lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu

Komentarze użytkownika mar_mir


mar_mir
2023-06-10 15:02:26
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
O, minus. Czyli jak nie wzorowali się na złodziejach z sanacji, to na kim? Na hitlerowcach, czy komunistach? T ty geraldyna dajesz te idiotyczne minusy?

mar_mir
2023-06-13 17:00:24
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:2)
Jak można lewicowy pis nazywać prawicą? To dopiero trzeba być idiotą. Chyba że to opłacana akcja przez pis, to wtedy rozumiem.

mar_mir
2023-06-13 23:03:59
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:3)
Tak, trzeba być idiotą, żeby obyczajowe poglądy głupków, stawiać za wartość decydującą o pozycji na scenie politycznej. Partia, która ogranicz wolność obywateli poprzez zakazywanie czegokolwiek wg ich ideologii, dokonującą idiotycznych zachowań przed danymi grupami społecznymi, szczującą na ludzi w zależności od płci, lub innych cech, nazywać partią prawicową? Pusto w głowie trzeba mieć. A socjalizm parii razem i pisu to nie ma znaczenia. Setki miliardów przewalone, wolność obywatelska szura po ziemi, ale gdzie tam. Tylko ważne ze jedni lubią czarnych a drudzy tęczowych. Co jest z wami nie tak

mar_mir
2023-06-10 11:40:59
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:2)
Pis to lewacy.

mar_mir
2023-06-10 12:58:18
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:2)
Po czynach się poznaje, nie po nazwach, jakie sobie sami nadali.

mar_mir
2023-06-09 18:33:45
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:2)
A pis postanowił ich wyprzedzić.

mar_mir
2023-06-09 14:29:48
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:2)
Najbliższa pisowi partia programowo i w głosowaniach to partia razem. Najdalsza pisowi partia programowo i w głosowaniach to konfa. Kaj można wpaść na pomysł koalicji pisu z konfą, a nie wskazywać możliwości koalicji pisu z razem?

mar_mir
2023-06-09 13:14:57
Pokaż absurd
Ocena: -3(glosow:5)
Płacisz zus pod przymusem? Nie jesteś wolnym człowiekiem...

mar_mir
2023-06-09 18:28:43
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
Nie musisz przechodzić na zielonym, nie ma przymusu. Masz prawo być potrąconym jak sobie życzysz. Tyle że przechodzenie na zielonym leży w twoim interesie. A płacenie zusu nie leży w niczyim interesie.

mar_mir
2023-06-09 14:24:24
Pokaż absurd
Ocena: 2(glosow:4)
Wystarczy, że nikt nie będzie nic dostawał bez zgody płacącego. I po problemie. (i po socjalizmie)

mar_mir
2023-06-09 14:26:09
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:3)
To wina istnienia mieszkań socjalnych i zasiłków wszelkiej maści. Bez nich to by nie działało.

mar_mir
2023-06-09 14:39:33
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
Hmm. Kapitalizm rozwiązuje automatycznie problemy socjalizmu...

mar_mir
2023-06-09 14:37:41
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:3)
Nie. Wygląd nie ma znaczenia. Liczą się czyny. Każdy inżynier w tym kraju za głowę się chwyta, co on wygaduje o katastrofie.

mar_mir
2023-06-09 18:16:40
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:2)
Nie jest agentem. Jest oficerem obcego wywiadu.

mar_mir
2023-06-08 16:53:53
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
Ciekawe, że z całego dekalogu tylko te kilka przykazań jest jakoś związana z moralnością. Reszta nie jest. A preambuła to zapowiedz kłamliwości, bo lud Izraela nigdy nie był w żadnej niewoli egipskiej. Jak można budować jakiekolwiek systemy rozpoznawania dobra i zła, na podstawie tak żenującego steku bzdur jak dekalog?

mar_mir
2023-06-08 16:11:11
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
Joński dobrze i celnie do tego kmiotka, nosiciela krużganków :)

mar_mir
2023-06-08 16:01:53
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:3)
Ogólnie to każda firma powinna działać w kierunku swojego rozwoju, wykorzystując pojawiające się nisze. Tu widać, jak dla gospodarki nienaturalnym stanem jest wojna.

mar_mir
2023-06-08 15:55:46
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:2)
To wszystko wyjaśnia :)

mar_mir
2023-06-10 12:06:48
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:2)
Vac, oczywiście wygadujesz bzdury. Istotą pierwotnego podziału był konserwatyzm, czyli chęć utrzymania obecnego systemu. O ile konserwatyści zdawali sobie sprawę z potrzeby przemian społecznych, to nie chcieli, żeby się one odbywały gwałtownie i z ideologicznymi podstawami. To, że kler wtedy stawał po stronie konserwatystów nie ma żadnego znaczenia. Po prostu wtedy ludzie myśleli, że religia to prawda. Dziś już wiadomo, że to stek bzdur, więc tych się nie bierze pod uwagę. Podobnie wszelkie poglądy obyczajowe, są prywatną sprawą poszczególnych ludzi i nikt normalny ich narzucać nie będzie....c

mar_mir
2023-06-10 12:11:23
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:2)
Chyba że jednak się znajdzie ktoś kto chce narzucać. Np Marks postulował, żeby robotnicy zrezygnowali z wolności wyboru, na rzecz komunistycznych przedstawicieli, bo ci lepiej od nich by dbali o ich interesy. No głupie to drastycznie. Tacy sami ludzie postulują, żeby zakazywać aborcji, albo związków homo, czy też bez ślubi itp. To przedstawiciele tych samych doktryn co marks i pokrewni. Komunizm, faszyzm, wszystko to doktryny ograniczające ludziom wolność, przeciwne liberalizmowi i też libertarianizmowi. A sprawy gospodarcze to jest sedno.... cd

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.