lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Gdyby to była jakaś dziewczyna z nk to byście wyśmiewali... to zapraszam, łapa w górę.
główna
Dodano: 25.10.2011, 20:37:00   przez: neposz
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 2054  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(110)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Fantasija
2011-11-14 13:26:24
Ocena: 10(glosow:14)-+
Za kazde "lapa w gore" czy "sami ocencie" leci odrazu... lapa w dol ;) Pozdr ;)

mircus
2013-08-04 19:49:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
Doda to wiadro na spermę.

igrii
2011-11-17 21:37:02
Ocena: 0(glosow:2)-+
ot to po prostu nie lubi wyglądać jak każdy.

neposz
2011-11-17 20:54:57
Ocena: 0(glosow:4)-+
Wiecie co, żal mi niektórych. Gdybym wiedział, że tekst łapa w górę wywoła takie prostackie komentarze, najeżdżające na wrzucającego, jako żebrak, to bym inaczej opis skonstruował. A dlaczego mi Was żal, bo nie potraficie wyłapać kontekstu myśli z tak prostego zdania, jak w opisie.

neposz
2011-11-17 21:05:10
Ocena: 0(glosow:4)-+
Dla nierozumiejących, tłumaczę.: "Łapa w górę, jest w kontekście racjonalnego i obiektywnego patrzenia na rzeczywistość. Tzn, że nie ważne, czy jesteś wysoki, niski, chudy, gruby, pryszczaty, pełnosprawny, niepełnosprawny, znany, mniej znany, etc., to śmiejemy się z wiochy jaką robisz, nie z Ciebie.

dyskoteka
2011-11-16 20:24:12
Ocena: -1(glosow:1)-+
łapki w górę się do ch|uja pana zachciało!

piratka16
2011-11-16 18:54:21
Ocena: 0(glosow:6)-+
Łapa Ci na mordę trollu..

maciek8222
2011-11-16 17:18:52
Ocena: 0(glosow:2)-+
no co? wałka nie wyjeła

guido1970
2011-11-16 16:22:26
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nie zależnie od innych,ja zawsze uważałem że to wieśniara ze zrytym łbem. Może i nie brzydka,ale co z tego,przecież w tym kraju jest mnóstwo ładnych, a na dodatek o wiele mądrzejszych dziewczyn.

adi85
2011-11-16 07:24:51
Ocena: 0(glosow:4)-+
co tam se wlozyla??sztucznego ch..a???

poisongirl
2011-11-15 21:25:21
Ocena: 0(glosow:6)-+
ale to nie dziewczyna z nk:D sławnym wszystko można:D

kokoszken
2011-11-15 21:16:13
Ocena: -2(glosow:6)-+
ja was nie rozumiem zazdroscicie jej? mi sie wydaje ze jej zdjecia dodaja laski ktorym szkoda ze nie maja takiego ciala i buzi jak ona...

neposz
2011-11-17 20:36:32
Ocena: 0(glosow:4)-+
Tak, jestem laska.. z jajami :)

amfia
2011-11-15 16:03:14
Ocena: -1(glosow:5)-+
To tak specjalnie, czy zapomniała wałka zciągnąć?? Bo nie rozumiem????

IWantToBreakFree
2011-11-15 15:18:48
Ocena: -2(glosow:4)-+
plusy dają tylko ci ,którzy jej nie lubią(w 3/6 wypadkach).Osobiście jej nie komentuję mam ją gdzieś.Bez tony tego czegoś na twarzy wygląda lepiej.Na tym zdjęciu wygląda trochę jak tępa.Nie widzę tutaj żeby była gruba to tyle jak na mnie.

rusofil
2011-11-15 13:22:01
Ocena: -4(glosow:8)-+
Łapa w górę... Za żebranie masz łapę w dół.

franczeska26
2011-11-16 15:15:32
Ocena: 3(glosow:5)-+
a Ty masz łape w pysk...spadaj

JAREK.M
2011-11-15 11:18:24
Ocena: 4(glosow:6)-+
Czego jeszcze nie zrobiła ze swoim wyglądem, a co gotowa jest zrobić żeby nas zaskoczyć.

neposz
2011-11-15 01:37:11
Ocena: 5(glosow:11)-+
Jak czytam komentarze niektórych to się łapię za głowę, jak można być tak przesterowanym medialnie i do tego tępym. Jeśli kur*a nie widzicie WIOCHY w wychodzeniu z wałkiem na łbie a widzicie ją w np. niepełnosprawności innych to Wam współczuję.

