lub  Do³±cz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Wiocha dla nie sprz±taj±cych po swoich pieskach
g³ówna
Dodano: 11.04.2013, 08:30:58   przez: yanek6819
 Oceñ:  Zag³osuj na TAK!   Zag³osuj na NIE!  | Ocena: 501  Zg³o¶ nadu¿ycie
Ukryj komentarze(100)Dodaj komentarze
Aby dodaæ komentarz musisz siê zalogowaæ
 Najwy¿ej oceniony komentarz:poka¿
ferdal
2013-04-12 10:30:17
Ocena: 17(glosow:25)-+
Nie jest to mi³e ale kupy przewa¿nie s± na trawnikach gdzie nikt nie chodzi,gorzej jak pies zwali siê na chodniku,a w³a¶ciciel nie sprz±tnie.

seijisuzuki
2013-05-10 01:41:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
to ludzie powinni najpierw zacz±æ od siebie.

Rybcia123456
2013-04-19 15:56:38
Ocena: 1(glosow:1)-+
Nawóz ekologiczny:)

Ziemowit
2013-04-16 22:54:51
Ocena: -2(glosow:2)-+
Przebi¶niegi!!!

Gasherman
2013-04-14 16:16:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
ostatnio sprz±ta³em podwórko po zimie, dodam ¿e mam du¿ego pieska, przez ca³y sezon nazbiera³o siê trochê wiader

Twistqr
2013-04-14 01:23:07
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

Vivace
2013-04-13 23:34:02
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

seniioriitka
2013-04-13 19:35:37
Ocena: 3(glosow:7)-+
Kupa ju¿ sucha ,zaraz siê skruszy i bêdzie gleba jak ta lala:) No nie jest to super. Aczkolwiek brak ¶mietników na odchody ,a jak jaki¶ jest to jeden na 2 km.. albo rozwalony przez wandali... Poza tym kiedy¶ widzia³am te wielgachne kupy robili menele a nie psy...

Twistqr
2013-04-14 01:31:29
Ocena: 1(glosow:3)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

Ingenue87
2013-04-14 22:44:37
Ocena: -1(glosow:5)-+
Nie b±d¼ ¶mieszny i nie wymagaj ¿eby inni sprz±tali gówna po twoim psie. Masz kundla to po nim sprz±taj, nie ma ¶mietnika na odchody to wrzuæ do zwyk³ego. Zamiast wiosennych kwiatów wszêdzie mamy zasrane chodniki, ogarnijcie siê psiarze i b±d¼cie odpowiedzialni za swoich podopiecznych. Kto¶ to gówno bêdzie musia³ za was podnie¶æ, wstydu nie macie!

magdalenusia
2013-04-16 10:09:55
Ocena: 0(glosow:2)-+
Skoro "psiarze" maj± sprz±taæ po swoich psach, to ¿±dam aby go³êbiarze sprz±tali po swoich pupilach...

paula_red
2013-05-01 23:04:39
Ocena: 0(glosow:0)-+
T± "glebê" mia³am w±tpliw± przyjemno¶æ czy¶ciæ z butów mojego dziecka.Nie chcia³aby¶ s³yszeæ tego co mia³am do powiedzenia na temat psów i ich w³a¶cicieli.

sebor30
2013-04-13 19:27:14
Ocena: 1(glosow:3)-+
ohh sprz±tanie po psie spoko ale dopiero wtedy kiedy ludzie zaczn± sprz±taæ ¶mieci z trawników po sobie nie raz mój pies poharata³ sobie ³apy bo jakiemu¶ debilowi nie chcia³o siê wy¿uciæ szklanej butelki do ¶mietnika tylko lepiej j± rozbiæ. gówno siê roz³o¿y po miesi±cu a butelka po 7-10 latach

XXXAdaXXX
2013-04-13 20:54:22
Ocena: 1(glosow:1)-+
7-10? Szk³o rozk³ada siê 5 wieków. Ale w sumie masz racje ¿e ludzie powinni sie czepiaæ tych co ¶miec±

