lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu

Komentarze użytkownika Gordon72


Gordon72
2020-01-16 23:40:43
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Mylisz pojęcia eutanazji i ulżeniu w cierpieniu.Kiedy wiem że zaraz i tak zginę to akt łaski bo i tak umrę zaraz. Ale jak mogę umrzeć ale kiedyś na przykład za miesiąc to już nie to samo, sam wiesz jak omylne są rokowania ktoś z rakiem może żyć miesiąc albo rok czy dłużej albo może się okazać że w tym czasie zostanie wynaleziony jakiś złoty środek który go uratuje. Sam wiesz że cuda się zdarzają nie muszą mieć nic wspólnego z Bogiem ale wystarczy że są. Temu nie zaprzeczysz więc zostaw komuś szansę na zmianę decyzji

Gordon72
2020-01-16 23:32:57
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
Zaraz zaraz piszesz teraz że zaraz umrze czy że jest chory z bólu? dla mnie to dwie różne sprawy, teściu umierał i dostawał morfinę na ulżenie w bólu był na haju jakaś miesiąc na coraz większych dawkach i to nie jest eutanazja , co innego gdy ktoś może żyć miesiącami czy latami a ty chcesz mu odejść z tego świata to jest eutanazja

Gordon72
2020-01-16 23:23:35
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Pożyteczna rzecz? rozmawiałeś z kimś kto jej dokonał na sobie i ją chwalił i zrobił by to drugi raz ? nie bo nie ma takiej mozliwości. Wiec skąd wiesz że to dobre ? Tak samo ja nie wiem i dla tego jestem przeciwny z powodu samej zasady tego nie da SIĘ ODWRÓCIĆ tak samo jak egzekucji na niewinnej osobie. Tu i tu jest eutanazja według prawa tylko jakiego ? ludzkiego omylnego i gotowego do pomyłek i wykorzystywania sytuacji.

Gordon72
2020-01-16 23:16:11
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
gruzawik ani ty mnie nie przekonasz do swoich racji ani ja do swoich. Zwyczajnie tylko cie proszę o przemyślenie ze skoro człowiek jest omylny i lubi błądzić nie odbieramy mu mozliwości naprawy swoich błędów. Jeśli che bardzo umrzeć to i tak to zrobi ale nie ułatwiajmy mu tego tylko dla tego że chce. Dla mnie życie jest największym dobrem jakie można utracić a tego nie da się cofnąć. Ty pracujesz przy ratowaniu życia ja byłem żołnierzem i to dość komicznie wygląda kiedy ja nie chce zabijać a ty tak.

Gordon72
2020-01-16 23:05:24
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
Śmieszny jesteś widelcem cz samolotem możesz potencjalnie zabić a eutanazją na nie ma gdybania i to cała różnica. A z reszta jak ci na niej tak bardzo zależy wykup sobie wycieczkę z Belgijskim dr Wim Distelmans - szef belgijskiej Komisji Eutanazyjnej zorganizował wycieczkę dla pracowników służby zdrowia do niemieckiego obozu śmierci KL Auschwitz. Jak podkreślił w zaproszeniu, ma to być wycieczka… instruktażowa. To też uznasz za etyczne ?

Gordon72
2020-01-16 22:47:39
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
gruzawik JP2 prosił o odejście a nie o skrócenie jego życia nie widzisz różnicy? ohyda że bronię życia a nie jak ty eutanazję uważasz za dobrą? próbujesz mnie ciągle obrażać a uważasz się za prawą i współczująca osobę coś się w tym nie lei i pewnie trzeba było by cie sprawdzić czy skoro pracujesz z takimi osobami nie próbujesz im pomóc w odejściu z tego świata.Piszesz że plujesz na symbol z trupem a jednocześnie przekonujesz do swoich dobrych intencji jakoś to mało wiarygodne. Nie wyobrażam sobie ciebie współczującego w pracy a tu plującego jadem .

