Ukryj komentarze(162)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
tomiq
2011-11-24 20:03:20
Ocena: 21(glosow:27)-+
Mam dosyć słuchania nawiedzonych, monotematycznych mamusiek, które każdą wypowiedź sprowadzają do opowieści o swoich bąkach. Nikogo nie obchodzi to, ile taki śpi, waży i sra, wbijcie to sobie do głowy. Koniec. Kropka
wikusia1025
2011-11-30 19:18:26
Ocena: -1(glosow:3)-+
Żal mi kogos posrane debilki
gosiek85
2011-11-26 23:51:08
Ocena: -1(glosow:5)-+
każda chce zabłysnąć jakie to żałosne a i nadal to robimy
w kwestii kupek ech śmierdząca sprawa ale niestety po zawartości pieluchy mamy oceniają czy wszystko w porządku,pierwsze o co pyta pediatra to jaka była KUUUPA kiedyś będziesz tulić w ramionach swojego malucha i przejdzie Ci ta cała niechę
tomaszek5800
2011-11-26 22:22:20
Ocena: -1(glosow:7)-+
pies to cie grzmoci sssuko
gosten1111
2011-11-26 18:22:13
Ocena: -7(glosow:7)-+
maMa Cię nie kocha.!!
patikleo16
2011-11-26 06:06:57
Ocena: -3(glosow:7)-+
opis ma że niech ja pie...... współczuje
Jamalli1804
2011-11-25 19:36:51
Ocena: -3(glosow:13)-+
Ta co wstawiła to zdjęcie, to może być przyszła matka, już współczuję jej dzieciom
heartbeatss
2011-11-27 23:47:34
Ocena: 2(glosow:4)-+
patrząc na to, że duży odsetek dzieci/młodzieży nie chce mieć rodzeństwa bo po prostu są zazdrośni lub obawiają się odrzucenia a później są świetnymi rodzicami bo już nie mają takich lęków to nie wiem czemu współczujesz jej dzieciom... Skoro wstawiła zdjęcie rodzeństwa to oznacza, że się w jakiś spo
heartbeatss
2011-11-27 23:48:19
Ocena: 1(glosow:3)-+
...sposób cieszy i chce się pochwalić ale chce też pokazać, że to nie to małe dziecko jest najważniejsze i to zrozumiałe ;)
lala1234423
2011-11-25 18:25:48
Ocena: -7(glosow:17)-+
ja tam lubie dzieciaki .. kochaam nawet ;D
i nie toleruje takich opisów do zdj i komentarzy! ..
xDPaLiiNkAxD
2011-11-25 16:52:04
Ocena: -5(glosow:7)-+
Hamskie
Deutschland
2011-11-25 16:39:23
Ocena: 0(glosow:8)-+
Nie dziwię mu się...
klaudusiakzm91
2011-11-25 20:21:46
Ocena: -1(glosow:15)-+
A Ty jesteś świetną przestrogą dla potencjalnych "wojagerów" idących na spontan bez zabezpieczenia. Przykładem braku nteligencji u niektórych dzieci tak samo możesz poświecić ...
klaudusiakzm91
2011-11-25 13:45:45
Ocena: -3(glosow:9)-+
taka z Ciebie wielka dorosła a gówniarza sobie nie potrafisz wychować StAr5kA, mniej siedzenia tutaj i SRANIA że podobnie myślisz o swoim synu, tylko za wychowanie sie go weź.... PATOLOGIA !
klaudusiakzm91
2011-11-25 14:30:05
Ocena: -2(glosow:6)-+
jedno i drugie idzie w parze
Rudzielec91
2011-11-25 08:01:48
Ocena: 2(glosow:12)-+
Napisze Wam coś wszystkim, nie jestem nawiedzona mamuśką bo widze również złe zachowania w swoim dziecku, podstawą jest sobie dziecko wychować, a jeśli ktoś tutaj pisze ze ma dziecko i chętnie by je oddało czy coś w tym stylu to mnie krew zalewa, Po co rozkładała nogi albo on wkładał penisa.