Ingenue87
2013-04-14 22:46:56
Ocena: 1(glosow:1)-+
To ¿e ludzie ¶miec± nie znaczy, ¿e ty nie masz sprz±taæ po swoim psie, co za durna logika. To ¿e ludzie morduj± nie znaczy chyba, ¿e legalnie mo¿na kra¶æ i gwa³ciæ? Chocia¿ zgodnie z twoim rozumowaniem pewnie tak w³a¶nie jest.

radomel
2013-04-13 18:22:10
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usuniêty przez u¿ytkownika

kolio34
2013-04-13 14:51:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

cinek4t
2013-04-13 11:47:14
Ocena: 2(glosow:4)-+
a bezdomne psy gdzie sie maja za³atwiaæ w kiblu którego nie maja czy maj± chodziæ z woreczkami i sprz±taæ po sobie?? a gdzie co¶ takiego wyrzuciæ skoro jeden specjalny pojemnik jest na ca³e miasto

Pinki20
2013-04-13 10:10:44
Ocena: 6(glosow:8)-+
Nie raz widzialam matke z np.2-tenim dzieckiem.Poszla z nim za krzak dziecko sie zalatwilo(nie mowie tu o siku)lub zmienila mu obsranego pampersa,wywalila go obok i gra gitara...no bo dziecku sie chcialo!!!I jakos wcale tego nie posprzatala!!Pies jest jak male dziecko nie rozumie,chce mu sie i juz.Czlowiek ma toalete,dziecko nocnik(pampersa),a pies potrzebuje kawalka pola gdzie spokojnie bedzie mogl zrobic to co trzeba...:)

szyderaszydera
2013-04-13 11:05:40
Ocena: 1(glosow:1)-+
ok ok, zgadzam siê :) co nie zmienia faktu ¿e jak nie bêdziemy polegaæ na w³adzach i naszym Pañstwie to skoñczymy po szyje w gówn.. :) 100 woreczków kosztuje 2z³:) i starcza mi to na posprz±tanie 100, które Mia postawi :) wiêc apeluje masz psiaka sprz±taj po nim.. bo widok zasranych chodników, trawników itp. na mnie dzia³a jak p³achta na byka ! a nasz psiak jak nasze dziecko.. a matka co wyrzuca zasranego pampersa w krzaki .. niech pobawi siê ze swoim dzieckiem na trawniku obok :)

Pinki20
2013-04-13 09:45:05
Ocena: 3(glosow:3)-+
szyderaszydera-Ja nie mowie,zeby wogole nie sprzatac,bo faktycznie deptac po kupach jest nie za fajnie,ale za pieski placi sie tyle miesiecznie/rocznie,ze jakby miasto wykupilo kawalek ziemi/pola i zrobilo z tego mini park dla PSOW to tez nic by sie nie stalo.Dzieci maja place zabaw,parki itd,ale psy tez sa wazna czescia naszego spoleczenstwa,wiec powinny miec kawalek zieleni tylko dla siebie!ja mam las pod reka wiec jest okey,ale inni,ktorzy mieszkaja w blokach w centrum?gdzie maja chodzic z psami...?

szyderaszydera
2013-04-13 08:30:38
Ocena: 0(glosow:6)-+
mam m³odego labka i zawsze po niej sprz±tam, a pieprzenie.. ¿e podatki za to p³acimy jest bez sensu. Za wiele innych rzeczy te¿ i co z tego ? Kto nie sprz±ta po swoim psie ten jest zwyk³± ¶wini±. W toalecie te¿ nie spuszczaj wody!! buraku ! Czy mo¿e psiak ma sam po sobie sprz±taæ ?????????? pozdro

Pinki20
2013-04-13 06:11:14
Ocena: -2(glosow:4)-+
Za to sie placi zasrany podatek zeby chociaz byly stojaki z woreczkami i specjalne smietniki na psie kupy...a czy tak naprawde wszedzie sa????wiec w sumie za co ten podatek...?Ja za Pudelka place 60euro na rok i fakt w wiekszosci miejsc sa worki itd,ale naszczescie mieszkam dwa kroki od lasu i tam chodze zawsze z pieskiem,wiec nie musze sie martwic!Swoja droga niech zabetonuja cala zielen w miescie a potem sie dziwia ze pies na chodniku robi...

