lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu

Komentarze użytkownika gordon.lameman


gordon.lameman
2015-01-05 21:08:35
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
Tja, na opewno ma dużo wspólnego z PO. Szczególnie że powstał w trakcie rządów PiS i ma na celu jako takie przybliżenie polskiemu społeczeństwu jak działają sądy.

gordon.lameman
2014-12-30 20:53:22
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:1)
Sęk w tym, że nikt na taki pomysł nie wpadł, ani nie próbował przeforsować. To co napisano wyżej to kłamstwo i manipulacja. Ale lemingi takie jak Ty dały sobie to wmówić.

gordon.lameman
2014-12-30 08:07:17
Pokaż absurd
Ocena: 4(glosow:4)
To nawet nie jest śmieszne. To jest żałosne. Polityka to sztuka kompromisu, a my od wielu lat mamy wojnę polsko-polską, która się cały czas pogłębia. Coraz częściej mamy głosy o jakichś zbrojnych rewoltach i zabijaniu lewaków. A z drugiej mamy tzw. antyfaszystów, którzy sami zachowują się jeszcze gorzej niż Ci, którym zarzucają faszyzm. Masakra.

gordon.lameman
2014-12-30 07:42:30
Pokaż absurd
Ocena: -3(glosow:7)
Dzieci, zostałyście zrobione w jajo. Zmiana Konstytucji przewidywała, że zmiany własnościowe Lasów Państwowych mogą odbywać się na cele obronne (np. poligony wojskowe, bazy wojskowe) oraz CELE PUBLICZNE i tutaj mamy budowę dróg, autostrad, szpitali, elektrowni, oczyszczalni ścieków i tym podobnych celów. Zmiana ta absolutnie nie przewidywała PRYWATYZACJI lasów na cele prywatne czy prowadzenia działalności gospodarczej. Dajecie sobie wciskać kit, lemingi.

gordon.lameman
2014-12-30 07:39:38
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:1)
Polecam film: Więzień Nienawiści (ang. tytuł: American History X).

gordon.lameman
2014-12-30 07:35:55
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:3)
Antek999, sęk w tym, że przedsiębiorcy nas okradają. Korzystają z tych samych świadczeń co my, a płacą mniej podatków :)

gordon.lameman
2014-12-30 08:03:11
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:3)
Fakt jest taki, że gdyby obecni byli 4 posłowie PO i PSL, a jeden z posłów PO zamiast wstrzymać się od głosu zagłosował na tak to zmiana Konstytucji by przeszła, dzięki głosom SLD, TR i mniejszych ugrupowań. Natomiast to PiS najwięcej kłamał o prywatyzacji i siał propagandę wmawiając ludziom durne kłamstwa. Jak widać udało się.

gordon.lameman
2014-12-30 08:05:16
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
@bluecont Ja to bym chciał wiedzieć czy Ty masz pojęcie o czym piszesz :) Bo ewidentnie nie wiesz gdzie tutaj jest kłamstwo i kto sieje propgandę. Daleki jestem od chwalenia TVN i PO, ale z dreugiej strony w Polsce nie ma żadnych obiektywnych mediów. Żadnych. Mamy prorządowe i antyrządowe. ProPIS i proPO, ew lewicującą SuperStację. I takie są fakty. A sprawa LP to ewidentne kłamstwa i manipulacje PiS. Nie było żadnej prywatyzacji, nie było nawet ram prawnych na to. Ale lemingi łyknęły.

gordon.lameman
2014-12-30 13:16:39
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
@Bluecont Bzdury. Zmiana miała pozwalać na zmianę właściciela gruntów tylko na cele obronnościowe i cele publiczne. Nie było mowy o żadnej prywatyzacji. Dałeś sobie wmówić kłamstwo i się jeszcze tego trzymasz. Gratulacje, lemingu :)

gordon.lameman
2014-12-30 07:44:54
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:3)
@zimol666 stek bzdur. Nie da się przepchnąć celu prywatnego jako cel publiczny, bo mamy Trybunał Konstytucyjny. Cele publiczne są jasno określone w ustawie i nie ma tam nic co można by było podciągnąć pod prywatyzację. Dałeś z siebie zrobić leminga i kłamcę. gratulacje ;)

gordon.lameman
2014-12-30 23:44:18
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
@zimol666 Nie, nie będzie. Cel musi być publiczny, albo uzasadniony gospodarką leśną. Cel publiczny to nie jest prywatyzacja. Cel publiczny to drogi, autostrady, szkoły, szpitale, elektrownie. Prywatyzacja to kit, który wam wcisnęli.

