Komentarze użytkownika michalng
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/8/0/806746.jpg)
Łowca
michalng
2023-01-16 16:40:30
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
A dlaczego niby nie mógł by ci zaplombować zęba amator ?
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/8/0/806746.jpg)
Łowca
michalng
2023-01-16 11:55:35
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
Dokładnie. Do tego dochodzą jeszcze przepisy które zmuszają producentów do umieszczania różnego rodzaju zapisów. A dodatkowo 'współczesne' zapisy są efektem 'głupoty' poprzednich pokoleń. To ze teraz mamy na papierosach napis 'Palenia Zabija' nie świadczy o głupocie współczesnych tylko o tym ze przed kilkudziesięciu lat ludzie o tym nie wiedzieli czy w to nie wierzyli.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/8/0/806746.jpg)
Łowca
michalng
2023-01-16 11:46:07
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:1)
Plyn do spryskiwaczy był pijany w latach 70 i 80 ubiegłego stulecia. Płyn do spryskiwaczy (Autovidol) zawiera alkohol i w czasach gdy wódka była 'na kartki' wraz z denaturatem był popijany przez różnego rodzaju pijaczków/meneli. Także ew zapisy we współczesnych instrukcjach są efektem chlania go przez 'poprzednie pokolenia'.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/8/0/806746.jpg)
Łowca
michalng
2023-01-12 14:50:25
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
komentarz usunięty przez użytkownika
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/8/0/806746.jpg)
Łowca
michalng
2023-01-12 15:01:29
Pokaż absurdOcena: 6(glosow:10)
Ja rozmawiałem z ludźmi z Elbląga. Są wkurzeni bo przekop otwarto i trwają prace przy pogłębianiu drogi wodnej do Elbląga ale tylko do ok 900 m od portu w Elblągu. A na ostatnie 900 m w rządowym projekcie nie ma kasy. O finansowanie tych 900m Elbląg kłuci się z rządem. A tymczasem przez przekop pływają żaglówki i kajaki z ludźmi którzy chcą sobie przekop 'zwiedzić'. (a raczej pływały na jesieni bo w zimę nikt nie pływa).
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/8/0/806746.jpg)
Łowca
michalng
2023-01-11 15:57:40
Pokaż absurdOcena: 3(glosow:3)
Odłamów katolicyzmu macie wiele. Poza katolicyzmem rzymskim są katolicyzmy unickie (wschodnie) (np grekokatolicy czy katolicy obrządku bizantyjsko-słowiańskiego) ,są też wspólnoty starokatolickie (np kościół polskokatolicki czy mariawici) a także 'najnowsze' odłamy jak Lefebryści czy np zwolennicy Natanka.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/8/0/806746.jpg)
Łowca
michalng
2023-01-11 21:04:57
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:2)
Nie. Większości kościołów chrześcijańskich nie można nazwać odłamami katolicyzmu. I katolicyzm rzymski nie jest żadnym 'głównym nurtem' ;-) Choć to stara się nam wmówić kler katolicki, jak widać dość skutecznie.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/8/0/806746.jpg)
Łowca
michalng
2023-01-12 14:22:59
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
Nie istnieje żaden główny nurt. Katolicy są najliczniejszym odłamem chrześcijaństwa obecnie. Ale po Wielkiej Schizmie wschodniej i wielkiej schizmie zachodniej najliczniejsi nie byli. Owszem potem ma kościół wschodni zmagał się z ekspansją Islamu a katolicy zjednoczyli sie zdobywali nowych wyznawców ale zaraz potem reformacja podzieliła znowu kościół zachodni a teraz szybciej rozwija się protestantyzm i ma szanse 'wyprzedzić' katolicyzm w liczbie wyznawców.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/8/0/806746.jpg)
Łowca
michalng
2023-01-12 14:28:35
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
Tylko ze to nie ma żadnego znaczenia. Za 'główny nurt' katolików uznają jedynie katolicy. Prawosławni za główny nurt uznają prawosławnych. a protestanci uznają protestantyzm ;-) I kazdy ma argumenty na twierdzenie ze to on jest 'główny' i każdy ma argumenty na to ze inni głowni nie są ;-) Podobnie jest z muzułmanami ;-) Szyići uznają szyitów za głowny nurt a sunnici sunnitów. I jeszcze mamy żydów którzy uznają sie za główny nurt religii monoteistycznych. A chrześcijan i muzułmanów za nurty poboczne.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/8/0/806746.jpg)
Łowca
michalng
2023-01-13 22:25:55
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
Na dokumentach ? Sytuacji formalno-prawnej ? ;-) poważnie ;-) Przypominam ze mówimy o okresie starożytności, średniowiecza i renesansu. Ale dobra. Schizma wschodnia odbyła się w ten sposób ze nawzajem obrzucono się klątwami. Z jednej strony wysłany z Rzymu
biskup Humbert z Silva Candida obłożył ekskomuniką arcybiskupa Michała Cerulariusza (patriarchę konstantynopola) a patriarcha Konstantynopola obłożył ekskomuniką biskupa Huberta. Z tym ze ta pierwsza ekskomunika nie była kanonicznie skuteczna bo była nakładana po śmierci papieża.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/8/0/806746.jpg)
