Komentarze użytkownika SzalonyMagazynier
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/4/1/411415.jpg)
Łowca
SzalonyMagazynier
2014-01-30 19:13:02
Pokaż absurdOcena: 5(glosow:7)
Polske winisz czy rządzących? Odpowiedz sobie na pytanie na kogo glosowales i masz odpowiedz.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/4/1/411415.jpg)
Łowca
SzalonyMagazynier
2014-01-29 21:13:32
Pokaż absurdOcena: 2(glosow:2)
I bardzo dobrze. Oby więcej takich pozwów. Szczególnie, że bez wątpienia wygra tą sprawe.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/4/1/411415.jpg)
Łowca
SzalonyMagazynier
2014-01-29 21:11:12
Pokaż absurdOcena: 4(glosow:8)
Nie popieram terroryzmu. W każdym bądź razie gdy w radiu usłyszałem, że zamknęli gośćia, który chciał wysadzić sejm pomyślałem "szkoda, że mu się nie udało".
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/4/1/411415.jpg)
Łowca
SzalonyMagazynier
2014-01-25 10:35:12
Pokaż absurdOcena: 5(glosow:7)
Dobre dobre, ale podawanie się za policjanta jest chyba nielegalne?
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/4/1/411415.jpg)
Łowca
SzalonyMagazynier
2014-01-25 10:30:02
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:4)
Kobieta skarb ;)
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/4/1/411415.jpg)
Łowca
SzalonyMagazynier
2014-01-24 16:45:42
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:22)
I wałaśnie dlatego nie mam zaufania do Owsiaka. Angażuje się politycznie co wg mnie skreśla go z możliwości wspierania go przez moje pieniądze, choć i tak muszę mu dawać (każde miasto organizując "światełko" płaci z moich podatków za prąd, obsługę etc) a to już jest chore...
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/4/1/411415.jpg)
Łowca
SzalonyMagazynier
2014-01-24 17:47:03
Pokaż absurdOcena: 7(glosow:7)
@suselka, pukać się w "łeb" nie zamierzam gdyż prosty rachunek mówi mi, że coś mi tu nie gra. Jak myślisz ile dobrego można by zrobić obniżając koszta świtełka przez samorząd do zera? Albo prywatni sponsorzy albo brak światełka. Ile respiratorów czy innego sprzędtu medycznego możnaby kupić za pieniądze wydane na organizacje balu Owsiaka? Myślę, że sporo a może i drugie tyle.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/4/1/411415.jpg)
Łowca
SzalonyMagazynier
2014-01-24 17:52:51
Pokaż absurdOcena: 4(glosow:4)
A ponieważ czepiłąś się MOICH podatków to zdecydownie lubię wiedzieć na co idą i nie lubię gdy lądują w błocie. Owsiak stał się przekaźnikiem jedynie słusznej idei i myśli a część ludzi tego niedostrzega. Nie mówię, że pomoc jego pomoc jest zła, mówię, że sposób w jaki słaby. I tak jak podkreślałem już niejednokrotnie z WOŚPu jest jeden plus, czyli aktywizacja społeczeństwa
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/4/1/411415.jpg)
Łowca
SzalonyMagazynier
2014-01-24 17:58:37
Pokaż absurdOcena: 2(glosow:2)
@ferdal, i tu właśnie kłania się twoja hipokryzja. Gdyby Ksiądz mówił "nie głosujcie na PO" to wg ciebie byla by to zbrodnia i na stos kleche. Natomiast gdy mowi to Owsiak to jest ok. Dla mnie jest to obrzydliwe, angażowanie się i włażenie w tyłek władzy. Nie przystoi osobom na poziomie, którego ewidentnie Owsiakowi brakuje.
@Mundzio84 zgadzam się z Tobą, że pomoc WOŚP jest ok, ale sposób w jaki to robią już nie.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/4/1/411415.jpg)
Łowca
SzalonyMagazynier
2014-01-24 18:01:33
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
Owszem, trudno uniknąć tego, że ta polityka w przypdaku dużej akcji wejdzie w końcu w tą akcje. Pytanie czy osoby kojarzone z daną akcją charytatywną powinny przyklaskiwać konkretnej grupie politycznej? Nie sądzę ;)
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/4/1/411415.jpg)
Łowca
SzalonyMagazynier
2014-01-24 16:52:52
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:2)
Nie chcę oceniać, ale kolego jeżeli teoretycznie apolityczna fundacja (a przecież POMAGANIE DZIECIOM powinno być apolityczne) angażuje się politycznie to jest to znak, że trzeba natychmiast przestać ją wspierać. Ja po tym co widzę i słyszę od roku 2015 nie będę wspierał WOŚPu. Zresztą już w zeszłym roku w Warszawie słyszałem ze sceny Bielinikia negatywnie wypowiadającego się o posłach PIS, więc nie zamierzam dodatkowo wspierać szczekaczke rządową.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/4/1/411415.jpg)
Łowca
SzalonyMagazynier
2014-01-21 21:10:25
Pokaż absurdOcena: 2(glosow:2)
Nie mogę zrozumieć jak można uznawać za sukces załatwienie wiz do USA... To jest właściwa polityka wysyłanie swoich obywateli za granice? W taki sposób chcemy się pozbyć bezrobocie w kraju? Po kiego grzyba mi ta wiza??! Tacy już jesteśmy skundleni, że się prosić o możliwość pucowania butów Amerykanom?
