podobnego, a w dodatku mają odwagę cywilną żeby iść na rozprawę. Jakiś koleś nawet zaproponował, żeby wsadzić ich za współudział. Czy to nie barbarzyństwo?

Meloman1
2014-12-04 09:36:16
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
Prawdę mówiąc, też mam zaufanie do sądu. Ale to nie znaczy, że muszę myślących inaczej (i jednak wiedzących o tej sprawie więcej niż ja) odsądzać od czci i wiary. Zwłaszcza że tak jak zmowa milczenia, w sprawach o pedofilię zdarzają się jednak fałszywe oskarżenia.

Meloman1
2014-12-04 11:25:44
Pokaż absurd
Ocena: -4(glosow:4)
Wysokość wyroku nie zależy od mocy dowodów, tylko typu czynu. Natomiast nawet jeśli ci ludzie się mylą, to nie ma powodów, żeby ich obrażać i poniżać. Z tym się chyba zgodzisz?

Meloman1
2014-12-03 19:31:54
Pokaż absurd
Ocena: 2(glosow:4)
Dla jurka nie ma niewinnych księży.

Meloman1
2014-12-03 23:53:17
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:3)
Jurku, ja może nie jestem specjalnie bystry, ale za to mam dobrą pamięć i pamiętam różne twoje kompromitacje. "99% uczonych to ateiści", na przykład. Pamiętasz, trąbo?

Meloman1
2014-12-04 02:12:26
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:3)
Na tę większość też nie miałeś żadnych dowodów. To tylko twoje rojenia i bredzenia.

Meloman1
2014-12-04 09:38:25
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:3)
Ja nie wiem. Ale ty zapewne wiesz, choć wtedy nie potrafiłeś powiedzieć, skąd to wiesz. To jest właśnie cecha fanatyzmu - po prostu się "wie dobrze", człowiek całym sobą czuje, że ma świętą rację. To właśnie czujesz, prawda? Bez żadnych danych, badań itd. - po prostu to na pewno wiesz.

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.