Komentarze użytkownika erhaminus
Łowca
erhaminus
2019-11-13 10:30:37
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:7)
Jakubie, ty tak na poważnie? Prowokator ośmiesza i hańbi jedno z najważniejszych naszych świąt, a ty masz problem z żołnierzem z parasolem?
Ambroży - nie, nie może. Bo jest coś takiego jak szacunek dla żołnierzy którzy walczyli i ginęli w obronie Ojczyzny. To nie czas i miejsce na polityczną demagogię. Powinien dostać w pysk i nieważne czy jest na wózku czy nie bo on to celowo robi by zniszczyć tą uroczystość. Połowa mojej rodziny zginęła w czynnej walce z okupantem i nie życzę sobie takich gnojów podczas ich święta.
Łowca
erhaminus
2019-11-13 10:51:28
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:2)
Ambroży, zgadzam się z Wami iż nie żołnierze nie powinni "usługiwać" politykom. Święta racja. Ale nie dziwię się oburzeniu kombatantów (których z roku na rok coraz mniej) bo zarówno dla Nich jak i dla mnie to szczególnie bolesne (jestem już stary jak piernik i niedługo do piachu pójdę, chciałbym by Polacy szanowali siebie i swój kraj).
Łowca
erhaminus
2019-11-12 08:29:02
Pokaż absurdOcena: 5(glosow:13)
Ponad 100 tys. Polaków świętowało wczoraj bez przeszkód w samej tylko Warszawie. Jak z tej perspektywy skomentujesz obrażanie warty honorowej przez aktywistów opozycji? I jak skomentujesz słynne spreparowane sceny "aktywistów-nacjonalistów" przez dziennikarza bodajże TVN?
Łowca
erhaminus
2019-11-12 08:34:06
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:7)
Ciekawe. Ja widziałem rodziny z dziećmi oraz młodych (i zdecydowanie niemłodych) ludzi którzy mieli chęć i potrzebę wspólnego świętowania odzyskania niepodległości. Na pewno byliśmy w tym samym miejscu? Nawet jeśli przyszło parę osób z fanatyzmem w oczach (nie widziałem nikogo takiego) to raczej nie ma żadnego znaczenia w kontekście ogółu. Były za to jawne prowokacje opozycji.
Sądzę też, że skoro cię w kraju nie ma to jedyny przekaz jaki widziałeś to ten w telewizji/internecie. Niestety, stronniczy.
Łowca
erhaminus
2019-10-30 12:09:43
Pokaż absurdOcena: 6(glosow:6)
Młodość ma to do siebie, że dużo nie potrzebuje by być atrakcyjną. Dzisiejsza młodzież na pewno jest inna niż ta którą ja pamiętam, ale czy to źle? Nie wydaje mi się. Faktycznie jest więcej zachowań stricte patologicznych (większa agresja i poczucie bezkarności), ale na szczęście jest wielu porządnych, dobrze wychowanych młodych ludzi. Natomiats to co się rzuca w oczy to... plaga otyłości wśród młodzieży.
Łowca
erhaminus
2019-10-25 08:42:55
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:6)
Nawet przyjmując ostrożnie, że to wydarzyło się naprawdę - jakim trzeba być zmanipulowanym i bezrefleksyjnym człowiekiem, by założyć, że bieda rozpoczęła się cztery lata temu? To raczej niemożliwe. Starajcie się dalej prowokatorzy, nie osiągnęliście jeszcze nawet marnego poziomu Wiadomości w TVP 1 jeśli chodzi o propagandę...
Łowca
erhaminus
2019-10-25 08:46:03
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:1)
Do caleanka: a w którym państwie po rozdmuchaniu "socjalu" działo się lepiej? Państwo ma inne zadania (strategiczne) do wypełnienia.
Do informatyk26: nie liczyłbym w Waszym przypadku (młodych ludzi) na żadną emeryturę. Jest mi przykro to mówić, ale wygląda na to, że na 30-40 lat w Polsce będzie o wiele gorzej niż obecnie. Obawiam się też, że wielu z Was wyjedzie, co jest podwójnie przykre.
