Ukryj komentarze(156)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Łowca
jimi90
2012-01-07 12:48:12
Ocena: 18(glosow:24)-+
nie no szlak mnie trafia jak to słysze ! Czy ksiądz będąc księdzem pod wpływem kieliszka koniaku ma inne prawa od szarego obywatela ?! Gdybym to ja uderzył w auto księdza pod wpływem to był bym najgorszym przykładem obywatela, alkoholikiem i marginesem społecznym a w wieczornych emisjach tego masońs
sierra1976
2012-01-13 19:59:46
Ocena: 3(glosow:3)-+
Podczas którejś WOŚP jakiś ksiądz powiedział: "Ksiądz jest na świeczniku po to, żeby świecić przykładem, a nie mu się kłaniać". A jaki przykład dał Rydzyk i ten ksiądz po kieliszku?
polaczek150
2012-01-12 15:45:51
Ocena: 1(glosow:1)-+
Kiliszek piwa lol
schwarce
2012-01-11 14:21:08
Ocena: 2(glosow:2)-+
Mam znajomego który wystąpił z zakonu. Mówił że Tyle alko i dziwek w życiu nie widział. Odszedł dlatego że jak chodził po kolędach to najwięcej pieniędzy dawali ludzie którzy ich nie mieli bo wierzyli w Boga że im się polepszy życie. I to go zabolało i odszedł. Smutne ale prawdziwe.
kermitzaba87
2012-01-10 17:27:04
Ocena: -2(glosow:2)-+
a jak dla mnie to ma akurat w tym co usłyszałem wiele racjii. W luksemburgu dopuszczalne jest 0,8 promila, w anglii i innych krajach 0,5 promila a u nas ktoś ma 0,21 i już jest pijakiem
pauauek
2012-01-10 02:08:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
Co jak co trochę prawdy w tym jest, oczywiście gdyby odnosiło się to do zwykłego obywatela... My Polacy mamy mocne głowy więc 0,2 promila jest zbyt zaniżonym kryterium (przykład: Anglia 0,5 promila, co byłem na wyspach i po flaszce na dwóch spadają).
maniek11985
2012-01-09 21:29:44
Ocena: 3(glosow:3)-+
drugi człowiek RP do odstrzału
Josef_Goebbels
2012-01-09 02:12:17
Ocena: 2(glosow:2)-+
poniżej wyszło że sam pisałem do siebie, bo wszystkie komenty WilczegoOka zostały usunięte. brawo admin za inteligencję!
stodolllla
2012-01-09 11:51:44
Ocena: 1(glosow:1)-+
ja mam z tym notoryczny problem również hahah więc admin wiesz co ci w co i za co !
Paindemonium
2012-01-08 21:02:39
Ocena: 4(glosow:4)-+
"Wypił buteleczkę Wisky i małą stłuczkę miał... to co ze zgineły 2 osoby do tego dzieci ale to idzie na cały świat, w swoje ginazdo plujecie?" xD Drugi po Kaczyńskim do odstrzału :)(Jarku rzecz jasna).
nevereverlandart
2012-01-08 16:19:51
Ocena: 8(glosow:8)-+
Jeśli ma dawać przykład to pić nie może. Kler powinien wyrzec się kasy, złota i wszystkich wygód. Wtedy uwierzyłbym, że w całym tym pseudo-katolicyźmie chodzi o coś więcej niż o konto bankowe.
Jarunia
2012-01-08 13:08:51
Ocena: 9(glosow:9)-+
śmiech na sali, jak ten klecha może się jeszcze oburzać. Ksiądz powinien dawać przykład ludziom a jaki on przykład dał, że po pijaku jechał samochodem i nie wierzę, że to był kieliszek koniaku. Państwo powinno się wziąć trochę za tą czarną mafię i nałożyć podatki i niech sami sobie składają na emery
sebek110974
2012-01-08 12:33:13
Ocena: -2(glosow:10)-+
I teraz widać jak nasz naród jest podzielony same plusy i minusy miałem 3 do przodu teraz 1 w plecy
piotrbigaj
2012-01-08 11:28:53
Ocena: -1(glosow:27)-+
''podniescie reke kto z was kiedys nie wypil kieliszka koniaku...'', kazdemu sie zdazy wypic, ale nie kazdy od razu siada za kierownica kolego Rydzyk...
