lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu

Komentarze użytkownika ambroszpp


ambroszpp
2017-03-20 11:39:24
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:2)
Jeśli dalej uważasz że to margines to weźmy statystyki Polska 38,5 mln mieszkańców łącznie zabójstw w 2015 roku 502, wychodzi jakieś jedno zabójstwo na 76 600 ludzi. Teraz USA liczba mieszkańców 323 416 292 zabójstwa tylko przy użyciu broni palnej w 2009 roku to 9146 (świeższych danych nie znalazłem). Wychodzi jedno zabójstwo z broni palnej na 35 300 mieszkańców, czyli praktycznie dwa razy więcej niż w Polsce wszystkich morderstw razem wziętych. A Ty twierdzisz że to margines.

ambroszpp
2017-03-20 18:05:10
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Masz rację co do statystyki, ale czy one nie pokazuje, że jednak w USA nie jest tak kolorowo z tą bronią? W Polsce też są bandyci i kryminaliści, a jednak wszystkich zabójstw jest 2 razy mniej, niż w USA tylko z użyciem broni palnej. I przed czym tak chcecie się bronić? Taki cytat: "75 proc. ofiar zabójstw w USA ma za sobą kryminalną przeszłość odnotowaną w policyjnych kronikach, to twoja szansa znalezienia się na celowniku zabójcy, przy założeniu, że sam nie jesteś kryminalistą, spada poniżej prawdopodobieństwa przypadkowego utonięcia."

ambroszpp
2017-03-21 17:33:18
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Może i bandzior wie, ale tragedie i tak się tam zdarzają. Choćby niedawno w Austin gość zastrzelił kobietę, 3 osoby zostały ranne. Rok 2012 kampusu uniwersytetu A&M w College Station w Teksasie kolejna strzelanina 3 trupy 4 rannych. Inna strzelanina Texasie w mieście Killeen 1991 roku pochłonęła 23 ofiary. Strzelanina w Austin w University of Texas w 1966 roku pochłonęła 16 ofiar. W Norwegi jakoś nikt Breivika nie powstrzymał, choć tam praktycznie co 4 osoba ma broń sportową lub myśliwską. Norwedzy mają 1,3 mln sztuk prywatnej broni zarejestrowanej. A powiedz mi ile było masakr w naszym kr

ambroszpp
2017-03-21 17:50:34
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
A powiedz mi ile było masakr w naszym kraju?

ambroszpp
2017-03-22 13:38:08
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Te dane to tylko kilka przykładów które znalazłem na szybko, pewnie jest tego dużo więcej. Nie, nie mam na myśli działań nazistów i sowietów w czasie wojny, a nawet tego co robiły komuch. Raczej jestem ciekaw czy były w Polsce takie masakry jak mają miejsce w USA, czy taka jak w Teksasie, gdzie chodzi sobie George Hennard i strzela do ludzi. Ale to chyba raczej retoryczne pytanie.

ambroszpp
2017-03-22 18:12:00
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Broń w Norwegi czy to sportowa, myśliwska czy "klamka" to nie problem. Tam prawie każdy może mieć, kwestują jest jej użycie. Bandzior nie ma skrupułów jej użyć, zwykły człowiek już nie koniecznie. Będziesz w szoku wystraszony, jak Ci się mózg żony na twarzy rozpryśnie to zapomnisz że masz broń. Myślicie, że w tym barze The Luby nikt nie miał broni na 100 osób, w końcu to Texas był? Kolesia nikt nie powstrzymał, sam się kropną wcześniej zabiją 23 osoby. Na początku roku w Turcji była masakra, gdzie najpierw zginął policjant i uzbrojeni ochroniarze, a później psychol strzelał do reszty

ambroszpp
2017-03-22 18:14:17
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
I tak to najczęściej wygląda. Myślicie, że jak sobie kupicie broń kilka razy strzelicie do tarczy to już jesteście Strażniki z Teksasu i każdego bandziora powstrzymacie. Wyciągniesz gnata to cię ten bandzior z tej twojej klamki jeszcze zastrzeli. Np ten typek Keith Ratliff, producent vlogu FPSRussia został zastrzelony przez nieznanego sprawcę, a chłopa na broni się znał jak mało który, gnata pod ręką zawsze miał.

ambroszpp
2017-03-23 17:14:35
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Coś Ty się tak tej marihuany uczepił? To jest temat o broni czy dragach? Gdzie ja napisałem, że chcę żeby była marihuana dostępna? Dla mnie może być jak jest, w Polsce nie kupuję, bo marna jakoś i można mieć problemy. Jak mam ochotę to jadę na parę dni do Amsterdamu, samolotem to dwie godzi koszta też nie wielkie. Macieju sam dałeś przykład Teksasu jak tam fajne z bronią. Ja Ci dałem kilka przykładów, że jednak nie jest tak fajnie jak myślisz. Jak już jesteś takim fanboyem broni, to nie dawaj nigdy tego przykładu bo to strzał w stopę, czyli nie umiejętne obchodzenie się z bronią. :-)

ambroszpp
2017-03-23 17:16:42
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Czyli kolejny argument, żeby nie było łatwego dostępu do broni, bo wypadki się zdarzają. Jak już, to lepszym przykładem jest Norwegia lub Szwajcarii. Jednak nie zmieni to mojego stosunku do broni.