MannGegenMann
2011-11-14 23:04:58
Ocena: 4(glosow:6)-+
Ten walek wyglada jak wibrator.

helena18
2011-11-14 22:06:27
Ocena: -3(glosow:9)-+
to nie jest wiocha tylko zazdrosc

neposz
2011-11-15 01:31:30
Ocena: 3(glosow:7)-+
TAK, cholernie jej zazdroszczę tego wałka nad czaszką.

janusz85
2011-11-14 22:00:36
Ocena: 0(glosow:12)-+
Moim zdaniem świetne zdjęcie. Wiocha schodzi na psy. Jak tak dalej pójdzie wrócę na demotywatory.

JAREK.M
2011-11-15 11:11:10
Ocena: 4(glosow:12)-+
To wy*******aj już teraz.

franczeska26
2011-11-16 15:19:16
Ocena: 1(glosow:3)-+
NA RA :/ pomachamy na odchodne :/

lavval
2011-11-14 20:59:46
Ocena: 1(glosow:9)-+
To jest wałek do zakręcania włosów. Nie wiem co w tym śmiesznego.

mtk1
2011-11-14 20:52:26
Ocena: 4(glosow:6)-+
Ale widzę tu ciężką wieśniare

piotrekszmidt
2011-11-14 20:40:58
Ocena: -3(glosow:5)-+
Nikt bu\y nie wysmiewał jakby była ładna i by jej pasowało to czemu mieliby wyśmiewac

neposz
2011-11-15 01:39:32
Ocena: 4(glosow:8)-+
Aha, tylko ładni mogą robić z siebie debila i to nie jest debilizm. A jak dziewczyna jest trochę mniej urodziwa to z niej szydźmy. Ty naprawdę nie wiesz co piszesz.

drLOUBITCH
2011-11-14 20:20:43
Ocena: 5(glosow:11)-+
Zawsze była jest i będzie wieśniarą. Nie zmieni tego fakt, że dziś nosi kreacje od światowych kreatorów mody. Jest prostacka, prymitywna i grubiańska. Dziwię się, jak można lansować w mediach takich ludzi.

malwa88888
2011-11-14 19:45:54
Ocena: -5(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

its_so_izzy
2011-11-14 19:42:28
Ocena: -3(glosow:5)-+
jak na dorote r to jest całkiem fajne. polecam jej zdjecia z 2004 roku. to dopiero wieśniactwo absolutne. kocham jej zdjęcie w różowych kozakach

tomasz3e
2011-11-14 19:04:01
Ocena: 0(glosow:8)-+
Masz minusa za Łapke w góre!!!

sirklon
2011-11-14 18:02:03
Ocena: -3(glosow:9)-+
Normalna ładna dziewczyna. Niekonwencjonalna fryzura i od razu na wiocha?? Oj chyba za dużo buraków nadaje zdjęcia na wioche. A może dlatego że to Doda??? Toteż świadczy tylko o wiochmenach

Lolly
2011-11-14 17:39:01
Ocena: -4(glosow:10)-+
Ona wygląda normalnie..O.o Myslicie ze jak wstawicie ją na tą gowniana strone i dostacie,,łapki'' to będziecie fajni?.Rozumiem-ktoś jej nie lubi,ale takie coś jest żałosne...

LadyK
2011-11-14 17:32:59
Ocena: -2(glosow:2)-+
torebka poszła w odstawkę... wiedziała jak schować "przyjaciela"

triumphst666
2011-11-14 17:13:55
Ocena: 0(glosow:6)-+
nareszcie jej walec po głowie przejechał

dodsab
2011-11-14 17:11:47
Ocena: 2(glosow:2)-+
moda z włoskiego Vogue'a

pyslawomir
2011-11-14 16:55:41
Ocena: -3(glosow:5)-+
Burak za sam smiech by dostala w pysk

Diiamond
2011-11-14 17:43:46
Ocena: 0(glosow:6)-+
pysk to możesz mieć ty.

