Komentarze użytkownika homo_sapiens

Łowca
homo_sapiens
2022-07-21 22:40:16
Pokaż absurdOcena: 2(glosow:6)
@PTD - masz strasznie uproszczoną wizję ludzkiej seksualności i możliwości z tym związanych. Lesba+Lesba+facet_na_chwilę=dzidziuś. Gej+gej+surogatka=dzidziuś (pomijając kwestie prawne w Polsce). A o in vitro słyszałeś? A o tym, że w Polsce, według badań sprzed kilku lat, w związkach homoseksualnych wychowuje się około 50 TYSIĘCY dzieci? Jak to możliwe? A choćby tak, że nic nie stoi na przeszkodzie, by osoba "hetero" i "homo" wzięły ślub, spłodziły dziecko i wzięły rozwód, albo gdy w takim związku osoba "hetero" umiera i "zwalnia miejsce". Jedynie końcówka mema jest idiotyczna.

Łowca
homo_sapiens
2022-07-21 22:47:29
Pokaż absurdOcena: 3(glosow:5)
@PTD - "Przecież na tym polega bycie gejem czy lesbą że facet zapina faceta, a kobitka nie dotyka faceta. Z choinki się urwałeś" - To raczej Ty się urwałeś. Małżeństwa osób "homo" z "hetero" są powszechne choćby z uwagi na klimat społeczny w społeczeństwach homofobicznych. Takie osoby poświęcają osobiste szczęście dla świętego spokoju i społecznej akceptacji. Poza tym chęć posiadania potomstwa jest zazwyczaj na tyle silna, że osoba "homo" potrafi się zmusić do odbycia jednorazowego stosunku z osobą przeciwnej płci w celu prokreacji.

Łowca
homo_sapiens
2022-07-21 22:50:00
Pokaż absurdOcena: 3(glosow:5)
@PTD - "Sprawa jest prosta" - w istocie - nie tylko wypowiadasz się o sprawach, o których nie masz bladego pojęcia, to jeszcze dalej idziesz w zaparte, gdy ludzie podtykają Ci argumenty prosto przed oczy.

Łowca
homo_sapiens
2022-07-21 22:53:33
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:5)
"Co to za gej co posuwa pannę?" - kolejne zdanie dowodzące kompletnej ignorancji w temacie. A co to za "hetero", który posuwa faceta? Nawet nie muszę pytać, czy wiesz o tym, że aktywność seksualna to nie orientacja seksualna, bo oczywiście tego nie wiesz. Nie słyszałeś zapewne o tym, że osoby "hetero" podejmują aktywność homoseksualną w środowisku jednopłciowym, jak np. koszary, seminaria duchowne, więzienia, szkoły z internatem itd., na zasadzie "na bezrybiu i rak ryba".

Łowca
homo_sapiens
2022-07-21 22:58:48
Pokaż absurdOcena: 4(glosow:6)
"To jest istota" - istotą mema są DWIE bzdury. Ty dostrzegasz jedną i powtarzasz drugą.

Łowca
homo_sapiens
2022-07-21 23:08:07
Pokaż absurdOcena: 3(glosow:7)
"Ciekawe masz doświadczenia" - z wymienionych miejsc przebywałem jedynie kilka tygodni w szkolnym internacie w czasie praktyk. To, co tam widziałem, potwierdza to, co napisałem. Ale nie piszę na podstawie doświadczeń, bo to, co sam widziałem, to stanowczo za mało, by wyciągać uogólnione wnioski. Powtarzam jedynie to, co piszą lekarze seksuolodzy w powszechnie dostępnych publikacjach. Tobie też przydałoby się poczytać, co na dany temat piszą specjaliści, zanim znów zabłyśniesz swoją ignorancją.

Łowca
homo_sapiens
2022-07-21 23:19:30
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:4)
"Co takiego piszą?" - zamiast pytać i się dalej błaźnić, weź do ręki książkę i poczytaj. To naprawdę nie boli!

Łowca
homo_sapiens
2022-07-21 23:48:56
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:4)
@PTD - nie odnosiłem się bezpośrednio do wstawki, tylko do Twojego absurdalnego komentarza z 2022-07-21 22:16:05 i kolejnych.

