lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu

Komentarze użytkownika michalng


michalng
2021-12-15 12:32:41
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:8)
Dlaczego o tym nie mówią ? Bo nie chcemy o tym słuchać. Nie interesuje to nas, nie słuchamy audycji w radiu, nie oglądamy w telewizji, nie klikamy w 'banery' itp.

michalng
2021-12-16 11:56:51
Pokaż absurd
Ocena: 4(glosow:10)
Troszczyli się we właściwy sposób o obywateli ;-))) Dobre sobie. Po pierwsze to rządzący nie są od tego żeby się troszczyć ;-) a po drugie to obywatele nie chcą żeby się o nich troszczyć. Nie słuchają zaleceń, sami wiedzą lepiej. Co zresztą jest normalne. Juz za dzieciaka mama (która jest od tego zeby sie troszczyć) mówiła zeby założyć czapke i szalik ale my wiedzieliśmy lepiej i nie słuchaliśmy zaleceń troskliwej mamy ;-)

michalng
2021-12-17 17:24:17
Pokaż absurd
Ocena: 2(glosow:6)
I w jaki sposób rządzący mają się o ciebie troszczyć ? Zakazywać ci pewnych rzeczy ? Zmuszać cię do innych ? Czy może tylko werbalnie wyrażać swoja trosk dzwoniąc do ciebie raz w miesiącu i mówić ci ze powinieneś się zdrowiej odżywiać, pić mniej alkoholu i regularnie badać prostatę ;-).

michalng
2021-12-14 21:10:16
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:1)
Tylko ze to nie prawda. W Koranie większość dzieje sie na półwyspie arabskim (Wszystkie objawienia Mahometa) w Biblii (i Torze) też sporo dzieje się poza tym kółkiem Królestwo Saba jest poza , Abrahama Bóg namawia do opuszczenia miasta Ur (leżącego w dzisiejszym Iraku) a Noe ląduje z Arka na górze Ararat (Turcja przy granicy z Armenią). Bóg działa tez w Egipcie (niewola Egipska) i Babilonie (niewola Babilońska).

michalng
2021-12-14 21:29:40
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
Tylko ze to kłuci się z podstawową zasadą równości wobec prawa. Wydaje mi się też ze nie wiesz (nie do końca rozumiesz) co to jest szkodliwość społeczna czynu. Szkodliwość społeczna parkowania na danym miejscu dla niepełnosprawnych, Wojewódzkiego i Kowalskiego jest dokładnie taka sama. Szkodliwość społeczna charakteryzuje czyn, nie ma ze sprawcą nic wspólnego.

michalng
2021-12-14 22:07:18
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Istnienie immunitetów nie kłuci się z zasadą równości wobec prawa. Tak samo progresja podatkowa też się nie kłuci. I Kowalski i Wojewódzki gdy zostaną posłami czy sędziami będą mieli immunitet. I Kowalski i Wojewódzki gdy przekroczą próg zarobków będą płacili wyższe podatki. Są równi wobec prawa. Podobnie za wykroczenie drogowe czy kradzież i Kowalskiego i Wojewódzkiego karany tak samo. Tak oczywiście pisząc o Kowalskim mam na myśli 'zwykłego człowieka' a tego niezbyt rozgarniętego polityka. I oczywiście zachowanie celebrytów ma większy wpływ na innych ale to nie znaczy ze społeczna

michalng
2021-12-14 22:09:20
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
inna. Jeśli czyn pozostaje taki sam to jego społeczna szkodliwość jest taka sama.

michalng
2021-12-15 12:43:35
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Bycie posłem to sprawowanie jakiejś funkcji. To ta funkcja zapewnia immunitet, tak jak nie wiem funkcja premiera pozwala wydawać rozporządzenia a prezydenta dekrety. Kazdy (teoretycznie) moze te funkcje sprawować. Mamy równość wobec prawa. Tak samo jak to ze Kowalski który ma prawo jazdy może jechać samochodem a Nowakowi który prawka niema za to samo władują kare to nie jest nierówność wobec prawa. Każdy z nich ma możliwość zrobienia prawa jazdy więc sa równi. Równość wobec prawa nie zakłada równo-dotkliwości kar. Bo tej nie da się uzyskać. Grzywny nie są tak samo dotkliwe dla róznych ludzi

michalng
2021-12-15 12:55:21
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
ale tak samo kary więzienia też nie są. Bo jeden wiezienie znosi lekka a drugi ciężka. Jedne wyjdzie za 2 lata i będzie miał całe zycie przed sobą a drugi umrze po póltora roku i nigdy wolnosci nie zobaczy itp. A 'widelki' jeśli chodzi o wyrok sa własnie dlatego ze czyny odrobine są inne. I jest wiele aspektów które wpływają na wysokość kary ale nie ma tam takich rzeczy jak bycie bardziej lub mniej znanym. Podobnie jak nie ma tam nic o wzroscie, sposobie ubierania sie albo ulubionej potrawie.