Rudzielec91
2011-11-25 11:19:21
Ocena: -3(glosow:7)-+
ale jedno nie wyklucza drugiego nawet przy użyciu zabezpieczen, ale dalej sa zacofańce co później są wielce zdziwieni że 2 kreski na teście wychodzą
pannawu
2011-11-25 15:12:58
Ocena: 0(glosow:4)-+
To oczywiste, że jedno nie wyklucza drugiego. Wiadomo, że są tacy co dalej myślą, że stosunek przerywany to rodzaj antykoncepcji, ale są też tacy co mają wiedzę na jej temat, jednak nawet zabezpieczenie czasem zawodzi. Co wtedy? Aborcja? Przecież jest nielegalna.
klaudusiakzm91
2011-11-25 16:59:03
Ocena: -1(glosow:3)-+
dlatego mówie że jeśli ktoś nie jest gotowy na ewentualne "wpadki" i podołać odpowiedzialności nie powinien sie za to brać. Dość na świecie jest niechcianych, niekochanych i okaleczanych dzieci
klaudusiakzm91
2011-11-25 17:01:01
Ocena: -1(glosow:3)-+
kurde usunął mi się wcześniejszy wpis... ogólnie rzecz biorąc podsumowywałam wypowiedz Rudzielec91
moni1100
2011-11-25 03:02:51
Ocena: 1(glosow:9)-+
ojejki ile to opin ciemnych ludzi dla ktorych swiat obraca sie wokol dzieci, do kuchni baby!!! zaraz nagonka bedzie na mnie ze ja to sie urodzilam itp i co z tego? jakos szczegolnie nie jestem szczesliwa z tego, jakbym sie nie urodzila nawet nie weidzialabym czego NIE stracilam :D a po za tym najwar
moni1100
2011-11-25 03:06:26
Ocena: 1(glosow:9)-+
najwarzniejsze ze jest za duzo ludzi na tym swiecie! jest nas 7 miliardow ludzi!!! po co wiecej? jest tyle na tym swiecie!! kotek piesek milsze sa
starosc hmm dom starcow zapewnia lepsza opieke i tansze niz to co wydasz na wychowanie dziecka, podlicz koszty, luksus na starosc! hmm aa czy majac 13-1
absurrdalna
2011-11-25 01:40:24
Ocena: 5(glosow:11)-+
Zgadzam się, że to specyficzny raczej humor niż podstawa do poważnych wniosków, iż ma nasrane. A tekst faktycznie z książki/filmu Mikołajek. Barany.
crazybread
2011-11-25 00:20:52
Ocena: -10(glosow:16)-+
Glupia suka. Powinni ja zamknac w psiarni.
ProstoZPiekla
2011-11-24 23:40:07
Ocena: -2(glosow:8)-+
Poje**ło i mówi się trudno..
steras1981pl
2011-11-24 22:29:37
Ocena: 8(glosow:8)-+
mnie jak sie pytali czy mam jakies zwierzatko w domu? To zawsze odpowiadalem ze:-tak mam siostre,
Podlasiak1977
2011-11-24 21:54:20
Ocena: -3(glosow:5)-+
bynajmniej szczery
imthepiercer
2011-11-24 21:17:15
Ocena: 0(glosow:6)-+
było..
super_nova
2011-11-24 21:11:55
Ocena: 4(glosow:8)-+
Gienek się wku*wi jak to zobaczy
typo92
2011-11-24 21:11:34
Ocena: 3(glosow:11)-+
Troszke tutaj odbiegacie od tematu. Jest roznica i to spora miedzy stosunkami rodzic - dziecko i dziecko - rodzenstwo. A pisanie, ze w takim razie dziecko starsze moze sie wyprowadzic itd, skoro "jest najmadrzejsze" jest bezsensowne. Co ma nie lubienie rodzenstwa do "bycia najmadrzejszym"?
TheKakauko
2011-11-24 21:03:33
Ocena: -2(glosow:4)-+
Spoko spoko ale BYŁO!!!!!
its_so_izzy
2011-11-24 20:26:50
Ocena: 4(glosow:8)-+
może naprawdę nie chciał mieć rodzeństwa? wszyscy tutaj wypisueie ,że tak cudnie urodzić dziecko ale przecież tutaj nie chodzi o to. może autor czuje się odrzucony przez rodziców bo maja nowe dziecko. pojawienie się małego dziecka na pewnozmienia dotychczasowe zycie starszego rodzeństwa.
