lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu

Komentarze użytkownika Arthum


Arthum
2013-05-06 17:58:15
Pokaż absurd
Ocena: 2(glosow:2)
Kokosko nie chwal się zajęciem swojej matki.

Arthum
2013-05-05 13:53:29
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:2)
Jeśli to jest na serio to kiepsko się dzieje w państwie naszym :/ Może i poprawnie napisane ale to nie znaczy jeszcze o poziomie mentalnym osoby która pisała :/ Swoją drogą przez chwilę miałem ten telefon ale to zanim się przekonałem do dotykowych telefonów xD Trzeba się było by przyzwyczaić bo tam jeszcze ekran dotykowy na ucisk był a nie jak te obecne na delikatny dotyk :P

Arthum
2013-05-05 13:46:45
Pokaż absurd
Ocena: 4(glosow:4)
Nie powiem auto do piosenki fajne wziął(lubię zabytkowe samochody :D ) ale ten cały "zimny łokieć" to według mnie wiocha i głupota, ogranicza się samemu możliwość kierowania samochodem. Co do samej muzyki niektórym się podoba ale mi akurat nie :/

Arthum
2013-05-05 14:06:07
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:3)
Mundzio84 każde społeczeństwo korzysta z dawnych nawet i pogańskich zwyczajów, ale nie można powiedzieć że katolicyzm jest na przestrzeni wieków pozbawiony takiego palenia na stosie za herezje czy czary. Wystarczy spojrzeć na inkwizycję, a co jeszcze gorsze na wszystkie krucjaty które zostały zorganizowane z polecenia papieży. Jak można zapomnieć o bestialstwie jakim była krucjata dzieci? Sam jestem katolikiem ale nie twierdzę że religia nakazuje palić i zabijać przedstawicieli innych wyznań ale nie da się ukryć prawdy o historii kościoła katolickiego. Nawet powiem więcej, nie należy tej prawd

Arthum
2013-05-05 14:09:02
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:1)
skrywać. Co do samego kościoła jako instytucji został on spaczony już w średniowieczu gdy księża tłumaczyli biblię na łacinę na własną modłę. Dodawali i usuwali co tylko chcieli i nie da się tego zmienić w tej chwili, chyba że znajdzie się ktoś kto na nowo przetłumaczy oryginalne teksty z tych wszystkich języków na języki nowożytne. Weź też pod uwagę że jeśli jakieś społeczeństwo przyjmie jakąś nową religię, tak jak tutaj katolicyzm bądź protestantyzm, nie liczy się że wzięli jakieś zachowania z dawnych zwyczajów pogańskich, liczy się to jakimi są obecnie ludźmi i to co samo twierdzą. Religia

Arthum
2013-05-05 14:10:43
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:1)
katolicka jest też przykładem wyznania w którym jest przynajmniej kilka zwyczajów pogańskich, a jednym z najbardziej znanych to strojenie choinki na święta. I jeszcze moja osobista refleksja na temat wszystkich religii na świecie czy to monoteistycznych czy politeistycznych, każdy wierzy w tego samego Boga(poza satanistami wiadomo) ale w różnych postaciach. W politeistycznych Bóg ma różne postaci zależnie od tego co przedstawia czy nad czym ma patronat ;)

Arthum
2013-05-06 15:11:58
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Tub00sh w tym przypadku się nie mogę z Tobą zgodzić, weź pod uwagą że nie każda religia jest na wskroś zła i skrzywiona. Spójrz na Buddyzm, jedna z najbardziej pokojowych i spokojnych religii na świecie, nikt nikogo nie zabija tylko żyją w pokoju. Co do zła religii jeszcze żadna religia nie jest z założenia zła i nie każe zabijać, nawet święta wojna islamistów jest z założeń pokojowym szerzeniem wiary a tak traktują ją tylko ekstremiści. I tak, każde wyznanie wierzy w tego samego Boga ale w inny sposób go postrzegają jak i nauki które szerzą.

Arthum
2013-05-06 22:35:36
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Tub00sh dlatego też mówię że to nie jest wina religii a ludzi którzy daną religię wyznają. Zrozum że nie każdy jest takim ekstremistą który jest gotów zabijać za własną religię, zaś kapłani w dawnych czasach zanim ludzie zdobyli jakiekolwiek wykształcenie manipulowali ludźmi żeby im samym było lepiej żyć. Widać to po kościele katolickim i te wpływy zostają widoczne niestety aż do dziś. Człowiek jednak nie jest doskonały i popełnia błędy, dodam że bardzo często i niestety nie zawsze się na nich uczy. Zaś Buddyzm jest zaklasyfikowany jako religia, nie jest to tylko filozofia gdyż posiada

Arthum
2013-05-06 22:41:29
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
własnych kapłanów i własne świątynie. Dla nich medytacja jest swego rodzajem modlitwy która ma ich wspomóc na drodze do zdobycia jak najlepszej karmy która pomoże w przyszłym życiu. To jest ich wiara a nie tylko filozofia jak to mówisz. Każda filozofia może zostać wyznaniem jeśli pojawią się pierwsi kapłani oraz świątynie, taka jest przynajmniej moja opinia z którą rozumiem że możesz się nie zgadzać ;)

Arthum
2013-05-05 13:50:29
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:2)
Grafit00 niestety ale mało który doręczyciel daje sprawdzić pizzę przed zapłaceniem. Sam się spotkałem z takim zachowaniem kilka razy, ale w razie czego jest paragon i można zawieźć tam gdzie się zamawiało i reklamację składać.

