lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu

Komentarze użytkownika homo_sapiens


homo_sapiens
2021-07-25 12:34:20
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:2)
"Prawda jest jednak taka ze ostatni spis ludności odbył się 10 lat temu i jest ważny do następnego spisu": widzę, że jesteś zbyt tępy, by to zrozumieć, ale odniosę się do tego z uwagi na ewentualne inne osoby, które mogą to czytać. Dane z ostatniego spisu są najnowszymi danymi i z tego powodu są używane - bo nowszych nie ma! Co nie znaczy, że są aktualne, dokładnie jak z przykładem wzrostu dziecka. Przykład zbyt trudny do zrozumienia? To może inne: stan wody w rzece czy temperatura powietrza za oknem. A może jeśli przestać mierzyć inflację przez 10 lat, to ostatni wynik jest też aktualny?

homo_sapiens
2021-07-25 12:48:28
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:1)
Za SJP PWN: "aktualny - łac. actualis - 1. dotyczący teraźniejszości i tego, co jest dla niej istotne (aktualny problem, temat), 2. potocznie: a) zachowujący ważność w danej chwili (aktualny rozkład jazdy), b) o decyzjach, zamierzeniach: niezmieniony (aktualny wyjazd), c) obecny, teraźniejszy (aktualne ceny), 3. filoz. - (...) [nieistotne w tym kontekście]" - jak rzep psiego ogona uczepiłeś się definicji 2a, choć w odniesieniu do zmiennych danych pomiarowych czy uzyskiwanych w wyniku badań akurat ta definicja nie ma najmniejszego sensu. Sens ma def. 1. lub 2c.

homo_sapiens
2021-07-25 12:57:47
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:2)
A jeśli nie widzisz różnicy między "aktualnym rozkładem jazdy" a "aktualnymi cenami", to wyjaśniam jak krowie na pastwisku: pierwsze jest urzędowym czy firmowym dokumentem, który obowiązuje od momentu ogłoszenia do momentu zmiany (analogicznie do przydzielonych mandatów w parlamencie po zakończonych wyborach). Drugie jest parametrem stale zmieniającym się w czasie (analogicznie do preferencji wyborczych czy wyznaniowych społeczeństwa), który może być mierzony stale lub w pewnych interwałach czasowych. Funkcja ciągła i funkcja dyskretna - coś ci to mówi?

homo_sapiens
2021-07-25 12:59:40
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:3)
Suchy - chyba znowu masz rację - prędzej ta przysłowiowa krowa na pastwisku zrozumie niż on.

homo_sapiens
2021-07-25 13:16:02
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:3)
Małe doprecyzowanie: "aktualne ceny" w powyższym moim wywodzie dotyczą oczywiście gospodarki wolnorynkowej a nie centralnie planowanej, bo w tej drugiej ustalanie cen i rozkładów jazdy odbywa się podobnie.

homo_sapiens
2021-07-25 13:41:00
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:1)
P1Z1 - "... chyba ze mi coś umknęło" - tak, umknęły ci definicje słowa "aktualny", albo nic z nich nie zrozumiałeś. "dlaczego unia ingeruje w nasze sądownictwo jeśli to nie podlega prawu unijnemu" - a ja twierdzę, że podlega - w takim zakresie, w jakim to zostało ogłoszone przez unijny Trybunał i wytłumaczone przez polskich profesorów prawa. Ja rozumiem, że dla ciebie zdanie magistrów Przyłębskiej, Zera i jego przybocznych jest bardziej miarodajne, ale nie dla mnie. Tak więc nie zamierzam odpowiadać na twoje pytanie z tezą, bo ta teza w pytaniu zawarta jest kłamliwa lub co najmniej dyskusyjna.

homo_sapiens
2021-07-25 13:43:03
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:1)
Suchy - miałeś jednak całkowitą rację odnośnie krowy.

homo_sapiens
2021-07-25 15:46:36
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:3)
P1Z1 - ile razy trzeba ci tłumaczyć, że aktualnych danych na ten temat NIE MA? Geneza słowa nazywa się etymologią, tylko że ja o etymologii słowa "aktualny" nic nie pisałem. Pisałem o znaczeniu lub definicji. Ale jak widać nie znasz ani znaczenia słowa "aktualny" (mimo że ci je przytoczyłem), ani znaczenia słowa "geneza". I jak tu z tobą dyskutować na poziomie? No po prostu się nie da. Co do sypania obelgami, to TY zacząłeś od użycia słowa "bydło".

homo_sapiens
2021-07-25 15:48:50
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:1)
Suchy - nie doczekasz się odpowiedzi.

homo_sapiens
2021-07-25 15:52:27
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:1)
P1Z1 - chcesz poruszyć temat migrantów? Bardzo proszę - o czym mamy dyskutować konkretnie - o uchodźcach czy imigrantach?

homo_sapiens
2021-07-25 20:10:01
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:1)
P1Z1 - "żadnej merytoryki" - nie znasz znaczenia słów, które używasz, a merytoryki się domagasz? Doprawdy, zabawne. :) "Niewygodne pytanie omija się zmianą tematu" - ty cholerny hipokryto! Wróć do początku tego wątku i zobacz sobie, kto pominął niewygodne pytania Suchego i moje z pierwszych kilku komentarzy i zaczął zmieniać temat 2021-07-24 19:32:38.