butterflayy079
2012-01-08 10:56:10
Ocena: 4(glosow:8)-+
Dlaczego nie ma mocnych na tą osobę??!! Bo już trudno go dla mnie nazwać księdzem!!!!
sebek110974
2012-01-08 10:37:40
Ocena: 4(glosow:8)-+
Jemu to kiedyś spadła na łeb
sebek110974
2012-01-08 10:38:22
Ocena: 5(glosow:9)-+
cegła
ferdal
2012-01-08 10:00:56
Ocena: 5(glosow:11)-+
Bo te czarne qrwy trzeba powywieszać i dziura budrzetowa zniknie
krzysjarzyna1
2012-01-08 10:19:00
Ocena: -3(glosow:7)-+
Naucz się pisać - potem zajmuj polityką...
Staradziffka
2012-01-08 11:21:21
Ocena: 5(glosow:11)-+
"Nie mam argumentów, to czepiam się ortografii". Co nie Krzysjarzyna1? ;)
krzysjarzyna1
2012-01-08 14:13:59
Ocena: -2(glosow:4)-+
Nie Staradziffko :) Po prostu denerwują mnie ludzie którzy ''kozaczą'' chwaląc się wiedzą polityczną itp. a nie potrafią pisać i wygadują tylko to co przeczytają w internecie(nienawiść do kościoła,PO itp.)
Staradziffka
2012-01-08 11:34:23
Ocena: 1(glosow:7)-+
To homofob. Fanatyczni katolicy również tępią homoseksualizm, więc czemu "Goebbels" nie miałby taki być. Zresztą mógł sobie dobrać lepszego homofoba i konserwatywnego Katolika na nick np. Cejrowskie ścierwo.
CzarnyBohater
2012-01-08 03:47:03
Ocena: 1(glosow:9)-+
Każdego obywatela obowiązują te same prawa. Plujesz na bezkarnych POlityków(ja również) traktujących prawo wybiórczo, ale jednak faworyzujesz inną grupę robiącą to samo, pomniejszając ich winę... Nieważne że ch.j, ważne że swój? Czy nie upodabniasz się do do tych pierwszych?
CzarnyBohater
2012-01-08 04:30:25
Ocena: 1(glosow:9)-+
Setki osób w Polsce miało "lekko przekroczoną granicę procentów", a nikt takich nie broni. Niejeden wsiadł trzeźwy myśląc, że już zeszło i wpadł. W telewizji i tak powiedzą "o pijanym kierowcy". Skoro każdy z wynikiem 0.3 jest traktowany jak pijany kierowca, to czemu ksiądz ma nie być?
CzarnyBohater
2012-01-08 04:55:03
Ocena: 0(glosow:10)-+
"...co innego osoba publiczna, gdzie dobre imię o wiele trudniej oczyścić..." -Czyli księdza z 0,3 trzeba puścić bo dłużej wołaliby na niego "pijak" -niż na zwykłego człowieka o którym zaraz zapomną? Jeśli źle zrozumiałem to wyjaśnij raz jeszcze.
Josef_Goebbels
2012-01-08 05:09:36
Ocena: -4(glosow:8)-+
problem jest w tym, że media nie odpie.rdo.lą się od kościoła i jego 'przygód', bo rydzyk pierwszy zaczął cisnąć np. tvn na łamach RM. i dopóki ten klerykalny idiota nie przestanie to będzie konflikt. jest radio, nazywa się Jasna Góra, tam nie są proPIS i nie cisną innym stacjom (w tym tv), jednak..
Josef_Goebbels
2012-01-08 05:13:10
Ocena: -2(glosow:6)-+
... mają coś mniej niż RM i rydzyk. są po prostu mniej popularni, są stacją niszową, ale ewidentnie mają to w du.pie. tvn im nie ciśnie, a oni tvn'owi nie cisną. i tak to powinno wyglądać, ale nie, bo rydzyk chciał więcej, chciał popularności i sławy, dlatego rozpoczął konflikt...