OnaJestSzalona8
2011-11-24 22:41:54
Ocena: -6(glosow:14)-+
nie wiem jak możesz tak pisać, jak ci nie wstyd? Takie rzeczy to zachowaj dla siebie. Dziecko czasami zdenerwuje, ale takim myśli to nigdy nie miałam... chore
Rudzielec91
2011-11-25 07:58:59
Ocena: 0(glosow:4)-+
dokładnie odpowiedz na taką wypowiedz jest jedna. Po Chu* nogi rozkładałaś, i tyczy sie wszystkich posiadaczy co maja dzieci i mysla podobnie, dziecko wyprowadza z równowagi ale do tego trzeba dorosnac, podobnie jak do współżycia ale jak widać do tego drugiego jest wiecej entuziastów
StAr5kA
2011-11-25 09:17:36
Ocena: -4(glosow:10)-+
do tych dzieci pode mną - każdy normalny człowiek lubi sex. Nic w tym nadzwyczajnego. Akurat jeżeli chodzi o moje dzieci to oba były zaplanowane, są kochane, niczego im nie brakuje, więc lepiej wrzućcie na luz. Jak już pisałam, takie mamusie jak wy mnie śmieszą. Trochę dystansu do życia się przydaje
frundzia111
2011-11-24 18:52:51
Ocena: -1(glosow:3)-+
Było !
gosiek85
2011-11-24 16:52:41
Ocena: -11(glosow:19)-+
takie komentarze świadczą tylko o braku dojrzałości a nie o poczuciu humoru,są Ci którzy kochają dzieci i ci którzy ich nie lubią a dokładniej boja się ich,posiadanie dziecka to wielka odpowiedzialność i widzę ze większość z was się do tego absolutnie nie nadaje nawet psa bym wam nie powierzyła
perre
2011-11-24 17:50:16
Ocena: 0(glosow:16)-+
Boją się ich? Proszę cię, przestań gadać głupoty. Ja dzieci nie cierpię, bo są okropnie wkurzające w każdym wieku. (przy okazji, mój zwierzak - kot wprawdzie, nie pies, ale to nie ma znaczenia - pozdrawia cię serdecznie i kazał przekazać, że ma się świetnie)
gosiek85
2011-11-24 20:59:55
Ocena: -6(glosow:14)-+
jak byś nie zauważyła o pani najmądrzejsza to tutaj się pisze nie gada,nie cierpisz dzieci bo póki co sama jesteś dzieckiem a myślisz iż wszystkie rozumy pozjadałaś a nawet nie potrafisz dokładnie określić co cie w tych dzieciach tak wkurza
ach i powodzenia w rozmowach z kotem
perre
2011-11-25 16:26:28
Ocena: -3(glosow:5)-+
Jak jesteś taka dokładna, to naucz się pisać poprawnie, a nie łapiesz mnie za słówka, panno najdojrzalsza z nas wszystkich. I potrafię dokładnie określić, co mnie w nich wkurza: wieczne płacze, marudzenie, krzyki, upierdliwość, bieganie tam gdzie nie powinny, ciągłe domaganie się czyjejś uwagi...
perre
2011-11-25 16:30:51
Ocena: 0(glosow:6)-+
A jeszcze żeby tego było mało, większości tych "kochających dzieci" odbija totalna szajba, jak się jakieś pojawi w rodzinie. Ja rozumiem zainteresowanie i wszechobecne rady dawane matkom, ale zachwycanie się "jak słodko stłukł talerzyk" albo "oo, jaka słodka kupka" to jednak trochę przesada.
gosiek85
2011-11-26 23:41:55
Ocena: 0(glosow:2)-+
rzeczywiście twoje argumenty wszystko tłumaczą,och jakież te dzieci niedobre łee marudzenie,płacze,bieganie,domaganie się czyjejś uwagi och jakie to straszne,nie wzięłaś tylko pod uwagę że większość populacji ludzkiej DOROSŁEJ zachowuje się dokładnie tak samo,my tez chcemy zwrócić na siebie uwagę
MidnightPacific
2011-12-01 02:33:15
Ocena: 0(glosow:2)-+
To, że ktoś nie lubi dzieci wcale nie oznacza, że boi się je mieć. Ja osobiście nie znoszę rozpuszczonych przez nadgorliwe mamuśki dzieciaków. Jeśli dziecko zachowuje się grzecznie nie mam absolutnie żadnych awersji. Można by rzec, że moje stanowisko jest neutralne. Denerwują mnie jednak osoby...