LOGNAT007
2013-04-13 02:04:33
Ocena: 3(glosow:7)-+
obchodzi tylko tych co psów nie maj± ... Wyrywasz takie zwierze z okrutnego losu karmisz trzymasz w domu wyprowadzasz i kur*a posprz±taj jeszcze po nim ehh NO HYBA WAS WSZYSTKICH POJE*A£O

borillo1986
2013-04-13 01:32:13
Ocena: 1(glosow:1)-+
Przebisniegi ;D wiosenny standard ;D

haraszo1
2013-04-13 01:02:53
Ocena: 0(glosow:0)-+
Hura znalaz³em wiêcej kup ni¿ jest zaznaczone na obrazku!

polak30
2013-04-12 23:54:10
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usuniêty przez moderatora

MIKIJO
2013-04-12 23:36:08
Ocena: 0(glosow:0)-+
O widze pierwsze PSIEbisniegi pojawily sie na wiosne.

jocker0705
2013-04-12 23:26:26
Ocena: 0(glosow:0)-+
przyszla wiosna i wyszly przebi¶niegi xD

PaniKitsune
2013-04-12 22:42:29
Ocena: 2(glosow:2)-+
Jak przechodzê po chodniku ko³o szko³y, to s± tam same gówna. Trawnik osrany, chodnik tak samo, ulica te¿. I jestem w szoku, ¿e na zdjêciu powy¿ej chodnik jest czysty, dawno takiego nie widzia³am. Nieosrany chodnik, chêtnie bym siê przespacerowa³a.

barbieass
2013-04-12 22:28:53
Ocena: 0(glosow:2)-+
Poszed³em do kole¿anki po lekcje i jakie by³o moje zdziwienie jak zamiast zielonego skwerku zasta³em po³aæ psiego gówna pod blokiem normalnie nie mog³em przej¶æ nie osran± stop±. Dodam ¿e kole¿anka ma boksera i jak sama powiedzia³a nie sprz±ta po nim bo nikt inny te¿ nie sprz±ta po swoim psie. A ja naprawdê my¶la³em ¿e nabe³tam na buty scena jak z jakiego¶ osranego horroru.

wiesio
2013-04-12 21:30:19
Ocena: 0(glosow:4)-+
wiocha wioch±,ale jaka potem na tym psim nawozie piêkna trawka ro¶nie !!!!

lucy123
2013-04-12 21:11:48
Ocena: 0(glosow:4)-+
To kolejna "za¶lepka". Zajêcie siê czym¶ co kiedy¶ nie sprawia³o ¿adnego problemu i nikomu nie przeszkadza³o, tylko po to ¿eby udawac , ¿e niby czym¶ siê zajmuj±, a powa¿ne sprawy czekaj±. P³acimy za psy wiêc dozorcy czy inni powinni siê zaj±æ sprz±taniem. Albo niech miasto zapewni odpowiednie siateczki i kosze na to, wszêdzie , a nie tylko w nowych bogatych osiedlach.

pitbull33
2013-04-13 00:39:59
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jak tobie to nie przeszkadza to gratuluje. Jak kto¶ kupi psa to z moich podatków ma mu miasto torebki kupiæ? chyba Cie p....³o

Pinki20
2013-04-13 09:54:30
Ocena: -1(glosow:1)-+
Racja,u nas w DE akurat sa woreczki itd,ale wiem ,ze np w Pl jest z tym problem.No cholera placimy tyle kasy za podatek plus prywatne szczepienia czipy itd.Wiadomo to we wlasnym zakresie,ale miasto mogloby postawic w calym miescie kilkadziesiat stojakow z woreczkami,im nie ubedzie,a wlasciciela psow ulatwi spr.Wszedzie tylko beton i asfalt,nawet nie ma gdzie wyjsc z psem...a jak za przeproszeniem naje sie trawy i zwymiotuje na chodnik,lub ma rozwolnienie po szczepionkach(moja tak miala)to jak to posprzatac...??Moze by tak zainwestowac w parki TYLKO dla psow.Kawalek pola a tyle moze zmienic...