gordon.lameman
2014-12-29 23:19:27
Pokaż absurd
Ocena: 5(glosow:5)
Dziecko, świnia hodowana na ubój ma choćby takie prawo, że nie będzie torturowana przed śmiercią, a sama śmierć nastąpi szybko i bez zbędnych ceregieli. Jakie inne prawa? Np. nie może być oznaczana poprzez wypalenie znaku etc. Jest tego mnóstwo. Po prostu nie masz o tym pojęcia, a się ciskasz.

gordon.lameman
2014-12-30 07:28:32
Pokaż absurd
Ocena: 2(glosow:2)
@Antek999 Tak, dokładnie. I potocznie mówi się, że to są właśnie prawa zwierząt. Nawet prawnicy używając języka prawniczego mówią o prawach zwierząt. Język prawny oczywiście to wyklucza, ale potoczny i prawniczy - nie.

gordon.lameman
2014-12-29 14:53:09
Pokaż absurd
Ocena: 2(glosow:4)
Święta Bożego Narodzenia od dawna nie są stricte katolickie. Raz, że mają statuś święta państwowego, dwa, że tradycja naszego X-mas jest daleka od czegokolwiek katolickiego. Prezenty, choinka, karp, obżarstwo, ciasta - to nie ma nic wspólnego z katolicyzmem. Od biedy z katolicyzmem ma coś wspólnego opłatek. Czytanie Biblii przed kolacją wigilijną zanika. O pasterkach czy pójściu do Kościoła w 1 dzień świąt (w drugi jest nieobowiązkowe...) to nawet nie wspominam bo to dotyczy może 40% społeczeństwa :)

gordon.lameman
2014-12-29 11:47:44
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:10)
Bo Bóg ma plan. Bo to Bóg zesłał mu to cierpienie. Bo nie można ingerować w wolę Boga. Bo nie można zamiast Boga decydować kiedy kto ma umrzeć i czy ma żyć.

gordon.lameman
2014-12-29 14:44:10
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:5)
@bezpieczna123 Na jakiej podstawie zakładasz, że wolą Boga było, abyśmy mieli lekarzy? Zatem czy jego wolą było też, abyśmy mieli homoseksualistów, ludzi upośledzonych, niepełnosprawnych, chorych nieuleczalnie? Czy jego wolą było, aby pajakpajak urodził się z mikropenisem? To on taki złosliwy jest?

gordon.lameman
2014-12-29 11:45:14
Pokaż absurd
Ocena: 8(glosow:12)
Bzdury, dzieciaku. Tu masz dosłowny cytat, był na wyciągnięcie ręki: "Zwierzęta, które osobami nie są i nie mogą być podmiotami moralnymi, praw nie mają". W dodatku to felieton w RZ, więc to słowo pisane. Wyraźnie napisał - "zwierzęta praw nie mają". Nie masz go jak bronić cebulo.

gordon.lameman
2014-12-29 14:48:36
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:5)
Oczywiście, że mają. Łykanie jak leci wszystkiego co jakiś pożal się Boże katolik napisze jest głupotą i podszeptem Szatana. Powinnaś to przemyśleć i przeanalizować, a nie łykać jak pelikan. Zwierzęta mają prawa. Prawa nadane ustawą. Bo widzicie drogie katotaliby o tym kto ma prawa decyduje PRAWO, a nie dureń w sutannie, czy baba w moherowym berecie. I tak długo jak żyjecie w Polsce to tego prawa musicie przestrzegać. Macie legalne formy inicjatywy w przedmiocie zmiany prawa, ale koniec końców ono jest dla wszystkich, a nie tylko dla Was. :)

gordon.lameman
2014-12-29 20:33:46
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:1)
@ingenue87, Polecam lekturę ustawy o ochronie zwierząt. W tej ustawie zawarto szereg praw stricte odnoszących się do zwierzaków i wyraźnie zabraniających ich krzywdzenia. To pośrednio oznacza, że zwierzęta mają pewne prawa :)

gordon.lameman
2014-12-29 23:15:55
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:1)
@Bezpieczna123 Na ubojni tą ustawę znają. Bo zakazuje ona dręczyć zwierzęta. @Ingenue87 O czym Ty pieprzysz? Nikt nie pisał, że zwierzęta są podmiotem prawa, ani, że mają zdolność prawną. Określenie, że zwierzęta mają prawa pochodzi z języka potocznego, względnie prawniczego, a nie języka prawnego. Tzw. prawa zwierząt to nic innego jak obowiązki ludzi wobec zwierząt - w tym obowiązki zaniechania i działania. Fajnie, że znasz pojęcie 'podmiot' prawa, ale to jest bez znaczenia.

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0