lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
takie tam, przy Kościele..
główna
Dodano: 20.12.2011, 00:10:57   przez: WilczeOko
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 703  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(312)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
shark7
2012-01-23 12:14:21
Ocena: 13(glosow:21)-+
Mam nadzieję że czarne sutanny też potrafią reagować na takie apele.

sedziadread
2012-02-03 12:37:04
Ocena: 3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Max74
2012-01-26 17:47:49
Ocena: -2(glosow:6)-+
To jest właśnie piąta kolumna w Kościele. Wszelkiej maści geje i pedofile pchają się na księży a Kościół ich nie wyłapuje na etapie seminarium i są efekty potem (zresztą muszą się dobrze maskować). Szkoda tylko, że tych zboczeńców nie wyrzucają na zbity pysk jak już się ujawnią ze swoją"normalnością

next-szatan
2012-01-24 23:43:55
Ocena: 3(glosow:7)-+
To nie wiocha winno wisieć przy każdym dworcu PKP i innych tego typu przybytkach..

szatano999
2012-01-24 23:39:35
Ocena: -5(glosow:5)-+
[zwłaszcza za pieniądze]...za Bóg zapłać można...

Nightmare09
2012-01-24 23:30:05
Ocena: 1(glosow:9)-+
Ostatnio na psychologii miałem temat o orientacji seksualnej i dowiedziałem się, że jest to TRWAŁY, odczuwany wewnętrznie popęd płciowy do osobników określonej płci. "Wyleczenie" to jedynie wmówienie sobie, że jest inaczej ;)

WilczeOko
2012-01-24 23:43:40
Ocena: -5(glosow:13)-+
No popatrz, na też po studiach, i na psychologii osobowości mówili zupełnie co innego..

WilczeOko
2012-01-24 23:44:55
Ocena: -2(glosow:12)-+
* zaznaczam, że nie studiowałem - "jednego" przedmiotu, w sensie dodatkowego; studiowałem CAŁĄ PSYCHOLOGIĘ.. od każdej strony .. na moje szczęście miałem uczciwą Kobietę, która wykładała..

poison2902
2012-01-24 22:08:13
Ocena: 0(glosow:12)-+
Tak, tak. W Polsce jest i będzie tak, że to co nie jest większością to jest złe. Ci ludzie po prostu się kochają i nikt nie ma prawda wtrącać się w ich życie i im ubliżać. Każdy ma swoją godność i uczucia!

WilczeOko
2012-01-24 22:13:27
Ocena: -2(glosow:16)-+
Chyba w kakao.. "kochają".

czesiekzczech
2012-02-01 16:30:44
Ocena: 1(glosow:3)-+
tu się z Tobą, wilczeoczko, zgodzę. w kakao, w kakaoweoczko kochają!

Dave2024
2012-02-03 20:55:34
Ocena: -2(glosow:2)-+
Jak wy (tu: WilczeOko i czesiekzczech) wszyscy czasami generalizujecie...

Allia
2012-01-24 19:21:34
Ocena: 4(glosow:6)-+
Ja bym radziła nie mylić homo-seksualności z transseksualizmem czy byciem transwestytą (a tym bardziej nie łączyć tego z pedofilią czy sprzedawaniem się).Poza tym przejrzałam komentarze i proszę niektórych z was aby przeczytali chociażby wikipedię pod hasłem ,,homoseksualizm" a potem się wypowiadali

WilczeOko
2012-01-24 20:23:32
Ocena: -3(glosow:11)-+
o to samo zabiegałem - ale niektórzy wolą widzieć swoje i dopatrywać się w tępieniu pedalstwa - tępienia orientacji samej w sobie..

rybka_gdynia
2012-01-24 17:01:18
Ocena: -2(glosow:10)-+
KolorowA napisała, że homoseksualizm jest uwarunkowany genetycznie. Zgadza się, ale tylko w kilkunastu %. Reszta to są ludzie psychicznie chorzy, molestowani w dzieciństwie lub tacy co się ugięli pedalskiej nagonce...

KolorowA
2012-01-24 17:07:43
Ocena: 0(glosow:8)-+
Znasz kogoś takiego,że tak sądzisz? To jedyny argument jaki macie i którym ciągle sie bronicie. Idziecie łatwą drogą,lepiej nazwać ich chorymi niż dać im kochać i być szczęśliwymi. Krzywdy wam nie robią,ale nienawiść musi być,bo trzeba się na kimś wyżyć.