Vivi
2011-11-14 16:49:13
Ocena: 2(glosow:2)-+
Ładny kolor szminki :D

Cichy11
2011-11-14 16:35:25
Ocena: 0(glosow:4)-+
A za co łapa w górę?

buli2011
2011-11-14 16:05:20
Ocena: 1(glosow:5)-+
śliczna kobieta

anita120
2011-11-14 15:46:10
Ocena: 0(glosow:10)-+
ejj on wyglada normalnie :( cos sie komus nie udalo

Tensor
2011-11-14 14:59:24
Ocena: 0(glosow:4)-+
Jak tak patrze na to zdjęcie pomijając ten daszek, to bez kilogramów tapety ładniej wygląda.

richii1974
2011-11-14 14:21:42
Ocena: 5(glosow:7)-+
Do Tescosatan: otyłość to też choroba i pewnie nie wszyscy sobie z tym radzą no ale skąd możesz to wiedzieć.

Tescosatan
2011-11-16 18:47:44
Ocena: -1(glosow:3)-+
Wiem bardzo dobrze, to był mój problem przez prawie całe życie, wyglądam normalnie dopiero od dwóch lat, po zrzuceniu trzydziestu kilogramów nadwagi. I udało mi się to dopiero po uświadomieniu sobie, że to nie jest niezależna ode mnie choroba, ale jak najbardziej zależne lenistwo.

neposz
2011-11-17 21:29:29
Ocena: 2(glosow:4)-+
U Ciebie nie otyłość była problemem, tylko osoby które się z niej śmiały. Uwierz, skoro po sobie nawet nie kumasz, sprawa wagi w dużej mierze jest chorobą na podłożu emocjonalnym, a nie jest lenistwem. I nie ważne czy nadwaga czy niedowaga.

Tescosatan
2011-11-18 01:44:41
Ocena: -1(glosow:3)-+
Nareszcie załapałeś choć dziesięć procent z tego, o co mi tak naprawdę chodzi. Oczywiście że to nie otyłość jest problemem, tylko charakter. A zatem to nie osoby które się śmiały były tu problemem, tylko ja. Podobnie jak oni wszyscy byli problemem dla siebie, jeżeli musieli się w ten sposób

Tescosatan
2011-11-18 01:47:24
Ocena: -1(glosow:3)-+
dowartościować. Rozumiem też, że problem dotyczy również Ciebie. Bo jeżeli nie, a mimo to zarzucasz mi, że niczego nie rozumiem bazujac na moich własnych doświadczeniach, to jest to odrobinę niewłaściwe. Każdy ma prawo mówić o tym, co sam przeżył, chocby z tego powodu że dzięki doświadczeniu wie o

Tescosatan
2011-11-18 01:50:47
Ocena: -1(glosow:3)-+
czym mówi. I dopiero wtedy może się wypowiadać w tej sprawie, kiedy poradził sobie z tym, co mu w nim samym przeszkadzało. To chyba jest oczywiste. A ten kto nie ma tego typu doświadczeń grzecznie słucha i pyta w razie wątpliwości. Mam zatem nadzieję, że wiesz o czym mówisz. Bo jeśli próbujesz mnie

Tescosatan
2011-11-18 01:53:26
Ocena: -1(glosow:3)-+
po prostu pouczać, odwołując się do swojego dobrego serduszka i niejasnych norm ogólnych, dyskutując w dodatku z konkretną osobą, a nie z uosobioną obiegową opinią, to coś jest nie w porządku. W takim wypadku powiedz, dam sobie spokój z tymi komentarzami. Nie mam zamiaru rozmawiać z kimś, kto wie

Tescosatan
2011-11-18 01:56:12
Ocena: -1(glosow:3)-+
lepiej jak mam interpretować własne przeżycia. Dzięki, poradzę sobie. Co do problemu emocjonalnego, każdy psycholog Ci powie, że pierwszym krokiem do wyleczenia jest zaakceptowanie tego, co jest nie tak i postanowienie, że muszę coś z tym zrobić. Czyli po raz kolejny chodzi o charakter i

