Komentarze użytkownika homo_sapiens
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/6/1660884.jpg)
Łowca
homo_sapiens
2015-12-17 00:24:21
Pokaż absurdOcena: 5(glosow:9)
Program dotyczy nie tylko wymienionych grup, ale również m.in. czarnych czy po prostu mężczyzn (widać kobiety dominują w brytyjskiej edukacji). Jest ostro krytykowany za promowanie pozamerytorycznych "atutów" przy zatrudnianiu nauczycieli (coś jak dodatkowe punkty na egzaminach wstępnych za pochodzenie robotniczo-chłopskie w PRL-u). Być może cały ten program wynika z jakiegoś poczucia winy rządzących? W końcu jeszcze długo po II w.św. w Wielkiej Brytanii homoseksualizm był karany więzieniem (vide: śmierć Alana Turinga - jednego z ojców informatyki i bohatera II w.św.).
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/6/1660884.jpg)
Łowca
homo_sapiens
2015-12-16 23:55:31
Pokaż absurdOcena: 6(glosow:10)
A myślisz Organistus, że wszyscy mają wolne w święta? Powiedz to tym, którzy pracują w trybie zmianowym. Ja nie mam nic przeciwko pracy w święta, pod oczywistym warunkiem, że ilość dni wolnych w roku pozostałaby taka sama, jak u obchodzących święta. Inaczej byłaby to dyskryminacja z powodów religijnych.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/6/1660884.jpg)
Łowca
homo_sapiens
2015-12-16 23:38:37
Pokaż absurdOcena: -2(glosow:18)
@gajcy - Przestań wciskać ludziom, że w czerwcu było to samo. Nie było! Idiotyczna ustawa PO została poddana ocenie TK i ten szybko rozprawił się z tym Twoim "zamachem". To nie przegłosowanie ustawy z niekonstytucyjnym artykułem jest zamachem, bo od tego jest TK, żeby takie próby neutralizować. Zamachem jest to, że gdy PiS-owi nie podoba się Trybunał, to podejmuje niezgodne z prawem działania (według prawie całego środowiska prawniczego w Polsce), by go zdyskredytować i sparaliżować. Zamachem jest to, że władza wykonawcza uzurpuje sobie kompetencje władzy sądowniczej.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/6/1660884.jpg)
Łowca
homo_sapiens
2015-12-17 09:25:23
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:5)
@merfi - Tylko że, krynico mądrości, TK nie zajmuje się ustawami "z urzędu" po ich uchwaleniu przez sejm, tylko od chwili ich zaskarżenia. Znamienne, że prezydent Duda nie zaskarżył tej ustawy, jako "strażnik Konstytucji", a PiS zaskarżył, po czym natychmiast wycofał skargę. Może już lepiej nie wypowiadaj się w tematach, które cię przerastają. Bluzgi i inwektywy wychodzą ci znacznie lepiej. Zostań przy tym.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/6/1660884.jpg)
Łowca
homo_sapiens
2015-12-16 23:43:40
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:3)
@wordeck - "Zawsze myślałem, że w demokracji od rządzenia jest parlament" - to źle myślałeś. W demokracji od rządzenia jest rząd lub prezydent (zależnie od ustroju). Parlament jest od uchwalania prawa.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/6/1660884.jpg)
Łowca
homo_sapiens
2015-12-17 09:38:01
Pokaż absurdOcena: -2(glosow:2)
@wordeck - "rząd jest od wykonywania tego, co uchwali parlament" - każdy obywatel i instytucja w państwie ma obowiązek wykonywać i respektować prawo uchwalone przez parlament w zakresie, w jakim go dotyczy. "Bez zgody parlamentu nie może nic" - bzdura, skąd Ci to do głowy przyszło? "Stawianie nad parlamentem jakiegokolwiek trybunału jest patologią" - właśnie stwierdziłeś, że wszystkie lub prawie wszystkie zachodnie demokracje to "patologie", bo w cywilizowanych państwach to standard. A wiesz, gdzie tak nie jest? W Rosji i tzw. republikach bananowych.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/6/1660884.jpg)
Łowca
homo_sapiens
2015-12-16 14:08:57
Pokaż absurdOcena: -3(glosow:7)
"Bo się tego już czytać nie da" - a kto Ci każe to czytać? Na oko widać, na jaki temat jest absurd, a jak nie widać, to po kolorze czcionki kategorii wiochy można poznać.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/6/1660884.jpg)
Łowca
homo_sapiens
2015-12-16 14:39:31
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:4)
Nie ogłoszą. "Królo-caro-kanclerzem wszechświata" zrobi kogoś wiernego i uległego, a sam będzie sterował z tylnego siedzenia.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/6/1660884.jpg)
Łowca
homo_sapiens
2015-12-17 13:04:06
Pokaż absurdOcena: -2(glosow:6)
@polak30 - Jak widać, wielu rzeczy nie rozumiesz. Nie przejmuj się, niektórzy już tak mają.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/6/1660884.jpg)
Łowca
homo_sapiens
2015-12-17 15:23:43
Pokaż absurdOcena: 3(glosow:5)
@corvus - Nie wiedziałem, że nobla dostaje się za "rozumienie". Zawsze myślałem, że za wyjątkowe osiągnięcia. Dzięki za sprostowanie.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/6/1660884.jpg)
Łowca
homo_sapiens
2015-12-17 13:01:24
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:3)
Zgadzam się, że tak jest obecnie, choć nie wiem, czy "zawsze" tak było. Aż tak mocny z historii prawa nie jestem.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/6/1660884.jpg)
Łowca
homo_sapiens
2015-12-17 12:58:12
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:3)
Jak to "wszyscy"??? A to mało zakonników jest dzisiaj w Polsce?