Josef_Goebbels
2012-01-08 05:26:31
Ocena: -4(glosow:4)-+
miał powody i to duże, jak dla niego, - pieniądze. a tvn obecnie ma większość idiotów, a nie redaktorów, dlatego ten konflikt sam rozkręcił do takiej rangi, że mohery wierzą, iż to tvn jest prowokatorem. pamiętam jak tvn powstało w 1999 roku albo może nawet wcześniej, mieli większość zajebistych...
Josef_Goebbels
2012-01-08 05:27:46
Ocena: -4(glosow:4)-+
... redaktorów, a obecnie mają takich może trzech albo czterech i to na tvn24... porażka.
Josef_Goebbels
2012-01-08 03:16:29
Ocena: 0(glosow:8)-+
we wrześniu mnie złapali - ponad 2 promile. kara: 3 lata bez prawka 5k grzywny i po 3 latach egzam na prawko. nie spowodowałem wypadku, jechałem prosto, doje.bali mnie na rutynowej kontroli. żądam równouprawnienia w tej kwestii, niezależnie czy ksiądz, policjant, czy poseł.
Josef_Goebbels
2012-01-08 04:05:25
Ocena: -4(glosow:4)-+
wiem, że Rydzykowi chodziło o coś innego, ale dlaczego ksiądz ma mieć lepiej ode mnie? nawet ch.uj z tym. niech ksiądz ma mniejszą karę, ale za to posłowie i itp. powinni mieć jeszcze bardziej do.je.ba.ne do pieca. jak nie to chcę równouprawnienie co do wykroczeń kodeksu karnego dla wszystkich...
Josef_Goebbels
2012-01-08 04:22:59
Ocena: -2(glosow:4)-+
ksiądz czy surowiej czy nie, to wg mnie jest kwestia względna. jestem niewierzący, dlatego dla mnie ksiądz to jest normalny człowiek, ale z reguły z dobrymi intencjami wobec drugiego człowieka. politycy jako tako reprezentują naród i mają pier.dolony immunitet, który wg. mnie powinien być zlikwido..
Josef_Goebbels
2012-01-08 04:31:42
Ocena: -3(glosow:5)-+
no to bardzo dobrze. czekam na nowości z nim związane.
Josef_Goebbels
2012-01-08 04:39:57
Ocena: -4(glosow:4)-+
bardzo cieszy to moje oczy. gdyby nie ten idiota to bym nie założył konta o tak debilnej nazwie. ale nie chcę być multi-account'erem dlatego nie założę nowego...
Josef_Goebbels
2012-01-08 04:53:36
Ocena: -4(glosow:4)-+
wiem, czytałem wszystko pod Twoimi absurdami, jak pisałeś z out13, renifr i lucy123. czekam na efekty, które wg. mnie już są na wiocha.pl. ten pe.dał już tak często się nie pojawia i absurdów na głównej ma mniej, niż chociażby w październiku-listopadzie. efekty są wg. mnie (obserwatora) widoczne...
CzarnyBohater
2012-01-08 03:23:47
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ty, Agnostyk?! Biblię pewnie znasz? Więc czego zaatakowałeś "pierzasty101", który zarzucił kościołowi brak związku z Bogiem(przyp. Biblijnym)? Czy to ważne kim jest i w co wierzy? Napisał prawdę i każdy uczciwy, znający Biblię to przyzna. Wolisz hipokryzję od prawdy?
CzarnyBohater
2012-01-08 03:29:04
Ocena: 2(glosow:6)-+
"gdy polityka miesza politykę z .. klerem" what????? Kościół i kler sam się pcha w politykę. Czym był szantaż i groźba objęcia ekskomuniką posłów popierających IN-VITRO?? Kościół pcha się gdzie może. Doszło do tego że, oprócz nowych dróg -włazy do kanałów zaczęli święcić!