Tescosatan
2011-11-18 01:59:14
Ocena: -1(glosow:3)-+
dotrzymywanie danego sobie słowa. Problemy emocjonalne są po to, żeby starać się radzić sobie z nimi, pokonywać je i rozwijać się dzięki temu. A nie po to, żeby stwierdzić że je mam, nie podjąć najmniejszego wysiłku, a potem jęczeć że same nie chcą znikać. Człowiek naprawdę jest w stanie zmienić w

Tescosatan
2011-11-18 02:01:57
Ocena: -1(glosow:3)-+
sobie wszystko, jeżeli tylko zechce. Są ludzie, którym otyłość nie przeszkadza, żyją normalnie z dodatkowymi kilogramami, osiągają w życiu zamierzone cele. Oni nie muszą nic zmieniać, jeżeli im to nie przeszkadza. Sami kształtują otoczenie w którym żyją, nie są antybohaterami, którzy biernie

Tescosatan
2011-11-18 02:04:17
Ocena: -1(glosow:3)-+
przyjmują zastaną rzeczywistość, mimo że zupełnie im ona nie pasuje. Ale są też tacy, którzy po prostu stwierdzają że to choroba i tyle im wystarczy. Nie robią nic, ale zamiast tego obarczają otoczenie swoimi żalami. U Margaret Atwood w "Pani wyroczni" jest to dość dobrze ujęte - że są na świecie

Tescosatan
2011-11-18 02:06:52
Ocena: -1(glosow:3)-+
dwie kategorie ludzi, grubi i szczupli. I wcale nie chodzi tak naprawdę o to, czy ktoś ma ten brzuch czy nie. To po prostu stan umysłu. Dodatkowe kilogramy to jedynie realizacja tego, co niektórzy mają w głowie, czyli kompletnej bierności wobec życia. Proponuje spojrzeć trochę szerzej, a nie oburzać

Tescosatan
2011-11-18 02:09:51
Ocena: -1(glosow:3)-+
się po dokonaniu pobieżnej oceny czyjejś wypowiedzi, nie pouczać. Jeżeli ktoś nie jest w stanie, zakładając że nie wchodzą tu w grę okoliczności od niego niezależne, zmienić w sobie czegoś, czego nie akceptuje, jest to porażka. Jeżeli taki ludziom wmawia się, że to choroba, robi się om krzywdę, bo w

Tescosatan
2011-11-18 02:12:43
Ocena: -1(glosow:3)-+
ten sposób dostają do ręki wygodne narzędzie służące usprawiedliwieniu ich słabości. I wtedy moment ich pokonania się odwleka. Niedźwiedzia przysługa. Wtedy już faktycznie lepiej wyśmiać. Wyśmiewanie budzi w kimś takim sprzeciw, zmusza go do przemyślenia powodów, Sprawia, że nagle zaczynamy odczuwać

Tescosatan
2011-11-18 02:15:03
Ocena: -1(glosow:3)-+
samych siebie w sposób intensywny, podobnie jak odczuwamy świeże skaleczenie, co z kolei może prowadzić do ukształtowania samoświadomości, refleksyjnego podejścia do samego siebie. Ktoś taki stwierdza, że świetnie wie ile jest wart i nie pozwoli na szydzenie z siebie bandzie idiotów. I albo, jeżeli

Tescosatan
2011-11-18 02:17:26
Ocena: -1(glosow:3)-+
już mówimy o nadwadze, olewa brzuch i zaczyna dawać innym do zrozumienia tym co osiągnie, że nie mają prawa tak go traktować, albo, jeżeli sam siebie jednak nie akceptuje, doprowadza się do takiego stanu, żeby było to możliwe. To podstawa, bez tego niczego nie osiągnie, będzie się izolował

Tescosatan
2011-11-18 02:19:33
Ocena: -1(glosow:3)-+
w przekonaniu, że jest krzywdzony. Ale to wszystko musi zrobić sam, bez podpórek typu choroba, problem emocjonalny itd. On sam wie, jeśli zechce to przemyśleć, a nie bezproduktywnie jęczeć, czym to jest dla niego. I poradzi sobie z tym na swój sposób. Człowiek powinien być możliwie samowystarczalny,

Tescosatan
2011-11-18 02:23:44
Ocena: -1(glosow:3)-+
wtedy dopiero może zaoferować coś innym, samoświadomy, żeby mógł akceptować siebie, nie uciekać przed tym, czego w sobie nie toleruje, bo dopiero wtedy będzie w stanie szanować innych, a nie szukać okazji, by obarczyć kogoś problemami, z którymi sobie nie radzi, bo zwyczajnie mu się nie chce.

