Komentarze użytkownika homo_sapiens
Łowca
homo_sapiens
2019-08-13 17:40:37
Pokaż absurdOcena: 8(glosow:12)
Masz rację, ale to nie upoważnia do łamania przepisów. Pójdziesz na miejski basen z motorówką, bo w okolicy nie ma lepszych akwenów wodnych?
Łowca
homo_sapiens
2019-08-13 17:25:25
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:8)
A Ty wiesz, kto to ci po lewej? Ja nie mam pojęcia i założę się, że Ty też nie.
Łowca
homo_sapiens
2019-08-13 17:24:14
Pokaż absurdOcena: 6(glosow:10)
Gratuluję genialnego porównania. Co z tego, że nie masz bladego pojęcia, co to za ludzie na 1. zdjęciu, czym się zajmują, czy i jak się udzielają społecznie itd. Przecież nikt nie będzie zwracał uwagi na takie szczegóły, prawda?
Łowca
homo_sapiens
2019-08-13 21:23:00
Pokaż absurdOcena: -3(glosow:5)
Sealtiel - to teraz wytłumacz mi, na czym polega obsceniczność osób pokazanych na 1. zdjęciu. I w którym miejscu wmawiają Ci, że cokolwiek ma Cię obchodzić?
Łowca
homo_sapiens
2019-08-13 22:36:30
Pokaż absurdOcena: -2(glosow:2)
Sealtiel - dla Ciebie obsceniczni są ludzie idący w marszu, dla mnie transparenty i koszulki z logo "zakaz pedałowania". De gustibus non disputandum est. Zgodzę się, że obsceniczne sceny pojawiają się na podobnych marszach za granicą. W Polsce na szczęście to rzadkość. A to "twierdzicie" to niby do kogo? Ja jestem w liczbie pojedynczej, nie mnogiej. Nie należę do żadnej grupy, partii czy organizacji. Wypowiadam się tylko i wyłącznie w swoim imieniu.
Łowca
homo_sapiens
2019-08-13 23:53:56
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
Możesz sobie to tak subiektywnie oceniać, ale co z tego? Dopóki nie robią nic niezgodnego z prawem, mogą sobie być DLA CIEBIE obsceniczni i narzucać się z tym. Tobie nie podobają się te marsze, mnie nie podobają się inne i nic z tym nie zrobimy. Jedni i drudzy mają do tego prawo, a jak je łamią, powinni za to odpowiadać. A po co urządzają parady? Nie wiem, bo ja ich nie urządzam, ale gdybym miał zgadywać, to do głowy przychodzą mi takie powody jak: zwrócenie uwagi POLITYKÓW na swoje postulaty i swoje środowisko, emocjonalne poczucie wspólnoty, towarzyska impreza itp.
Łowca
homo_sapiens
2019-08-13 14:39:59
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
Tak to jest, jak się wprowadza socjalizm - prawo chroni najemców kosztem właścicieli. Nie ma to nic wspólnego ze sprawiedliwością czy przyzwoitością, ale wyborcy mogliby nie wybaczyć, gdyby jakiś polityk zapowiedział odwrócenie tego trendu. Najemców jest więcej niż właścicieli, więc bardziej się liczą w wyborach. Do tego dochodzi element ideologiczny - najemcy są zazwyczaj mniej zamożni niż właściciele, więc lewica (zarówno bezbożna jak i pobożna) z automatu staje po ich stronie.
Łowca
homo_sapiens
2019-08-13 14:27:02
Pokaż absurdOcena: 2(glosow:2)
Po prostu prawacki raj.
Łowca
homo_sapiens
2019-08-12 22:40:10
Pokaż absurdOcena: 3(glosow:5)
Jeśli ci rodzice mają o swoich dzieciach LGBT (których orientacja seksualna została genetycznie przekazana właśnie przez rodziców) takie samo zdanie, jak kontrmanifestanci na marszach równości czy polscy biskupi, to trudno, żeby takich rodziców szanowali. Na szczęście nie wszyscy mają takich rodziców.
Łowca
homo_sapiens
2019-08-12 17:46:15
Pokaż absurdOcena: 2(glosow:6)
W jaki sposób?
Łowca
homo_sapiens
2019-08-12 17:44:27
Pokaż absurdOcena: -2(glosow:22)
Nie wiem, z jakiego buszu pochodzisz, ale tu w Europie już od wielu stuleci ludzie nie robią sobie tatuaży na gębie. A nawet przed wiekami tylko nieliczne kultury praktykowały takie zwyczaje. A skąd masz informację, że tych dwóch kolesi na lewym zdjęciu to małżeństwo, które adoptowało dzieci?