Pinki20
2013-04-13 10:01:53
Ocena: -1(glosow:1)-+
pitbull33-powalilo Cie,no sorry bardzo ale to ma isc z podatku za psa!!!wiec skoro masz psa i placisz podatek to z tego np.10% moglo by isc na woreczki itd.Nie chodzi o to by ktos kto nie ma psa placil za takie ,,bajery''...

szulcik
2013-04-12 21:00:30
Ocena: 1(glosow:3)-+
Te gówna to nie psie !! To chyba w³ascicieli ???

Agata76
2013-04-12 21:08:07
Ocena: 0(glosow:0)-+
Koñskie .

Pijok90
2013-04-12 19:50:16
Ocena: -4(glosow:12)-+
Jak ¶wiat ¶wiatem zwierzêta sra³y na dworze i nikt nie lata³ z woreczkiem, ba nawet ludzie srali po krzakach ;] Wy pseudo-ekologiczne peda³y :d

szauciau
2013-04-12 19:37:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
Przebi¶niegi :D

marika87
2013-04-12 18:57:55
Ocena: -3(glosow:9)-+
komentarz usuniêty przez u¿ytkownika

Ingenue87
2013-04-14 22:51:28
Ocena: 1(glosow:1)-+
Za te gówniane pieni±dze które p³acicie za posiadanie psa s³u¿by maj± za was sprz±taæ? Puknij siê w ³eb.

queden
2013-04-12 18:37:56
Ocena: 0(glosow:10)-+
Racja. P³acê za psa podatek od ok. 14 lat, za kasê któr± zap³aci³em ja i inni w³a¶ciciele piesków miasto mo¿e stworzyæ miejsce pracy dla wykwalifikowanego gówno sprz±tacza.

zucker64
2013-04-12 18:35:59
Ocena: 3(glosow:7)-+
Nie mam psa , jednak zawsze by³em zdania ¿e jest to produkt naturalny biodegradowalny i trawnik na tym nie ucierpi . Ale zwalenie kloca przez zwierzaka na chodnik i nie sprz±tniêcie ju¿ kilka razy zdarza³o mi siê "nagrodziæ" zaniesieniem tego na tekturce pod drzwi w³a¶ciciela

evertos
2013-04-12 18:26:54
Ocena: 1(glosow:1)-+
to sa kupy chyba nosorozca

panmoro
2013-04-12 18:24:37
Ocena: 5(glosow:5)-+
Waln±æ podatek 30 zeta za zwierzê i zlikwidowaæ przymus sprz±tania. Co to za durny pomys³ mieszkaæ w jakie¶ klitce w bloku i jeszcze zwierzê torturowaæ takimi warunkami.

PaniKitsune
2013-04-12 22:45:09
Ocena: 1(glosow:1)-+
A gdzie trafi± pieski zabrane z bloków? Do schroniska. W moim mie¶cie psy ze schroniska wychodz± na pó³godziny tylko w soboty, wiem, bo jestem wolontariuszem. Gdzie jest gorzej psu? W bloku czy w schronisku? Najlepiej to wzi±æ cholerny worek i posprz±taæ, pies to te¿ obowi±zki.

gerwazy192
2013-04-12 17:45:45
Ocena: 0(glosow:0)-+
To nie asfalt nie topnieje wraz ze ¶niegiem

gdzieztymryjem9
2013-04-12 16:54:17
Ocena: 0(glosow:2)-+
Psiebi¶niegi

gdzieztymryjem9
2013-04-12 16:52:54
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usuniêty przez u¿ytkownika

pito
2013-04-12 15:59:32
Ocena: 4(glosow:8)-+
Jest pies!Jest te¿ podatek za psa!