MidnightPacific
2011-12-01 02:36:39
Ocena: 0(glosow:2)-+
... ,które piszą takie rzeczy jak Ty. Skąd możesz wiedzieć czy ktoś boi się mieć dzieci? Nie możesz poprostu zrozumieć, że ktoś ich nie chce mieć?
afrosamurai
2011-11-24 16:46:24
Ocena: -6(glosow:10)-+
Zastanów się: Czy teraz trzeba mieć 30kilka lat by być niepuszczającą się matką? już sam fakt, że ktoś zdecydował się na urodzenie i wychowywanie dziecka świadczy o dorosłości
OnaJestSzalona8
2011-11-24 17:16:47
Ocena: -3(glosow:13)-+
nie puściłam się, bo nie jestem jedną z dzi*ek, którymi ty się podniecasz wchodząc na wiochę. Mam dziecko z kimś z kim byłam w związku i z kimś, z kim myślałam o przyszłości. I na pewno jestem dojrzalsza od was, ludzie nazywający dzieci "bachorami". Macie szczęście, że was matki urodziły, banda
OnaJestSzalona8
2011-11-24 17:17:28
Ocena: -5(glosow:11)-+
idi*tek i bezmózgów.
bakalu
2011-11-24 18:11:27
Ocena: 4(glosow:10)-+
Bo taka żałosna dziewczynka myśli, że już przez sam fakt urodzenia dziecka stała się dorosła, a każdą swoją wypowiedzią udowadnia, że mentalnie tkwi jeszcze w głębokiej piaskownicy. Łatwo wymądrzać się o sprawach, do których się nie dorosło jednocześnie siedząc na garnuszku mamusi.
afrosamurai
2011-11-24 19:51:55
Ocena: -5(glosow:7)-+
śmieszne jest to że tak wielu wyśmiewa podstawowy model rodziny a jednocześnie broni gejów czy lesbijek, przez sztuczny pryzmat mediów ukazane jest, że w dzisiejszych bycie rodzicem to same problemy wiocha i zniewolenie
OnaJestSzalona8
2011-11-24 21:58:30
Ocena: -7(glosow:11)-+
bakalu - żałosne. Na nas już od dawna zarabia mój partner i od niedawna mąż (dla ciemnych - partner stał się mężem). Widać, że sama w du*ie byłaś i g*wno widziałaś. I akurat moje wypowiedzi są o wiele mądrzejsze niż wasze. A że używam przekleństw - cóż... z niektórymi inaczej się nie da
afrosamurai
2011-11-24 16:14:30
Ocena: 6(glosow:10)-+
To rodzice decydują o tym czy chcą mieć następne dziecko, niemowlak potrzebuje więcej czasu więc starsze czuje się odrzucone i zaniedbane. Mówicie że każdy ma prawo do wypowiedzi, a z osób broniących dzieci naśmiewacie się, chore społeczeństwo
afrosamurai
2011-11-24 16:17:00
Ocena: -1(glosow:9)-+
wypisując teksty typu chciałbym nie mieć siostry/brata pokazujecie jakimi egoistami jesteście myślącymi tylko o sobie i chcącymi mieć nieograniczony wpływ na swoich rodziców
Paradise
2011-11-24 15:56:34
Ocena: -14(glosow:20)-+
ja wlasnie leze z moim 4miesiecznym skarbem w lozku,spi juz 3godziny :) noc tez mi cala przesypia,jest najwiekszym szczesciem :) a co do brata/siostry to zobaczymy jak za 15lat bedziecie mowic :) albo 20,nagle okaze sie byc przyjacielem i wsparciem
Ekstrawagancia
2011-11-24 15:23:57
Ocena: 2(glosow:2)-+
tak tak wolała by psa a jakby ktoś skrzywidził jej siostre to by zaraz wojna była :D
Homo_erectus
2011-11-24 15:18:56
Ocena: 3(glosow:11)-+
ja tez bym wolala psa od siostry, co w tym dziwnego? przynajmniej nie drze sie w nocy a wszystkie ciocie nie wisza i nie rozplywaja sie jakie sliczniusie...
ogarnieta011
2011-11-24 14:40:58
Ocena: 12(glosow:18)-+
haha też wole psy niż małe dzieci ..:)
klaudusssia92
2011-11-24 14:03:07
Ocena: 4(glosow:10)-+
szczera przynajmniej..xD
Candymancandyman
2011-11-24 13:59:12
Ocena: 7(glosow:13)-+
Nie, nie ma...raczej mają ci, co nie odróżniają faktu posiadania dziecka, które sobie mniej, czy bardziej świadomie, a na pewno dobrowolnie, hm, "zorganizowali" sami, od posiadania rodzeństwa, które przychodzi na świat całkowicie niezależnie od woli starszej siostry, czy brata.