Arthum
2013-05-05 00:39:50
Pokaż absurd
Ocena: 2(glosow:2)
Dobra zgadzam się że tacy kierowcy potrafią zirytować ale weź pod uwagę że przepisy ruchu drogowego są po to żeby ich przestrzegać cały czas a nie jak Tobie jest wygodnie to sobie złamię bo co się może stać. Po coś ta podwójna ciągła jest(nie nie jest tam tylko po to żeby naciągać ludzi na kasę) tak samo jak i to ograniczenie. Jak się nie jeździ codziennie w takich miejscach nie można po jednym przejechaniu twierdzić że zawsze jest tam mały ruch i można szaleć ile się da.

Arthum
2013-05-05 00:37:52
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
Grafit00 trochę ekstremalny przykład ale rację masz ;) Chociaż niektóre precedensy prawne trzeba jakoś naprawić ale ogólnie to zgadzam się z ideą którą zawarłeś w komentarzu ;)

Arthum
2013-05-05 00:48:14
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Tub00sh zapomniałeś dodać jeszcze jeden powód, grał w brutalne gry :D A tak na serio niestety ale ludzie nie myślą o tym co robią, w USA niestety ale nie da się tego tak łatwo zmienić bo ludzie się przyzwyczaili do tego że jest im wolno kupić sobie broń. A co do faktu że nie broń jest zła tylko ludzie z tym muszę się zgodzić. To nie broń wszak zabija lecz ludzie, człowiek musi pociągnąć za spust żeby doszło do tej reakcji która doprowadza do wystrzału pocisku. A tak wracając na temat gier, nie jest to prawdą, gdyby to była prawda ja już dawno bym został seryjnym mordercą :D

Arthum
2013-05-05 14:14:41
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
@Opuncja, wiele było "badań" które sprawdzały czy gry powodują agresję i "eksperci" którzy te "badania" przeprowadzili twierdzą że tak. Mało kto jednak mówi o tym że były już przeprowadzane badania które sprawdzały efekt gier na ludzi i wychodzi na to że poprawiają refleks i pomagają wyćwiczyć myślenie(może nie wszystkie gry ale jest sporo takich gier ;) ). Co do zachowań to zależy od tego jak rodzice wprowadzają kontrolę i jak wychowują dziecko oraz jak sami się zachowują przy dzieciach. Największy wpływ na psychikę dziecka i agresję mają nie gry a ogólnie społec

Arthum
2013-05-05 14:16:19
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
zeństwio w jakim się dziecko znajduje oraz to jak rodzice się zachowują. Nie można zwalać przemocy u dzieci tylko i wyłącznie na gry, w końcu telewizja ma nawet większy wpływ na psychikę ludzką, te wszystkie bajki i ta przemoc w nich ma najgorszy wpływ na dziecko. Ale jak już wcześniej mówiłem kontrola i moderacja rodzicielska może zdziałać cuda przy wychowywaniu dziecka, a co jeszcze ważniejsze spędzanie czasu na zabawie z dzieckiem.

Arthum
2013-05-05 14:17:21
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Dodam jeszcze jedno, sam jeszcze nie jestem rodzicem jednak na studiach miałem zajęcia z pedagogiki i psychologii tak że coś tam jednak wiem na te tematy ;) Nie uważam się za jakiegoś nieomylnego eksperta ale jednak coś wiem co w przyszłości ułatwi mi wychowanie własnego dziecka :)

Arthum
2013-05-05 14:19:55
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
A i jeszcze jedno Opuncja, skoro broń jest złem to jak określisz policjantów którzy zabijając uzbrojonych przestępców ratują życie zakładnikom? Według mnie nie broń jest złem a ludzie którzy ją wykorzystują a przede wszystkim sposób w jaki broń jest wykorzystywana przez ludzi. Zacznijmy od tego że w tej chwili broń nie ma umysłu i nie jest w stanie sama zaplanować że zastrzeli kogoś czy kogoś okradnie, to ludzie podejmują błędne decyzje dysponując bronią.

Arthum
2013-05-06 18:05:40
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
@Opuncja zgadzam się, zdarzają się tego typu napady agresji jednak nie są tak częste jak to się wydaje słysząc wszystko w mediach. Medialni "eksperci" twierdzą w sporej ilości takich wypadków bezpodstawnie że agresja dzieci jest powodowana brutalnymi grami. Weź pod uwagę jak mówiłem otoczenie w jakim są wychowywane dzieci oraz to jak rodzice się zachowują względem siebie i względem dzieci. Tego nie można zaprzeczyć jako dość ważnego powodu do agresji wśród dzieci. Powiedział bym nawet że większego niż gry ;)

Arthum
2013-05-05 00:42:18
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:3)
Fotoradarów raczej straż miejska nie rozstawia na parkingach tak więc nie jest powiedziane że auta które blokowały fotoradary były prawidłowo zaparkowane. A jedyna pewna metoda żeby nie dostawać mandatów, jeździć zgodnie z przepisami ruchu drogowego, nie przekraczać ograniczeń prędkości i żaden fotoradar nie będzie straszny.

Arthum
2013-05-04 17:40:05
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Drug? Masz na myśli jakieś narkotyki? Jeśli masz na myśli drogi to zobacz sobie co jest na wschodzie europy czy nawet w Indiach. Wtedy możesz zacząć mówić gdzie są jedne z najgorszych DRÓG na świecie. A mówisz o Dreamliner'ach, nie jest to wina Polski że amerykanie za szybko sprzedali te samoloty bez konkretnych testów i upewnienia się że nie ma jakichś wad i części które mogą te samoloty uziemić.

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.