Komentarze użytkownika ambroszpp
Łowca
ambroszpp
2018-12-05 19:05:25
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
A czy czasem nie dąży się do wyeliminowania pojazdów spalinowych, a przynajmniej stara się żeby tego paliwa spalały jak najmniej?
Łowca
ambroszpp
2018-12-04 17:05:05
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:3)
Tylko ignorant, głupek może pleść trzy po trzy, że smogu nie ma. A palenie w piecu węglem, dorzucając przy tym stare kalosze jest zbawienne dla środowiska. Założyłem sobie przycięte na wymiar filtry P2R pod kratki szczelin nawiewników higroskopijnych w oknach, po niecałych 4 tygodniach są już szare, a wręcz czarne.
Łowca
ambroszpp
2018-12-01 14:47:17
Pokaż absurdOcena: -4(glosow:16)
A później jak moskal będzie stał u Polskiej granicy to co zrobisz? Już teraz z Kaliningradu ruskie mogą rozwalić dowolny cel, praktycznie na całym opaszże kraju. A co będzie jak będą mieli dodatkowe 535 km linii granicznej? Lepiej wspierać popierdółkę Banderowca niż mieć później ruska za przeciwnika. Takie memy to FSB albo GRU podsyła, lub robi je jakiś pożyteczny idiota. Oczywiście pożyteczny, ale dla ruskich.
Łowca
ambroszpp
2018-11-30 17:14:38
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:3)
Jak nie widzisz różnicy, to lepiej idź do takiego lekarza od oczów. Miś wiecznie żywy :-)
Łowca
ambroszpp
2018-11-28 17:32:50
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:2)
Jak kopalnie takie rentowne to czemu na zachodzie nie ma kopalń? Tym roku zostały zlikwidowane ostatnie dwie kopalnie w Niemczech. W UK nie pracuje żadna kopalnia od 2015 roku.
Łowca
ambroszpp
2018-11-29 09:31:19
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:3)
Złoża węgla są w Niemczech jeszcze duże, po prostu im się nie opłaca, bo tam dbają środowisko i o bezpieczeństwo pracy, a to wszystko kosztuje, nie mało. No i pracownikom też odpowiednio płacą. Co do atomu, to też nie jest jak piszesz, bo np. w Niemczech mają zamknąć ostatnią elektrownię atomową w 2022 roku. I konkurencja dla węgla jest, jest to m. in. paliwowo typu RUF i biomasa. I masz rację w Polsce prąd z OZE to niewielki procent, niestety obecna władza ma w dudzie bezpieczeństwo energetyczne i na OZE patrzy nie przychylnie, szczególnie na energetykę wiatrową.
Łowca
ambroszpp
2018-11-30 09:10:14
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
Nie pisz proszę, że przy wydobyciu węgla z głębokości 500 - 1000 m nie ma szkód górniczych. Mieszkam na śląsku więc wiem jak to wygląda. Ostatnio jak pierdoło coś w Bytomskiej kopalni Bobrek-Piekaryna na poziomie 726 metrów to trzęsło całym Śląskiem. Był to wstrząs w 3,7 w skali Richtera, bujało całym domem a lampa to się przez 5 minut majtała.
Łowca
ambroszpp
2018-11-30 09:50:45
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
Albo przejedz się praktycznie mową autostradą A1 w rejonie Bytomia i Piekar. Pomimo, że stosowali specjalnie zabezpieczenia to autostrada była już remontowana bo porobiły się fale Dunaju. W Bytomiu co jakiś czas zapadają się domy, średnio raz w roku jakaś kamienica się zawali. I masz racje, że kopalnia płaci za szkody. Ale jak się dotuje kopalnie z budżetu to ostatecznie kto za to płaci? Ogólnie górnictwo może i było by dochodowe, ale przy takiej strukturze zarządzania, obłożeniu podatkowy, do tego z tysiącami wunsatych związkowców na karku, kopalnie nie mają szansy być dochodowe.
Łowca
ambroszpp
2018-11-27 08:43:36
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
Bru_Net już z tym "100% pokrywają zapotrzebowanie na prąd z wiatraków" nie przesadzaj. Zdarzają się takie dni gdzie energia elektryczna z OZE pokrywa 100% Niemieckiego zapotrzebowania na prąd, a do nadwyżek elektrownie konwencjonalne nawet dopłacają. Ale puki co to OZE pokrywa tylko 33% zapotrzebowania. I to jest łączny procent, czyli wszystkie źródła OZE, BIOGaz, fotowoltaika, energia wiatrowa, wodna, biomasa, RUF.
Łowca
ambroszpp
2018-11-27 08:49:54
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
I guzik Polska na tym korzysta, bo mamy takich decydentów. Cytat: "...1 maja, niemieckie elektrownie wiatrowe, słoneczne, wodne, na biomasę i biogaz przez dwie godziny dostarczały do krajowej sieci elektroenergetycznej więcej mocy (łącznie 54 GW), niż wynosiło zapotrzebowanie całego kraju (53 GW). Na sytuacji nie skorzystali jednak odbiorcy w Polsce. Ponieważ energia z Niemiec przepływała przez nasz kraj tranzytem na południe Europy, Polskie Sieci Elektroenergetyczne udostępniały niewielkie możliwości importu."