Gordon72
2020-01-16 22:31:49
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
Piszesz że jak by nie dostał odpowiedniej pomocy, ale dostał. piszesz że nie tak łatwo babcię usunąć ? a co hitler robił z umysłowo chorymi i nie tylko ? Napiszesz że wtedy były inne czasy ? Zawsze są inne czasy i zawsze znajdzie się ktoś chętny do wykorzystania danej sytuacji, jesteś pewien że nie ? bo ja tak. Doskonale wiesz że każdą w definicji dobrą rzecz można wykorzystać w zły sposób.

Gordon72
2020-01-16 22:24:40
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Widziałem parę osób i to bliskich mi w tym jedna już na morfinie z podejściem bliskim twojemu a jednak na koniec przyjął ostatnie namaszczenie.Tak nie miałem odczynienia z osobami w stadium terminalnym ale nie o to tu chodzi tyle że szacunek do życia, chcesz się zabić zrób to sam a nie oczekuj że ktoś za ciebie odwali brudną robotę ( pisze to w wielkim uproszczeni ) To dalej będzie złe ale to twój wybór. Wiem zaraz napiszesz o sytuacji w jakiej samemu nie da rady. Tylko to dalej będzie morderstwo tylko w majestacie prawa.

Gordon72
2020-01-16 21:42:39
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
gruzawik Jakich obraźliwych niby używam ? Nie, nie chcę za nikogo decydować jak i czy ma żyć ale utrudniając mu decyzje spowodować czas na przemyślenie. Pamiętasz sytuację polaka który prosił o eutanazję? zmienił zdanie , żyje może dalej się boryka z trudnościami ale żyje i jest z tego szczęśliwy, gdyby nie zakaz eutanazji już nie miał by szansy na zmianę zdania.Sam piszesz że ludzie są omylni i nie jesteś za karą śmierci dla mnie ta sama definicja też dotyczy eutanazji. Tak eutanazja jest dla mnie morderstwem tylko ubranym w ładne piórka żeby je usprawiedliwić.

Gordon72
2020-01-16 21:12:37
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:1)
michalng ślub kościelny można unieważnić, Błona dziewicza nie odrasta ale i jej brak nie grozi śmiercią , a jak pewnie wiesz samobójstwo jeszcze niedawno było karalne i to w prawodawstwie świeckim i nie tylko.Pamiętaj zawsze jest nadzieja że coś się zmieni na lepsze. Odra kiedyś tez była śmiertelna a już nie jest.

Gordon72
2020-01-16 20:30:33
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
Porządni nie występują z kościoła bo to nie ich trzeba usunąć, ale żeby oczyścić kościół trzeba czasu i samozaparcia a na pewno nie jazgotu że katolicy są wszyscy źli. Czy jak wśród strażaków znajdzie się taki co podpala to będziesz krzyczał że są wszyscy źli i trzeba ich zlikwidować czy będziesz oczekiwacz że usuną tego co podpalał? i ostatnie tak wierzę w to co chcę i nie oczekuję że będziesz też w to wierzył ale nie opluwaj mnie za to że mam inne zdanie niż ty. Tak płacisz na kościół ale czy ja nie płacę za wiece i marsze których nie popieram ? na to mi nie odpisałeś.

Gordon72
2020-01-16 20:18:39
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:0)
gruzawik do mnie masz pretensje że rodzice cie ochrzcili ? Miej do nich. Tylko pamiętaj ze to rodzice za ciebie decydują tak jak w tej kwestii jak i w innych. Nigdzie nie jest powiedziane że musisz być ochrzczony zaraz po urodzeniu znam taką osobę która to zrobiła niedługo przed swoim ślubem. Eutanazja jest dobra? pomyśl stara schorowana babcia dzieci mają ją dość ma alzheimera dajesz jej zgodę na eutanazje i pozbywasz się kłopotu a co z osobami z zaburzeniami psychicznymi? też można by było ich się łatwo pozbyć, Już był taki to co robił miał na imię Adolf.