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/4/1/411415.jpg)
Łowca
SzalonyMagazynier
2014-01-22 22:59:08
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
@jurrek Pracowałem na moje upsażenie, ciężko, fizycznie. Dziś co prawda nie muszę już pracować fizycznie, ale nauke dobrą z lekcji wyciągnąłem. To raz. Dwa wciąż nie rozumiem dlaczego mam definiować jako sukces załatwienie wiz do USA? Po co mamy wyjeżdżać za granice i robić za pomywaczy (z całuym szacunkiem do nich)? Ja chcę pracować we własnym kraju a jedyne czego potrzebuje od rządzących to tego, żeby mi nie przeszkadzali (a przeszkadzają bardzo skutecznie) i nie dobijali podatkami.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/4/1/411415.jpg)
Łowca
SzalonyMagazynier
2014-01-21 17:50:23
Pokaż absurdOcena: 11(glosow:15)
No popatrz, ja Cię zminusowałem, a za bardzo do opisanego przez Ciebie profilu nie pasuję. Mam prace, mam wyższe wykształcenie, nie wydaję mi się, żebym miał problemy z alkoholem oraz wydaję mi się, że problemów z psychiką również nie mam (ciężko oszacować psychiatrą nie jestem ;)). W tobie natomiast widzę ceche wspólną dla wiekszosci polskich emigrantow, tzn nawet jeżeli sprzata kible w Niemczech to i tak uwaza sie za lepszego niz jego rodacy w kraju, którzy nie wyjechali bo nie chcieli.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/4/1/411415.jpg)
Łowca
SzalonyMagazynier
2014-01-21 17:59:55
Pokaż absurdOcena: 4(glosow:8)
Nie wiem skad pomysl, ze praktykujacy katolik zrobilby to z usmiechem na ustach. Sprawa nr2 ciezko szacowac co bym zrobil skoro sie w takiej sytuacji nie bylo. Nr 3 to kim jestesmy czesto determinuje wychowanie, zatem dzis jestem pewien, ze ludzie tacy jak ty martin987 zeby przetrwac zastrzelili by kazdego jak leci, zeby tylko przezyc. Kiedys dla ludzi wazne bylo to, zeby zyc i moc spojrzec w lustro. Dzis licza sie rurki i kawka ze starbunia cytujac MWizO.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/4/1/411415.jpg)
Łowca
SzalonyMagazynier
2014-01-21 21:19:55
Pokaż absurdOcena: 4(glosow:6)
@martin987 również wierzę w biologie, dlatego np. całkowicie jestem przeciw celibatowi w KK. Wiem również, że Pilecki czy Fildorf nie byli ludźmi ze skłonnościami do psychopatii a popatrz woleli zginąć niż się zeszmacić. Im nikt nie kazał do nikogo strzelać wystarczyłoby, żeby uznali "nową władze" i sprzedali przyjaciół. Wciąż uważasz, że instynkt determinuje to kim jesteśmy? Skoro chcesz być małpą to nią bądź.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/4/1/411415.jpg)
Łowca
SzalonyMagazynier
2014-01-21 07:33:38
Pokaż absurdOcena: 3(glosow:3)
Afryka to kontynent :P
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/4/1/411415.jpg)
Łowca
SzalonyMagazynier
2014-01-19 18:00:53
Pokaż absurdOcena: 6(glosow:6)
No tak, wszystko to wina zdrowych zasad konkurencji... Ludzie! Myślcie zanim coś wrzucicie! Niby głód w Afryce to wina kapitalizmu? Człowieku zajrzyj do książek! Kto rządzi/ł e Afryce gdy wszystkie główne katastrofy przez nią przeszły? Kapitaliści czy junty wojskowe lub komuniści? Tacy wszyscy postępowi, zajarani wolnością a RPA z bezpiecznego państwa stała się siedliskiem wyrostków i bandziorów po tym jak Mandela zdobył władze.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/4/1/411415.jpg)
Łowca
SzalonyMagazynier
2014-01-18 21:17:47
Pokaż absurdOcena: 2(glosow:4)
@ferdal a teraz zastanów się ile wydaje każde z miast w którym jest finał WOŚP. Od podstaw tj. prąd, czas pracy funkcjonariuszy policji, ochrony, pogotowia, fajerwerki, itd... Czy nie lepiej, żeby zamiast tak gigantycznych kosztów miasta przeznaczyły to na pomoc w szpitalach w PL? Tak jak już wspominałem, jedynym plusem z WOŚP jest aktywizacja ludzi, którzy ten jeden dzień w roku czują się lepiej. To oczywiście nie jest nic złego ale dla mnie to trochę jak chleb i igrzyska.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/4/1/411415.jpg)
Łowca
SzalonyMagazynier
2014-01-19 11:03:45
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:3)
@ferdal niekoniecznie ferdal, bo sylwester, koncert i mecz to typowe igrzyska a nie przykrywka, że robimy coś dobrego za państwowe pieniądze czyli niczyje (bo takie rozumienie jest i rządzących i socjalistów). Ja się niezgadzam na taką manipulacje.
Poza tym w przypadku imprez masowych to powiedzmy, ma służyć kulturze, więc wydatki na nią nie są pieniędzmi wyrzuconymi. Natomiast finał WOŚP to nic innego jak lansowanie się samorządów, rządu i reszty patałachów żyjących za m.in. moje pieniądze
<< Pierwsza
< Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Następna >
Ostatnia >>
![hopaj](https://cdn.wiocha.pl/img/logosy/hopaj_logo.png)
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.