Komentarze użytkownika Gordon72
Jedi
Gordon72
2020-02-02 20:57:45
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:3)
Fake news
Jedi
Gordon72
2020-02-02 18:49:32
Pokaż absurdOcena: -2(glosow:2)
NO i widać jak są zadowoleni z tego ustroju a szczególnie w Hongkongu
Jedi
Gordon72
2020-02-02 15:51:44
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:2)
caleanka bo każdy baran potrafi strzelać na wprost , my będziemy kąsać wroga za rogu :)
Jedi
Gordon72
2020-02-02 10:08:24
Pokaż absurdOcena: -5(glosow:5)
komentarz usunięty przez użytkownika
Jedi
Gordon72
2020-02-01 09:27:46
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
gruzawik pisałeś że pracujesz w opiece lekarskiej i jesteś gotowy własnoręcznie dokonywać eutanazji? Czy może jesteś za ale żeby ktoś inny wykonał za ciebie tą czarna robotę?
Jedi
Gordon72
2020-02-01 09:24:50
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:0)
muttley13 piszesz że nadużycia się zdążają wszędzie tak. I tak po prostu godzisz się że ktoś przez te nadużycia może stracić życie ? Ratujemy przyrodę , chcemy być wrażliwi na niedole zwierząt, głośno krzyczymy o niesprawiedliwości społecznej, ale jak ktoś może stracić życie przez błąd czy zaniedbanie to jest ok? bo wszędzie zdążają się nadużycia? to po co zapinasz pasy w samochodzie przecież czasami ktoś ginie jak ma je zapięte? Eutanazja to nie zabawka którą można eksperymentować i pisać że jak 1:100 zginie niesłusznie to są to straty do przyjęcia.
Jedi
Gordon72
2020-01-31 15:59:11
Pokaż absurdOcena: -5(glosow:5)
komentarz usunięty przez użytkownika
Jedi
Gordon72
2020-01-31 13:52:55
Pokaż absurdOcena: -2(glosow:2)
gruzawik 2020-01-31 12:55:09
,,ludzie umierają w blaszanych puszkach na kółkach, w skutek naduzyć. zaorać autostrady, zakazać trnsportu? życie jest [rzezde wszystkim własną rzeczą każdego. i może z nim zrobić co chce." - Umierają ale i mają szanse przeżyć eutanazja nie daje ci takiej szansy.Pewnie że że jest własnością osobistą i może zrobić co che i niech robi ale sam sobie a nie w ramach jakiegoś prawa czy udogodnienia. Zresztą co jest bardziej etyczne ratowanie życia czy odbieranie?
Jedi
Gordon72
2020-01-31 12:46:04
Pokaż absurdOcena: -2(glosow:2)
arkos72 ,,W każdej dziedzinie są i będą nadużycia." tak masz racje ale co innego jak ktoś w ramach nadużycia spowoduje stratę materialna a co innego jak umierasz. Jak tak ma wyglądać empatia ludzi to ja dziękuję , poeksperymentujmy z eutanazja może będzie ok i się przyjmie a jak nie to trudno parę istnień straciło życie ale co się nie robi dla postępu. W DUPIE MAM TAKI POSTĘP. Życie jest najdroższą rzeczą jaki każdy z nas posiada i nie wyobrażam sobie żeby dla paru czy parunastu naprawdę zasadnych eutanazji chociaż jedna osoba niesłusznie straciła życie.
Jedi
Gordon72
2020-01-31 12:36:31
Pokaż absurdOcena: -1(glosow:1)
gruzawik jasne tłumaczenie że nic nie da się kontrolować 100% pewne jest tylko tłumaczeniem i to miernym. Co jest ważniejsze to że ktoś kto chciał odebrać sobie życie może pożyć dłużnej czy ktoś kto chciał umrzeć umrze tylko później? Co jest większą wartością życie czy śmierć? Metoda srkofagowa zdaje się humanitarna tak wydaje się ale jesteś tego pewien na 100%. Żonglowanie argumentami w stylu raczej , chyba, raczej, lepiej, można ale nie gdy chodzi o życie.Nikomu nic nie zabraniam chcę tylko nie ułatwiać czegoś co nie da się odkręcić albo nadużyć.
Jedi
Gordon72
2020-01-31 12:01:12
Pokaż absurdOcena: -2(glosow:6)
gruzawik a co jest humanitarne, strzał w głowę, zastrzyk, szubienica, ścięcie głowy, gaz? Wszystkie te sposoby były kiedyś tez uznawane za humanitarne nie wiesz co czuje osoba która umiera nikt nie wie, wiec nie pisz o humanitarnym sposobie. Chcesz popełnić samobójstwo to i tak popełnisz nikt cię nie powstrzyma ale nie legalizujmy tego czego nie da się kontrolować na 100%. Czynnik ludzki jest omylny i zawsze tak będzie lub gotowy do nadużyć a eutanazja to nie dziedzina nad którą można eksperymentować.