Łowca
michalng
2023-01-13 22:44:52
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
Wiec z formalno-prawnej strony z kościoła usunięto jedynie biskupa Huberta. ;-) i tak naprawdę formalno-prawnie schizma nie odbyła się. ;-) ale to tez kompletnie nie ma znaczenia, bo chrześcijaństwo to wyznanie, religia a nie organizacja kościelna. Prawosławie dzieliło się mniej niż katolicyzm. Reformacja i powstanie protestantyzmu to efekt podziału w kościele rzymskim.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/8/0/806746.jpg)
Łowca
michalng
2023-01-13 22:57:14
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
Islam szedł ze wschodu. Wszystkie jego 'fale' najpierw uderzały kościół wschodni a dopiero później ewentualnie rzymski. I ekspansja arabska, i Turcy i Mongołowie/Tatarzy. Wreszcie islam zdobył Konstantynopol, a Rzymu nie.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/8/0/806746.jpg)
Łowca
michalng
2023-01-16 17:47:17
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
No własnie. To cesarstwo regulowało. Następnie cesarstwo się podzieliło na wschód i zachód i kościół podzielił się na wschód i zachód. Każda część cesarstwa miała swoją część kościoła. A potem zachodnie cesarstwo upadło. Zostało wschodnie ze swoim wschodnim kościołem wschodnim i peryferyjny kościół zachodni. Owszem kościołów wschodnich jest wiele ale to nie jest skutek schizm tylko tego ze prawosławie nigdy nie wytworzyło scentralizowanej formy. Ono wygląda tak jak wyglądało 'starożytne chrześcijaństwo'.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/8/0/806746.jpg)
Łowca
michalng
2023-01-16 18:21:55
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
A skąd islam się wziął na południu ? Przyszedł ze wschodu. Z półwyspu arabskiego przez 'bliski wschód', Egipt Libie aż do Maroka. I tam przejechał się po wschodnioobrzędowych patryjarchatach Antiochi, Jerozolimy oraz Aleksandrii i Afryki. A swoja drogą Sycylia i Włochy południowe Były podległe cesarstwu wschodniemu (od VI wieku) oraz Patriarsze Konstantynopola i obowiązywał tam obrządek grecki nawet po zajęciu Sycylii przez arabów. Dopiero Normanowie siłowo dokonali 'katolizacji' Sycylii w Włoch południowych.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/8/0/806746.jpg)
Łowca
michalng
2023-01-09 19:41:47
Pokaż absurdOcena: 3(glosow:5)
uj ze z SOP-em, ważne ze spier#^&ala. Jeszcze jarek, mateusz, zbyszek i adrian. Fakt ,mieli przeprosić i spier#@lac ale jak tylko spi#$%dolą to tez będzie ok.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/8/0/806746.jpg)
Łowca
michalng
2023-01-09 19:16:56
Pokaż absurdOcena: 5(glosow:5)
Jak to ktoś trafnie skomentował: Napełnianie dzbana wodą.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/8/0/806746.jpg)
Łowca
michalng
2023-01-09 19:14:32
Pokaż absurdOcena: 17(glosow:17)
Laska eskulapa nie jest znakiem satanistów tylko symbolem medycyny. No debil po prostu.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/8/0/806746.jpg)
Łowca
michalng
2023-08-08 12:20:43
Pokaż absurdOcena: 2(glosow:2)
Nie sądziłes ze dozyjesz ? To ile ty masz lat ? Bogaty kosciół i pazerni księża mówią ludziom jak trzeba zyc w ubóstwie od ponad 1500 lat. Mniej wiecej od poczatku IV wieku, kiedy kosciól przestał byc przesladowany w Rzymie i zaczął byc bogaty.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/8/0/806746.jpg)
Łowca
michalng
2023-01-08 12:07:49
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:3)
W sprawie patriotów nie było żadnego 'polskiego głosu'. Było najpierw Błaszczakowe: 'Super chcemy je' z 20 listopada. Potem zmiana zadania u Błaszczaka (bo zadzwonił prezes) i 'dajcie je Ukrainie' z 23 listopada. A zaraz potem (25 listopada) 'te rakiety powinny bronić polskiego terytorium i polskich obywateli' ze strony Prezydenta Dudy, i z 6 grudnia Błaszczakowe (prezes poszedł po rozum do głowy) 'przystępujemy do rozmów z Niemcami w sprawie rozmieszczenia Patriotów w Polsce'. Tak ze mieliśmy wielogłos brak zdecydowania i pokaż żenady a nie 'głos polski'.
![Sitename -](https://cdn.wiocha.pl/av/8/0/806746.jpg)
Łowca
michalng
2023-01-07 19:54:56
Pokaż absurdOcena: -2(glosow:4)
Orlen nie jest spółka skarbu państwa (jednoosobową) tylko spółka akcyjną notowana na GPW. Skarb państwa posiada 49,9% akcji. A wiec na tyle dużo żeby można było spółkę kontrolować a na tyle mało żeby można było nie poddać się kontroli NIK.
<< Pierwsza
< Poprzednia
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
Następna >
Ostatnia >>
![hopaj](https://cdn.wiocha.pl/img/logosy/hopaj_logo.png)
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.