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/6/1660884.jpg)
Łowca
homo_sapiens
2015-12-16 14:46:53
Pokaż absurdOcena: 2(glosow:6)
Nie zgadzam się! Ty twierdzisz, że katolik, który dowiedział się o nauce, przestaje być katolikiem, a ja twierdzę, że nie przestaje, tylko (w zależności od tego, w którym wieku żyje): pali naukowców na stosie, zakazuje nauki lub ogłasza, że naukowcy to żydzi, masoni, lewacy, geje i cykliści.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/6/1660884.jpg)
Łowca
homo_sapiens
2015-12-16 14:36:59
Pokaż absurdOcena: 2(glosow:4)
@qurqurqor - Tylko formalnie nie są. Z wypowiedzi polityków i zwolenników partii Prawie jak Sprawiedliwość już od dawna wynika, że dla nich to synonimy.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/6/1660884.jpg)
Łowca
homo_sapiens
2015-12-15 19:52:54
Pokaż absurdOcena: 3(glosow:5)
"(...) obraz negatywnie wpłynął na jego samopoczucie, zaniżył samoocenę, wywołał uczucie odrzucenia." Biedny człowiek. Taki odrzucony... Tylko ciekawe, co zrobi sąd (w USA prawo opiera się na precedensach!), bo jeśli przyzna mu rację (i miliony dolarów za doświadczone "cierpienia"), to trzeba będzie zdelegalizować połowę amerykańskiej kinematografii, w której występujące postaci historyczne mają niewiele albo nic wspólnego z historią.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/6/1660884.jpg)
Łowca
homo_sapiens
2015-12-15 19:13:14
Pokaż absurdOcena: 2(glosow:18)
Jak to za co? Za "święty" obrazek i pokropienie mieszkania "święconą" wodą. Na marginesie, jestem ciekaw, jak oni to obliczyli, że ilość święconej wody użytej w procesie kropienia starcza dokładnie na 1 rok i po tym czasie proces musi zostać powtórzony, by podtrzymać działanie święconej wody w mieszkaniu...
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/6/1660884.jpg)
Łowca
homo_sapiens
2015-12-15 21:20:44
Pokaż absurdOcena: 3(glosow:9)
@Meloman - "ludzie nie płacą za coś, tylko na coś" - a jaka to różnica z punktu widzenia efektu końcowego, czyli jednego konta bankowego, na które trafiają pieniądze ("jednego" w sensie symbolicznym, żebyś mi tu zaraz nie odpisał, że parafia X w mieście Y ma dwa konta). "Myślałem, że jesteś inteligentniejszy" - nie nabierzesz mnie. A tak w ogóle to wyjaśniam, że mój komentarz nie był na poważnie - nie jestem katolikiem, więc - jak to się brzydko mówi - "nie mój cyrk, nie moje małpy".
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/6/1660884.jpg)
Łowca
homo_sapiens
2015-12-15 19:24:31
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:7)
Skoro nawiązujesz do XIX wieku i Marksa, to pozwolę sobie przypomnieć: "dziesięcina – podatek religijny w judaizmie i chrześcijaństwie. OBOWIĄZKOWE świadczenie pieniężne lub rzeczowe w postaci dziesiątej części swojego dochodu na rzecz Kościoła, przeznaczone głównie na rzecz utrzymania duchowieństwa." W Polsce nałożona na ludność w XII wieku (wcześniej w imieniu poddanych płacił król/książę), zniesiona dopiero w XIX wieku niezależnie przez trzech zaborców.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/6/1660884.jpg)
Łowca
homo_sapiens
2015-12-15 21:06:19
Pokaż absurdOcena: 2(glosow:8)
@Meloman - To tylko podatek na Kościół. Naprawdę myślisz, że na władze świeckie podatków się nie płaciło? A porównywanie tego do dzisiejszych czasów to jakaś aberracja - wtedy państwo nie utrzymywało publicznej służby zdrowia czy publicznego szkolnictwa, o emeryturach, rentach itp. nie wspominając.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/1/6/1660884.jpg)
Łowca
homo_sapiens
2015-12-15 18:33:54
Pokaż absurdOcena: -7(glosow:17)
Może niech pan Darek Matecki, który zamieścił ten wpis, się zdecyduje - albo odcinamy się od naszych przodków i nie mamy za co przepraszać, a oni nie mają za co dziękować, albo się nie odcinamy, z całym dobrodziejstwem inwentarza. Swoją drogą to kolejny przykład typowo polskiej mentalności Kalego - zero odpowiedzialności naszych rodaków za jakiekolwiek zło, ale Ukraińcom będziemy wypominać dziadków z UPA przez następne 200 lat.
<< Pierwsza
< Poprzednia
628
629
630
631
632
633
634
635
636
637
Następna >
Ostatnia >>
![hopaj](https://cdn.wiocha.pl/img/logosy/hopaj_logo.png)
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.