lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu

Komentarze użytkownika Irvis30


Irvis30
2017-06-10 21:04:03
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:9)
Każde tego rodzaju zgromadzenie tego ma ustawową ochronę policji błaznie bo inaczej nie doszło by do skutku. A jak się Frasyniuk zachowywał jak plebs to go widać wynieśli. Ale policja tam jest...ponieważ musi. Takie jest w Polsce prawo. Pis nie wyslał tam policji, bo taki miał kaprys. Polecam zobaczyć jak wyglądają zapisy ustawy dotyczącej zgromadzeń publicznych.

Irvis30
2017-06-10 21:11:06
Pokaż absurd
Ocena: 2(glosow:8)
Koło uja mi uprzejmie mówiąc lata co odpowiadał albo nie Frasyniuk. A swoją droga to kolejny zapis ustawowy. Policjant ma prawo cie legitymować a ty masz mu obowiązek podać dane osobowe oraz dowód tożsamości. Nie ma znaczenia czy jesteś osoba znaną czy nie. Nikogo to nie interesuje i nie obchodzi. No i nie zmieniaj tematu bo wstawka jest o wyprowadzaniu policji przeciwko ludziom. A przecież Policja te twoje Kodo spędy czy inne "opozycje" także musi obstawić. Co PIS im karze pilnować was twoim zdaniem...a może wynika to z ustawy?

Irvis30
2017-06-10 21:15:37
Pokaż absurd
Ocena: 3(glosow:5)
Bo nie oszukujmy się i powiedzmy wprost. PISowcom koło jąder by latało czy marsz KODu albo inny Nowoczesno-Peowski spęd został by ubogacony przez np tira, który wjechałby w tłum powiedzmy taki jak ostatnio pod Ratuszem. Nie obeszło by ich również gdyby tak wjechali jacyś ludzie z pałami i zaczeli lać wszystkich po ryjach. I tu wchodzi owa ustawa o zgromadzeniach publicznych. Po to, żeby takich sytuacji własnie nie bylo albo było ich możliwie najmniej.

Irvis30
2017-06-10 21:46:35
Pokaż absurd
Ocena: 4(glosow:6)
Poczytaj sobie te ustawy a potem podyskutujemy. Na razie skrzeczysz chłopie a nie masz po prostu racji. I nie musisz wierzyć mnie. Odsyłam choćby do podanej ustawy. Nie jest długa a znajdziesz w chwilkę.

Irvis30
2017-06-10 21:59:08
Pokaż absurd
Ocena: 3(glosow:7)
Uważam, że dla pewności lepsza byłaby zamknięta i jak to mówią "Pochować jak komunistę z honorami" ^^

Irvis30
2017-06-10 20:26:22
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:5)
W sumie to jest tam mnóstwo betonu wiec tragedii na wjezdzie nie ma i to faktycznie dobre wyzwanie i motywacja dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Już nawet pomijając to, że mogą być w górach. Szacunek za upór.

Irvis30
2017-06-10 20:24:16
Pokaż absurd
Ocena: 2(glosow:14)
Udowodnij mu, że jest mordercą :) Z równym skutkiem można napisać, że to ty zabileś 95 osób w Smolensku.

Irvis30
2017-06-10 21:22:23
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:8)
Mowilem 100 razy. Masz dowody. Masz prawo zlożyć je do prokuratury. Masz to prawo odkąd jesteś pełnoprawnym obywatelem tego kraju. Nie masz? Znaczy, że tylko glupio szczekasz i to bezsens. Jak mówiłem z równym skutkiem, możemy mowić, ze to wina maxicoveriego, ze zginelo 95 osób w Smoleńsku. Jesteś mordercą.

Irvis30
2017-06-10 22:28:04
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
jakubek1975wawa a ty zawsze chętnie przywleczesz sie jak smród za mną. No ale tylko tutaj ci sie to udaje bo wczoraj o 20 pod pomnikiem Sapera ci się nie udało :) Poleżałem sobie w słonku na ławce ten "kwadrans studencki" i pojechałem dalej do znajomych bo mi po drodze było :) No kolejny chojrak z neta. P.S Piski bezmozgich wielbicieli PO mnie nie interesują. maxicoveri przynajmniej ma argumentację ty tylko bełkot.

Irvis30
2017-06-11 08:13:50
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:1)
jakub1975wawa w dupie chyba byłes i tym swoim sklepiku z piwem najwyżej :) Przestań się okłamywac chojraku tchórzliwy psie :)

Irvis30
2017-06-10 18:52:02
Pokaż absurd
Ocena: 5(glosow:11)
Powinno się tak robic każdemu politykowi w tym kraju, który przywłaszczył sobie publiczne środki pienieżne albo przewalił je na jakieś kolesiowe lewizny.