michalng
2021-12-16 20:32:21
Pokaż absurd
Ocena: 2(glosow:2)
Może przyjść i wyłączyć prąd komuś kto nie płaci za czynsz ;-) ?

michalng
2021-12-17 17:11:46
Pokaż absurd
Ocena: 2(glosow:2)
Bo to nie my płacimy. Tylko komendant im płaci. My nie możemy obniżyć im pensji, czy dać podwyżki, wywalić ich z pracy czy awansować. Nie mamy na ich pensje żadnego wpływu. Pieniądze pochodzą z naszych podatków ale pensje nie my płacimy.

michalng
2021-12-11 15:24:21
Pokaż absurd
Ocena: 3(glosow:3)
Wydaje mi sie ze takiego kraju niema. Jest natomist jeden ktory spełnia wszystkie twoje warunki prócz jednego. Nikt tam nie choruje, nikt nie umiera nie ma lockdownu i ludzie żyją jak dawniej. Dokladnie tak jak chcesz, tylko nikt sie tam nie zaszczepił. To Korea Północna.

michalng
2021-12-10 20:53:06
Pokaż absurd
Ocena: -4(glosow:14)
Nie. Szczepionka nie musi być klinicznie testowana minimum 2 lata. To bzdura. Każda szczepionka musi przejść badania kliniczne. Konkretnie 3 etapy tych badań. Nie jest określony minimalny czas tych badań tylko maksymalny. Poczytaj o tym jak wyglądają badanie kliniczne bo wypisujesz farmazony. Skutki uboczne nie mogą wyjść po latach. To fizycznie niemożliwe żeby skutki pojawiły się 'po latach' od tego jak szczepionka zostanie wydalona z organizmu.

michalng
2021-12-11 08:53:53
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
Co ma oglądanie TV wspólnego z tym ze nie masz pojęcia jak wyglądają badania kliniczne w wypisujesz bzdury? Doczytałeś jak wyglądają badania kliniczne ?

michalng
2021-12-16 23:08:52
Pokaż absurd
Ocena: 3(glosow:5)
Mogą. Tylko motocykle (zwłaszcza te sportowe) są stworzone do jeżdżenia szybko. Więc duża część motocyklistów jeździ nimi szybko. A szybka jazda po drogach publicznych jest niebezpieczna. Zwłaszcza jak robi się to tak 'bez głowy' jak goście na tym filmiku. Nie wszyscy rozumieją ze od jazdy szybko są tory a nie drogi publiczne.

michalng
2021-12-09 12:28:12
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:4)
Kompletnie nie rozumiem dlaczego to płaca minimalna miała by służyć do porównań ? Czy gdyby Niemcy nagle obniżyły płace minimalną to poziomu tej polskiej to by oznaczało ze zarabiamy tyle samo co Niemcy ? Nie. W Danii czy Włochach wogle nie ma ustawowo określonej płacy minimalnej, czyli minimalne wynagrodzenie jakie można otrzymać to 1 eurocent . Czy to oznacza ze jesteśmy bogatsi od Włochów czy Duńczyków? Nie.

michalng
2021-12-08 22:19:26
Pokaż absurd
Ocena: 2(glosow:14)
Jak to się nie mówi ? Mówi się. Ludzie zgłaszają NOP-y, PZH regularnie publikuje raporty o zgłoszonych NOP'ach. Także tych śmiertelnych. Antyszepionkowcy też twierdzą ze ktoś po szczepiące umarł ale najczęściej żadnych szczegółów nie chcą podać ani nie wiedza czy NOP został zgłoszony. A w oficjalne statystyki nie wierzą.

michalng
2021-12-03 14:07:31
Pokaż absurd
Ocena: -8(glosow:20)
A dlaczego miało by być odwrotnie ? dlaczego to niezaszczepieni mieli by się bać zaszczepionych ? Niezaszczepieni boją się szczepionek.. Zaszczepieni boją się wirusa (tak uogólniając). Dlaczego niezaszczepieni mieli by się bać zaszczepionych ? Szczepionki nie zarażają.

michalng
2021-12-03 13:32:35
Pokaż absurd
Ocena: -3(glosow:15)
Miał byś racje gdyby to był jakiś 'zwykły' gość który postanowił się nie zaszczepić. ale tu mamy lidera antyszczepionkowców, króla szurów. Który prowadził kanał na YT w którym namawiał innych do nie szczepienia sie a także opisywał jak leczyć się za pomocą dwutlenku chloru i wygłaszał wiele innych głupich teorii.

michalng
2021-12-03 14:01:09
Pokaż absurd
Ocena: -3(glosow:9)
Tak, Każdy ma prawo wygłaszać własne teorie, jak głupie by nie były. Ale jak kogoś ta głupota zabije to warto to pokazać. Zeby każdy miał wybór kogo słucha. Czy słucha lekarza czy antyszczepionkowca który zmarł na covid.

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0