Komentarze użytkownika Poljot
Łowca
Poljot
2017-12-01 03:04:28
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:5)
kwadrat109, Soros i spółka.
Łowca
Poljot
2017-11-30 21:00:27
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:2)
Tragedia...
Łowca
Poljot
2017-11-30 20:54:43
Pokaż absurdOcena: -4(glosow:8)
Wspaniała wiadomość! Porządki rozpoczęte :) A na marginesie: można być prawakiem, lewakiem, za PiS, za PO czy inną partią... ale nie mogę zrozumieć jak w takich wypadkach Polacy mogą się nie zgadzać. Chore.
Łowca
Poljot
2017-11-30 21:29:42
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
O czym ty mówisz? Czytasz, to co piszesz? To przeczytaj. Nie mamy udawać, że nie było II WS, komunizmu czy PRL-u. PRL się skończył, więc mamy zdemontować pomniki ku czci armii, która nas okupowała. Nikt nie rusza cmentarzy wojskowych, leżą tam też normalni ludzie którzy musieli iść na front i nie znali wielkiej polityki. Ale pomnik WDZIĘCZNOŚCI? Za co mamy być im wdzięczni? Za co jesteś im tak wdzięczny?
Łowca
Poljot
2017-11-30 21:34:02
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:3)
Jest wiele pomników ofiar komunizmu, wiele muzeów, w szkołach uczy się historii. Ogłupiające pomniki zaś powinny zniknąć z przestrzeni publicznej jako symbol wolności. Ich miejsce jest na śmietniku, albo w skansenie, właśnie "ku przestrodze" - tam tak, proszę bardzo.
Łowca
Poljot
2017-11-30 21:55:14
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:2)
Nie, z niczym mi się to nie kojarzy, przynajmniej nie z tym o czym myślisz :) Normalna kolej rzeczy. Taki los tego rodzaju pomników. Idąc twoim tokiem rozumowania... Uważasz, że Gruzini niepotrzebnie usunęli pomnik Józefa Stalina w Gori w 2012 roku? Przecież można powiedzieć, że to też kawałek ich historii...
Łowca
Poljot
2017-11-30 22:11:54
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:1)
Acha, OK... masakra. W żadnym kraju nie toleruje się pomników ku czci wrogiej armii.
Łowca
Poljot
2017-11-30 23:07:40
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
Cmentarz to jest pomnik ku czci armii polskiej, mówiłem już o tym. Nikt nie wyburza w Polsce cmentarzy żołnierzy radzieckich, choć powinni ale przyzwoitość nie pozwala. Niech sobie będą. Lwy sprzed cmentarza na wiele, wiele lat zniknęły. Jeden trafił do ogrodu w psychiatryku, drugi przy szosie. Skuto z nich napis "Zawsze wierni Tobie Polsko". Po latach wróciły przeciwko czemu protestuje wielu obywateli, napis narazie nie ma prawa wrócić toczą o to boje... a to tylko cmentarz, a nie pomnik "wdzięczności armii polskiej".
Łowca
Poljot
2017-11-30 23:11:03
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
Został też pomnik Mickiewicza we Lwowie, ale poza tym nic więcej, nawet napisy na źródle w Morszynie skuli izmienili na cyrlicę. A tu nie mówimy o pomniku Puszkina czy cmntarzu tylko o stojącym w środku miasta pomniku WDZIĘCZNOŚCI Armii Czerwonej.
Łowca
Poljot
2017-11-30 23:33:36
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:1)
Nie ważne czym dla kogo jest cmentarz. Cmentarz to cmentarz, a pomnik to pomnik. Zaproponuj Ukraińcom odbudowanie pomników polskiej Armii i Piłsudzkiego w miastach i miasteczkach kresowych. Powtarzam, nie mamy za co wyrażać wdzięczności Armii Czerwonej, zwłaszcza obeliskami.
Łowca
Poljot
2017-11-30 23:37:38
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:1)
... Czyli można powiedzieć... okupacja trwa. Skoro we własnym kraju nie możemy usunąć pomników agresora tylko dlatego, żeby nie drażnić jego obecnych władz. Jeśli tak to OK, ale nie mówmy że jest wolność.
