lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu

Komentarze użytkownika franek1999


franek1999
2020-10-03 21:00:13
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:9)
Tak, pod warunkiem, że są w sutannach.

franek1999
2020-10-03 19:20:05
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:2)
Tam gdzie zaczyna się wiara, tam kończy się rozum. Jak byłeś mały wierzyłeś w świętego Mikołaja. Czy dorosłeś? Wiara jest potrzebna ludziom słabym, niepotrafiącym myśleć samodzielnie. Powstała w czasach gdy otaczające człowieka zjawiska przerastały jego wiedzę. Tak, jak u ciebie. Nauka leży 180° od każdej wiary. Może być prawdziwa, tylko w niezależności od religii.

franek1999
2020-10-03 19:00:43
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Gdzie prawackich cymbałów było wielu.

franek1999
2020-10-03 20:41:51
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:3)
O jakiej wolnej woli piszesz? Chcesz powiedzieć, że człowiek niepełnosprawny jest niepełnosprawnym z własnej woli. Jakoś ingerował z raju, przy rzekomej ucieczce z Egiptu, przy instruowaniu Żydów, kogo mają zabić, okraść, zniewolić i posiąść. Ingerował w sprawy Salomona. Co, od tamtego czasu zaniemógł?

franek1999
2020-10-03 19:23:00
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
Podaj jeden fakt na istnienie Chrystusa. Przed Chrystusem był Mira. Ludzie szli na mszę z Mitrą, wychodzili z mszy Chrystusa. Chrześcijaństwo to kolejny plagiat, tylko bardzo dobrze uprzemysłowiony.

franek1999
2020-10-03 19:44:56
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Nikt z podanych przez ciebie "kronikarzy" nie pisał o Chrystusie, nikt nie widział Chrystusa. Pisali tylko o powstawaniu wielu ruchów wczesnochrześcijańskich. Żaden ewangelista nie widział Chrystusa osobiście (żyli pokolenie później). Ewangelie są spisane z podań ustnych. Zaś opisy tych samych zdarzeń znacznie się różnią. Jedyną postacią historyczną jest Jan Chrzciciel.

franek1999
2020-10-03 19:55:48
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:1)
Podaj materiały historyczne oprócz biblii piszące o istnieniu Chrystusa. Nie ma takich. Egipcjanie wiele pisali. Lecz nie znaleziono zapisu o Żydach niewolnikach. Pierwsi "archeolodzy" na podstawie biblii udowadniali, że piramidy budowali niewolnicy, co oczywiście jest totalną bzdurą. Biblia jest spisem przekazów ustnych. Izrael (nie mylić z Judą) był zlepkiem koczujących hodowców kóz. Aby podnieść rangę swego narodu wymyślili boga (Jehowa) nawet mu wymyślili żonę (Aszera, która była żoną Baala), którą później skasowano, choć Salomon ją czcił).

franek1999
2020-10-03 20:00:10
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Tak w twoim katolicko parafiańskim rozumowania jestem ignorantem. To samo możesz powiedzieć o każdym naukowcu i człowieku myślącym.Człowiek myślący to człowiek, wątpiący, weryfikujący, rewidujący i racjonalnie oceniający rzeczywistość. Jeśli tego nie czynisz, jesteś człowiekiem wierzącym. W wierze nie ma miejsca na myślenie, czy weryfikowanie.

franek1999
2020-10-03 20:02:32
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:1)
Nie, nie masz racji. Każdy rodzi się ateistą i geniuszem. Ateizm kończy się chrztem lub inny obrządkiem religijny. Zaś indolencja, ciemnota i zacofanie, ze swojego dziecka robią dziada na swoje podobieństwo.

franek1999
2020-10-03 20:12:38
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:1)
prof. James H. Charlesworth to taki człowieczek z uczelni porównywalnej do KUL (profesurę mu cofnięto). Pisał bez jakichkolwiek dowodów historycznych. Opierał się tylko na biblii i kwestionowanych powszechnie pseudo badaniach archeologicznych. Te osoby, które wymieniłeś nigdy nie widziały Chrystusa. Większość z nich jest kwestionowana przez współczesna naukę. Podaj choć jedną osobę, która widział Chrystusa i napisała o nim.

franek1999
2020-10-03 20:15:03
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:1)
Żaden szanujący się naukowiec nie zajmuje się jakąkolwiek religią. Nauka stoi w sprzeczności do każdej religii. Gdy religia kontrolowała naukę, rozwój jej stał w miejscu.

franek1999
2020-10-04 02:46:10
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Żaden z uczniów Chrystusa nie napisał ewangelii (nie umieli pisać). Żaden ewangelista nie widział na oczy Chrystusa. Podaj nazwiska ludzi, którzy widzieli Chrystusa i o nim napisali. Czy ja piszę nieczytelnie?