Tescosatan
2011-11-18 02:25:22
Ocena: -1(glosow:3)-+
Ten problem rozumiem nieco szerzej niż to raczyłeś zauważyć w swoich komentarzach. Człowiek jest trochę bardziej skomplikowany niż jego pojedyncze problemy.

neposz
2011-11-18 11:18:10
Ocena: 2(glosow:4)-+
Mądrość objawia się w krótkiej i treściwej wypowiedzi. Spróbuję :) Mam wrażenie, że trafiłem dość mocno w jakiś słaby punkt u Ciebie. Oczywiście pisałem ogólnie, ale z czymś Ci się moje wypowiedzi skojarzyły. Pamiętaj, że nawet jeśli coś łyknęłaś z autopsji, to nie musi być słuszne dla innych.

Tescosatan
2011-11-18 11:23:14
Ocena: -1(glosow:3)-+
Owszem, w jeden taki słaby punkt - ja staram się po prostu napisać coś więcej bo uważam że jak już siadam do temtu, muszę się postarać. Tymczasem ktoś tam jakieś dwadzieścia stron z tego wyłapie. I nie chodzi o ten czy inny temat. Lubię się rozpisać i tyle. Ale od dziś daje sobie spokój,

Tescosatan
2011-11-18 11:24:03
Ocena: -1(glosow:3)-+
to zdecydowanie nie jest dobre miejsce do tego.

neposz
2011-11-18 11:24:26
Ocena: 2(glosow:4)-+
Twoje doświadczenie jest sprawą subiektywną i jak to napisałem na samym dole tej wiochy, nie zaśmiecaj nam głowy o jakichś "żabkach". Nie wypowiadaj się również na temat zmian człowieka, ponieważ tego problemu wcale szerzej nie rozumiesz (jak piszesz), niż jak to ująłem w komentarzach.

neposz
2011-11-18 11:29:06
Ocena: 2(glosow:4)-+
Każda osoba jest inna, inaczej czuje, inne ma problemy, bądź inaczej je doświadcza. Terapia owszem polega na zmianie, ale nie każdy potrafi chcieć się zmienić, bo istnieje jeszcze obawa przed zmianami, itd. Problem złożony, ale nie jako ogół, tylko jednostka.

Tescosatan
2011-11-18 11:36:36
Ocena: -1(glosow:3)-+
O, to znaczy że mamy ten sam problem. Jednak jakimś cudem widzisz go tylko u mnie. Ty nie rozumiesz mnie, ja niby nie rozumiem Ciebie. Moje doświadczenie jest sprawą subiektywną, Twoje jest sprawą subiektywną. Ty sądzisz, nie wiem dlaczego, że Twoje jest lepsze, ja też.

Tescosatan
2011-11-18 11:37:21
Ocena: -1(glosow:3)-+
Krótko mówiąc, o szkoda czasu i tyle.

neposz
2011-11-18 12:20:35
Ocena: 2(glosow:4)-+
To nic nie znaczy. Nie osądzaj, bo Ciebie ktoś osądzi. Nigdy nie miałem nadwagi. Mam figurę atletyczną a moja masa jest wg BMI idealna. Nie myśl, że broniący otyłych sam nim jest. Nie nakładaj na siłę swoich strapień, na barki innych.

neposz
2011-11-18 12:23:48
Ocena: 2(glosow:4)-+
P.S. Weź się za poznawanie życia, bo Ci wyimaginowany świat z książek nie pomoże w życiu. A Tobie nie szkoda czasu, tylko brak argumentów.