mick1973
2013-04-12 15:48:15
Ocena: 2(glosow:2)-+
komentarz usuniêty przez u¿ytkownika

posiew
2013-04-12 15:21:18
Ocena: -1(glosow:25)-+
pie#dolta siê spo³eczniaki, pozamykaæ mordy, jak siê kupki nie podobaj± to sami sobie posprz±tajcie, ja p³acê podatki za psa ¿eby pan Józek z Sta¶kiem z PGK sprz±ta³ te kupska. Ostatnio jaka¶ szmata kaza³a mi sprz±taæ po psie to tak jej pocisn±³em ¿e nie potrafi³a s³owa wydukaæ, jakby kulturalnie mi zwróci³a uwagê to bym jej kulturalnie odpowiedzia³, ¿e nie ma h*ja ¿ebym to sprz±ta³, a tak zmusi³a mnie ¿ebym zrobi³ to wulgarnie...

Chester96
2013-04-12 13:42:00
Ocena: 3(glosow:7)-+
Te¿ mam psa i powiem wam ze mój pies takich kloców nie wali - wygl±daj± trochê jak kamienie u³o¿one w stosik. :-)

Dziulajla
2013-04-12 16:04:22
Ocena: 0(glosow:2)-+
Po prawej stronie jest kupka na miarê ¶redniaczka.

malaja26
2013-04-12 13:36:43
Ocena: 4(glosow:8)-+
Mój 50 kg. owczarek robi kupy wielko¶ci kopca kreta. Te torebki papierowe z urzêdu miasta dr± siê po wsadzeniu 1/4 odchodów, dlatego sprz±tam tylko wierzcho³ek, ¿eby s±siedzi widzieli ;)

pan_ksiadz
2013-04-12 13:02:43
Ocena: -2(glosow:18)-+
Po trawnikach te¿ siê nie powinno ³aziæ, by nie niszczyæ zieleni, wiêc kto wdepnie w "szczê¶cie" sam sobie winien :P Trzeba by³o i¶æ jak cz³owiek- chodnikiem. Widzê,¿e niektórzy nie maj± powa¿niejszych problemów ni¿ psie odchody.. Doro¶niecie to bêdziecie mieæ wa¿niejsze sprawy na g³owie, a tych klocków nie bêdziecie nawet zauwa¿aæ.

monika29
2013-04-12 12:57:49
Ocena: 1(glosow:1)-+
To co zakry³a zima,bezlito¶nie obna¿a wiosna.

astaii
2013-04-12 12:46:44
Ocena: 2(glosow:2)-+
Pierwsze przebi¶niegi

Migdal1234
2013-04-12 12:27:58
Ocena: 10(glosow:10)-+
a jak sra³em pod krzakiem na ursynowie to chcieli mi mandat wlepic ale sk³ama³em ze to nie moje

Listerioza
2013-04-12 12:11:00
Ocena: 2(glosow:14)-+
Kiedy¶ sz³am na spacer i jaka¶ pinda wys834ra³a psa na chodnik. Zwrócili¶my jej uwagê ¿eby to wziê³a, a ta sucz stwierdzi³a, ¿e tu mo¿na sr3849aæ. Mia³am ochotê wpa¶æ jej do salonu, narobiæ i stwierdziæ,¿e mo¿na. A w³a¶cicielom psów, któzy po nich nie sprz±taj± mam ochotê ryje tym kupskiem nacieraæ!

posiew
2013-04-12 15:22:49
Ocena: -2(glosow:14)-+
spróbuj ku#wo to ci zêby powybijam

szydera6969
2013-04-12 12:09:29
Ocena: -2(glosow:8)-+
Zapakowaæ i wys³aæ w prezencie do w³a¶ciciela.

klycq
2013-04-12 12:06:03
Ocena: 1(glosow:1)-+
ooo.. widaæ ¿e wiosna idzie, przebi¶niegi ju¿ widaæ.