Jedi
Gordon72
2020-01-31 11:13:58
Pokaż absurdOcena: 1(glosow:3)
arkos72 masz racje przyjaciel się męczył, morfina itd ale mi chodzi o to że jest legalna eutanazja to jest możliwość jej nadużyć. Zawsze znajdzie się ktoś kto będzie chciał na tym zarobić czy wykorzystać do swoich celów, zawsze tak było i będzie. Piszesz o dopalaczach sam fakt że są teraz dużo bardziej mniej dostępne to powoduje że mniej osób z nich skorzysta, to samo z eutanazją poczytaj sobie o Januszu Świtaj pisał petycje żeby pozwolić na eutanazje a teraz żyje dalej i jest z tego faktu zadowolony. Pamiętaj że do momentu kiedy żyjesz jest szansa , potem już nie ma odwrotu.
Jedi
Gordon72
2020-01-31 10:06:39
Pokaż absurdOcena: -3(glosow:5)
arkos sam piszesz że "wolałbyś chyba,, Ale po takiej decyzji nie ma chyba, tego nie da się zawrócić .
Jedi
Gordon72
2020-01-31 10:03:10
Pokaż absurdOcena: -6(glosow:8)
I decyduj ,tylko czemu kogoś zachęcać? Pamiętaj tylko że jest możliwość to i znajdą się tacy co to wykorzystają do nadużyć. Załóżmy że mam rodzica którym muszę się opiekować a nie chcę , namawiam go na eutanazję ( starzy ludzie są łatwowierni ) przekupuje lekarzy którzy wyrażają zgodę i mam po problemie. Po drugie to nie jest decyzja jaką da się cofnąć ,rozmyślić. Hitler też używał eutanazji do pozbywania się osób chorych psychicznie lub według niego nieprzydatnych społecznie.
Jedi
Gordon72
2020-01-30 22:46:55
Pokaż absurdOcena: 0(glosow:4)
bacaglaca piszesz że 80% to ci co się migali to po cholerę teraz się tam pchają to nielogiczne. Po drugie to WOT idziesz na ochotnika to jak mogą na siłę wcielić kogokolwiek ? Nie miałem nigdy do czynienia z WOT ale jak chcą się bawić w wojsko i przy okazji czegoś się nauczą to dobrze. Starszy się wyrwie czasami od kobity z domu a młody może się nauczy nie siedzieć mamusi pod spódnicą. Ludzie czasami szukajcie pozytywów a nie tylko wszystko negujecie.
Jedi
Gordon72
2020-01-30 22:28:10
Pokaż absurdOcena: 3(glosow:11)
Obowiązek stawienia się do kwalifikacji wojskowej obejmuje w czasie pokoju wszystkich mężczyzn i niektóre kobiety.
W przypadku kobiet obowiązek dotyczy absolwentek uczelni publicznych i niepublicznych, które w danym roku akademickim kończą naukę na kierunkach: analityka medyczna, farmacja, lekarski, lekarsko-dentystyczny, pielęgniarstwo, psychologia, ratownictwo medyczne, weterynaria lub w szkołach policealnych na kierunkach: farmacja, ratownictwo medyczne, weterynaria.
Więc żadna nowość.
Jedi
Gordon72
2020-01-29 23:24:31
Pokaż absurdOcena: -9(glosow:11)
Loczini zrób sobie małą przerwę bo frustracja i złe emocje odbiją ci się na zdrowiu. Już wszystkim wykrzyczałeś swoje poglądy więc czego oczekujesz więcej ?
Jedi
Gordon72
2020-01-29 19:38:59
Pokaż absurdOcena: -4(glosow:6)
nissin daj jeszcze fotkę tej karteczki jaką miałeś na szyi bo na słowo jakoś ci nie wierzę ;)
Jedi
Gordon72
2020-01-29 11:17:40
Pokaż absurdOcena: -4(glosow:10)
Ze wspomnień jego osobistego lekarza wynika, że Mao miał skłonności pedofilskie - Mao Zedong. Widzę że wy trzymacie się dokładnie doktryny waszego idola czy też wybieracie co wam pasuje ?
Jedi
Gordon72
2020-01-29 11:16:29
Pokaż absurdOcena: -3(glosow:7)
Ludzie tacy jak ja mają obowiązki tylko wobec siebie; nie mamy żadnych zobowiązań wobec innych. Należy kierować się wyłącznie rachubą własnych interesów, nie zaś chęcią podporządkowania się jakimś zewnętrznym kodeksom etycznym lub tak zwanym poczuciem odpowiedzialności. Ludzie tacy jak ja pragną destrukcji, ponieważ po zniszczeniu starego wszechświata powstanie nowy. O milionach zamordowanych przez jego politykę chłopów i biedaków, którzy poumierali z głodu, mówił: "Ich śmierć może przynieść korzyści. Ich zwłokami można użyźniać glebę". Ze wspomnień jego osobistego lekarza wynika, że Mao miał
<< Pierwsza
< Poprzednia
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
Następna >
Ostatnia >>
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0