lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu

Komentarze użytkownika maaariuszekkk22


maaariuszekkk22
2015-12-07 18:54:12
Pokaż absurd
Ocena: -12(glosow:14)
Jak się ma pieniądze na otwarcie poważnej działalności to również trzeba mieć pieniądze na ochronę, monitoring i alarm. Policja to nie firma ochroniarska, a sprawców jeśli nie zostali schwytani na miejscu to wówczas Policja musi ustalić w wyniku czynności dowodowych w postępowaniu.

maaariuszekkk22
2015-12-07 20:50:42
Pokaż absurd
Ocena: -5(glosow:7)
Prawdę piszę, to zróbmy tak, aby Policja ochraniała każdego obywatela, jego sklep, samochód, wówczas nie powinna być to formacja 100 tysięczna a o wiele większa. Jeśli nie wynajął ochrony a stać go było tylko być może na atrapy kamer t po części sam jest sobie winien swojego nieszczęścia. Gdy zgłosił się na Policję celem złożenia zawiadomienia i gdy zostały wykonane wszelkie możliwe czynności ( dziś złodziej, który kradnie tak jak jest na kartce to nie przychodzi bez kominiarki, rękawiczek).

maaariuszekkk22
2015-12-07 20:54:39
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:6)
Policja i Sądy też płacą podatki, a o podatkach zawsze mówią Ci którzy w życiu nie przepracowali ani jednego dnia i byli na garnuszku innych podatników.

maaariuszekkk22
2013-06-12 21:08:41
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:2)
Policja jest od tego aby dowieść podejrzewnaemu, iż to on dopuścił się przestępstwa, od ochrony sklepów i innych obiektów jest ochrna, Policja przyjeżdza i obrabia zdarzenie. Ludzie przyzwyczaili się, ze Policja jest od wszystkiego, masz sklep to go sam ochroń, a jak sąsiedzi coś powiedzą to przestępca się znajdzie i mu sie to udowodni, chcesz pieniądze to się ubezpiecz od kradzieży lub załuż sprawę cywilną.

maaariuszekkk22
2013-06-12 20:59:49
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:5)
Tu akurat masz rację, dlatego jestem przeciwny pracy kobiet w Policji, bo na interwencji nic nie pomogą bo się boją cokolwiek zrobić, ludzie sobie więcej pozwalają, a za biurko to można cywila wziąść!!!

maaariuszekkk22
2013-06-12 20:42:09
Pokaż absurd
Ocena: 4(glosow:8)
Policja dnia 05.06.2013 r. otrzymała nowe uprawnienia dotyczące środków przymusu bezpośrednieniego takich jak siła fizyczna, kajdanki, pałka służbowa, RMG i inne oraz broń. Teraz z takim pajacem porządek można zrobić na miejscu. A te gówniarze na plaży to szkoda gadać, jakby się do któregoś z nich sprół to by dzwonili po Policję. Ale skończy się im niedługo :):)

maaariuszekkk22
2013-01-16 17:04:56
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Po piąte to niech ta pani mecenas idzie do naje...nych gości i wyda im polecenie uspokojenia się, łatwo się mówi i wszędzie fajnie gdzie nas nie ma, a że nagonka na Policję i Straż jest to wszyscy też to widzimy.

maaariuszekkk22
2013-01-16 17:01:32
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Po czwarte to oni są strażnikami czy policją a nie mają się napierdzielać z plebsem tylko isć po prostej linii czyli wezwać posiłki a nie szarpać się z nimi. Jeśli zaś chodzi o fotoradary to myślę tak jak Wy, iż nie są w takiej ilości potrzebne.

maaariuszekkk22
2013-01-16 16:59:15
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Po drugie jedną z osób- strażniczką była dziewczyna- osoba słabsza fizycznie niż rozjuszony tłum, po trzecie będąc policjantem czy strażnikiem staje się na straży prawa, ale tam biła się gromada plebsu, która nie umiała uszanować nawet typowej przyjaznej imprezy jaką jest sylwester.

maaariuszekkk22
2013-01-16 16:56:53
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Nie przepadam za Strażą Miejską, ale pamiętajcie, iż Straż tak jak i Policja interweniuje gdy środki i możliwości są ku temu, tzn. jeśli widzą grupę osób, która w Sylwestra do trzeźwych nie należała to po co maja się w 2 osoby pchać i pobudzać ich agresję, wezwali posiłki i wystarczyło.