Łowca
ambroszpp
2018-11-26 21:37:53
Pokaż absurdOcena: 4(glosow:6)
Tam u Ciebie na Podlasiu czy z jakiej wiochy pochodzisz, może o 95% ludzi dyma do kościoła, bachory ganiają na religię. W dużych miastach tak nie ma. Jeszcze w podstawówka, gimnazjach większości chodzą bo rodzice boją się presji. Ale w liceach, technikach nie chodzi na religię nie raz ponad 50% uczniów. W prawie 900 szkoła w Polsce nie ma lekcji religii, bo nie było chętnych żeby chodzić na katechezę. Klechy już straszą, że nie chodząc na katechezę nie będzie można wziąć np. ślubu kościelnego. Nie oceniaj całego świat, przez pryzmat swoich przykrych doświadczeń.
Łowca
ambroszpp
2018-11-26 23:45:45
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
Albo jak już to niech się przesiądzie na inny rodzaj komunikacji, to nie będzie musiał kupować paliwa w cale.
Łowca
ambroszpp
2018-11-26 23:41:18
Pokaż absurdOcena: 2(glosow:2)
Na jakiegoś szejka z Dubaju :-)
Łowca
ambroszpp
2018-11-25 18:24:16
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
Nie porównuj palenia w nisko wydajnym domowym piecu, do palenia węgla w elektrociepłowni. Bo ciepło pozyskiwane do ogrzewania bloków pozyskuje się przy okazji produkcji prądu. Inna sprawa, że proces spalania węgla w elektrociepłowniach przebiega w wysokiej temperaturze, co zmiesza emisję szkodliwych substancji. Do tego spaliny są odsiarczane, odpylane, przechodzą przez wszelkiej maści elektrofiltry.
Łowca
ambroszpp
2018-11-25 12:02:34
Pokaż absurdOcena: 10(glosow:20)
O ile to prawda, to później znowu będzie skowyt prawacta. Że za wskimi cenami energii stoi unia europejska. A smog do wymysł lewactwa, jeśli jest jakieś zanieczyszczenie powietrza to co najwyżej wiatr z Niemiec niesie.
Łowca
ambroszpp
2018-11-26 17:22:38
Pokaż absurdOcena: 3(glosow:3)
Oto właśnie chodzi żeby dywersyfikować produkcję prądu i nie kupować pozwoleń na emisję CO2. A PiS z uporem maniak, chce żeby Polska energetyka była oparta na węglu, który sprowadzamy od ruskich. I krzywo patrzy na wszystkie OZE, szczególnej na elektrownie wiatrowe. W np. Niemczech tylko 37% prądu jest produkowane przy udziale elektrowni opalanych węglem brunatnym i kameny. Zaś procent prądu pochodzący ze źródeł odnawialny to 33%, i wciąż rośnie. I powiedz mi jak to robią Niemcy, Norwegowie, Anglicy, że ich elektrownie wiatrowe choć stawiane na Bałtyku nie rozpadają się od słonej wody?
Łowca
ambroszpp
2018-11-26 20:19:34
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:1)
Wszystkie zachodnie kraje stawiają na OZE, tylko jak zawsze w Polsce się nie da, się nie opłaca, wiatr nie wiej. Tylko nie wiem czemu, przy granicy, po niemieckiej stronie jest tyle farm wiatrowych i fotowoltaicznych. Pewnie na ten wiatr i słońce kradną. Produkcja prądu z atomu w Niemczech to 12%, a przypomnę ostatnia elektrownia atomowa ma tam zostać zamknięta do 2022 roku. Wytwórnie wiatraczków są między innymi w Polsce, choćby w Szczecinie jest fabryka podstaw morskich elektrowni wiatrowych. I OZE to nie tylko wiatr, to bio gaz, to paliwo typu RUF i biomasa, które można spalać razem z węgle
Łowca
ambroszpp
2018-11-26 20:31:48
Pokaż absurdOcena: 2(glosow:2)
węglem w nowoczesnych elektrowniach wielopaliwowych. Taka elektrownia właśnie powstała w Zabrzu. mic123cim nie ma być żadnych norm, ma być tak jak u ruskich czy w Chinach? Choć akurat nawet w China wprowadzają coraz bardziej restrykcyjnie normy i walczą zanieczyszczeniem powietrza. I te jak piszesz "chore" normy obwiązują wszystkich kraje w UE i nikt tam nie wymyśla teorii spiskowych, nikt węglem domów nie ogrzewa. Tylko zawsze biedocie z Polski takie rzeczy przeszkadzają. Bo muszą mieć ciepło, tanio i nie ważne, że trują siebie i wszystkich w okolicy.
Łowca
ambroszpp
2018-11-24 19:59:14
Pokaż absurdOcena: 5(glosow:5)
I że administrator pulsuje :-)
Łowca
ambroszpp
2018-11-23 22:18:25
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:15)
Niektórzy to chyba na siłę szukają spisków. Mem wstawiony 2018-11-23, 21:45:28 jest godzina 22:15 są dwa minusy. Jak dla mnie to wychodzi, że ten administrator to jakaś popierdółka.
<< Pierwsza
< Poprzednia
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
Następna >
Ostatnia >>
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0