Gordon72
2020-01-16 14:10:23
Pokaż absurd
Ocena: -2(glosow:6)
Eutanazja czy kara śmierci powinny być zakazane to są decyzje kturych nie da się cofnąć czy rozmyślić i wrócić do poprzedniego stanu z przed.Żaden lekarz nie powinien do tego przyłożyć swojej reki gdyż ślubował ratować życie a nie odbierać. Związki partnerskie w niczym mnie nie kłują chcecie dziedziczyć czy brać śluby cywilne bierzcie ale jak chcecie dzieci to sami sobie je zróbcie. Aborcja tu nie ma dla mnie odpowiedzi tak czy nie to jest bardziej skomplikowana sprawa. A ja nie muszę sponsorować poprzez budżet partii i działań lewicowych ?

Gordon72
2020-01-16 14:21:09
Pokaż absurd
Ocena: -4(glosow:6)
Właśnie widać tą tolerancje po niektórych wpisach niewiężących i nietolerancje po komentarzach wierzących.

Gordon72
2020-01-16 14:14:58
Pokaż absurd
Ocena: -3(glosow:5)
Jasne a lewicowi przywudcy jak aniołki w CCCP nie mordowali , w Korei Północnej nie zakładają obozów pracy, Che Guevara nie zabijał, wszyscy byli fanatykami i w jednym się zgodzę że fanatyzm jest gorszy od faszyzmu ten religijny też.

Gordon72
2020-01-16 09:52:45
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:6)
calineczka masz rację wiara powinna być nauczana w kościołach a nie w urzędach państwowych to co się dzieje to gra polityczna ukierunkowana na graniu na uczuciach i maskowaniu swoich prawdziwych intencji . Też mi się to nie podoba. Kościół powinien sam się najpierw oczyścić a dopiero innych pouczać co nie zmienia faktu że jest dużo prawdziwych księży z powołania i ich właśnie bronię.

Gordon72
2020-01-16 10:05:37
Pokaż absurd
Ocena: -7(glosow:13)
Można się wypisać Apostazja, Ty za dzieci wybierasz gdzie maja chodzić do szkoły , czy mają być szczepione, jakim językiem mają rozmawiać itd. Rodzić jest odpowiedzialny za swoje dzieci tak samo w swetrze materialnej jak i duchowej ale zawsze jak napisałem wcześniej zawsze można skorzystać z apostazji

Gordon72
2020-01-15 21:04:00
Pokaż absurd
Ocena: -1(glosow:3)
DonaldDrumf Jeśli twoim argumentem ma być tylko obrażanie innych to tylko dajesz osobie świadectwo i to mało pozytywne. Nie rozumiem czemu was boli że ktoś w coś wierzy ? Mi na ten przykład nie przeszkadza że ktoś jest niewierzący , to jego wybór a na was znak krzyża działa jak czerwona płachta na byka. Tylko obrażając mnie uważasz że przekonasz mnie do swojego zdania , raczej nie. Dla mnie wiara czy nie jest osobistą sprawą każdego człowieka i szanuję to a wy ciągle plujecie jadem.

Gordon72
2020-01-15 15:53:40
Pokaż absurd
Ocena: 1(glosow:5)
Najlepsze jest że ci wszyscy postępowi niewierzący głośno krzyczą , Boga nie ma ,Boga nie ma, ale jak sami mają pełne pory to wołają o Bożą pomoc i zmieniają diametralnie swoje poglądy na ten temat.

Gordon72
2020-01-11 23:19:14
Pokaż absurd
Ocena: 0(glosow:2)
Państwa, które pokazały środkowy palec pokurczom watykańskim, stały się potęgami gospodarczymi. GB, Holandia, Francja, Niemcy? Holandia zmienia nazwę żeby nie kojarzyć ją tylko z narkotykami , Francja cały czasz zamieszki i bitwy z policją , Niemy ubogacenie kulturowe że po zmroku strach wyjść na ulicę a z drugiej strony ekspansja odłamu wojowniczego islamu. Sory ale wolę zaściankowy mój kraj gdzie jest mniej zagrożeń dla moich dzieci. Postęp jest dobry ale jeśli jest powiązany z jakimiś wartościami

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.