r4ggz
2013-04-12 11:42:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
od razu widaæ ¿e wiosna idzie

poczontek51
2013-04-12 11:26:00
Ocena: 2(glosow:2)-+
przebi¶niegi

mlw1488
2013-04-12 11:20:43
Ocena: 8(glosow:20)-+
argumenty psiarzy z deszczem czy tez trawnikiem po ktorym nie chodza ludzie sa idiotyczne. Czym sie rozni gowno psie od ludzkiego, czemu te niby mam akceptowac?

posiew
2013-04-12 15:24:13
Ocena: -2(glosow:16)-+
dlatego, ¿e nie masz innego wyboru spo³eczniaku

pazurskas
2013-04-12 16:03:47
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usuniêty przez u¿ytkownika

kendolee
2013-04-13 00:48:49
Ocena: 1(glosow:1)-+
Bo psy zawsze za³atwia³y siê na trawnikach.Ludzie p³ac± podatek za psa wiêc miasto ma za co sprz±taæ.W niektórych miastach,moim naprzyk³ad jest policja konna,je¿d¿± po parkach,ulicach,pod stadionem gdy jest mecz.Konie sraj± i to konkretnie,nikt siê nie czepia,policja jako¶ po nich nie sprz±ta a po ka¿dym koniu mo¿na zebraæ z dwie ³opaty gówna a tu afery robi± o psie bobki.

SIawek-153
2013-04-12 11:12:34
Ocena: -1(glosow:5)-+
Dlatego mój pies za³atwia siê w domu na dywan a ja po nim sprzatam i wyrzucam do smietnika. Problem mam z g³owy.

Arakiel666
2013-04-12 12:44:56
Ocena: 1(glosow:3)-+
SIawek-153 zamieni³e¶ w nicku "l" n "I" i my¶lisz, ¿e b³yszczysz? Trzebia mieæ nas*ane we ³bie ¿eby na wiocha klony robiæ.

Asteroth
2013-04-12 11:06:06
Ocena: 3(glosow:19)-+
Deszcz zmyje, uzyzni trawnik. Zreszta - jakby ktos nie pamietal, za psa jest podatek ktory trzeba zaplacic (zwolnione byly psy ze schroniska wziete). W takim razie, za co niby ten podatek? Bo zawsze wydawalo mi sie ze wlasnie po to, zeby nieroby z urzedu miasta wynajely kogos do oprzatania skwerkow po roztopach

cielak12345
2013-04-12 11:05:24
Ocena: 5(glosow:9)-+
To jeszcze nic, ja na osiedlowym (nowym) placu zabaw jak przez niego przechodzi³em to siê za³ama³em. Po prostu pole minowe, ju¿ nie mówiê o piaskownicy, po prostu ¿al mi ludzi którzy id± na tak± wygodê, a pó¼niej we¼ dziecko na plac zabaw... Moim zdaniem szybciej by zarobili na karaniu ludzi którzy nie sprz±taj± po psach ni¿ mandatach za przekroczenie prêdko¶ci.

kendolee
2013-04-13 00:52:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
I tu siê akurat zgadzam,trzeba byæ bezmózgiem ¿eby psa wyprowadzaæ na plac zabaw.U mnie na osiedlu akurat nie ma tego problemu bo wszystkie place s± ogrodzone.

laxygen100
2013-04-12 10:59:50
Ocena: 1(glosow:1)-+
Przebi¶niegi...

koyotek
2013-04-12 10:54:52
Ocena: 3(glosow:13)-+
Prawda jest taka ¿e w Polsce nie ma takiego obowi±zku, nie ma koszy na takie odpady, poniewa¿ "psiej kupy" do zwyk³ego kosza nie mo¿na wyrzuciæ. Poza tym gdzie ze zwierzakami wychodziæ i gdzie one maj± siê za³atwiaæ jak wszêdzie tylko beton, gdzie te Parki?????