maaariuszekkk22
2012-07-19 17:21:21
Pokaż absurd
Ocena: 4(glosow:12)
A co Wy już na Policję psioczycie, a gdzie macie tam jakąś policyjną nazwę, gdzie sa policyjne naszywki??????? A może to ochroniarz, najemnik. Nie znacie sytuacji, nie komentujcie.

maaariuszekkk22
2012-05-22 18:19:40
Pokaż absurd
Ocena: -17(glosow:27)
życzę, żeby was kiedyś użarł pies, to zobaczymy jak kija będziecie szukali. Tępi cywile.

maaariuszekkk22
2012-05-24 09:59:14
Pokaż absurd
Ocena: 2(glosow:2)
Policjant też jest człowiekiem, ilu ludzi tyle charakterów. Nie wiecie co ten pies robił, ale zawsze negatywnie podchodzicie do Policji, bo nasłuchacie się hip- hopowych piosenek i myślicie, że jesteście super jak CHWDP krzykniecie. Uważacie, że ten policjant jest wredny bo psiknął gazem na psa- cd

maaariuszekkk22
2012-05-24 10:01:36
Pokaż absurd
Ocena: 2(glosow:2)
nie wiecie co ten pies wcześniej robił, ale i tak policjant jest zły, a jakby tam w miejscu psa stał człowiek, zupełnie niewinny z wyglądu, a poniżej nieuchwycony na zdjęciu leżał byś ty z zakrwawioną twarzą, to też policjant byłby zły co??? Poczytajcie co policjant może a nie wypisujecie głupoty.

maaariuszekkk22
2012-05-18 20:54:01
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:3)
wieslav pacanie powiedz mi czy czasami dyskoteka nie jest imprezą prywatną, która musi zapewnić własną ochronę??? Jak ktoś nie wie to niech się nie wypowiada. Policja do tego nic nie ma, ewentualnie jak sobie nie daje rady ochrona to Policja może pomóc lub obrobić uszkodzenie mienia... cd.

maaariuszekkk22
2012-05-18 21:01:13
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:2)
cd. 2 ewentualnie narażenie na bezpośrednie narażenie życia lub zdrowia ludzi tam przebywających. Mało tego Policja może coś zrobić- wystąpić ze zgrabnym pisemkiem wystosowanym do gminy lub urzędu, gdzie zakaże imprez tam organizować :):) Na tym polega praca Policji!!! Poczytajcie i się wypowiadajci

maaariuszekkk22
2012-05-19 20:19:02
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:1)
Pelcia masz rację .... szkoda słów i tak nie zrozumie.

maaariuszekkk22
2012-04-14 11:38:40
Pokaż absurd
Ocena: 8(glosow:10)
Po co Ci ludzie teraz z kamerami, wyzwiskami, do kogo oni maja pretensje, dlaczego nie dali tej rodzinie pieniędzy, nie dali obiadu dzieciom. Gdyby nie interwencja pomocy rodzinie przy pomocy Policji, ludzie by skadowali może później hasła gdize było państwo, Policja, że dzieci zmarły lub głodowały.

maaariuszekkk22
2012-04-14 11:42:30
Pokaż absurd
Ocena: 6(glosow:6)
a skąd wiesz,że go tam nie było lub całego szeregu innych instytucji, ale nagrywać psychologa...- ani go wyzwać, ani transperament wywiesić, ale jak Policja udzielająca tylko pomocy przychodzi to i wtedy powyzywać można, poszarpać i jest SHOW!!!

maaariuszekkk22
2012-04-14 12:15:20
Pokaż absurd
Ocena: 3(glosow:3)
No tak, ale jak mieli to zrobić skoro wokół było zbiegowisko, gdyby ludzi nie było to potrzebny byłby jeden policjant, na wszelki wypadek, skąd wiesz, że wśród tych wychodzących osób nie było psychologa. Jeszcze mnie nie rozumiesz, te instytucje zapewne były i one podjęły taką decyzję, bo może
<< Pierwsza
< Poprzednia
1

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0