Łowca
erhaminus
2019-10-16 15:13:25
Pokaż absurdOcena: -2(glosow:4)
W Biblii nie należy doszukiwać się dowodu istnienia Boga, a raczej wskazówki jakimi przesłankami się w życiu kierować kolejne pokolenia. Było to potrzebne by ukierunkować społeczeństwo na "moralnie akceptowalne" tory. Nie dziwię się autorowi, że dla niego to bzdury - nic nie zrozumiał albo robi to celowo by podtrzymywać atmosferę wrogości wobec Kościoła. Żaden nie-fanatyk nie robi problemu z tego, że są ludzie którzy bardziej lub mniej dosłownie traktują to co w Biblii jest napisane.
Łowca
erhaminus
2019-10-09 08:28:45
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
Ty tak na serio? Rydzyka podejrzewa się o bycie (byłym?) majorem KGB/FSB (dowolne skreślić) - tzn. aktualnie działającym w Polsce rosyjskim agentem wpływu. I nie zdziwiłbym się gdyby to była prawda. Sam Kaczyński coś nawet o tym zdaje się przebąkiwał? Powiedział (w 1998 r.?), że Radio Maryja realizuje rosyjskie interesy w Polsce? Tak czy owak ten człowiek ma bardzo niejasną przeszłość.
Łowca
erhaminus
2019-10-09 08:37:44
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:1)
pibi80 Poprawnie mówi się "gwoli ścisłości", ale tak raczej powiedzą tylko tak stare dinozaury jak ja. Sprawdziłem teraz, że podobno istnieje niepoprawna forma "w woli" ale nigdy takiej nie słyszałem. To tyle, jeśli chodzi o ortografię. Życzę wszystkim miłego dnia i mądrości przy głosowaniu w niedzielę (choć wybór jest jak między gangreną a dżumą i tak doczłapię się do urny by zagłosować).
Łowca
erhaminus
2019-10-07 16:07:32
Pokaż absurdOcena: 3(glosow:3)
Do metiu6 - zapewne tak. Niemniej kto odblokował możliwość spekulacji długiem publicznym powyżej ustalonego limitu? Kto napędził spiralę długu? Podpowiem: poprzednie "ekipy". Kaczyński zamiast wprowadzać prawdziwe reformy poszedł w socjal, przegra przez to jak myślę w dłuższej perspektywie. Niemniej poprzednie rządy walnie przyczyniły się do obecnej sytuacji (od 2007 do 2015 r. dług urósł o 350 mld zł, czyli więcej niż ile wynosił w sumie w 2001 r.). Inwestycje inwestycjami, ale ile ich zrobiono w sposób uczciwy i transparentny bez przepłacania? Wg mnie mamy partiokrację.
Łowca
erhaminus
2019-09-30 16:05:35
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:1)
Zapewniam szanownego Rambo, że dług publiczny Polski zaczął lawinowo rosnąć za poprzedniej ekipy. Oczywiście nie wybielam tu aktualnego rządu, który zamiast ciąć koszty to buduje socjalizm, niemniej obiektywnie patrząc jest to bardziej złożony mechanizm. Wpływy zewnętrznych agentur, brak odcięcia się od dawnych układów i polityków, "spadek" postsowieckiego przyzwolenia na korupcję i wykorzenienie obywatelskiej postawy. Nie mamy elit politycznych, jestem przekonany że nie dopuszczą nigdy reformatorów do władzy (chyba że będziemy już bankrutem albo wasalem).
Łowca
erhaminus
2019-09-24 07:42:06
Pokaż absurdOcena: 6(glosow:6)
To o czym autor mówi to kwestia kultury wyniesionej z domu. Nagranie o którym mowa było żałosne. Nie akceptuję pełnej wolności artystów, bo to wymówka do bezkarności. A ten tekst tutaj to zwykłe szukanie na siłę usprawiedliwienia (autorze, moje IQ zmierzone wiele, wiele lat temu, gdy większości z Was tu piszących jeszcze raczej nie było na świecie, jest grubo ponad 140 a i tak nie dostrzegam poczucia humoru w tej wypowiedzi). Poniżej pewnego progu kultury człowiekowi dobrze wychowanemu po prostu nie godzi się schodzić. Nieważne z kim prowadzi dialog.