OnaJestSzalona8
2011-11-24 17:20:12
Ocena: -7(glosow:11)-+
jak się jest rozkapryszonym nastolatkiem, to proszę wyprowadzać się z domu jak wam nie pasuje rodzeństwo, na pewno sobie poradzicie bezmózgi
OnaJestSzalona8
2011-11-24 22:04:48
Ocena: -5(glosow:7)-+
Widać, że 40 lat masz, a z paluszka wysysasz najgorsze głupoty. Jestem z facetem, z którym mam dziecko i to on zarabia na nas (mamy więcej kasy niż pewnie w rączkach widziałaś), nie jesteśmy na garnuszku rodziców. A ja studiuję, żeby w przyszłości też zarabiać. To tyle w tym temacie
NaczelnyRuchacz
2011-11-24 14:58:44
Ocena: 14(glosow:18)-+
Ja organicznie nie cierpię dzieciarów w wieku okołogimnazjalnym - i nie piszcie, że kiedyś sam miałem tyle lat. Owszem, miałem, ale żarty i wybryki mojego pokolenia były na znacznie wyższym poziomie i nie było w nich chamstwa, rozwydrzenia, ani podłości.
afrosamurai
2011-11-24 16:01:11
Ocena: -2(glosow:14)-+
paullla17 nikt Ci nie każe tego robić jeśli nie podoba Ci się jak Jesteś "wykorzystywana" to wyprowadź się od rodziców i zacznij sama zarabiać na swoje utrzymanie
OnaJestSzalona8
2011-11-24 22:07:35
Ocena: -7(glosow:11)-+
zgadzam się z afrosamurai i Patus. Widać, że same miałolaty narzekają na dzieci, a tak naprawdę nie macie pojęcia o nich. Pomaganie rodzicom przy rodzeństwie, a wychowywanie dziecka to jest różnica. Nikt wam nie karze mieć dzieci, ale nie piszcie takich głupot, bo aż głowa boli
Seferia102
2011-11-24 13:24:59
Ocena: 1(glosow:3)-+
ona też...
OnaJestSzalona8
2011-11-24 12:56:10
Ocena: -10(glosow:26)-+
Dzieci to największe szczęście jakiego można doświadczyć! I piszę to jako młoda mama, która musiała się opiekować dzieckiem, a rano wstawać do szkoły. Też kiedyś gadałam, że nie będę miała dzieci, ale teraz nie żałuję. To tylko telewizja przedstawia posiadanie małego potomka jako jedynie nieprzespan
OnaJestSzalona8
2011-11-24 12:57:27
Ocena: -8(glosow:24)-+
nieprzespane noce i ob*rane wiecznie pieluchy itd. Ba, jak się jest leniem i się śpi od 20 do 15, to nie dziwne, że się nie chce mieć dziecka. To jest niezwykle niedojrzałe, zwłaszcza, jeśli tak wyraża się osoba, która jest już dorosła!
Candymancandyman
2011-11-24 14:01:31
Ocena: 12(glosow:18)-+
Zajmowanie się dzieckiem jest psim obowiązkiem rodziców, spłodzili, więc mają się zajmować. Natomiast rodzeństwo nie musi szaleć z zachwytu, proste?
MonikPawlik
2011-11-24 20:30:18
Ocena: 7(glosow:13)-+
Nie będzie mnie pierwsza lepsza młoda matka uświadamiać,co jest największym szczęściem w życiu,a na pewno nie jest to dzieciak.Mam 7 młodszych kuzynek i każda z nich to popisująca się,mała,pyskata,złośliwa wiedźma.Może kiedyś dorosnę do dziecka,na razie mam inne ambicje. Dotarło ?