Renia_400
2013-04-12 11:11:21
Ocena: -2(glosow:10)-+
Nie wiem jak u ciebie ale w niektórych miastach s± kosze, s± nawet torebki przy koszach specjalnie do tego celu. U mnie tak jest, ale i tak ma³o kto korzysta. A za³atwiaæ siê mog± na trawniku, jak zawsze, wystarczy potem sprz±tn±æ. O ile estetycznej by by³o.

turandot
2013-04-12 11:48:44
Ocena: 1(glosow:7)-+
W du¿ych parkach s± kosze z rysunkiem pieska ( nie ma przy nich torebek) ale na osiedlach ( tych otwartych ) nie ma takich koszy - tak jest w Warszawie. Te kupy ze zdjêcia to pozosta³o¶æ po zimowym ¶niegu. Problem powstaje, gdy psiak ma rozwolnienie, to co wtedy zrobiæ, s³omk± wci±gn±æ?

Listerioza
2013-04-12 12:13:59
Ocena: -5(glosow:15)-+
turandot- a czy kiedy ty masz rozwolnienie to sr8327asz gdzie popadnie? Czy s³omk± wyci±gasz? Jak pies ma problemy gastralne to zostañ z nim w domu nich ci zafajda ca³y dywan skoro ci to nie przeszkadza- ja nie mam ochoty ³aziæ po psich odchodach.

Renia_400
2013-04-12 12:24:09
Ocena: 0(glosow:8)-+
U mnie w ¶rednim mie¶cie s± (w ca³ym mie¶cie s± kosze z torebkami papierowymi) a w Wawie nie ma? To mo¿na mieæ pretensje tylko do w³adz miasta. Problem robisz z rozwolnienia, ³opatki s± od tego, sprz±tasz ile siê da. I to nie jest problem po zimie tylko ca³oroczny, tyle ¿e w trawie tak nie widaæ.

misiek2004
2013-04-12 15:58:00
Ocena: 0(glosow:8)-+
Tragedia, co wygadujecie... Ci, co ¿yli na tej ziemi w normalnych czasach, za g³owê by siê z³apali, ¿e powa¿ni (podobno) ludzie ³a¿± po mie¶cie i psie gówna zbieraj±.

Dziulajla
2013-04-12 16:09:50
Ocena: 3(glosow:7)-+
Listerioza to jaki¶ prorok, potrafi przewidzieæ kiedy pies zrobi rzadk± kupê.

Renia_400
2013-04-12 21:28:34
Ocena: 1(glosow:3)-+
Misiek kiedy¶ to ludzie w jaskiniach ¿yli i to te¿ by³o normalne. Smieszy mnie podej¶cie niektórych oburzonych sprz±taniem. Niech w bloku ¿yje 50 rodzin i ka¿dy kupi psa- by³oby goowno na goownie. Ciekawa jestem czy ci co mieszkaj± w domkach te¿ pozwalaj± psu sraæ na swój zielony piekny trawniczek czy id± na spacer. Ale na wspólnym trawniku ju¿ mo¿na nie?

Listerioza
2013-04-13 09:36:55
Ocena: 0(glosow:2)-+
dziulajla- czy ty nie wiesz, ¿e psy czasem robi± kupska? A chyba jak kto¶ z nim lezie na spacer to po to, ¿eby siê za³atwi³. Wiêc jak widzisz, ze ma jakie¶ problemy od rana to niech ci robi do wyra i tyle! Chyba, ¿e wszyscy psiarze nie sprz±taj±cy po swoich kundlach te¿ maj± w zwyczaju s53raæ gdzie popadnie to przepraszam- nie wygram z pierwotn± mentalno¶ci±.

kriss92
2013-04-12 10:42:39
Ocena: 6(glosow:8)-+
Ja pier... jakie niektórzy ludzie maja problemy to sie w pale nie miesci....