Łowca
Poljot
2017-12-01 01:20:06
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
Przed chwilą mówiłeś, że należałoby zostawić, żeby nie drażnić Putina. A więc niby możemy... ale nie możemy... możemy, ale siedźmy cicho i wmawiajmy sobie, że jakyśmy chcieli to byśmy to zrobili :) Stosunki z Rosją były, są i będą złe. I pomniki nic tu nie zmienią, chyba że Putin będzie szukał pretekstu. Czy naprawdę musimy? Nie musimy... ale chcemy i myślę, że powinniśmy. Dla sprawiedliwości i satysfakcji chociażby (za wszystko co nam ta kochana armia zgotowała). Zgadzam się z tym, że są w kraju du dużo ważniejsze problemy niż głupie pomniki, ale nie uważam też, że to głupoty. Rzeczy symbolic
Łowca
Poljot
2017-12-01 01:21:29
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
zne też mają znaczenie.
Łowca
Poljot
2017-12-01 01:39:53
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:1)
Dlaczego w telewizji non stop słyszę o jakichś kilku idiotach z rasistowskimi transparentami, jeśli szczegóły w ogóle nie mają znaczenia? Można by było też zadać pytanie: co za problem? Po co się tym zajmować? Są ważniejsze rzeczy... No chyba, że w czyjejś głowie jesteśmy państwem nazistowskim... Otóż nie. Jest to ważne. Tak samo ważne jak zaakcentowanie niepodległości od okupanta. Straciłem dwie osoby z rodziny z rąk tych "żołnierzy wolności" i nie muszę kilkadziesiąt lat po wyrwaniu się spod okupacji ZSRR patrzeć na laurki na cześć obcej KOMUNISTYCZNEJ armii.
Łowca
Poljot
2017-11-30 20:59:24
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
Bardzo prawdopodobne.
Łowca
Poljot
2017-12-02 13:05:01
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
egon68 takie też są, ale one nie mają problemu z nazewnictwem, w przeciwieństwie do was.
Łowca
Poljot
2017-11-30 21:08:06
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
Tak, zostawmy, a do tego dostawmy też pomniki wehrmachtu, żeby i Niemcy byli usatysfakcjonowani.
Łowca
Poljot
2017-11-30 21:11:42
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
Od Angoli nic nie przejmujmy. Nikt nie twierdzi, że Polacy wygrali wojnę, ale pomniki wrogów i okupantów się usuwa. To, że w tym miejscu jeden zbrodniczy totalitaryzm zwalczał drugi zbrodniczy totalitaryzm...
Łowca
Poljot
2017-11-30 23:23:37
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:3)
Ten pomnik był poświęcony ARMII, to inny wymiar. Dla kogo to robili...? Mógłbyś powtórzyć...? Chyba źle przytałem, albo musiałeś się pomylić... Dla siebie to robili - jeden totalitaryzm zwalczał drugi totalitaryzm, żeby okupować Europę zamiast tamtych. Byli takimi samymi zbrodniarzami jak Niemcy. A co ta sama Armia Czarwona (której poświęcony był pomnik) robiła u nas w 1920? Co robiła u nas w 1939? Też była tu dla nas? W Katyniu też robiła coś dla nas? Pomagała nam walczyć z przeludnieniem...?
Łowca
Poljot
2017-12-01 21:05:03
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
Haha, ktoś kto twierdzi, że armia czerwona robiła coś "dla nas" zarzuca mi wąskie horyzonty. Biedny, głupi człowieku... każdy przyzwoity historyk zmiażdży cię faktami w ciągu kilku minutach przy tego rodzaju tezach. Kojarzą mi się z walonkami i gorzałą a nawet z dziurawymi drogami i wszystkie te skojarzenia są prawdziwe. Byłem zarówno w Rosji jak i na Ukrainie i nie musisz mi opowiadać jacy są ludzie. Jak wszędzie są źli i dobrzy, tak to narody prostolinijne i gościnne tylko to nie ma nic do rzeczy. To samo można powiedzieć o wehrmachcie wielu normalnych niemwinnych Niemców też musia
<< Pierwsza
< Poprzednia
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
Następna >
Ostatnia >>
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0