Komentarze użytkownika Namiestnik_SS
Łowca
Namiestnik_SS
2020-05-05 21:08:47
Pokaż absurdOcena: 2(glosow:8)
Diskorelax- orientacja sama w sobie może nie, ale prowadzi do bezplodnosci. Bo chyba nie chcesz mi powiedziec, że homoseksulany mężczyzna zapładnia homoseksualna kobietę bez udziału wsparcia medycznego.
Łowca
Namiestnik_SS
2020-05-06 17:09:40
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
hatson- oczywiście, że w głowie, masz rację. Ta teoria to prosty fakt. Które pary są bardziej płodne? Heteroseksualne czy homoseksualne? Homoseksualizm doprowadza do psychicznej bezpłodności. Nie chodzi mi aspekt biologiczny a psychiczny. Każdy czynnik zmniejszający możliwość poczęcia jest jakaś dysfunkcją. Szanuje osoby homoseksualne ale taka jest rzeczywistość. Jak ktoś ma bulimię, to nie oznacza, że jego ciało nie trawi jedzenia lecz siedzi to w głowie.
Łowca
Namiestnik_SS
2020-05-04 16:34:35
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:2)
Szacunek do ciężkiej pracy powinien być w szpiku kosci każdego czlowieka. Ale należy pamietac, że ta sama ręka wrzuca głos (kopertę) do urny wyborczej. Niech sobie ta spracowana ręka wybierze kogoś to ma tak spracowane ręce.
Łowca
Namiestnik_SS
2020-05-04 16:27:27
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:3)
To możliwe. Gospodarka, służba zdrowia, PKB i ogólna zamożność Niemiec jest wyższa niż Polski. Szkoda wielką ale tak jest.
Łowca
Namiestnik_SS
2020-04-27 20:30:22
Pokaż absurdOcena: 4(glosow:6)
Ta w środku, to nawet nie udaje już, że to niezależne media, tylko jak mówi o opozycji, to robi taka zacięto-smutno minę i kręci głową :P
Łowca
Namiestnik_SS
2020-04-24 11:06:51
Pokaż absurdOcena: -5(glosow:7)
-Co kiedy odwołano by wybory, a skończyła by się kadencja Dudy? Co z ustawami, kto by je zatwierdzał? Czy były by w mocy prawa?
-Czy jego kadencja została by przedłużona aż do wyborów?
Sytuacja jest patowa. Wybory na siłę, czy destabilizacja? Ciężka sprawa. Zakładając, że wprowadzony zostaje stan nadzwyczajny i wybory zostają przełożone to po upływie kadencji Duda dalej byłby prezydentem?
Łowca
Namiestnik_SS
2020-04-20 19:49:03
Pokaż absurdOcena: 2(glosow:2)
Otworzyli lasy bo ludzie/parki by ludzie mieli szansę złapać świeże powietrze. Jeszcze niedawno były skomlenia, że zamknięte, wprowadzono obowiązkowe maski i otworzono, to też źle. Faktycznie ludzie tracą pracę, dochodu, majątki ale nie da się wszystkim pomoc. Każdy z nas odczuje boleśnie skutki pandemi ale jedni mniej drudzy bardziej. Ale to jak trzęsienie ziemi, jednych rujnuje, a drudzy w innych regionach tego nawet nie odczują. Przykre to ale patrząc realnie nie da się każdemu zrekompensować strat, można je tylko minimalizowac.
Łowca
Namiestnik_SS
2020-04-20 19:42:09
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:3)
@fati65- dlaczego tak sądzisz, że nieporadny? Co zatem miałby uczynić rząd abyś uznał, że czyni dobrze w czasie pandemi? Podaj jakiś przykład.
Łowca
Namiestnik_SS
2020-04-20 23:06:19
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:2)
@rambo- stany nadzwyczajne wprowadza się jako ostateczne rozwiązanie, kiedy inne narzędzia konstytucyjne nie są wstanie sprostać sytuacji. Co by zmieniło to w bieżącej sytuacji? Ten stan wprowadza się aby wyeliminowac skutki klęski. Tu mamy inny przypadek. Gdyby go wprowadzono, to jego celem byłoby totalne zatrzymanie ludzi w domach, zamknięcie wszelkich zakładów, zatrzymanie Państwa na 2-3 tygodnie i wtedy może Korona by znikł w Polsce ale wciąż mógłby wrócić w każdej chwili. Gdybam sobie. Powiedz proszę, co miało by dać wprowadzenie takiego stanu?
Łowca
Namiestnik_SS
2020-04-18 21:45:45
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:13)
Wypiszę, co dla mnie zrobił PiS:
- dzięki 500 plus dość szybko moja żona wróciła do pracy po urodzeniu dziecka (kasa na żłobek i przedszkole)
- dzięki zmniejszonemu wiekowi emerytalnemu, mamy babcie,która chętnie nam pomaga ( jak dziecko chore itd.)