franek1999
2020-10-04 02:49:42
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Chrystus miał współpracowników? Rozwiń temat. Ja czytałem tylko o uczniach.

franek1999
2020-10-04 09:54:09
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:1)
W Polsce ponoć umie pisać 99% społeczeństwa dorosłego. Ile pisze powieści, wiersze, eseje. Ilu jest kronikarzami. Znowu posługujesz się katolicką alternatywna historią. Zaczynasz tworzyć nową alternatywną etymologię. Współpracownik współdecyduje. Ole mi wiadomo, żadem z uczniów nie współdecydował o poczynaniach Chrystusa. Nie wiem ile masz lat, ale nasza dyskusja przypomina mi rozmowę z moim wnukiem, który ma 5 lat. Z tym, że on ma więcej rzeczowych argumentów.

franek1999
2020-10-04 10:05:15
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Napiszę jeszcze raz. Żaden z ewangelistów nie znał i nie widział Chrystusa. Myli cię zbieżność nazwisk. To, że ktoś w owych czasach był lekarze, czy poborcą podatkowy nie znaczy, że umiał pisać. Bajki o ty, że biedny lud izraelski powszechnie umiał pisać możesz opowiadać w przedszkolu. Widzę, że masz całkowicie blade pojęcie o historii. Swoją wiedzę czerpiesz z pseudonaukowych wypocin, ludzi chorych umysłowo.

franek1999
2020-10-03 19:31:31
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:1)
Jak to jest korzystać z dokonań nauki wyśmiewając ją. Piszesz na komputerze. Budowa komputera jest oparta o fizykę kwantową. Fizyka kwantowa oparta jest o rachunek prawdopodobieństwa, gdzie nie ma żadnych dowodów. Nauka oparta jest o teorie. Zaś teoria to zbiór aksjomatów, reguł wnioskowania i wywiedzionych za ich pomocą twierdzeń. 1+1=2 to teoria. Asymetryczne kodowanie kart kredytowych, jest oparte o teorię liczb pierwszych. Nauka to weryfikacja, podważanie i obalanie dotychczasowych osiągnięć. Bez tego nauka staje się religią, czyli betonem.

franek1999
2020-10-04 02:57:48
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
TommyAtommy - Poucz się, później będziemy dyskutować. Jak są zbudowane studnie elektronów w pamięci NAND dysku SSD. Budowa bramki zagrzebanej, adresowanie, zapis i odczyt ilości zakopanych elektronów (układ jest w stanie odróżnić ilościowo 10 elektronów). Za dużo się naczytałeś bzdur tępych dziennikarzy o komputerze kwantowym. Głupi fototranzystor wykorzystuje zjawisko przejścia kwantowego elektronów pod wpływem fotonów. Nie wiesz, poucz się.

franek1999
2020-10-04 03:07:16
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
greenlony Czy matematyka jest nauką? To proszę udowodnij mi że 1+1=2. Ja wiem, że 1+1=1, 1+1=2, 1+1=3. Nikt jeszcze nie udowodnił, że 1+1=2. Więc gdzie masz dowody? Fizyka kwantowa oparta jest o rachunek prawdopodobieństwa. Jeśli byś wziął nieskończoną ilość małp, każdej małpie dał komputer i nieskończoną ilość czasu. To na 100% któraś z małp napisze "Pana Tadeusza" bez błędów ortograficznych. Ponieważ 0 x nieskończoność = 1, ponieważ 1/0=nieskończoność. To jest rachunek prawdopodobieństwa. Oblicz pierwiastek kwadratowy z -4. Ile jest typów sfer w przestrzeni 7-mio wymiarowej? To jest nauka.

franek1999
2020-10-04 10:15:34
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:1)
W nauce nie ma wiary! W szkołach uczą wiele bzdur. Prąd elektryczny - uporządkowany ruch elektronów. To dlaczego przewodnik wykazuje rezystancję elektryczną. "Wstrzymał słońce ruszył ziemię..." O ile mi wiadomo słońce wykonuje 5 ruchów. Nie dziel przez 0. To jest ogólna wiedza dzieci ze szkoły. Dopóki z nie opuścisz tej strefy wiedzy, dopóty nie mamy o czym rozmawiać. Kontrargumenty w postaci obrażania nie interesują mnie.

franek1999
2020-10-03 20:44:04
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:1)
Każde zjawisko przyrodnicze było interpretowane jako ingerencja bogów z Olimpu. Twój bóg wiele razy ingerował, przynajmniej podaje tak spis bajek i zabobonów, czyli biblia.

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0