Komentarze użytkownika zawodnik_1
Wieśniak
zawodnik_1
2017-09-29 00:32:43
Pokaż absurdOcena: -6(glosow:6)
Owszem, niektórzy producenci nie mają problemów z wymianą towaru, ale bynajmniej nie dlatego, że jest on wadliwy. Po prostu, tak jak w tym przypadku, nie zamierzają kopać się z koniem. Bo jak ignorantowi wytłumaczyć, że siateczka w butach do biegania musi być delikatna, aby obuwie było lekkie i oddychające? W innym przypadku ignorant przyleci z reklamacją, skądinąd słuszną, że stópki mu się poobcierały albo odparzyły.
Wieśniak
zawodnik_1
2017-09-29 11:52:22
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
Skoro potrafisz na podstawie daty założenia konta wysnuć informację o jakości użytych argumentów, to jesteś właśnie takim koniem, z którym nie warto się kopać. Ale oświecę Cię. Tak, bieganie zwykle mniej eksploatuje buty. Biegać wychodzisz tylko na krótszy lub dłuższy trening. Natomiast buty do chodzenia masz na nogach często przez cały dzień. Przyznajesz, że nie wiesz jak wykonane jest obuwie oraz z jakich materiałów, ale i tak wydaje Ci się, że jesteś w temacie ekspertem. Nagraj więcej takich filmików, bo pewnie jesteś jego autorem.
Wieśniak
zawodnik_1
2017-09-29 11:58:21
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
A na miejscu sprzedawcy zastanowiłbym się czy nie ma podstaw do wystąpienia na drogę sądową w sprawie szkalującego filmiku, który umieściłeś w Internecie.
Wieśniak
zawodnik_1
2017-09-29 14:56:55
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
Wybacz, ale jako jedna osoba nie jesteś reprezentatywną próbą do ocenienia czy obuwie jest wadliwe. Być może osoba o dużej nadpronacji lub specyficznej budowie stopy skatowałaby Twoje szmaciane buty do biegania bardzo szybko. Ja, na przykład, zużywam w jednym tylko sezonie trzy pary butów treningowych oraz dwie pary kolców lekkoatletycznych. Idąc Twoim tokiem rozumowania powinienem je cały czas reklamować, bo przecież producent wypuścił gówno na rynek, a mi należy się rok gwarancji jak psu zupa?
Wieśniak
zawodnik_1
2017-09-29 15:06:51
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
A co do tego jak wyglądają reklamacje, to już o tym pisałem. Czasami producent czy sprzedawca wymieni towar bez mrugnięcia okiem. Ale nie oznacza to, że przyznaje się że produkt był wadliwy (w świetle prawa w zasadzie oznacza). On po prostu nie ma zamiaru ścierać się z Klientem. Jak widać po postach od internetowych ekspertów nie przyjmują oni żadnej argumentacji, a każda próba tłumaczenia spotyka się z jeszcze większym zacietrzewieniem i furią. Producentowi taki PR nie jest potrzebny, więc grzecznie wymienia.
Wieśniak
zawodnik_1
2017-09-29 15:22:30
Pokaż absurdOcena: -2(glosow:2)
Nie powinienem go reklamować dlatego, że powstałe uszkodzenia nie wynikają z jego wady. Wyobraź sobie, że garbaty kupuje obcisłą koszulkę. Po miesiącu koszulka pęka na plecach, bo garb jest tak duży, że nie może być inaczej. Każdy inny egzemplarz pęka tak samo. Czy uważasz, że garbatemu należy się comiesięczna wymiana koszulki na nową? Przecież okres gwarancyjny się nie skończył, a garbaty używał jej zgodnie z przeznaczeniem.
Wieśniak
zawodnik_1
2017-09-29 00:31:27
Pokaż absurdOcena: -2(glosow:6)
Przedstawiona argumentacja sprzedawcy rzeczywiście nie jest najwyższych lotów. Nie zmienia to jednak faktu, że buty wcale nie są wadliwe, a złożona reklamacja świadczy o Twojej kompletnej ignorancji. Przetarcia siateczki w butach biegowych są bardzo częste i zależą głównie od budowy stopy oraz sposobu biegania. Dodatkowo pogrążasz się przyznając, że używałeś obuwia niezgodnie z przeznaczeniem, czyli do chodzenia. Chodzenie w butach do biegania, to najlepszy sposób na ich szybkie zużycie. Jeżeli chcesz obuwie bardziej wytrzymałe, to zacznij biegać i chodzić w kaloszach.
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0