OnaJestSzalona8
2011-11-24 22:11:18
Ocena: -3(glosow:9)-+
Nikt wam nie karze mieć dzieci, ale nie piszcie o nich, że to bachory, że drą mo*dy i jeszcze wiele innych przykrych rzeczy tu przeczytałam. Widać, że jesteście niedojrzali, choć czasami starsi ode mnie. MonikPawlik - możesz nie lubić swoich kuzynek, ale kuzynka, to kuzynka, a nie własny
OnaJestSzalona8
2011-11-24 22:13:52
Ocena: -4(glosow:8)-+
maluch. Z własnym dzieckiem łączą nas głębokie więzy, to jest miłość bezwarunkowa, a nie jakieś tam kuzynki... wiem o czym mówię, bo też mnie denerwują niektóre dzieci z rodziny, ale swoje maleństwo kocham ponad życie i za nie bym rozszarpała, a każde jej marudzenie jest słodkie. Tyle
MonikPawlik
2011-11-25 23:34:12
Ocena: 1(glosow:1)-+
Dobrze, wiemy już je jesteś bardzo szczęśliwa z posiadania swojego małego krzykacza, co nie zmienia faktu że ja i tak wole psy , niż upierdliwe dzieciaki.Możemy już skończyć ten temat , czy jeszcze chciałabyś się z nami podzielić wielkością kupy swojego maluszka, lub ewentualnie jego wagą ?
OnaJestSzalona8
2011-11-24 12:50:42
Ocena: -1(glosow:29)-+
masz 30 lat i takie rzeczy piszesz? Współczucia. Wiesz, że ty też byłaś takim bachorem? Widocznie masz szczęście, że się urodziłaś. I w ogóle nie pisz o czymś o czym nie masz pojęcia skoro nie masz dziecka. Nie każdy maluszek ciągle płacze, a wręcz przeciwnie. Malutkie dzieci śpią
OnaJestSzalona8
2011-11-24 12:52:15
Ocena: -5(glosow:27)-+
2-3 godzinki (przeważnie) i budzą się tylko na jedzenie i do zmiany pieluszki. Przy nich jest najmniej roboty. Szkoda mi ciebie skoro masz taki punkt widzenia i nie płacz w przyszłości kiedy będziesz już stara i niezdolna do samodzielnego życia, a nikogo nie będziesz miała do pomocy. Żadna opiekunka
OnaJestSzalona8
2011-11-24 12:53:29
Ocena: -5(glosow:25)-+
nie zastąpi ci kogoś bliskiego, kogoś, kto cię przytuli w trudnych chwilach. A partner, który też zgadza się na brak potomstwa, sam widać nie ma uczuć i nie da ci takiej miłości...
NaczelnyRuchacz
2011-11-24 13:21:39
Ocena: 9(glosow:23)-+
Jesooo, kobiety, ale wy niektóre drętwe jesteście. Kij od szczotki ma w sobie więcej poczucia humoru.
Candymancandyman
2011-11-24 14:05:17
Ocena: 11(glosow:21)-+
OnaJestSzalona8, fajne masz podejście, chowasz sobie OPIEKUNKĘ na starość - gratuluję, przezorny zawsze ubezpieczony, hehe. "Uwielbiam" ludzi, którzy tak argumentują zalety posiadania dzieci. :D
bakalu
2011-11-24 15:27:32
Ocena: 3(glosow:15)-+
OnaJestSzalona8 przestań dorabiać ideologię do swojej wpadki! Dobrze że odnalazłaś się jakoś w tej sytuacji ale nie wpieraj nikomu, że posiadanie dzieci jest takie super (zwłaszcza w twoim smarkatym wieku). Widać, że to samą siebie jeszcze przekonujesz, że dobrze się stało.
