Komentarze użytkownika gordon.lameman
Łowca
gordon.lameman
2015-07-01 08:40:34
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:3)
1. Ta reforma była planowana od dawna.
2. To ma dotyczyć przede wszystkim dowodów uzyskiwanych przez służby.
3. Koncepcja owoców zatrutego drzewa jest znana w wielu krajach, choćby w USA.
Łowca
gordon.lameman
2015-07-01 11:31:29
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
@bierut1,
słyszysz teraz bo się nie interesujesz.
Projekt tej ustawy wpłynął do Sejmu w listopadzie 2012 roku, a głosowanie nad nią było w sierpniu 2013 roku!
Nie ma ona nic wspólnego z wypłynięciem afery.
Łowca
gordon.lameman
2015-07-01 08:36:23
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
Antycyponek, kpisz?
Jak nas Rosja przytuliła to co było? Kolejka w sklepie po papier toaletowy, kiełbasę, wszystko.
Gówno było w sklepach i gówno można było kupić.
Zakłady pracy nie były zamykane, ale cały czas dotowane.
Tamten system zniszczył Polskę i Polaków na wiele lat.
Łowca
gordon.lameman
2015-07-01 08:48:04
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
Źle rozumiesz.
Kompletnie źle.
Chodzi o to, że dowód uzyskany za pomocą przestępstwa nie może być wykorzystany - czyli jak Ci sąsiad założy podsłuch to nie można tego wykorzystać w procesie karnym. Jak służby założą Ci nielegalny podsłuch to też tego wykorzystać nie można.
Monitoring w sklepie jest legalny. Tak jak kamerki w autach też są legalne.
Łowca
gordon.lameman
2015-07-01 08:46:12
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
Ekhm.
Jeśli nagrywasz swoją rozmowę z typem to dowód jest legalny.
Żeby dowód był nielegalny musiałby pochodzić z przestępstwa, a nie jest przestępstwem nagrywanie swoich rozmów. Ba, nawet przypadkowe nagranie sceny przestępstwa nie jest przestępstwem.
Łowca
gordon.lameman
2015-07-01 08:44:13
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
@jarewa,
brednie.
Nagrywanie swojego toru jazdy nie jest żadnym naruszeniem dóbr osobistych. A już na pewno nie wtedy, gdy popełnił wykroczenie czy przestępstwo. To kosmiczne bzdury.
@de vall
Nie ma obowiązku zgłaszania przestępstw sankcjonowanego karnie Jest tylko tzw. społeczny obowiązek, ale nic za to nie grozi. obowiązek zgłaszania przestępstw dotyczy tylko kilku najpoważniejszych.
Łowca
gordon.lameman
2015-06-30 10:49:36
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:5)
Nie ma takiej.
Ktoś na jakimś głupkowatym portalu wrzucił takie info, a ludzie już zaczynają to podchwytywać.
Łowca
gordon.lameman
2015-06-26 22:38:23
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:1)
Przecież było widać, że zdjęcia był wrzucane z dysku twardego.
Jak jest link do zdjęcia na serwerze to na FB od razu to widać.
To co wrzucił było uploadowane z dysku twardego.
Za dużo kłamstw, Zbyszku.
Do tego zapomniałeś wspomnieć o tym jak okradałeś Skarb Państwa (kilka milionów złotych, przedawniło się) i oszukałeś innego rodaka na 50 tys. zł (ma prawomocny wyrok skazujący za to).
Łowca
gordon.lameman
2015-06-26 22:40:35
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:1)
@Bebok_69, on nie może kandydować bo jest skazanym prawomocnie oszustem.
Dlatego szuka popularności, żeby prezydent go ułaskawił. Niedługo pewnie ruszy z petycją w tej sprawie. będzie zbierał podpisy i potem wyślą to Dudzie (Bo Komor na pewno tego nei zrobi). Duda pewnie też nie. Oby nie.
Właśnie te jego oszustwa z przeszłości są dla niego największym problemem, bo się do władzy nie może dobrać.
Łowca
gordon.lameman
2015-06-25 12:35:46
Pokaż absurdOcena: 8(glosow:8)
Słowa Jezusa:
łatwiej jest bowiem przejść wielbłądowi przez ucho igielne, niż bogatemu człowiekowi wejść do królestwa niebieskiego.