- dzięki niskiemu bezrobociu, w pracy razem z inny pracownikami przejęliśmy inicjatywę i zyskaliśmy dużooo lepsze warunki
- jeszcze jest cała masa drobnych rzeczy ale nie jakiś kluczowych:
przywrócenie 8 klas,marihuana medyczna, LM w tvp, 13 dla mojej mamy...
Za tego rządu po prostu żyło się lepiej. Abstrahując od Smoleńska, Pawłowicz,
Łowca
Namiestnik_SS
2020-04-18 21:48:38
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:11)
Miska, Miesięcznice, Rydzyk, Kaczor, Marszałek pilot- to wszystko mnie wk.rwia ale to nie zmienia faktu, że żyło się lepiej. Każdy rząd mnie wk.rwia ale ja oceniam na koniec dnia, czy jakość życia i standard jest większy. I był. Tu nie ma filozofii tylko pragmatyzm
Łowca
Namiestnik_SS
2020-04-18 02:22:18
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
Eee...Ale po co? Bez sensu. Po co tyle pracy. Można starców niedołężnych, upośledzonych zabić i jest po problemie. Po co w ogóle ktoś dał im szansę żyć?
Łowca
Namiestnik_SS
2020-04-16 17:01:37
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
Ja też się nie szczepiłem na korona wirusa i też nie zachorowałem. Pasów też nie zapinam bo wypadku też nie miałem (gaśnicy też nie mam bo pożaru nie miałem). Nie jestem też ubezpieczony na życie, bo nie umarłem.
Łowca
Namiestnik_SS
2020-04-10 11:40:21
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
komentarz usunięty przez użytkownika
Łowca
Namiestnik_SS
2020-04-10 11:28:07
Pokaż absurdOcena: 6(glosow:28)
Prawda- zaprzedał naród partii, która sam sobie naród wybrał i to dwukrotnie. Ten sam naród wybaczy, ponieważ też wybrał tego Prezydenta i wybierze go po raz drugi. Dlaczego występujecie przeciw demokracji? Każdy głosuje według swojego uznania, sumienia i woli. Rozumiem rozgoryczenie, ale jesteście mniejszością, a w dekoracji oznacza, że wasze zdanie nie ma znaczenia. Jak ktoś tworzy taką wstawkę (czy to o Pis, czy to o prezydenta), to niech się nie wypowiada się cały naród, tylko za swoją mniejszą część, bo ta kto cała wstawka jest z założenia nieprawdziwa.
Łowca
Namiestnik_SS
2020-04-10 15:47:42
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:2)
tomi200- masz racje, źle to napisałem. Większość z osób uprawnionych do głosowania, którzy takowy głos oddali.
marcoo7- też mam takie wrażenie, że tak traktowany osoby z niższym wykształceniem. Kwarantanna pokazała jakie zawodowy sa kluczowe dla istnienia społeczeństwa np. słynne kasjerki z Biedronki, więcej znaczą realnie dla nas niż sportowcy, influencerzy, celebryci itd. Liczę, że my i świat trochę się odmieni po tym wszystkim.
Łowca
Namiestnik_SS
2020-04-09 21:43:42
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:8)
A dlaczego ktoś popierający WOŚP z pewnością nie jest Pisiorem? Ja w dużej mierze popieram PiS ale WOŚP również. Dziwna logika autora. To jakby powiedzieć, że ktoś kto popiera KOD jest za PiS bo PiS został wybrany dwukrotnie pod rzad w sposob demokratyczny.
Łowca
Namiestnik_SS
2020-04-09 21:24:48
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:12)
tomi2000- a może z koniunktury ostatnich 70 lat po zakończonej II wojnie swiatowej? Plan Marshala i spokojny rozwój niezmącony przez te wszystkie lata. Polska pod jarzmem radzieckim straciła cały ten czas. Naprawdę uważasz, że gdyby przez 5 lat PiS nie prowadził polityki socjalnej to nasza gospodarka równała byś się z gospodarką niemiecka?!
Łowca
Namiestnik_SS
2020-04-10 00:08:47
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:4)
@franek1999- nie, nie uważam tak.@MichuuuV- Jeszcze nam bardzooo daleko do gospodarki niemieckiej. Ubolewam, że nasz rodzimy przemysl kulejej a myśl technologiczna jest zapomniana choć ostatnie pięć lat rzadow miało wyraźny wzrost PKB, a bardziej namacalne dla każdego był fakt niskiego bezrobocia. Niez znam nikogo kto miałbym problem z znalezieniem sensownej pracy. Był rynek pracownika, co owocowało duzym napływem pracowników z Ukrainy.
Łowca
Namiestnik_SS
2020-04-09 21:27:06
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:1)
franek1999- masz rację demokracja z złożenia jest wadliwa. Co proponujesz? Totalitaryzm?
<< Pierwsza
< Poprzednia
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Następna >
Ostatnia >>
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.