willy87
2013-04-12 10:40:16
Ocena: 1(glosow:5)-+
tak jak by¶ ty sprz±ta³ za swoim psem, zazwyczaj najbardziej o tym gadaj± ci co wcale nie sprz±taj±

notyourbusines
2013-04-12 10:34:54
Ocena: 0(glosow:2)-+
Gówniane zdjêcie. Przyda³aby siê wiêksza perspektywa która pokazuje okolice tego. Ten chodnik czy ulica to wygl±da na taki raczej zaniedbany wiêc mo¿e tam jest ma³o ludzi a zaraz obok jest ³±ka a nikt nie bêdzie sprz±ta³ na ³±ce!

davidstar
2013-04-12 10:09:09
Ocena: -9(glosow:13)-+
komentarz usuniêty przez u¿ytkownika

hall21
2013-04-12 10:08:12
Ocena: 8(glosow:12)-+
Deszcz popada i wszystko zniknie, gorzej jak zlota polska mlodziez rozbija butelki po piwie i wyrzuca smieci gdzie popadnie.

freedom80
2013-04-12 10:27:29
Ocena: 5(glosow:11)-+
Mnie te¿ zdecydowanie bardziej przeszkadzaj± ¶mieci, butelki, pety ni¿ psie kupy.

ferdal
2013-04-12 10:30:17
Ocena: 17(glosow:25)-+
Nie jest to mi³e ale kupy przewa¿nie s± na trawnikach gdzie nikt nie chodzi,gorzej jak pies zwali siê na chodniku,a w³a¶ciciel nie sprz±tnie.

Renia_400
2013-04-12 10:30:55
Ocena: 3(glosow:3)-+
Mi te¿ nie przeszkadzaj± dopóki nie muszê ich zmywaæ z buta.

turandot
2013-04-12 11:49:49
Ocena: 4(glosow:4)-+
Zgadzam siê, to¿ to przecie¿ nawóz jest.

misiek2004
2013-04-12 15:59:58
Ocena: 0(glosow:2)-+
Renia - to patrz, gdzie leziesz ;-)

zucker64
2013-04-12 18:22:02
Ocena: 2(glosow:2)-+
Nie mam psa , jednak zawsze by³em zdania ¿e jest to produkt naturalny biodegradowalny i trawnik na tym nie ucierpi . Ale zwalenie kloca przez zwierzaka na chodnik i nie sprz±tniêcie ju¿ kilka razy zdarza³o mi siê "nagrodziæ" zaniesieniem tego na tekturce pod drzwi w³a¶ciciela

Renia_400
2013-04-12 21:17:47
Ocena: 1(glosow:1)-+
Misiek jaki¶ ty dowipny :] chcesz powiedzieæ ¿e nigdy nie wlaz³e¶ w goowno? wszystko przed tob± :)

blackol1
2013-04-11 09:16:03
Ocena: 3(glosow:3)-+
Mój zawsze wali zdrowe ³ajno

yanek6819
2013-04-11 08:46:05
Ocena: 1(glosow:1)-+
Pewnie tak ale wkurw.. jak siê w takiego wdepnie szczególnie w butach na protektorze

acer326
2013-04-11 08:32:56
Ocena: 4(glosow:4)-+
Bo te "przebi¶niegi"s± pierwszymi dowodami nadej¶cia wiosny

henda
2013-04-12 10:35:10
Ocena: 1(glosow:1)-+
No a jak sie wdepnie w taki "przebisnieg" to niez³y pod podeszwa jest kleksik.:)
g³ówna
Dodano: 14.08.2018, 12:41:42   przez: cooler100
 Oceñ:  Zag³osuj na TAK!   Zag³osuj na NIE!  | Ocena: 30Skomentuj (71) | Zg³o¶ nadu¿ycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie s± generowane przez u¿ytkowników serwisu i jego w³a¶ciciel nie bierze za nie odpowiedzialno¶ci.
Je¿eli uwa¿asz, ¿e które¶ zdjêcie wykorzystano bez twojej zgody to mo¿esz skorzystaæ z linku "Zg³o¶ nadu¿ycie" który znajduje siê pod ka¿dym zdjêciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.