Łowca
erhaminus
2019-09-16 07:49:56
Pokaż absurdOcena: 2(glosow:2)
@kupakit Acha. Lis, szkło kontaktowe, fakty, Olejnik... długo by wymieniać... to są bezstronni dziennikarze i obiektywne audycje? Albo piszesz to celowo albo masz dziesięć lat i nie potrafisz rozpoznać technik manipulacji. Jedyne z czym się zgodzę to to, że TVP stosuje swoją propagandę w sposób prymitywny i wręcz "na siłę", podczas gdy TVN miało dobrych nauczycieli i jest to świetnie wykonane i zakamuflowane. Ale poziom manipulacji obu stacji jest porównywalny, przy czym TVN robi lepszą "robotę" bo wielu takich jak ty się nabiera.
Łowca
erhaminus
2019-09-12 10:18:05
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:7)
@grazka44 Zgadzam się, że dzisiejsze wiadomości są moderowane w sposób widoczny. I narzucają narrację sukcesu (niezbyt udolnie). Niemniej nie zgadzam się, że za poprzedników było inaczej. Jeśli ktoś tak twierdzi to na oczy mu się rzuciło albo nie ogarnia mechanizmów manipulacji. Wówczas manipulacja była robiona PROFESJONALNIE. I to jedyna różnica. Tematy zastępcze, odpowiednie przycięcie materiału, podteksty, podprogowe sugerowanie były i będą bo media to tuba propagandowa. Nie ma obecnie rzetelnych mediów.
Łowca
erhaminus
2019-09-11 08:22:49
Pokaż absurdOcena: 2(glosow:2)
1. To nie "prawaki" a patologia.
2. Patologią nie jest posiadanie dużej liczby dzieci a wykorzystywanie systemu socjalnego (którego nie powinno być wcale!) do pasożytowania na innych. Poza tym oni mają poglądy LEWICOWE, tak jak lewicowy jest PiS (nie ma nic wspólnego z prawicą, mimo waszej propagandy dezinformacyjnej). Napisy na koszulkach i bełkot przed kamerą nie czynią z człowieka innej osoby.
Łowca
erhaminus
2019-09-06 22:02:55
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
Jeśli ktoś formułuje takie stwierdzenie to historii za wiele się nie uczył. XVIII w. to Rzeczpospolita rozgrywana przez OBCE siły, monarchów i szantaż które to konsekwentnie rozgrywane nie dały nam żadnych szans. August II na początku XVIII w. i wojna były tragiczne, a potem w zasadzie sprawy Rzeczpospolitej były rozstrzygane nie w Polsce. Także... jeśli porównujesz to z obcymi wpływami to czy nie masz na myśli tandem Tusk+Merkel oraz Putina wtrącającego się niezmiennie w nasze sprawy?
Łowca
erhaminus
2019-08-23 08:30:19
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:5)
Jakieś argumenty? Afery za PO były rzeczywiste, jeśli dobrze policzyłem to było ich z kilkanaście? Jak dla mnie ta partia to partiokracja. Popytaj też prześladowanych wówczas dziennikarzy - kiedy próbowali nagłaśniać związki czołowych polityków z byłymi służbami co działo się im i ich rodzinie. Także ten tego... nie bądź jak dziecko (chyba że ci za to płacą). A co do PiS - jaki jest każdy widzi. Ręce opadają. Ale główny zarzut to socjalizm (partia lewicowa do bólu). Niestety na polskiej scenie politycznej nie ma reformatorów (pytanie dlaczego).
Łowca
erhaminus
2019-08-21 11:12:33
Pokaż absurdOcena: 2(glosow:6)
Uśmiałem się, dzięki autorze! Beneficjenci 500+ = prawacy! Ten wpis mógł powstać tylko z politycznego nadania (śmiech). Tak się składa, że patologia 500+ to głęboko lewicowa ideologia (socjal), choć beneficjenci tej dotacji są tak różni jak różni są Polacy (od lewa do prawa). Co do reszty to szkoda nawet komentować...
Łowca
erhaminus
2019-08-20 08:17:17
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
maslanatomek - ktoś pisze takie komentarze tylko po to by prowokować. No chyba że ma 10 lat... To co się dzieje we Francji to tragikomedia obecnie.
<< Pierwsza
< Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Następna >
Ostatnia >>
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0