WilczeOko
2012-01-24 20:25:25
Ocena: 2(glosow:10)-+
Zgadzam się z Rybką. Wg badań - większość to są właśnie Ci Ludzie. Wcześniej molestowani w dzieciństwie. Co tu dużo mówić - w swoim otoczeniu miałem okazję to sprawdzić nawet osobiście. Badania się potwierdzają. Nawet nie zdajecie sobie sprawy z tego, jak molestowanie może wypaczyć seksualność...

Nightwish
2012-01-24 12:35:41
Ocena: 0(glosow:10)-+
Najśmieszniejsze w tym wszystkim jest to, że cała nienawiść do homoseksualistów o dziwo uderza tylko w gejów. Niektórzy heterycy nawet by nie pogardzili widokiem całujących się lesbijek. Niesamowicie mnie irytuje ta cała nagonka na gejów, co nie znaczy że twierdzę, żeby zrobić nagonkę na lesbijki.

WilczeOko
2012-01-24 12:44:45
Ocena: 3(glosow:17)-+
Nie czytałeś komentarzy. Jest różnica między HS a pedalstwem. Co do Kobiet - one nie przysparzają takiej demoralizacji, jak "panowie" .. I ZAPEWNIAM CIEBIE: nienawiść będzie jeszcze większa, jeśli nie będzie nikt szanował Praw WIĘKSZOŚCI.

KolorowA
2012-01-24 11:45:36
Ocena: -5(glosow:11)-+
Mówicie,żeby homoseksualiści się nie afiszowali ze swoją orientacją.Bo hetero uważają,że się nie afiszują.bzdura.to bys nie dodawal zdjęć ze swoją dziewczyną i byś z nią nie chodził za rękę przy ludziach..A wydaje mi się,że okazywanie uczuć jest normalne,tak samo u homoseksualistów jak i u hetero.

WilczeOko
2012-01-24 11:52:05
Ocena: -1(glosow:15)-+
Wyznanie wyleczonego HS: "w moim środowisku nie mowy o Miłości, to tylko iluzja; każdy nowy w środowisku, jest traktowany przedmiotowo, a dosłownie, jak świeże mięso".

KolorowA
2012-01-24 12:03:56
Ocena: -2(glosow:8)-+
To widocznie był heteroseksualistą a homoseksualistą dla mody,szpanu,jak to teraz się dzieje w tych czasach. Wyleczony homoseksualista haha teraz to mnie rozśmieszyłeś. Wyleczyć to można te dziewczynki 14letnie,co utrzymują,że są homoseksualne dodając zdjęcia ze swoimi koleżankami.

WilczeOko
2012-01-24 12:06:24
Ocena: 2(glosow:14)-+
To choroba psychiczna, więc można zapobiec jej rozwojowi. Dziękuję, do widzenia.

KolorowA
2012-01-24 12:27:17
Ocena: -2(glosow:10)-+
To Twoje przekonanie,a może i strach przed nieznanym.Dziękuje i również do widzenia.

WilczeOko
2012-01-24 12:45:31
Ocena: 2(glosow:12)-+
To FAKTY medyczne. I żaden strach. Ino uzasadnione obrzydzenie.

mr.tick
2012-01-24 13:18:48
Ocena: 4(glosow:8)-+
@KolorowA chodzi raczej o te wszystkie manifestacje, pochody, parady itd. Ubierają się jak idioci, byle było kolorowo i wyzywająco, a później narzekają że ludzie ich traktują inaczej. To tak jakbyś walczyła z otyłością wśród dzieci, a przy okazji założyła sieć fast foodów ;)

KolorowA
2012-01-24 14:26:33
Ocena: 0(glosow:8)-+
Ale to nie znaczy,że trzeba wrzucać wszystkich do jednego worka... A niektóre parady wcale nie są ''przebierane''a ludziom i tak coś zawsze nie będzie pasować.Mnie np obrzydza laska liżąca się z facetem na środku miasta,i mogę jedynie odwrócić wzrok i mnie to nie obchodzi,ich sprawa.

WilczeOko
2012-01-24 20:28:58
Ocena: 3(glosow:9)-+
Primo, nikt nie wrzuca do jednego worka. Wy usiłujecie to wmówić. Duo - żaden normalny HS na taki marsz się nie wybiera. Znam takowych i znam ich zdanie. Zatrzymują orientację dla samych siebie i jakość nie narzekają.

anatema
2012-01-24 08:09:34
Ocena: 0(glosow:2)-+
Księży nie krytykuję - frakcja katolicka minusuje.

szulcik
2012-01-24 07:55:08
Ocena: -1(glosow:7)-+
WilczeOko Kolego jak najbardziej uzasadnione argumenty.

szulcik
2012-01-24 07:46:41
Ocena: -4(glosow:10)-+
Powinien blizej koscielnych drzwi wisiec ów plakat ....Precz z pedalstwem!!