Łowca
homo_sapiens
2022-07-22 11:56:58
Pokaż absurdOcena: 2(glosow:4)
@PTD - właśnie o to chodzi, że NIE MUSZĄ ograniczać się do siebie nawzajem, skoro MOGĄ skorzystać z udziału osób trzecich lub sztucznego zapłodnienia w wypadku lesbijek (co najmniej raz dokonano sztucznego zapłodnienia komórki jajowej jednej kobiety materiałem genetycznym od innej kobiety). Ale skoro tak bardzo nalegałeś na trzymanie się WSTAWKI, to proszę: "twierdzi, że tylko HETEROSEKSUALNI mają zdolność się rozmnażać" - gdzie tu jest cokolwiek o heteroseksualnej PARZE? OSOBA homoseksualna ma tak samo zdolność rozmnażania jak OSOBA heteroseksualna, jeśli nie cierpi na bezpłodność.

Łowca
homo_sapiens
2022-07-22 12:48:42
Pokaż absurdOcena: 3(glosow:5)
"para homo bez udziału osób trzecich, bez technologii medycznej się nie rozmnoży" - i co z tego? Jakie to ma znaczenie, skoro bez tych ograniczeń jest to możliwe? To tak, jakbyś uczepił się, jak pijany płotu, tezy, że, że człowiek sam w pojedynkę nie mógłby upolować mamuta. Jakie ta mądrość ma znaczenie w sytuacji, gdy w grupie człowiek polował na mamuty z powodzeniem? A poza tym - PTD "prośba. Skup się, przeczytaj wstawkę jeszcze raz ale tym razem spróbuj zrozumieć o co chodzi."

Łowca
homo_sapiens
2022-07-22 12:50:45
Pokaż absurdOcena: 3(glosow:3)
@sw2sw - proszę o źródło "faktu", że osoba homoseksualna nie może się rozmnażać.

Łowca
homo_sapiens
2022-07-22 13:05:11
Pokaż absurdOcena: 3(glosow:5)
@sw2sw - w którym miejscu we wstawce mowa jest o "DWÓCH osobach"?

Łowca
homo_sapiens
2022-07-22 17:13:00
Pokaż absurdOcena: 2(glosow:2)
@MT - na to wygląda.

Łowca
homo_sapiens
2022-07-20 20:54:22
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:2)
@Etanim: "teizm opiera się na wierze, czyli tak naprawdę na niepewności." - masz rację i nie masz racji. :) Na gruncie czysto teoretycznym, oczywiście, że tak - wiara musi wiązać się z niepewnością, ponieważ, gdyby była pewnością, to nie byłaby już wiarą tylko wiedzą (faktem). JEDNAKŻE pokaż mi żydowskiego, chrześcijańskiego lub islamskiego kapłana, który przedstawia swoją religijną doktrynę, teologię i mitologię, zakładając i uczciwie zaznaczając ich niepewność. Ja jeszcze takiego nie spotkałem. Wszyscy mówią o swojej religii i uczą jej w kategoriach FAKTÓW i PRAWDY obiektywnej.

Łowca
homo_sapiens
2022-07-20 19:19:19
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:3)
A skąd wniosek, że akurat autor mema lub wstawiający głosował na PiS?

Łowca
homo_sapiens
2022-07-19 11:32:44
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:5)
Dawno już nie widziałem tu tych twoich bredni. Czyżby skończył się urlop w kofederackiej fabryce trolli?

Łowca
homo_sapiens
2022-07-19 15:07:51
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:3)
Konkretnie to już ci 2 razy wyjaśniałem, na czym polega kłamliwość twojego dyżurnego tekstu. Nie będę tracił czasu po raz kolejny.

Łowca
homo_sapiens
2022-07-19 17:39:21
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:3)
Z napisania kilku zdań prawdziwych i kilku kłamliwych nie wynika wcale, że wszystkie te zdania są prawdziwe. O idiotycznej "logice" i wnioskowaniu nie wspominając.

Łowca
homo_sapiens
2022-07-19 10:29:04
Pokaż absurdOcena: 6(glosow:10)
A ja tylko napiszę, że mało który obcokrajowiec zrobił tak wiele dla propagowania dobrego imienia Polski w świecie, co historyk Norman Davies swoimi książkami, artykułami i wykładami na temat historii Polski.

Łowca
homo_sapiens
2022-07-19 10:20:59
Pokaż absurdOcena: 3(glosow:11)
Faktycznie ten film o mafii jest wyjątkowo kiepski. Tamten z udziałem Millera i Jakubowskiej oraz Rywinem w roli głównej był nieco wyższych lotów.
<< Pierwsza
< Poprzednia
208
209
210
211
212
213
214
215
216
217
Następna >
Ostatnia >>
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.