CzarnyBohater
2012-01-08 04:17:00
Ocena: 1(glosow:5)-+
Jeśli ktoś podaje fakt, będę się z nim zgadzał, mając nawet inne poglądy. Nieważne czy muslim, katolik, czy świadek. Napisał prawdę. Kościół i Biblia to 2 różne rzeczy. Znając Biblię i będąc uczciwy -przytaknąłbyś, a dopiero później wydrwiłbyś Jego wyznanie. Oczekujesz uczciwości to bądź uczciwy!
CzarnyBohater
2012-01-08 04:43:24
Ocena: 1(glosow:5)-+
Nie widziałem byś równie zaciekle atakował komentarze Katolików. Czyżbyś posiadał 2 różne miary? Dla ateisty każda wiara znaczy tyle samo, więc skąd ta przychylność ku jednej?
CzarnyBohater
2012-01-08 05:08:50
Ocena: 1(glosow:5)-+
Mnie natomiast spotkało wiele dobrego ze strony świadków, a największy ból zadali najbliżsi z krzyżykami na piersi. Mimo to traktuje obie tak jak i resztę religii/wyznań jednakowo. Czasem wyśmieję fanatyzm, wytknę hipokryzję, ale gdy mają rację to im przytaknę, bo tego samego oczekuję.
CzarnyBohater
2012-01-08 07:54:03
Ocena: 1(glosow:5)-+
Odnoszę wrażenie obecności byłego księdza, lub osoby będącej jakiś czas w seminarium... Muszę przyznać, że zaciekawiła mnie Twoja osoba. Co do ŚJ. Mam do Nich szacunek, ze względu na sporą znajomość Biblii, z którą większość katolików jest na bakier. Inna sprawa już co o Niej myślę...
Staradziffka
2012-01-08 11:28:35
Ocena: 3(glosow:9)-+
@WilczeOko, tępisz katolików (w internecie), zaś katolicy tępią np. homoseksualizm, który ty także tępisz. Nagła zmiana poglądów, czy może hipokryzja hmm...
backardi1980
2012-01-08 01:05:47
Ocena: 2(glosow:8)-+
On jest gorszy od Hitlera :/
Josef_Goebbels
2012-01-08 04:46:06
Ocena: -3(glosow:5)-+
backardi1980, a o goebbels'ie słyszałaś? albo o himmler'ze? to część 'stajni' hitlera. jeżeli dla Ciebie Rydzyk jest gorszy od nich, to mało jeszcze, kochana, przeczytałaś w życiu...
Josef_Goebbels
2012-01-08 05:41:12
Ocena: -3(glosow:3)-+
mądry po szkodzie oczywiście...
madziunia2409
2012-01-07 23:36:25
Ocena: 2(glosow:4)-+
idiota....
mcmoney120
2012-01-07 22:31:57
Ocena: -1(glosow:3)-+
Radiotelegrafista z Torunia przemówił na kolana biedne owieczki
kroljuljan1983
2012-01-07 21:10:22
Ocena: 5(glosow:13)-+
ta lekka stluczka to mogla byc moja corka idaca do szkoly wiec zdychaj rydzyk ty tempy ch*ju
tomcioka
2012-01-07 20:36:43
Ocena: 12(glosow:18)-+
Ale Rydzyk zadał Pytanie podstępem "Czy nikt nie wypił kieliszka koniaku, albo piwa?" ale już w tym pytaniu nie uwzględnił, czy ktoś z was wsiadł za kółko.Dopiero potem powiedział że wsiadł za kółko i miał stłuczkę.Szary człowiek jak by tak zrobił byłby na ambonie na każdej mszy najgorszym przykłade
Maryyyjusz
2012-01-07 20:32:19
Ocena: 8(glosow:14)-+
Największy Legalny Złodziej w Polsce !!!! Radio ,,M,, nie jest Katolickim Radiem to SEKTA Kult pieniądza!!!
pierzasty101
2012-01-07 20:23:14
Ocena: 7(glosow:13)-+
Poprostu MASAKRA
Ludzie otworzcie oczy kosciol Katolicki nie ma nic wspolnego z Bogiem i Wiara to sa poprostu Biznesmeni-fakt dobrzy biznesmeni:-|)
Twist
2012-01-07 19:25:47
Ocena: 2(glosow:8)-+
ksiądz jest człowiekiem tak jak ja ty, tamten, my... czy przez to że ma święcenia kapłańskie nie można ukarać go tak jak zwykłego obywatela naszego kraju? czy przez to że broni go Rydzyk oznacza to że jest nietykalny i powinno się krytykować oskarżycieli? czy gdyby mnie zabił- Rydzyk by przeprosił..