FIV7
2012-01-24 01:26:02
Ocena: -3(glosow:21)-+
Plakat idiotyczny. Bazuje na fałszywych wyobrażeniach o orientacji seksualnej i takie właśnie szerzy. W istocie zabrania czegoś, co jest i zwyczajnie niemożliwe.

WilczeOko
2012-01-24 01:27:28
Ocena: 2(glosow:14)-+
Ty chyba nie pojmujesz różnicy między homoseksualizmem a .. pedalstwem?

FIV7
2012-01-24 01:29:08
Ocena: -1(glosow:9)-+
A więc wyjaśnij mi proszę, jak Ty ją pojmujesz.

WilczeOko
2012-01-24 01:41:45
Ocena: 4(glosow:16)-+
Wejdź na pierwszy lepszy GAY CZAT - odpowiedź znajdziesz już na głównym oknie dyskusji.

FIV7
2012-01-24 01:57:05
Ocena: -1(glosow:15)-+
Nie wchodzę na czaty - sory. Po pierwsze mam już faceta, po drugie czaty - i to tak wśród gejów, jak wśród heteryków - nadają się tylko do szukania jednego.

WilczeOko
2012-01-24 02:00:45
Ocena: 3(glosow:15)-+
To już rozumiesz, co mam na myśli. Nie jestem fanatycznym Nacjonalistą. Szanuję, mimo wszystko, Godność Człowieka, w tym HS. Sam mam bardzo dobrego Znajomego, prawie Przyjaciela - który właśnie jest HS. Dostrzegam różnicę między normalnością a .. dewiacją i chorobą..

FIV7
2012-01-24 02:09:02
Ocena: -2(glosow:12)-+
Tak postawa życiowa jest cechą występującą u mężczyzn (kobiet rzadziej) niezależnie od orientacji.

WilczeOko
2012-01-24 02:18:29
Ocena: 4(glosow:14)-+
Z tym zgodzić się mogę. To jednak nie usprawiedliwia w żaden sposób pedalstwa.

szulcik
2012-01-24 07:55:56
Ocena: -2(glosow:8)-+
WilczeOko Kolego jak najbardziej uzasadnione argumenty.

Kiara92
2012-01-24 10:56:36
Ocena: -2(glosow:8)-+
WilczeOko, nie kłóć się z głupim, bo zniży Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem. Facet zachowuje się jak feministka, nie rozumie, że plakat nawiązuje do całkiem innego problemu jakim jest dewiacja - a nie do obrażania HS żyjących w miarę normalnie, że tak to ujmę.

WilczeOko
2012-01-24 11:07:03
Ocena: 0(glosow:10)-+
Nie wiesz, jak u mnie kłótnia wygląda.. :-)

Kiara92
2012-01-24 11:39:19
Ocena: 0(glosow:6)-+
No po fakcie zauważyłam ;)

izka32strzalka
2012-01-24 00:33:57
Ocena: -1(glosow:15)-+
powinni wydrukowac kilka tysiecy koszulek z tym nadrukiem i rozdac,co łaska

Shredi
2012-01-24 01:02:15
Ocena: -7(glosow:11)-+
Tak. I powinnaś sobie na Ryj nakleić... /// WilczeOko zastanawiam się czemu taki zdymany łeP z ciebiE, ale nie dostałem jeszcze odp. Muszę przyznać, że twóJ czas na wiosce poszedł na marnację, co tY w ogóle tutaj szukasz? Przyjaciół?

izka32strzalka
2012-01-24 01:35:41
Ocena: 3(glosow:7)-+
Shredi ty posrańcu, choćbyś napisał to do mnie najpiekniejszą Polszczyzną,to musisz wiedzieć jedno!Jeśli będę chciała sobie to gdziekolwiek nakleić,to ty bedziesz ostatnią osobą,która może mi doradzać cokolwiek!!!

WilczeOko
2012-01-24 01:42:37
Ocena: 4(glosow:12)-+
Iza, trolli się nie karmi.. :-)

rusofilII
2012-01-24 00:33:21
Ocena: -5(glosow:21)-+
Typowy, homofobiczny plakat. Typowe dla Polaków. Nawet nie ma co się rozpisywać. Nasze społeczeństwo nigdy nie wydorośleje.

