lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu

Komentarze użytkownika mar_mir


mar_mir
2023-01-30 20:04:43
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:3)
Trzeba sprecyzować. Spółdzielnia jest zadłużona u swoich członków. Spłata długu spółdzielni wymaga pobrania od członków opłat na pokrycie zobowiązania wobec członków. Wtedy to jest w miarę trafne porównanie. Tyle, że przekrętem był sam system ofe, a dokładnie mówiąc przekręt z obowiązkowym oszczędzaniem na emeryturę w obligacja własnego kraju, które to obligacje rząd musi odkupić od obywateli za podatki obywateli żeby wypłacić emerytury obywatelom. Z dzisiejszym PPK jest dokładnie tak samo. Tusk zbilansował wzajemne zadłużenie, bo mu progi bezpieczeństwa zadłużenia zagrażały.

mar_mir
2023-01-31 15:35:59
Pokaż absurd
Ocena: -3(glosow:3)
Jak spółdzielnia nie jest zadłużona u swoich członków, to to nie jest analogia do sprawy ofe. Ty opisujesz zwykłą kradzież, a przy ofe kradzieży nie było. Choć samo ofe było niewątpliwie elementem przekrętu.

mar_mir
2023-01-30 10:30:52
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:2)
Pierwsze to dokładnie to samo co drugie.

mar_mir
2023-01-30 16:19:20
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:2)
Ty też Homo nazywasz zwolenników socjalizmu prawkami?

mar_mir
2023-02-01 19:44:38
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
A nie uważasz, że taki przekaz jest mylący? Nazywanie marksistów gospodarczych z pisu "prawakami" kojarzy się jednak z prawicą. A z prawicą nic wspólnego nie ma. A z lewicą ma wspólnego dużo.

mar_mir
2023-01-30 08:09:14
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:2)
Czy to nie jest zapowiedź standardowego odbierania wolności rodzicom w wychowywaniu własnych dzieci? To nie przypadkiem rodzić powinien lapki kupować, a nie minister? Prawicowość to rodzic kupuje. Lewicowość to kupuje minister za pieniądze pobrane od rodziców, bo tylko takimi dysponuje. Czy ta lewacka religia wciąż ma aż tylu wyznawców?

mar_mir
2023-01-30 16:22:56
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
Katolicyzm i marksizm to konkurencyjne ideologie. Obie fałszywe i obie kierują swój przekaz do mnie więcej tej samej grupy docelowej.

mar_mir
2023-02-01 14:25:03
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
Po jakich czynach?

mar_mir
2023-01-30 16:24:29
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
Masz na myśli pis. Zgadzam się.

mar_mir
2023-02-01 19:48:38
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
A wśród tych "folksdojczy" byli niewinni ludzie? Nie uważasz, że sam fakt tego że rząd może komuś regulować wysokość emerytury to lewackie gówno?

mar_mir
2023-01-29 13:29:29
Pokaż absurd
Ocena: 2(glosow:4)
Tak.

mar_mir
2023-01-31 21:44:35
Pokaż absurd
Ocena: 2(glosow:2)
Wiara jako przeciwieństwo wiedzy, jak najbardziej zasługuje na wyśmianie.

mar_mir
2023-01-30 15:23:44
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:2)
Tak.

mar_mir
2023-01-28 14:04:24
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:3)
Jak w ogóle można wpaść na pomysł, że kopalnia może nie być prywatna?

mar_mir
2023-01-28 17:16:12
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:2)
Moje problemy leżą gdzie indziej niż Twoje. Na szczęście. Twoje łatwo rozwiązać wzmożoną nauką, ewentualnie farmakologią. Jak już ten Twój realny, zmyślony bohater zniknie, to wreszcie wstaniesz z kolan. Trzymam kciuki.

mar_mir
2023-01-28 09:49:09
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:2)
"Sam patrzę krytycznie na wiele spraw" - takie słowa to też wasza ściema dla pospólstwa. Patrzenie krytyczne wyklucza się z doktrynami fałszu jak katolicyzm czy marksizm. Zresztą jak byś mówił prawdę, to byś chyba nie tytułował fikcyjnego bohatera literackiego per "Pan" z wielkiej litery.

mar_mir
2023-01-30 15:21:53
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:5)
A spełnili choć jeden do tej pory? Nie. Żadnego nie spełnili a się umówili że spełnią. Nieźle.

mar_mir
2023-01-30 18:11:51
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:2)
Co to jest liberalna propaganda? Czy to promowanie wolności jako wyższego dobra od niewolnictwa?

mar_mir
2023-01-27 14:38:41
Pokaż absurd
Ocena: -4(glosow:4)
Płaca minimalna to pomysł lewicowy, więc żadne prawaki płacy minimalnej nie podnoszą. Po podnoszeniu płacy minimalnej poznać lewaków. Jedyny skutek podnoszenia płac minimalnej to wzrost inflacji. Tylko lewacy tego nie wiedzą.

mar_mir
2023-01-28 16:41:03
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
Płaca jest za pracę. Nie ma płacy za niepracę. Więc płatny urlop jest z pieniędzy tak czy inaczej wypracowanych przez pracowników. Czyli zarabiają mniej, bo częścią się muszą podzielić z tymi co są na urlopie. To głupie. Działa tylko dla tego że ludzie nie zdają sobie sprawy, ile za to im się potrąca. Masz oczywiście racje, to pomysł lewicowy i to taki typowo lewicowy. Ukraść pieniądze, ukryć je żeby ofiara nie zdawała sobie sprawy, że została okradziona i potem część jej dać jako prezent.

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.