Twist
2012-01-07 19:30:53
Ocena: 4(glosow:10)-+
... i co... i byłoby ok? jedna wypowiedź i nie ma sprawy? KARAĆ winowajców bo ksiądz to człowiek i jego inne prawo nie obowiązuje. dajcie minusa gdy jeśli uważacie że księdza nie wolno karać tak jak zwykłego obywatela. KSIĄDZ TO CZŁOWIEK jego obowiązuje to samo prawo co mnie!
Staradziffka
2012-01-07 18:55:27
Ocena: 10(glosow:20)-+
Kler to najgorsza banda szkodliwych pasożytów jaka może być.
Ankaaa89
2012-01-07 18:50:17
Ocena: 1(glosow:5)-+
Nikt święty nie jest...ja nawet nie osądzam tego księdza bo tez człowiek...ale wypowiedz p.Rydzyka dla mnie nie do przyjęcia...czy tez będzie bronił człowieka który jechał po pijaku i zabił innego człowieka,czy bezbronne dziecko argumentując tym ,że każdy grzeszy???
madzia2608
2012-01-07 18:25:37
Ocena: 7(glosow:11)-+
Jak widzę i słyszę tego zacofanego konusa to szlak mnie trafia jak te nasze biedne stare babcie daję się się naciągać temu zakłamanemu oszustowi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A do tego KSIĘŻA niw stoją po za prawem i tak samo jak my,powinni odpowiadać za swoje czymy i ŚWIECIĆ PRZYKŁADEM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
patryk785086
2012-01-07 18:15:57
Ocena: 4(glosow:10)-+
nie trawię tego głupiego chu*a
blueblackberry
2012-01-07 17:48:48
Ocena: 6(glosow:14)-+
A później będzie mówił: "oj był taki jeden ksiądz co to dzieci obmacywał i od razu afera na cały świat" hehe nienawidzę klechów! Szkoda, że na końcu nie podał jeszcze nr konta, żeby wspomóc biednego kolegę w naprawie samochodu.
lolo1lolo1
2012-01-07 17:40:09
Ocena: 5(glosow:9)-+
przy takich księżach najszybciej można wiarę stracić.. to jest wstyd narodu polskiego ;/
malgolina
2012-01-07 16:39:10
Ocena: -4(glosow:26)-+
Tymi słowami daje on przyzwolenie swoim słuchaczom na wsiadanie za kółkiem po JEDNYM kieliszku koniaku lub piwie. Taki napity potencjalny morderca, nie daj Boże gdyby kogoś śmiertelnie potrącił, może się powołać na o.Rydzyka i wytłumaczyć, że kieliszek to nic takiego... Boże, widzisz a nie grzmisz!!
sawczenko1986
2012-01-07 15:05:58
Ocena: 5(glosow:13)-+
gdyby nie mochery rydzyk klepal by biede
CzarnyBohater
2012-01-07 15:42:10
Ocena: 11(glosow:17)-+
Pedofil w więzieniu nie naucza jak żyć w czystości, tak samo jak złodziej publicznie nie naucza by być uczciwym. A księża nie maj oporów...
rzeznianumer5
2012-01-07 17:42:36
Ocena: 5(glosow:9)-+
Gęba pełna oklepanych frazesów. Tym razem 16 błędów ciemna maso.