WilczeOko
2012-01-24 00:47:35
Ocena: 0(glosow:20)-+
Homofobiczny - nie ma już innego, bardziej merytorycznego słownictwa?

FIV7
2012-01-24 01:30:03
Ocena: 2(glosow:14)-+
Szerzący uprzedzenia może być?

WilczeOko
2012-01-24 01:44:12
Ocena: 3(glosow:15)-+
Przyznam, że to brzmi już o wiele lepiej. Pytanie tylko: czy owy plakat owe uprzedzenia szerzy? Uprzedzenia szerzą sami dewianci. Prosty przykład mamy tu na Wiosce, w osobie Aranii Wariata, naczelnego pedała Wiochy.

FIV7
2012-01-24 02:00:35
Ocena: -3(glosow:11)-+
Szerzy. Sugeruje, że orientacja jest wyborem, by nie powiedzieć promowanym wyborem. To jest kłamstwo, które prowadzi do zmiany życia Bogu ducha winnych młodych ludzi w piekło. Nie znam, więc nie oceniam działalności usera Arania, jestem tu stosunkowo nowy.

WilczeOko
2012-01-24 02:03:16
Ocena: 2(glosow:14)-+
Orientacja? Czy postawa wynikająca z orientacji? Bo albo mylisz pojęcia, albo celowo prowadzisz do dezinformacji. Ot taka erystyka płynąca od aktywistów HS...

FIV7
2012-01-24 02:11:49
Ocena: -2(glosow:10)-+
Piszę Ci, jak plakat jest odbierany i interpretowany przez przypadkowego widza. Nawet jeśli nie chciałeś nim zaatakować równo wszystkich homoseksualistów, to taki efekt został wywołany.

WilczeOko
2012-01-24 02:19:42
Ocena: 0(glosow:12)-+
Widzisz to, co chcesz widzieć. Nagłówka jednak nie komentujesz.

FIV7
2012-01-24 03:03:43
Ocena: -1(glosow:9)-+
A co mam w nim komentować? Dla mnie jest obojętne, czy ew. homofobia przejawi się w kościele, wśród polityków, na ulicy, czy w formie zinternalizowanej u innego geja, który przesiąkł uprzedzeniami. Zawsze będzie takim samym celem.

WilczeOko
2012-01-24 03:07:06
Ocena: 3(glosow:13)-+
Czy Ty jesteś ślepy? Czy celowo prowokujesz? Nie dostrzegasz "wyrazu tolerancji", której środowisko HS odmawia wszystkim wokół?

FIV7
2012-01-24 03:10:50
Ocena: -3(glosow:9)-+
Chodzi o to, że to jest niby "ok?"... Ale jaki sens ma powiedzenie, że to jest "ok", jeśli poniżej jest treść insynuująca, że interesuje nas werbowanie dzieci, wobec tego, co Ci napisałem? Wciąż nam wmawia jakieś niejasne zamiary i podtrzymuje mit.

WilczeOko
2012-01-24 03:17:02
Ocena: 4(glosow:12)-+
Na 100 HS których spotykam, tylko jeden jest HS. Reszta jest spedalona.. Sami kręcicie sobie bat na tyłek.

FIV7
2012-01-24 03:20:38
Ocena: -2(glosow:8)-+
Serio - mnie umyka w tej chwili, co Ci przeszkadza w tej reszcie.

WilczeOko
2012-01-24 03:25:50
Ocena: 2(glosow:12)-+
Obawiam się, że te treści mogłyby być na tyle niedozwolone w tym miejscu, że mogły by być usunięte przez Moderatora. To świadczy tylko o postępującej demoralizacji. Powtarzam jeszcze raz. Jesteś HS, ok, ale zatrzymaj to dla siebie, w DOMU.

FIV7
2012-01-24 03:40:59
Ocena: -1(glosow:11)-+
Alternatywnie - mogę przeczytać na privie. Wątpię jednak, żebym zmienił zdanie co do tego, jak niszczące jest dla człowieka życie w ukryciu.

