lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu

Komentarze użytkownika zajcew26


zajcew26
2012-07-24 22:01:30
Pokaż absurd
Ocena: 2(glosow:4)
Max74, ateiści też zabijali. Ale straszne jest to, że takie sytuacje miały miejśce w imię Boga. A przecież wartości chrześcijańskie od tamtej pory się nie zmieniły za wiele. Biblia jest wciąż ta sama.

zajcew26
2012-07-24 23:07:00
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:2)
Zaczołes ciekawy temat ostatnim postem. Napisałem, że mogę porozmawiać, ale nie napisałem że to robię. Jestem na rozdrożu, ale raczej skłaniam sie ku bycia ateistą ( odp do Greggoryus ) . Twoim zdaniem ilość odbytych mszy jest wymiernikiem bycia wierzącym dedede ?

zajcew26
2012-07-24 23:09:37
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:2)
I jeszcze jedno pytanie: chodziłbyś do kościoła gdyby nie był tam księdza ? Gdyby nie były odprawiane msze ?

zajcew26
2012-07-24 23:26:16
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:2)
I tu pojawia sie kolejna, bardzo trudna kwestia. Dla katolików wszystko jest wolą Boga. I teraz pojawia się dla mnie problem. Choroba w rodzinie - gorąca modlitwa i nagle: ktos umiera - Bóg go wezwał, ktoś ozdrowiał - Bóg okazał łaske. Czy to nie jest " łatanie dziur " w tej pieknej histor

zajcew26
2012-07-24 23:29:29
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:2)
Chodzi mi o to, że Bóg nigdy nie jest zły i wszystko jest " nam pisane " Dlaczego nigdy nie ma winy po stronie Boga? Kim on jest skoro jesteśmy stworzeni na jego podobieństwo, ale jednak tylko on jest nie omylny ? A może jednak go nie ma, a jego " wola " jest wymyślona na osłod

zajcew26
2012-07-24 23:30:49
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:2)
... na osłodę naszych cierpień ?

zajcew26
2012-07-24 23:53:06
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:3)
Deiści maja bardziej racjonalne podejscie do tematu. Wygodne i posrednie. Ale wiara nie moze być posrednia, prawda? Hiob jest typowym przykładem wiary katolickiej. Akceptacja cierpienia z woli Stwórcy. Ale Bóg ponoć ma być Dobrem. Co w tym dobrego skoro ludzie cierpią ? Dobre tylko dla Boga

zajcew26
2012-07-24 23:59:49
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:3)
Historia ze szpitala. Człowiek czeka na wynik badań. Modli się gorliwie bo nie zna wyniku. Lekarz zna go 3 godziny przed rozmową wie że on umrze. Bohater nie wie co jest w papierach. Człowiek modli sie i czeka. Głeboko wierzący w " wolę Pana ". Na co mu modlitwa skoro wynik lekarzowi jest

zajcew26
2012-07-25 00:01:21
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
znany od 3 godzin ? Jaki jest sens w modlitwie i prośbach do Wszechmogącego skoro lekarz zna wynik od kilku godzin ?

zajcew26
2012-07-25 22:29:29
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
Sprawa wiary to temat rzeka. Jest tak samo dużo za jak i przeciw. Trzeba pamiętać jednak o tym, że ogromna wiekszość Katolików jest nimi bo tak jest wygodniej, bo rodzice chrzczą dzieci bez ich zdania. Ilu było by katolików gdyby człowiek mógł sam wybierać ?

zajcew26
2012-07-25 23:18:13
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
Dokładnie. Byłem w karajach arabskich w trakcie Ramadanu. To nie pojęte, że nie jedzą i nie piją pomimo upału i głodu do zachodu słońca. To jest prawdziwa wiara która nie ma nic wspólnego z wygodą. Gdyby tak wyglądał katolicyzm ilu by przetrwało w naszych realiach ?

zajcew26
2012-07-25 23:21:35
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
Ale to nie ważne. Moim zdaniem człowiek sam powinien decydować czy wierzy w Boga i na tej podstawie iść do Chrztu. Trzeba poznać Boga. Ja go nie widzę i nie ukrywam, że pozostane katolikiem na papierze bo jest mi wygodniej. Wielu ludzi robi to samo tyle, że nie przyznają się, że Boga nie widzą.

zajcew26
2012-07-25 23:29:10
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
dedede mam pytanie. Przeczytałeś kiedyś całą Biblie ?

zajcew26
2012-07-25 23:46:16
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
A co z nauką ? Dlaczego nie pokładasz wiary w Bogu przy chorobie czekając na Cud ? Nauka jest w stanie wytłumaczyć wszystko od plag Egipskich do krwawiących rzezb. Co ze szkieletami zwierząt sprzed miliardów lat skoro Bóg stworzył Świat o wiele pózniej ?

zajcew26
2012-07-25 23:53:05
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Oczywiście szanuję Twoje poglądy i w głebi serca mam nadzieje że masz racje i że ja się myle. Niestety cała ta nasza wiara jest okropnie naciągana że nie moge w to wierzyć. Przykład : niepokalane poczęcie: skoro Maria była dziewicą to dlaczego Jezus miał braci ? Nawet ksiądz Ci tego nie wytłumaczy a

zajcew26
2012-07-26 00:07:34
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
I najlepsze : Skoro Bóg stworzył Adama i Ewę i to byli jedn\yni ludzie to jaki jest wniosek ? Ich dzieci miały dzieci ze soba czyli kazirodztwo a to jest zakazane katolikom. Jednak wszyscy jesteśmy braćmi. Jakby tego było mało po Arce Noego powtórka. Masakra jakaś

zajcew26
2012-07-24 22:05:04
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:5)
biblia to prawdopodobnie opowiadanie napisane przez naćpanego ziołami i pijanego winem gościa o niesamowitej wyobrażni.

zajcew26
2012-07-24 23:36:28
Pokaż absurd
Ocena: 2(glosow:4)
Z czym Ci jest dobrze ? Że dajesz na tace kolesiom którzy pukaja dzieci pod oslona oltarza? Teraz napiszesz ze nie wszyscy, ale jaka masz pewnosc ze ten do ktorego chodzisz tego nie robi ? Maja swietne alibi, Boga.

zajcew26
2012-07-25 22:33:51
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:1)
Oczywiście, że masz racje. Ale ciągle twierdze że dla wiekszości jest to zawód. Jasne, że są naprawde pomocni księza ale dla mnie niczym nie różnią sie od zwykłych tak samo pomocnych ludzi, a odsetek ich jest taki sam co w gronie kapłanów czyli znikomy.

zajcew26
2012-07-25 22:38:21
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:1)
Dodam jescze tylko tyle, że każdy ksiądz powinien być tak jakich sam wymieniłeś. Dlaczego ? Bo są to słudzy Boga, powinni nieść dobro i pomoc. Dlaczego kosiół toleruje cała tą reszte ? Po co oni są ? Żeby odklepać czytanke, wziąć kase? Powinni być usuwani. Wstyd dla KK że ich toleruje.

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0