ambroszpp
2017-03-23 20:05:27
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Napiszcie mi czego ja waszym zdaniem nie rozumie. Ja wam podaje statystyki, konkretne przykłady jak one do was nie przemawiają to co przekona? Wy zamiast dać konkrety przykład próbujecie mnie obrazić i przedstawić jako skrzywionego ćpuna bo w awatarze mam listek marihuany. Dla was remedium na wszystko to dostęp do broń. Myślicie chyba, że broń wszystko rozwiążecie. Bandyci was nie będą napadać, a rząd będzie się was słuchać. Zniżę się do waszego poziomu i napiszę. Zacietrzewiliście się i nie potraficie zrozumieć, inny punkt widzenie to dla was kosmos. Czuję się jak bym ze świnią...

ambroszpp
2017-03-23 20:08:04
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
...tarzał się w błocie próbując ją przewrócić. Ogólnie rozmowa z wami ch.ja z butem, czyli "odejdź ch.u,bo cię kopnę". Pozdrawiam.

ambroszpp
2017-03-24 07:49:55
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Jeszcze raz napiszę. Gdzie napisałem, że marihuana czy inne narkotyki mają być w Polsce legalne i ogólnodostępne? Napisałem, że posiadanie małych ilości na własny użytek nie powinno być penalizowane. Podałem wam kilka przykładów i statystyk które dobitnie pokazują, że dostęp do broni przynosi więcej szkody niż pożytku i dlatego jestem za ograniczeniem swobód obywatelskich w tej materii. Szczególnie w takim kraju jak Polska, gdzie chamstwa i debili nie brakuj, do tego alkohol i ułańska fantazja skutkowała by zapewne, że trup ścielił by się gęsto.

ambroszpp
2017-03-24 19:32:13
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Nie będę już wymieniać argumentów za ograniczeniem dostępu do broni, bo ani wy mnie, ani ja was do swoich argumentów nie przekonam, odniosę się tylko do tej nie karalności. Nie wiem ile masz lat Gordon ale przed 2000 rokiem właśnie tak było, mogłeś niewielką ilość dragów na własny użytek mieć, sprzedaż, produkcja i posiadanie większych ilości już było karane. Dobrze by było jakby sprzedaż marihuany ucywilizować jak to ma obecnie miejsce w USA, Czechach czy od wielu lat w Holandii. Budżet państwa by na tym tylko zyskał, a młodzi ludzie nie stawali by się kryminalistami za 1g marihuany.

ambroszpp
2017-03-13 06:46:43
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:3)
Czy jak jest nielegalne zgromadzenie i są burdy, policja to to rozpędza, to jest to łamanie praw człowieka? Po drugie policja rozpędzała turasów czyli według prawaków nie ludzi, więc nie ma tu mowy o łamaniu praw człowieka. Do tego myli się Pani Krysia, co do Komisji Weneckiej, nikt tej komisji nie wysyłał przyjechała na zaproszenie obecnego rządu.

ambroszpp
2017-03-11 08:10:55
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
W życiu większej głupoty nie słyszałem, że bank wciska kredyt większy niż potrzebujesz i nie daje mniejszego. Albo coś Kocie pokręciłeś albo pracownik banku był niekompetentny. Ja np. mam kartę kredytową, proponowali mi 40 000 zgodziłem się na 10 000 zł, koszt tego kredytu to 0 zł (zero zł). Oczywiście pod warunkiem, że spełnię kilka warunków, spłacę przed terminem przez 58 dni kredyt jest nie oprocentowany, wykonam 5 transakcji kartą w miesiącu, prowadzenie karty jest w tedy za darmo, wykonam łącznie transakcji bezgotówkowych na kwotę 15 000 zł rocznie wtedy wydanie karty jest za darmo.

ambroszpp
2017-03-09 22:46:18
Pokaż absurd
Ocena: 3(glosow:5)
A co, w gacie miał lać? Albo zapierdzielać pędem na tym wózku do miejskiego szaletu?

ambroszpp
2017-03-09 21:02:01
Pokaż absurd
Ocena: 2(glosow:6)
A później jak gdzieś znów pierdykną będzie wina Tuska, lewactwa, UB-eków, KOD-owców, cyklistów, feministek, ekologów, za głośniej muzyki (niepotrzebne skreślić) oraz poważne obrażenia i ponad 7 dni w szpitalu po zderzeniu przy prędkości 50 km/h.

ambroszpp
2017-03-09 19:52:38
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:2)
Zdjęcie starawe i marna przeróbka, a słyszałem że tylko lewactwo robi takie manipulacje i liche przeróbki.

ambroszpp
2017-03-08 21:55:08
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Z tego co ja widzę tak jest pociągnięta linia przerywana, źle oznakowane jest i tyle.

ambroszpp
2017-03-08 21:47:26
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:5)
Bieda dzieci to raczej wina rodziców, którzy są nie zaradni, nie wykształceni, za to bardzo płodni. Wielu ludziom w tym karku się dobrze wiedzie i będzie wiodło czy będzie rządzić PiS czy PO. Niewykształconym nieudacznikom, to nawet to 500+ nie pomoże, może ciut tam im będzie lepiej, ale powiedz mi co to jest 500 zł na dziecko?

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.