CzarnyBohater
2012-01-07 17:59:39
Ocena: 5(glosow:11)-+
Katolicy nie mają najmniejszego problemu w interpretowaniu Biblii, swą korzyść. Ksiądz winny- "kto jest bez winy...", winny wróg - Dekalogu używają... Hipokryci.
air_jordan_show
2012-01-07 14:37:51
Ocena: 2(glosow:12)-+
niedługo zdechnie i będzie spokój
pitek599
2012-01-07 14:37:28
Ocena: -15(glosow:17)-+
czy ty wielki komentatoze niejechales po kielichu? skoro wam tak latwo idzie osadzanie innych? czy nic nigdy niezrobiliscie zlego? ja jestem ciekawyczy jak by was ktos nakryl ze jedziecie po kielichu czy byscie sie poddali tak surowej krytyce
pitek599
2012-01-07 14:35:03
Ocena: -27(glosow:29)-+
tak latwom idzie wam plucie na rydzyka? ja jego niepopieram ale wkurza mie jak ludziom grzesznym czyli wam idzie osadzanie innych , spojrzcie na siebie ile nakradliscie i nikt wam tego niewypomi a wy byscie caly swiat poruszyli bo jakis tam ksiezyna jevhal po kielichu . i na co takie halo o moj boz
kazikZ1959
2012-01-07 16:05:37
Ocena: 3(glosow:9)-+
A propo tej kradzieży - to co Ci ukradłem ?
rzeznianumer5
2012-01-07 16:44:10
Ocena: 0(glosow:10)-+
Naliczyłem pobieżnie 26 błędów w tych dwóch zdaniach, które nabazgrałeś z wielkim trudem. Nawet gdybym nie znał treści obstawiałbym mohera bo tylko ciemni ludzie mogą popierać Rydzyka i jego radyjko.
blueblackberry
2012-01-07 17:51:40
Ocena: 2(glosow:8)-+
Szczęście, że Rydzyk NIC NIE NAKRADŁ oraz, że jest wspaniały, prawy i sprawiedliwy. Alleluja!
pitek599
2012-01-07 14:31:50
Ocena: -23(glosow:23)-+
a czy wy swieci komentataorzy nigdy w zyciu niepolniliscie zadnego przestepstwa?nawt najdrobniejszego? czy wy sie uwazacie za swietych? jestescie wzorem cnot obywatelskich ? nigdy nic zlego niezrobiliscie?czy byscie nie bronili swoich bliskich jak by ci
os zlego zrobili? czy uwazacie sie bez winy z
rzeznianumer5
2012-01-07 17:46:33
Ocena: 2(glosow:10)-+
29 błędów klerykalny palancie.
pitek599
2012-01-07 14:28:08
Ocena: -23(glosow:23)-+
kto z was jest bez zadnej winy niech pierwszy zuci kamien. czy wy glupi ludzie myslicie ze ksieza sa z kosmosu? ze to ludzie bez nalogów i win i przyzwyczajen?otuz nie i jestescie w wielkim bledzie , ksieza to zwykli ludzie wzieci z zwyklych rodzin tacy jak ty i ja , tes lubi wypic kielicha jak kazd
Mundzio84
2012-01-07 15:07:00
Ocena: 6(glosow:14)-+
Nie zaszkodziłoby Ci wciśnięcie wciśnięcie czasem alta czy shifta - lepiej się czyta.Poza tym mój drogi katoliku nie rozumiesz istoty sprawy, otóż nie chodzi o to, że ksiądz sobie wypił i jechał, ale o to, że z racji tego że jest duchownym miałby uniknąć kary.Podobny przykład - pedofilia
rzeznianumer5
2012-01-07 17:35:08
Ocena: -3(glosow:7)-+
Milcz ciemna maso i wtórny analfabeto.
rzeznianumer5
2012-01-07 17:38:41
Ocena: 2(glosow:10)-+
27 byków. Polecam podstawową edukację poza Toruniem.
piotrek2011m
2012-01-07 14:05:57
Ocena: -1(glosow:5)-+
...a foteliki w autach to dla dzieciątka Jezus instalują.
kazikZ1959
2012-01-07 16:02:34
Ocena: 4(glosow:8)-+
Wybór jest spory. Mój też wychodzi , ale go nad ranem przynoszą :))
kwiatekParis
2012-01-07 13:57:27
Ocena: 4(glosow:12)-+
a to skad ksiadz mial kase na ten kieliszek koniaczku ?? z tacy ???