StAr5kA
2011-11-24 20:01:22
Ocena: 2(glosow:6)-+
Onajestszalona8 gratuluję spokojnego dziecka. Moje pierwsze przesypiało może 10 godzin od dnia urodzenia, dziś mając 2 lata de facto śpi w nocy, ale o dziennej drzemce mogę pomarzyć. Z drugim jest tak samo, więc kity o tym, że maluszki śpią 2-3 godziny i budzą się na jedzenie wsadź sobie głęboko :)
OnaJestSzalona8
2011-11-24 22:17:45
Ocena: -4(glosow:8)-+
Nie napisałam, że chowam sobie opiekunkę na starość, nie ch*zań głupot. Chodzi o to, że w przyszłości będziecie płakać, bo nie będziecie mieli nikogo kto by was kochał i wam pomagał. A jeśli chodzi o opiekunkę, to zawczasu odparłam argument "jak się zestarzeję, to sobie zatrudnię opiekę", bo zapewne
OnaJestSzalona8
2011-11-24 22:20:08
Ocena: -5(glosow:9)-+
ktoś by go użył. Co do reszty wypowiedzi - nie, nie muszę sobie wmawiać, że dobrze się stało. Kocham dzieci, z nimi wiążę swoją przyszłą pracę, a także chętnie bym zaadoptowała jakiegoś malucha :) jeśli chodzi o spanie - jasne, że im dziecko starsze tym mniej śpi, ja nie napisałam, że 2letnie dzieck
OnaJestSzalona8
2011-11-24 22:22:26
Ocena: -6(glosow:10)-+
dziecko będzie się budziło tylko do jedzenia. Moje maleństwo też ma już roczek i kilka miesięcy (nie będę zdradzać dokładnych danych osobowych wam) więc już dawno tak nie jest. Było tak dopóki mój skarbek miał tylko kilka miesięcy, może do 2ch lub 3ch :) teraz też w dzień już prawie nie śpi, ale cho
OnaJestSzalona8
2011-11-24 22:24:58
Ocena: -6(glosow:10)-+
chodzi więc jest łatwiej. A co do pozostałych ludzików - ludzie, nie bawią mnie takie niedojrzałe żarty, porównywanie psów do ludzi itp. Nie lubicie dzieci - ok, ale trzeba umieć powstrzymywać się od tak głupich tekstów, bo to źle o was świadczy
StAr5kA
2011-11-24 22:47:04
Ocena: 3(glosow:11)-+
Onajestszalona8 ja pisałam o niemowlakach a nie wiekszych maluchach. Ale znam takie matki jak ty, ślepo zapatrzone w swoje pociechy. Później z tego wyrastają małe potwory rozpieszczone do granic możliwości, bo mama nie widzi wszystkich zachowań swojego dzieciaka. Oczywiście mogę się mylić, ale po tw
Rudzielec91
2011-11-25 07:50:01
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ludzie o czym wy pie*dolicie? Co ma wiek do dzieci do kija wafla? Ja miałam 17 jak zdecydowałam sie na dziecko z jednego prostego względu. Później nie mogła bym ich mieć teraz mam 20 ,2 letniego syna pierwszego i ostatniego z reszta, radze sobie świetnie, był grzevzny teraz daje po kościach urwiś ja
Rudzielec91
2011-11-25 07:53:13
Ocena: 0(glosow:4)-+
* jakich mało, mam siostre 5 miesięcy starszą od mojego syna a mój mąż 9 miesięcy starszą niż nasz maluch. Dzieci sa kochane pod warunkiem że ktoś dorośnie do ich lepszych i gorszych dni, ale przestańcie szufladkować ludzi z racji na wiek, jak widać po komentach majac 30 lat można byc zerem w tym te
Niedoceniany
2011-11-24 12:25:50
Ocena: -2(glosow:2)-+
kaacp święta prawda:D
kaacp3r3k
2011-11-24 12:07:41
Ocena: 3(glosow:7)-+
ahahhahahahaha po 1 to tam on czy ona wstawila swoje zdjecie z nk ... wyjasnienie .... historie opini zdjecie widzi sie tylko wtedy kiedy jest twoje zdjecie hahahhaha wklejasz swoje zdjecia? nie no brawo ! zaslugujesz na wioche ale nie twoja siostra tylko ty ! hahahhahah
sylwus2010
2011-11-24 11:39:13
Ocena: 16(glosow:32)-+
Ona chciałaby mieć psa, a ma drącego się dzieciaka w domu. Współczuć jej trzeba, a nie potępiać.