WilczeOko
2012-01-24 09:30:55
Ocena: 0(glosow:10)-+
Obawiam się, że nawet dyskusja PW może być bezcelowa. Rozmawiam z normalnymi HS, zgadzają się ze mną, a ja z Nimi, i nikt do nikogo nic nie ma. Twój cel - w tym miejscu - jest ukryty. Już mnie przez "takim" ostrzegali. Bo .. przyszedł "aktywista gejowski" z zewnątrz.

ziome-k
2012-01-24 20:12:55
Ocena: 0(glosow:4)-+
Eeee ty FIV7 nie powinno być HIV7?

WilczeOko
2012-01-24 20:29:56
Ocena: 1(glosow:5)-+
Dokładnie tak samo pomyślałem.

W1kt00r
2012-01-23 23:50:43
Ocena: 3(glosow:7)-+
Z drugiej strony - nie poczytałbym tego za coś negatywnego, nawet w ogłoszeniach przy gablocie w kościele. Stanowisko KK w tej sprawie jest akurat jasne. Może ten plakat nie jest z ogłoszeń, ale bywały już pewnie wywieszane, tyle że w lżejszej formie. :)

W1kt00r
2012-01-24 00:41:55
Ocena: 0(glosow:0)-+
W żadnym, a o czym niby napisałem?

FIV7
2012-01-24 01:18:09
Ocena: -4(glosow:12)-+
Irlandia, Brazylia, Argentyna, Hiszpania, Portugalia, Meksyk - Przykłady krajów sankcjonujących pary jednej płci, zamieszkanych w zdecydowanej większości przez katolików.

valkyrian
2012-01-24 01:24:54
Ocena: 0(glosow:10)-+
panowie FIV czyta gejowskie brozurki wiec napewno "wie" lepiej.

ziome-k
2012-01-23 21:59:54
Ocena: 0(glosow:10)-+
W którym katolickim kraju uznają homoseksualizm? Nie poniosło cię za bardzo?

ziome-k
2012-01-23 21:41:26
Ocena: -3(glosow:5)-+
A Ty wilczeoko też się dla mnie zeszmaciłeś. Nie dawno wrzucałeś filmiki pt. "Bóg, honor, ojczyzna", a teraz obrażasz Kościół przypisując jemu to "ogłoszenie". Absurd może być, ale tytuł i opis mógłbyś zmienić.

WilczeOko
2012-01-23 21:45:53
Ocena: -3(glosow:13)-+
Źle to zrozumiałeś. Napisz na PW, to Ci wytłumaczę.

ziome-k
2012-01-23 21:58:29
Ocena: -4(glosow:4)-+
Nie musisz mnie od razu minusować. A tak poza tym może miałeś inny cel, ale ja to inaczej widzę. To jest moja opinia na ten temat.

WilczeOko
2012-01-23 22:06:52
Ocena: -2(glosow:14)-+
Ja minusować? Opanuj się. Poza tym, w czym to Kościół obraża?

ziome-k
2012-01-23 22:51:54
Ocena: -1(glosow:5)-+
"takie tam, przy Kościele" Może jeszcze powiesz, że nie brzmi to ironicznie?

ziome-k
2012-01-23 22:52:48
Ocena: -3(glosow:7)-+
A zresztą widać, że zależy Ci tylko i wyłącznie na tych je*anych plusach!

WilczeOko
2012-01-23 23:19:06
Ocena: 0(glosow:10)-+
Widzisz to, co chcesz widzieć. Tyle mam do powiedzenia.

ziome-k
2012-01-23 21:33:20
Ocena: -1(glosow:5)-+
Parafialne? Niech ci będzie. A! Jak wam pedałom nie pasuje życie w Polsce to wyjazd do Holandii albo Belgii! Tam będziecie mogli spokojnie zrywać sobie gwinty! hehe

WilczeOko
2012-01-23 21:02:50
Ocena: 1(glosow:17)-+
Wg badań osób zajmujących się profilaktyką AIDS, o wiele wyższy wskaźnik zakażeń wirusem HIV, jest wśród HOMOSEKSUALISTÓW, niż u PROSTYTUTEK. Zadziwiające, co nie?

Nightwish
2012-01-23 21:14:16
Ocena: -2(glosow:10)-+
To nie jest powód by tępić homoseksualizm, tylko by edukować jak się używa prezerwatyw.

WilczeOko
2012-01-23 21:33:31
Ocena: 0(glosow:20)-+
Nie róbmy wody z mózgu Ludziom. Kto pójdzie do łóżka z osobą zarażoną HIV, mimo, że ma gumki? Od lat wiadomo, że prezerwatywy nie stanowią ŻADNEGO zabezpieczenia. To nie powód, by tępić HS? A tych, którzy syfa roznoszą?

