lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu

Komentarze użytkownika michalng


michalng
2014-03-13 17:44:23
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:1)
A jak juz zniszczy mózg doprowadza do czytania superekspresu i innych brukowców.

michalng
2014-03-12 23:53:02
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:1)
więcej niz tysiac partnerów rocznie ? To trzech dziennie ;-) Toz oni nic w życiu nie moga robic tylko tych nowych partnerów poznawać ;-)

michalng
2014-03-12 23:23:09
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:2)
Kazdy kto cos takiego podpala jest kompletnym debilem. Co roku w wyniku takich podpaleń dochodzi do poważnych pozarów. Płona lasy, zabudowania, giną ludzie i zwierzeta, zarówno chodowlane jak i dzikie. W tym roku juz tez była ofiara smiertelna, niedawno w Sosnowcu spłoną mężczyzna.

michalng
2014-03-13 21:37:28
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:2)
W Libanie prawie połowa ludzi to chrzescijanie.

michalng
2014-03-13 21:38:32
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:1)
Tam prawie połowa mieszkanców to chrzescijanie. Swinek sie nie boją.

michalng
2014-03-12 10:53:50
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:1)
Ktoś kto posługuje się taką polszczyzną na pewno jakieś eksponowane stanowisko piastuje ;-)

michalng
2014-03-10 06:51:54
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:4)
A co w tym dziwnego ? Ile ludzi zginęło z Iraku, Afga czy Libii zanim zachód zdecydował się na interwencje ? A Co działo się na Krymie zanim Rosja zaatakowała ? Czym innym jest odsówanie od władzy dyktatorów którzy mają na rękach krew swoich obywateli a czym innym jest napadanie na terytorium sąsiedniego państwa żeby zagrabić jego ziemie.

michalng
2014-03-11 12:01:40
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Nie. Staram Ci się wyjaśnić ze interwencja Rosji różni się tym ze jest niesprowokowana, nie w obronie ludzi (Bo żadnym ludziom na Krymie krzywda się nie działa) tylko po to żeby zagarnąć ziemie. (Konkretnie Krym). Trzeba być albo ślepym debilem albo ruskim agentem żeby tego nie widzieć.

michalng
2014-03-08 17:58:09
Pokaż absurd
Ocena: -3(glosow:3)
Wysokość walorycacji jest okreslona ustawowo. Zalezy od wzrostu cen w ciągu roku. Zus nie ma zadnego wpływu na wysokość waloryzacji.

michalng
2014-03-07 18:09:49
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
To nie do konca tak. Dojazd był "wspólny", obie posesje zamieszkiwała jedna rodzina. Ktoś umarł, ktoś dostał spadek i zaczeły się awantury. Jak się nie mozna z własną rodziną dogadać i idzie sie do sądu to takie są skutki.

michalng
2014-03-07 09:42:03
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Dokładnie. Dlatego robiąc prawko na moto warto wybrać taką szkołę która uczy jazdy a nie zdawania egzaminu i wyjaśnią na czym polega przeciwskręt.

michalng
2014-03-06 19:47:42
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:1)
Raczej nie . Nazwę ulicy nadano w 1770 roku. Sejm ulokowano tam w latach 20 XX wieku.

michalng
2014-03-06 09:15:04
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:1)
Gdzie srednia krajowa ? Napewno nie za pomoc przy wykladaniu towaru ;-) To debilna praca którą każdy nawet bez skonczenia szkoly podstawowej moze wykonywać.

michalng
2014-03-05 12:31:28
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:2)
Firmy placą. Jest podatek za użytkowanie srodowiska. Jeśli firma dużo spalin emituje (a w zasadzie to dużo paliwa kupuje), czy to do samochodów czy do ogrzewania budynków itp. to musi oplacac ten podatek.

michalng
2014-03-05 11:51:08
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:2)
Bo tu nie o pomniki chodzi tylko o to ze prozachodnia Ukraina czlonek NATO i UE jest dla nas ogromnie ważna. Rosja bez Ukrainy jest dużo mniej niebezpieczna.Rosja nigdy nie była potęgą bez kontrolowania Ukrainy. A Ukraińcy to nasi bracia. Dzieliliśmy z nimi panstwo przez setki lat. To ze Rosji udało się "wygrać" od nas Ukrainę zaowocowało rozbiorami.

michalng
2014-03-05 12:09:34
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Owszem zbrodnie Ukrainców na Wołyniu były okropne. Podobnie jak zbrodnie Niemców, co nie przeszkadza nam "budować przyszłość" razem z Niemcami. Nie chciał bym wystepowac w roli adwokata diabła ale Bandera w latach 1941-1944 siedzial w obozie koncentracyjnym wiec jego wpływ na poczynania UPA czy OUN-B był raczej niewielki.

michalng
2014-03-05 12:55:47
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Nie tylko z Ruskimi walczył , walczył tez z Polakami , organizował zamachy na na "przedwojenne" wladze Polskie. Starał sie wywalczyć niepodległośc Ukrainy.Z Ukraińcami jest taki problem ze nie maja jak my 1000 letniej historii państwowości. Nie mają tylu bohaterów jak my. A jak nie ma kogo na pomniki stawiac to stawia sie Banderę. My zresztą tez naszych nacjonalistów też na pomniki stawiamy. Fakt ze nasi masowych mordów nie przeprowadzali ale czy to wynikało z tego ze byli "lepsi" czy tylko z róznicy w połozeniu narodów polskiego i ukraińskiego to nie jestem pewien.

michalng
2014-03-05 11:43:41
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Jak by nie patrzeć to na Majdanie byli Ukraińcy. natomiast "samoobrona Krymu" to po prostu ruskie wojsko ktore przyjechało z Rosji na ruskich "czołgach".Przyjechali i pierwsze co zrobili to zajeli parlament autonoimii krymskiej. Z Krymem nie maja kompletnie nic wspólnego. Normalni najeżdzcy.

michalng
2014-03-05 12:16:25
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Ukraina ma takie prawo do Krymu ze Krym jest częscia Ukrainy. Natomiast Rosja nie ma zadnego prawa do Krymu. Czy to ze istnieja w Polsce Gminy zamieszkałe głównie przez Białorusinów powoduje ze państwo bialoruskie posiada do nich jakieś prawa ? I odwrotnie czy rejony zamieszkałe głównie przez Polaków na Wileńszczyżnie dają nam prawo do agresji na Litwę ?

michalng
2014-03-05 13:09:18
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Krym jest teraz częśćia Ukrainy to wystarczy. Podobnie jak Kaliningrad/Królewiec obecnie jest rosyjski. To ze nigdy wczesniej rosyjski nie był nie ma znaczenia. Nie daje tez prawa Niemcom do militarnego zajęcia go.

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0