agrafka_7
2012-01-07 13:42:28
Ocena: 14(glosow:22)-+
Ostatnio szłam sobie w centrum mojego maiasta i przez przypadek młody chłopak wpadł na staruszkę, zaczął ją przepraszać, a ta zaczeła mu ubliżać, że gowniarz niewychowany itp. Chłopak odpowiedział "idź się wyżalić do rydzyka".Nagle w babcię wstąpiły nadprzyrodzone moce,zaczęła go okładać torebką..
kazikZ1959
2012-01-07 16:01:02
Ocena: -5(glosow:5)-+
ajć , zaś admin Ci o regulaminie boleśnie przypomniał ...
benchmadex
2012-01-07 13:05:22
Ocena: -4(glosow:8)-+
MADE IN POLAND only.
osiekdl123
2012-01-07 13:04:25
Ocena: 5(glosow:11)-+
Kościół mi nic nie daje! Taki organ powinien działać na zasadzie indywidualnej odrębności!
Mundzio84
2012-01-07 13:34:22
Ocena: -2(glosow:10)-+
Owszem, faworyzowanie przez władzę Kościoła jest sprzeczne z Konstytucją, która gwarantuje równouprawnienie wszelkich wyznań i religii.Ale trzeba pamiętać też o tym że w czasach komunizmu to Kościół Katolicki był główną ostoją społeczeństa.Niestety czasy się zmieniły..
Mundzio84
2012-01-07 16:36:36
Ocena: -4(glosow:8)-+
Masz rację.Ja nie bronię Kościoła, przytaczam tylko czasy kiedy faktycznie się na coś przydał.Co do zabijania niewiernych mamy ten sam przykład dzisiaj ale robią to muzułmanie.Ale niestety poprawność polityczna zabrania ich atakować, bo przecież to "pokojowa" religia i jej przedstawiciele
jimi90
2012-01-07 12:51:50
Ocena: 4(glosow:10)-+
cd. masońskiego radia mój przykład był by przedstawiany jako przestroga... a tu proszę ksiądz sobie stuknął i nic bo każdemu się może przytrafić, a teraz pytanie, co by było gdyby kogoś okaleczył lub zabił ? też winne by były media że roznoszą takie informacje ? Nie nawidze czarnej mafii.
rzeznianumer5
2012-01-07 12:50:04
Ocena: 9(glosow:15)-+
Wszyscy są równi ale świnie są równiejsze.
jimi90
2012-01-07 12:48:12
Ocena: 18(glosow:24)-+
nie no szlak mnie trafia jak to słysze ! Czy ksiądz będąc księdzem pod wpływem kieliszka koniaku ma inne prawa od szarego obywatela ?! Gdybym to ja uderzył w auto księdza pod wpływem to był bym najgorszym przykładem obywatela, alkoholikiem i marginesem społecznym a w wieczornych emisjach tego masońs
bulbabubulbebu
2012-01-07 12:47:42
Ocena: 8(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora
kazikZ1959
2012-01-07 15:58:46
Ocena: 2(glosow:6)-+
W sposób nieco indywidualny realizujesz hasło - szacunek do bliźnich .
okruh11311
2012-01-06 13:05:12
Ocena: 3(glosow:13)-+
kolejne światłe teksty "toruńskiego szamana" wiocha
matezz1987
2012-01-06 12:02:49
Ocena: 7(glosow:19)-+
Według prawa każdy nietrzeźwy kierowca to potencjalny morderca, ale widać że ta menda lubi być ponad prawem.
mateusz1980
2012-01-06 10:56:12
Ocena: 8(glosow:16)-+
Porażka, o.Rydzyku jest coś takiego jak KODEKS KARNY który obowiązuje na terenie RP, jak ci się nie podoba to się wyprowadź do kraju gdzie można jeździć pijany!!!!!
daniel1976
2012-01-06 09:47:33
Ocena: 2(glosow:16)-+
tacy dziennikaże jak zniego kapłan co okrada staruszki jak dlamnie to jusz sekciaż
przesmieszne
2012-01-06 09:32:18
Ocena: 9(glosow:27)-+
Rydzyk sam w sobie jest wiochą
Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
.: Kontakt z nami :.
.: Regulamin strony :.
FIREFOX:0