homo_sapiens
2021-07-26 09:44:23
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:1)
P1Z1 - cieszę się, że w końcu doszliśmy do jakiegoś wspólnego wniosku: "powinniśmy dalszą dyskusję zakończyć" - całkowicie popieram. Ostatnim komentarzem udowodniłeś ponad wszelką wątpliwość, że NIC do ciebie nie dociera, jesteś kompletnie niezdolny do autorefleksji i tak leniwy lub zadufany w sobie, że nawet konkretnie wskazanych błędów nie chce ci się sprawdzić. Dalsza dyskusja z tobą to strata czasu, podobnie jak w przypadku każdego pisowskiego fanatyka. Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

homo_sapiens
2021-07-26 09:53:26
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:1)
PS. Jak śmiesz domagać się odpowiedzi na swoje pytania i to w bezczelny sposób, skoro nasze pytania zadane wcześniej na początku wątku pozostały bez odpowiedzi? Hipokryto. ["geneza niem. Genese, fr. genèse książk.: a) zespół warunków i przyczyn, które złożyły się na powstanie, pojawienie się, rozwój czegoś (geneza wybuchu wojny), b) sposób powstawania, rozwoju czegoś; pochodzenie, rodowód (geneza tekstów średniowiecznych)"] - to tak dla twojej informacji, choć wiem, że i tak ni słowa z tego nie zrozumiesz.

homo_sapiens
2021-07-26 10:01:43
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:1)
Suchy - przyznaję, miałeś co do niego całkowitą rację. Ale ponieważ nie doświadczyłem wcześniej uroków dyskusji z nim tak jak Ty, to przyznawałem mu prawo do "domniemania niewinności". W tej dyskusji jednak całkowicie odsłonił żenujący bezmiar swojej mierności.

homo_sapiens
2021-07-26 13:53:17
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:1)
Jeszcze się tylko do tego odniosę, choć nie wiem właściwie po co, bo worek ziemniaków by prędzej zrozumiał. No, ale do rzeczy: pod słowem "aktualny" przytoczyłem definicję (znaczenie) ze Słownika Języka Polskiego, który właśnie znaczenia słów zawiera. NIE PRZYTOCZYŁEM natomiast "rodowodu", bo ten jest domeną Słownika Etymologicznego. I jeszcze na koniec okazało się, że do przemocy nawołuję! Na tym jednym przypadku można by zrobić doktorat z psychiatrii lub psychologii.

homo_sapiens
2021-07-26 14:05:19
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:1)
P1Z1 - a może ty uważasz, że ta część wpisu ze SJP: "łac. actualis" to "geneza słowa"? Jeśli tak, to można tylko zapłakać nad tym, jak ty mało wiesz.

homo_sapiens
2021-07-26 14:25:29
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:1)
Ponieważ mam SEJP na półce, to przytoczę przykładowy wpis (słowa "aktualny" w nim nie ma, więc dam inne): "głupi: głupiutki i inne zdrobniałe, głuptas, głupstwo, zgłupieć i ogłupieć, głupiec, głupek (...); prasłowiańskie, od tegoż pnia, co i 'głuchy' (p.); (słowień. 'glup' znaczy istotnie i "głuchy' i 'głupi'; załabskie 'glaupy', 'młody'; w słowieńskiem i z 'm' przed 'p', co bez znaczenia). Do przytoczonych tamże wyrazów: 'głużyć' J. Rybińskiego (r. 1588), 'głużą', 'przymilają się';...". Za długi, by cały przytoczyć. Widzi różnicę? To jeszcze poznałeś etymologię swojej głównej cechy, gratis!

homo_sapiens
2021-07-26 14:31:54
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:1)
Suchy - tak, teraz to widzę jasno i wyraźnie. Przerażające jest to, jak wielu takich osobników żyje w Polsce (i poza nią; to nie tylko problem Polski) i zatruwa powietrze swoim jadem nienawiści i aurą bezmyślności.

homo_sapiens
2021-07-26 15:15:31
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:1)
Oczywiście, że osoby wykształcone to główny wróg, bo takich nie da się tak łatwo ogłupić, jak kolektywu robotniczo-chłopskiego. Bywa, że i wykształceni są fanatykami, albo sami się zeszmacą dla przyziemnych korzyści - ot, jak np. "sędziowie" Izby Dyscyplinarnej, ale generalnie, jeśli mają sumienie, przyzwoitość i odwagę, to właśnie głównie oni walczą z zamordystycznymi systemami (choć zdarzają się i niewykształcone wyjątki). Reszta tłumnie włącza się dopiero, gdy "do garnka nie ma co włożyć". Tak było np. z Solidarnością.

homo_sapiens
2021-07-26 18:09:51
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:1)
To doprawdy fascynujące jak bardzo można być impregnowanym na wiedzę... i to taką podaną prosto na tacy. A potem takie nieuki z IQ daleko poniżej średniej, za to z agresją i nienawiścią daleko powyżej, wybierają wszystkim rząd i parlament. Ech...

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.