Tescosatan
2011-11-18 12:40:24
Ocena: -1(glosow:3)-+
Wybacz, że łamię obietnicę, ale dodam jeszcze trochę. Weź się za poznawanie życia? wyimaginowany świat z książek zastępuje mi rzeczywistość? Skąd takie informacje? Brak mi argumentów, podczas gdy tak naprawdę nie odniosłeś się do większości z nich? Teraz to mi już naprawdę szkoda czasu.

neposz
2011-11-18 23:12:13
Ocena: 2(glosow:4)-+
Trzeba mieć się do czego odnosić. Słowotok nie argumentuje. Życzę miłego poznawania świata :)

Tescosatan
2011-11-19 21:31:17
Ocena: 0(glosow:2)-+
Słowa coś jednak znaczą i czasem trzeba poskładać sobie w głowie dłuższą wypowiedź. I wtedy zaczyna się problem jak widzę. Poza tym masz rację, słowa nie argumentują, tylko ludzie argumentują jeśli już.

klaudusssia92
2011-11-14 14:09:57
Ocena: 4(glosow:8)-+
za zebranie o lapke w gore.. lapka w dol :)

Nie_dla_idiotow
2011-11-14 14:05:19
Ocena: 6(glosow:10)-+
kolejny zbieracz punktow. Łapa w dół za "łapę w górę"...

Fantasija
2011-11-14 13:26:24
Ocena: 10(glosow:14)-+
Za kazde "lapa w gore" czy "sami ocencie" leci odrazu... lapa w dol ;) Pozdr ;)

traczek10
2011-11-14 12:55:01
Ocena: 0(glosow:6)-+
taki fryz miała chyba Wilma lub Betty z Flinstonów

abdullah90
2011-11-14 12:39:09
Ocena: 1(glosow:5)-+
tyle że to było zamierzone więc nie wiem z czego mamy się śmiać ..

oyeyku
2011-11-14 12:29:03
Ocena: 4(glosow:4)-+
Co jak co ale wałek pod kolor ust ma:D

BoneMan
2011-11-14 12:06:33
Ocena: 2(glosow:10)-+
nieudana podrobka gwen stefani, wstyd..

kasior86
2011-11-14 11:41:16
Ocena: -1(glosow:3)-+
poprostu zapomniala sciagnac walek :D

czkan6
2011-10-26 01:00:34
Ocena: 0(glosow:12)-+
na bank dildo:)

PanStaszek101
2011-11-14 14:50:12
Ocena: -1(glosow:5)-+
:D

emer94
2011-10-25 21:39:09
Ocena: -2(glosow:14)-+
ja jej nie wysmieje, kazdy ma swoj gust ;)

neposz
2011-10-25 22:06:20
Ocena: 5(glosow:13)-+
ale panią z otyłością wyśmiałeś.. no cóż, są znani i wyśmiewani.

Tescosatan
2011-11-14 12:12:17
Ocena: -19(glosow:31)-+
Otyłość to brak pomysłu na siebie i lenistwo, które nie pozwala wziąć się za siebie. Więc wyśmiewanie grubasów jest jak najbardziej uzasadnione.

LOHU_mojRZesz
2011-11-15 01:30:48
Ocena: 4(glosow:10)-+
Tescosatan ładnie jesteś poje*bana. Zapewne masz tak jeb*nięte w głowie na punkcie swojego wizerunku, że kompletnie nie dostrzegasz głębszych 'warstw' psychologicznych u innych ludzi. Słyszałaś kiedyś, że np. są leki, które powodują otyłość? Pewnie nie, bo akurat wtedy tapetę nakładałaś. Szkoda gada

Tescosatan
2011-11-16 18:24:39
Ocena: -6(glosow:8)-+
daje mi jako taką wiedzę o mechanizmach rządzących umysłem ludzi otyłych. Dopóki się wierzy ze to choroba (i nie mówię tu o lekach, tylko o zwykłym żarciu), człowiek nie chce wziąć się za siebie. Jestem chory i taki biedny, wolno mi, maaaamo, daj kotleta. Jest mnóstwo ludzi, którzy wolą jęczeć,

Tescosatan
2011-11-16 18:26:52
Ocena: -6(glosow:8)-+
folgować swoim słabościom, wierzyć że to nie ich wina, obżerać się a potem się dziwić, że sadlo rośnie. Bo otyłość o której mówię i która dotyczy większości, to owszem, choroba, ale choroba charakteru. Trudno się wziąć za siebie, trudno zmienić coś w swoim życiu. Człowiek często woli cierpieć szykan