Łowca
gordon.lameman
2015-06-25 10:38:27
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:3)
Odchodzi, bo jest niepotrzebny w drużynie, cebulaku.
Łowca
gordon.lameman
2015-06-25 12:33:31
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
Mów za siebie pibi80. :)
Łowca
gordon.lameman
2015-06-25 10:40:23
Pokaż absurdOcena: -2(glosow:4)
Oni nie głoszą, że należy być ubogim... :)
Łowca
gordon.lameman
2015-06-23 10:47:15
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:4)
Znowu daliście się nabrać na medialną manipulację. Gość prowadzi firmę pod nazwą "Prywatna Straż Pożarna". Można więc oczekiwać, że będą u niego wozy strażackie, prawda? Dłużnika nie było, komornik chciał zajrzeć do dowodów rejestracyjnych aut, ale małżonka dłużnika odmówiła ich okazania. Gdyby widział, że to gminne to by odstąpił. A tak? gdyby się okazało, że to jednak dłużnika to ten by je ukrył albo sprzedał. W ten sposób zaś nikt nie jest pokrzywdzony, bo wozy stoją tam gdzie stały a gmina tylko przedłoży stosowne papiery i po sprawie.
Łowca
gordon.lameman
2015-06-23 11:21:55
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:1)
Wręcz przeciwnie.
Wójt nie przedstawił żadnych dokumentów i długo nikt się tematem nie interesował.
Co więcej - straż pożarna dysponuje wozami, bo nie zostały one przez Komornika zabrane.
Łowca
gordon.lameman
2015-06-23 22:49:55
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
Nie ma takiej odpowiedzi.
Odpowiedź jest taka, że na chwilę obecną nie ma przeszkód do licytacji. Musisz się jeszcze wiele douczyć, głąbie.
Łowca
gordon.lameman
2015-06-23 10:51:59
Pokaż absurdOcena: -8(glosow:10)
Jakie służby represyjne?!
Represją jest przymus spłacania długów?!
Totalny debilizm. Długi się spłaca. I tyle.
Łowca
gordon.lameman
2015-06-23 12:40:07
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:7)
Nie, ten 'absurd' nie ma sensu, bo jest kłamliwy.
Te wozy nie stały u mechanika, a u gościa prowadzącego firmę "PRYWATNA STRAŻ POŻARNA". W dodatku małżonka łużnika odmówiła okazania dowodów rejestracyjnych, a komornik chciał je obejrzeć, żeby nie zajmować cudzego mienia.
I nie, nie komornicy nie zajmują samochodów za długi sąsiada. Zajmują to co dłużnik ma we władaniu, ale jeśli to nie jest własność dłużnika to prawdziwy właściciel może łatwo to udowodnić i zwolnić przedmiot spod egzekucji.
Łowca
gordon.lameman
2015-06-23 10:16:56
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:6)
Znowu daliście się nabrać na medialną manipulację.
Gość prowadzi firmę pod nazwą "Prywatna Straż Pożarna". Można więc oczekiwać, że będą u niego wozy strażackie, prawda?
Dłużnika nie było, komornik chciał zajrzeć do dowodów rejestracyjnych aut, ale małżonka dłużnika odmówiła ich okazania. Gdyby widział, że to gminne to by odstąpił. A tak? gdyby się okazało, że to jednak dłużnika to ten by je ukrył albo sprzedał. W ten sposób zaś nikt nie jest pokrzywdzony, bo wozy stoją tam gdzie stały a gmina tylko przedłoży stosowne papiery i po sprawie.
Łowca
gordon.lameman
2015-06-23 12:42:50
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
Głąbie, przecież mógł je kupić uszkodzonego i nie zamazać jeszcze znaków.
Nie, komornik nie musi sprawdzać.
Może zająć to co jest we władaniu. Ponadto próbował sprawdzić, ale małżonka dłużnika mu to uniemożliwiła, ćwierćmózgu.
Ty nic nie rozumiesz i nic nie wiesz. W dodatku dajesz sobą manipulować przez kłamliwe media. Komornik wysłał informację o zajęciu do gminy. Nie wyznaczył terminu licytacji. Nie kłam. Od razu widać, żeś złodziej i oszust, bo tak bardzo dłużników bronisz.
<< Pierwsza
< Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Następna >
Ostatnia >>
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0