Irvis30
2017-06-10 12:06:39
Pokaż absurd
Ocena: 9(glosow:11)
A nie prawda. Bardzo widoczne to było na Warszawskim Ursynowie kiedy Haneczka obcinała fundusze na dzielnice bo mieszkańcy nie chcieli Platformy Obywatelskiej i burmistrza z PO tylko wybrali Guziała jako burmistrza. Efekt? Między ratuszem dzielnicy a ratuszem miasta ciągła wojna właściwie w kwestii przyznawanych funduszy.

Irvis30
2017-06-10 15:17:51
Pokaż absurd
Ocena: 3(glosow:5)
maxicoveri POPIS może i jedno nie wiem. Guział nie jest ani z PISu ani z PO. I z PO zresztą a właściwie nie tyle z PO a z Hanką miał na pieńku i było to wiadome. I Haneczka wprost mówiła, że póki PO nie bedzie rzadzic Ursynowem to nie dostanie tego co i tak mu sie należy. Podobna akcja była nie pamietam dokładnie chyba Białołeka...najpierw członkowie PO nie chcieli opuścić ratusza a jak juz wreszcie wywalono ich to zaraz sie zaczeły kłopoty finansowe.

Irvis30
2017-06-10 10:48:55
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:9)
"Profesor" Bartoszewski - Tez się tak mógł "tylko" nazywać...a jakoś wszyscy tak się o to srali jak ktoś śmiał powiedzieć prawdę w tym temacie. Nie ona jedna zresztą w tym kraju. Kwasniak też ściemniał, ze studia skonczyl a nic nie skończyl. Walęsa też kręcił a koniec konców zwykła zawodówka dla plebsu.

Irvis30
2017-06-10 10:43:47
Pokaż absurd
Ocena: 2(glosow:2)
Fakt tu popieram program PISu, żeby ich zapędzić do roboty. No kurde czemu mam płacić na utrzymanie jakiegoś patola co np zgwałcił i zamordował dwójkę dzieciaków? Jak dla mnie to mogą go zakopać od razu albo powiesić i łzy nie uronię a tak jeszcze takiego dzyndzla muszę hodować za podatki jakie płacę. I po co?

Irvis30
2017-06-10 17:57:46
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:1)
A i tu cie zaskocze ale nie...prawo jest prawem. Alimenciarz łamie to prawo i obowiązek jaki ma wobec swoich dzieci. Nalezy mu się kara i jest to pod nadzorem państwa. Tak to prawda pójdzie to pudła ale w tym pudle powinien pracować i za te pieniądze powinno odkładane tyle ąz w końcu spłaci owe alimenty. Co do trawki....temat, który mnie personalnie nie zajmuje bo nie palę nic i nie zamierzam...tak więc nie wypowiem się ani za a ni przeciw.

Irvis30
2017-06-10 10:41:34
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:3)
gusjew i jednego i drugiego akurat nie lubię. Ale to taki szczegół.

Irvis30
2017-06-10 09:30:33
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:5)
predi888 ten portal to chyba mimo wszystko wiocha.pl...a ja uważam, że może i kiedys faktycznie obchodzono w pewien sposób śmierć tych ludzi ale teraz...zmieniło się to w wiochę.

Irvis30
2017-06-10 09:03:13
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:3)
Z tym jednym akurat zgadzam się u opozycji. Obchody śmierci wszystkich ofiar stały się niestety politycznym comiesięcznym cyrkiem na ulicach stolicy. Pal licho. Niech się modlą...wolny kraj. Można. Niech płaczą...wolny kraj. Można. Niech będą te msze w kościele czy co tam jeszcze jest organizowane...spoko. Ale bez politykierstwa. I jednej strony Pisowskiej i drugiej opozycyjnej w postaci jakichś "kontrmanifestacji" ObywateliRP czy cholera wie co tam jeszcze kontrmanifestuje.

Irvis30
2017-06-10 09:32:38
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:5)
Eeeee nie? Akurat to jedna z tych rzeczy w PISie, których nie lubię. Paru innych też ale jakbyś czasem poczytał co człowiek pisze trollu jeden to byś to wiedział. Nie bronię nikomu czcic pamięci zmarłych jeśli mają na to ochotę i to jest ok mają do tego prawo ale...niech to się nie zamienia w politykę. Tyle.

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0