Tescosatan
2011-11-16 18:30:15
Ocena: -6(glosow:8)-+
narażać się na śmieszność, bo to tak naprawdę nie wymaga wysiłku. W przeciwieństwie do wyznaczenia sobie celu i dążenia do niego - jak choćby będę się odchudzał, nie chcę tak wyglądać. Ludzie otyli często są swoimi największymi wrogami. Więc podtrzymuje, to jest przeważnie wynik lenistwa.

Tescosatan
2011-11-16 18:36:40
Ocena: -6(glosow:8)-+
cudzysłowie, w takim właśnie kontekście jakiego ty użyłeś. To tak jakbyś wszystkim tłumaczył że użyłeś tego słowa w znaczeniu przenośnym i wątpił tym samym w inteligencję rozmówcy. Plecam felieton Umberto Eco w drugiej części "Zapisków na pudełku od zapałek" na ten temat. Jeżeli coś w ogóle czytasz.

Tescosatan
2011-11-16 18:38:03
Ocena: -6(glosow:8)-+
A poza tym współczuję, jeżeli sądzisz, że trzeba być tępą tipsiarą z tapetą na ryju, żeby dbać o siebie. Myślę że do tego wystarczy po prostu odrobina charakteru.

Tescosatan
2011-11-16 19:27:53
Ocena: -6(glosow:8)-+
Nie wiem dlaczego, ale zginęły dwie części mojej wypowiedzi, w wyniku czego je sens się zmienił. Skoro już człowiek się stara trochę poprodukować, nie rozumiem czemu ktoś to ot tak sobie wyrzuca.

neposz
2011-11-17 20:44:32
Ocena: 3(glosow:5)-+
Nawet gdyby nie zginęły te części wypowiedzi to nie zmienia faktu jaką możesz być osobą. Twoje prymitywne stwierdzenie, że wyśmiewanie "grubasów" jest uzasadnione, pokazuje Ciebie w dość skromnie inteligentnych progach. Jak czytam te Twoje mocno niekształtne wypociny zauważam osobę całkowicie

neposz
2011-11-17 20:49:50
Ocena: 3(glosow:5)-+
pozbawioną empatii, czyli najprościej mówiąc podstawowych odruchów człowieczeństwa. Zaś gdybyśmy mogli się skupić nad, jak to piszesz, brakiem pomysłu na siebie, to śmiem stwierdzić, że Twój awatar wiele mi o tym mówi. Właśnie poprzez niego pokazujesz ludziom jaki masz pomysł na siebie.

neposz
2011-11-17 20:51:26
Ocena: 2(glosow:4)-+
.. oceńcie mnie na zewnątrz, nie wewnątrz. Jakby to powiedzieć, takie prymitywne odruchy.

Tescosatan
2011-11-18 02:30:51
Ocena: -5(glosow:7)-+
Jaki masz zatem pomysł na siebie, jeżeli już chcesz wyciągać wnioski na podstawie awatarów? Klocki lego i dobranocka?

Tescosatan
2011-11-18 02:36:11
Ocena: -5(glosow:7)-+
Poza tym, co niby sugerujesz? I tak właściwie, skoro faktycznie zależy Ci na emaptii, na zrozumieniu tego co ktoś czuje i myśli, dlaczego nie jednak nie poprosisz o pozostałą część wypowiedzi? Może wypadałoby się jednak powstrzymać z komentarzem, dopóki się nie wie, co tak naprawdę jest do

Tescosatan
2011-11-18 02:39:22
Ocena: -3(glosow:5)-+
skomentowania. Czasem prawdziwy sens ujawnia się w pojedynczym zdaniu. A co do awatara, rzecz się ma tak samo. Jest tam jeden niepasujący do pierwszego wrażenia element, ale skoro ktoś przywykł do ferowania wyroków na podstawie pobieżnego wrażenia, to obawiam się