OnaJestSzalona8
2011-11-24 13:00:19
Ocena: -16(glosow:26)-+
pies cię nigdy nie będzie kochał, nigdy cię nie przytuli, jedynie będzie czekać aż mu dasz w michę. Ale to widać wersja dla leniwych. Jednak piesek kiedyś zdechnie, a kochane dziecko zostanie do końca, bando kre*ynów!
sawczenko1986
2011-11-24 13:52:51
Ocena: -11(glosow:19)-+
drącego dzieciaka?? a ty to niby byleś kiedyś taki słodki i grzeczny?? skoro mam współczuć,więc współczuję twoim rodzicom że zrobili coś takiego jak Ciebie, kogoś kto widać jeszcze nie dorósł do życia...
Candymancandyman
2011-11-24 14:12:13
Ocena: 8(glosow:18)-+
Żeby tak kochane dziecko Cię nie wpakowało do domu starców i nie czekało aż "zdechniesz", mądra głowo. Pojęcia nie masz, jak potrafi kochać pies, a co robią dzieciny, to wiem, bo się opiekowałam starymi ludźmi...babcie leżą, robią pod siebie, a rodzina płaci opiekunkom i czeka, aż babcia zejdzie.
OnaJestSzalona8
2011-11-24 22:28:15
Ocena: -8(glosow:10)-+
pies nie potrafi kochać, jeśli chodziłaś do szkoły, to powinnaś to wiedzieć. Ty podajesz tylko skrajne przypadki, a ja piszę ogólnie. Nie tak dawno jeszcze zdechł mi pies. Miałam go kilkanaście lat, bardzo się do mnie przywiązał, a ja do niego. Mogłam sobie spokojnie z nim wychodzić na wieczorne sop
OnaJestSzalona8
2011-11-24 22:30:21
Ocena: -5(glosow:9)-+
spacery, bo wiedziałam, że każdy się go boi i że by mnie obronił. Ale tak naprawdę pies nie potrafi kochać, pies przyzwyczaja się do swojego pana itp, ale nie kocha. Pies może nawet zabić swojego pana, tak też bywało (też skrajne przypadki). Pies to nie dziecko, które kocha się bezwarunkowo
OnaJestSzalona8
2011-11-24 22:32:02
Ocena: -7(glosow:9)-+
i żeby nie było - uwielbiałam tego psa, żaden teraz mi go nie zastąpi, ale nie mogę powiedzieć, że go kochałam, bo po prostu nie jestem jakimś zoofilem, pies nie zastąpi mi człowieka. No, to tyle w tym temacie
sylwus2010
2011-11-24 23:21:24
Ocena: -5(glosow:9)-+
Jesteście degeneraty... i na żartach się nie znacie. A i jestem dziewczyna zobaczyli faceta na awatarze i już piszą byłeś. Mam synka 1.5 roku więc wiem co to znaczy. Nigdy w życiu nie pokochała bym jakiegoś kundla bardziej niż mojego Skarba Możecie mnie minusować!!!
MonikPawlik
2011-11-25 23:40:47
Ocena: 0(glosow:2)-+
OnaJestSzalona8 W życiu nie słyszałam głupszego zdania. Pies jest stworzeniem które kocha cię BEZGRANICZNIE i BEZWARUNKOWO.Gdyby pies nie kochał swojego właściciela nie czekał by na niego pod bramą , nie chroniłby go ceną własnego zdrowia . "Pies będzie czekał aż mu dasz w michę" Współczuję Ci
MonikPawlik
2011-11-25 23:45:34
Ocena: 0(glosow:2)-+
traumatycznych przejść z twoim psem , bo z tego co piszesz miał Cię w dupie ,ja mam dwa psy i żaden z nich nie ogranicza swojego świata do miski z żarciem. Kiedy płaczę , mam gorszy dzień podchodzą do mnie ,siadają i po prostu są obok.Kładą łapę na nodze , patrzą na mnie.Coś pięknego .Współczuje Ci
MonikPawlik
2011-11-25 23:47:18
Ocena: 0(glosow:2)-+
ponieważ ty nigdy tego nie doświadczysz . Każda istota ma duszę , uczucia. Dziecko odejdzie , założy rodzinę . Pies zostanie z tobą aż do śmierci , na dobre i na złe.
magda_magda_magda
2011-11-19 11:53:20
Ocena: -19(glosow:23)-+
Idiotka
MariuszPawlinow
2011-11-24 17:33:33
Ocena: 0(glosow:2)-+
Też może chce zostać komikiem ;P
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
Cieszmy się z naszych polskich madek, bo te z importu są o kilka klas gorsze, jak widać.
główna
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0