Łowca
homo_sapiens
2019-08-12 20:02:56
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:7)
a80 - a już chciałem ci merytorycznie odpowiedzieć w temacie tych fałszywych danych, które przedstawiłeś w tamtym temacie. Jedak ponieważ właśnie zaprezentowałeś poziom rynsztoka, nie zamierzam wchodzić z tobą w dalsze dyskusje. Musiałbym się zniżyć do twojego poziomu, a nie mam takiego zamiaru.
Łowca
homo_sapiens
2019-08-12 01:29:22
Pokaż absurdOcena: 27(glosow:31)
W teorii popieram ekonomiczne postulaty JKM. Jednak rzeczywistość jest taka, że gdyby to wprowadzić w życie, to ogromna część naszego durnego społeczeństwa przestałaby oszczędzać na emeryturę. A potem, za 20-30 lat obudziliby się z ręką w nocniku. Z roku na rok rosłaby armia emerytów bez emerytury, kierujących pretensje za swój los w stronę państwa i polityków (jak dziś część "frankowiczów"). I co wtedy? Ano nie trudno się domyślić. Pojawiłby się jakiś populista, który ogłosiłby, że sfinansuje im emerytury z budżetu państwa, jeśli dostanie władzę... i pewnie by dostał.
Łowca
homo_sapiens
2019-08-12 10:13:06
Pokaż absurdOcena: 6(glosow:6)
maciek - masz rację, że obecny system jest bankrutem i demografia nieubłaganie prowadzi do jego zawalenia. Dlatego nie daruję Tuskowi jednej rzeczy - rozwalenia OFE. Może nie było to idealne rozwiązanie, ale krok w dobrym kierunku.
Łowca
homo_sapiens
2019-08-12 10:15:17
Pokaż absurdOcena: 4(glosow:6)
psy - a co proponujesz w zamian demokracji? Każdy znany system sprawowania władzy jest źródłem jakichś problemów. Jak nie jednych, to innych.
Łowca
homo_sapiens
2019-08-12 13:10:20
Pokaż absurdOcena: 5(glosow:5)
psy - historia świata pokazuje, że "idiokracja" wcale nie jest najgorszym systemem. Choćby z tego powodu, że w ogromnej większości społeczeństw ludzie (a zatem i władza) są przeciwni prowadzeniu wojen, co udowadnia przykład Europy po II w. św. To, co piszesz o "przeszkadzaniu państwa" nie ma nic wspólnego z demokracją. To efekt socjalistycznej polityki gospodarczej. Nie każde państwo demokratyczne prowadzi taką politykę. A to zależy głównie od kultury i świadomości danego społeczeństwa. Fakt, że polskie społeczeństwo dobrych nadziei nie rokuje.
Łowca
homo_sapiens
2019-08-11 23:46:49
Pokaż absurdOcena: 12(glosow:14)
Aravan - rozumiem, że są rowerzyści amatorzy i rowerzyści kolarze, a ścieżki rowerowe są budowane tylko z myślą o tych pierwszych. Ale Twoje rozumowanie jest w stylu: "w promieniu 50 metrów nie ma gdzie zaparkować auta, to zaparkuję sobie na przejściu dla pieszych". Jeśli jesteś kolarzem, to znajdź sobie jakąś mało uczęszczaną wiejską drogę i tam trenuj.
Łowca
homo_sapiens
2019-08-11 20:55:48
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:3)
Czyżby katolicy mieli nowego męczennika za wiarę?
Łowca
homo_sapiens
2019-08-11 17:37:25
Pokaż absurdOcena: 3(glosow:3)
Niestety prawdziwe i dlatego takie smutne.
Łowca
homo_sapiens
2019-08-11 17:33:12
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:3)
Oczywiście, że nie będzie żadnej międzynarodowej komisji, która mogłaby ostatecznie ośmieszyć brednie Macierewicza! Oni dobrze wiedzą, że nie było żadnego zamachu, a cały ten cyrk smoleński służył tylko temu, by mobilizować elektorat i wzniecać skrajnie negatywne emocje w społeczeństwie.
<< Pierwsza
< Poprzednia
583
584
585
586
587
588
589
590
591
592
Następna >
Ostatnia >>
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0