Tescosatan
2011-11-18 02:40:29
Ocena: -2(glosow:4)-+
że sugestia że jakiś element przegapił nie spotka się z właściwą reakcją. Nie sposób wymagać od kogoś tego, czego po prostu nie potrafi.

neposz
2011-11-18 11:05:57
Ocena: 2(glosow:4)-+
No widzisz, nawet nie potrafisz odróżnić awatara, który ma coś przekazać (jak u Ciebie), a takiego, który jest tylko dobranocką. Czytasz za dużo i nic z tego nie wiesz, miesza Ci się rzeczywistość z wyimaginowanym światem. Już w jednym z filmów mądrze określili takie osoby.

neposz
2011-11-18 11:13:37
Ocena: 2(glosow:4)-+
Poranek Kojota, cyt: "Ale niestety, Ty zapchałeś sobie głowę jakimiś pierdołami o żabach i teraz na siłę próbujesz zainteresować tym innych...". Pamiętaj, że życie nie polega na biernym czytaniu, tylko na działania. I nie wymagaj empatii, skoro nie potrafisz jej okazać potrzebującym.

Tescosatan
2011-11-18 11:27:47
Ocena: -3(glosow:5)-+
Wręcz przeciwnie. Moje podejście do książek zawsze było pragmatyczne. Po prostu sądzę że jeśli już ktoś ma się na dany temat wypowiada, szacunek do ewentualnego odbiorcy wymaga, by była to w miarę wyczerpująca odpowiedź. A krótka i treściwa jest dla kogoś, kto potrafi też i dłużej. Zresztą dam sobie

Tescosatan
2011-11-18 11:35:33
Ocena: -3(glosow:5)-+
już spokój. Skoro ja mówię o Atwood albo Eco, a ktoś mi wyjeżdża z Porankiem kojota i ilkoma prawdulkami życiowymi o działaniu i na czym to polega życie, to chyba jednak pomyłka że tu jestem. O, jeszcze słuchaj głosu swojego serca może? Tego akurat autora nie czytuję.

neposz
2011-11-18 12:07:49
Ocena: 4(glosow:4)-+
Bo tak prostej mądrości nie znajdziesz w twórczości autorów, których opisujesz. A do Ciebie trzeba prosto. Widzisz, czytasz to czego nie rozumiesz. Pytanie, po co? Żeby walnąć nazwiskiem na wiocha.pl. To tak jak w utworze Pawła Kukiza "On ni jest cham" Polecam.

Tescosatan
2011-11-18 12:46:13
Ocena: -3(glosow:5)-+
A nie, zaraz, jeszcze jedno. Czyli nie miałeś nigdy nadwagi. Ale jeśli czytasz wypowiedź kogoś kto miał, to nadal sądzisz że wiesz lepiej? A do tego mówisz że to ja opieram się na wyimaginowanym świecie? Teraz to mnie dopiero zagiąłeś i brak mi argumentów. A poza tym, o jakie żabki Ci chodzi?

neposz
2011-11-18 23:20:51
Ocena: 1(glosow:5)-+
Widzisz, to jest empatia i poznawanie świata w sposób konstruktywny, czyli to co jest Ci nieznane. P.S. Pamiętaj, że najlepszy chirurg na świecie nie łamał sobie nóg, czy też przeszczepiał we własnym brzuchu wątroby, by być NAJLEPSZY.

Tescosatan
2011-11-19 20:50:25
Ocena: -2(glosow:4)-+
Coś tam by się jeszcze dodało, wyjaśniło, ale w sumie to po co? Myślisz co myślisz i ja tak samo. W każdym razie dzięki za poświęcony czas, że Ci się chciało to przeczytać i odpowiedzieć. W sumie o to chodzi, a nie o próby przekonania kogoś za wszelką cenę.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Konfederacja/Mentzen chce ogólnego dostępu do broni.
  •  Kiedy boty dzwonią już setny raz
  •  Poseł Pis OSTRZEGA Pawła S, by nie zeznawał?!
  •  Nie wyskakuj do kogoś z maczetą
Nieostrożny kierowca samochodu wjechał na przejazd kolejowo-drogowy pod opadającą rogatkę.
główna
Dodano: 17.08.2018, 16:53:02   przez: kazia1233
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 46Skomentuj (15) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0