lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu

Komentarze użytkownika michalng


michalng
2015-09-02 15:06:09
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:2)
A znasz jakiś kraj który używa bomb atomowych z lat 40 ? ;-) I myślisz ze wspólczesnie taka bomba której nosnikiem jest wielki strategiczny bombowiec równiez z lat 40 który musi z nią nadleciec nad cel i rzucić ją z dużej wysokości stanowi jakies zagrozenie nawet dla kraju który ma OPL czy samoloty z lat 70 ?

michalng
2015-09-02 10:18:58
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:2)
Tylko ze Polacy z Białorusi specjalnie nie chcą nigdzie być sprowadzani. Korzystają z "Karty Polaka" czesto uczą się i studiują w naszym kraju ale większość z nich wraca potem do domu na Białoruś.

michalng
2015-09-02 08:41:11
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:2)
Czyli uderzy to w jakies 30 tyś Polaków którzy wyjechali do Danii.

michalng
2015-09-02 08:25:23
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:3)
Akcja ewakuacyjna dla Polaków z wschodniej Ukrainy odbyła się bodajrze w lutym 2015. Ci Polacy którzy obecnie proszą o ewakułacje odmówili jej wtedy. Ewakułacja MSZ-u to nie taksówka którą się zamawia wtedy gdy nam wygodniej. Dodatkowo od lutego nie wydażyło się na Ukrainie nic co mogło by powodować konieczność ewakułacji . Natęzenie walk znalało i grożba Ruskiej ofensywy tez jest mniejsza.

michalng
2015-09-01 23:45:44
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
W latach 60 Geremek przebywał w Paryżu. Wykładał na Sorbonie i był dyrektorem Centrum Kultury Polskiej w Paryżu. w latach 60 nie było programów "historycznych" o AK. II WŚ wogle nie rozpatrywano jako historii jeszcze. Geremek nigdy w TVP nie pracował.

michalng
2015-09-01 15:33:54
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:3)
Nie 'za prawde' tylko za niszczenie mienia. Nie wolno pisac po budynkach. Nie ma znaczenia czy prawdę piszesz czy nieprawdę.

michalng
2015-09-01 10:45:41
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:2)
W Polsce mamy jakies 1500 do 2500 gwałtów rocznie. Popełnianych przez Polaków w większości.

michalng
2015-09-01 10:39:53
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:2)
W cywilizowanej Europie taki twór jak Boko Haram zwyczajnie by nie istniał. Zostało by rozbite w kilkanascie dni a nie prowadziło walkę zbrojną na terenie kilku krajów przez blisko 10 lat. Ale skoro się cywilizowana europa nie podoba to zawsze mozna przenieśc się do Czadu czy innej Nigerii

michalng
2015-09-01 10:55:58
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
Nie. Chciałem powiedziec ze wykonywanie egzekucji po 3 dniach procesu jest objawem słabości państwa i próby zamaskowania tej słabosci przed obywatelami. Państwo nie radzi sobie z jakimś problemem od lat, więc zrobienie szybkiego , popisowego procesu odwraca ot tego uwagę opinii publicznej.

michalng
2015-09-01 14:13:44
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:2)
Sąd powinien wszystkie dowody w sprawie zbadac nie tylko te "oczywiste". Jak coś robisz "za szybko" to nie robisz tego dobrze. Sąd w cywilizowanym państwie nie ma powodów zeby się spieszyć. Sąd w państwie słabym musi "pokazac gawiedzi".

michalng
2015-09-01 09:49:56
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:1)
W Prawie Karnym jest w Prawie Skarbowym nie. Pozatym podatnik to nie "oskarżony" ;-) Niby brzmi fajnie, ale kto na tym najwięcej zyska ? Kowalski ? Racze nie. PIT jest prosty i nie ma tam zadnych wątpliwości. A więc kto ? Koncerny unikające płacenia podatków, wszelkiego rodzaju mafie paliwiwe, oszuści wyłudzający zwrot VAT.

michalng
2015-09-01 00:37:42
Pokaż absurd
Ocena: 3(glosow:15)
Wałęsa jest jednym z twórców Solidarności. od 1980 roku. Solidarność powstała na bazie Miedzyzakładowego Komitetu Strajkowego którego Wałesa był przewodniczącym.Na I Krajowym Zjezdzie Delegatów NSZZ „Solidarność” został tez wybrany przewodniczcym związku.

michalng
2015-09-01 06:37:22
Pokaż absurd
Ocena: 3(glosow:3)
Do strajku dołączył. Bo w 1980r w stoczni nie pracował. Natomiast Solidarność tworzył.

michalng
2015-08-31 18:00:55
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:2)
Adi ze wszystkich sił wspierał Arabów, wspierał arabski nacjonalizm i muzułmańskich ekstremistów religijnych. Gimbusek musiał na lekcjach historii przysypiać.

michalng
2015-08-31 17:57:06
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:2)
Młodzi Patrioci czy Młodzi antysemici ? Najpierw takie badziewie robią a potem płacz ze ich antysemitami nazywają.

michalng
2015-08-31 14:31:43
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:4)
Nieprawda. Jestem biały, nie chcę smierci europy, nie chcę smierci zadnego (a więc takze i białego) człowieka ani upadku zednej kultury i cywilizacji. Nikt nie nazywa mnie zadnym z tych epitetów.

michalng
2015-08-31 13:18:35
Pokaż absurd
Ocena: 4(glosow:6)
Pytanie tak samo sensowne jak pytanie co lepiej pokazuje życie niedzwiedzi. 'Miś Uszatek" czy "Przygody Misia Colargola" ;-)

michalng
2015-08-31 13:13:52
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:4)
Brednie. Banków ryzyko kursowe nie dotyczy. Jak bank udziela kredytu we frankach to poprostu pożycza franki w Szwajcarii. Pożycza franki i od kredytobiorcy otrzymuje ratę i oddaje Szwajcarom franki. Nie obchodzi go czy te franki kosztują 2 czy 8 zł.

michalng
2015-08-31 13:31:43
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:4)
Nie. Banki nie są głupie. Nie stracą nawet jak by frank kosztował 15 gr ;-) w 2008 roku frank był zresztą ponizej 2 zł. Czy jakiś bank miał z tego tytułu straty ? Nie. Pchali kredyty we frankach na lewo i prawo. To kredytobiorca ponosi ryzyko kursowe. bo zaciągnął kredyt w innej walucie a zarabia w innej. Banki nie. One pożyczyły od szwajcarów franki i we frankach im klienci oddają , tak jak mówiłem nie ma znaczenia cena tego franka dla banku. Zysk jest zawsze.

michalng
2015-08-31 14:54:02
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:1)
Kwota jest stała. Stała we frankach. Porzyczyłeś 100 tyś franków powiedzmy. Jak pożyczałeś to frank kosztował powiedzmy 2,5 zł więc dostałeś 250 tyś zł. Masz oddać bankowi powiedzny 180 tyś franków. Bank zawsze bedzie do przodu. Zawsze zarobi swoje 80 tyś franków. To ty masz problem bo jak frank skoczy na 5 zł to masz 2 razy więcej złotówek do oddania. Jak frank spadnie do 1,5 to znowu masz zysk. Bank nie, on zawsze zarobi 80 tyś franków. Oczywiście bank ma też swoje koszty. Musi odsetki Szwajcarom zapłacić.

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0