FIV7
2012-01-24 00:45:58
Ocena: -6(glosow:10)-+
Dodaj, że ta prawidłowość jest spełniona w krajach, w których nie ma prawnego sankcjonowania związków jednej płci. Tendencja odwraca się, w miarę jak orientacje nieheteroseksualne przestają być spychane na margines.

WilczeOko
2012-01-24 01:45:36
Ocena: 3(glosow:11)-+
Większej bzdury nie słyszałem. Jak można odnieść Prawo do szerzenia się AIDS?

FIV7
2012-01-24 02:07:55
Ocena: -4(glosow:8)-+
Wyjaśnię Ci - w krajach takich jak Polska, gdzie uprzedzenia są powszechne, a dostęp do stabilizacji życiowej ograniczony, zachodzi marginalizacja gejów i lesbijek w społeczeństwie. Dla wielu młodych gejów pozostaje jedynym dostępnym życiowym wyborem to, co określiłeś wymownie pod pojęciem czatu. C

FIV7
2012-01-24 02:09:44
Ocena: -4(glosow:8)-+
Ci z nas, którym zależy na takich warunkach życia, jakie pozwalałyby stworzyć stabilny, bezpieczny związek, a nie były jedynie ciskaniem kłód pod nogi ze strony otoczenia. To jest na równi efekt dwóch czynników psychologicznego, wynikającego z większej akceptacji społecznej – co prowadzi do mn

FIV7
2012-01-24 02:10:14
Ocena: -5(glosow:7)-+
mniejszej presji negatywnej otoczenia na związek, oraz prawnej – co technicznie upraszcza jego utrzymanie. Gdybyś naprawdę chciał zmniejszyć ilość nowych zachorować na AIDS, popierałbyś gorąco instytucję ZP.

FIV7
2012-01-24 02:14:11
Ocena: -5(glosow:7)-+
Urwał mi się fragment tekstu, wybacz: "wymownie pod pojęciem czatu. Ci, którym takie życie odpowiada, nie walczą wcale o tolerancję. Na ulicę wychodzą Ci z nas, którym zależy na takich warunkach życia, jakie pozwalałyby stworzyć stabilny, bezpieczny związek"

WilczeOko
2012-01-24 02:23:33
Ocena: 6(glosow:12)-+
Stabilny i bezpieczny związek można stworzyć bez najmniejszych problemów, pod warunkiem, że nie będziesz się afiszować się ze swoją seksualnością wśród tych, którzy sobie tego nie życzą i mają do tego Prawo. Czy ja zmuszam Ciebie do akceptacji moich poglądów, stylu życia, seksualności???

FIV7
2012-01-24 02:30:22
Ocena: -7(glosow:9)-+
Eee... Tak. I to w tym samym komentarzu, w którym mnie o to pytasz - każesz się nie "afiszować", udzielasz instrukcji. To raczej ja nie ingeruję w Twoje życie. Sęk w tym, że Twoja instrukcja jest po prostu błędna, i jeśli myślę na serio o swojej przyszłości - nie mogę Cię posłuchać.

WilczeOko
2012-01-24 02:39:19
Ocena: 5(glosow:13)-+
To ja już nie mam Prawa wychowywać Dziecka do normalności? Czy Ty wiesz, jaka była moja reakcja, gdy mój Syn pierwszy raz w życiu widział na własnych oczach PEDAŁÓW. Bo tego nawet HS nie można było nazwać? Świadomość ojcostwa powstrzymała mnie jedynie od krwawego rękoczynu..

FIV7
2012-01-24 02:58:40
Ocena: -5(glosow:9)-+
Masz prawo wychowywać dziecko jak chcesz. Ale uprzedzenia - chęć dopuszczenia się rękoczynu wobec przypadkowych ludzi, jest kwestią Twoich ew. uprzedzeń, nie cudzą winą. Mamy tylko jedno społeczeństwo, w którym się trzeba zmieścić.

FIV7
2012-01-24 02:59:33
Ocena: -3(glosow:7)-+
Tfu! znów powtórzenie - kwestią tego co Ci wpojono.

WilczeOko
2012-01-24 03:10:31
Ocena: 5(glosow:13)-+
Uprzedzenia? Ty jednak jesteś ignorantem. A myślałem, że choć trochę masz intelektu w sobie. I zrozumienia dla DZIECI.. utwierdzasz mnie tylko w przekonaniu, że do Was trzeba strzelać, zamiast z Wami rozmawiać.

FIV7
2012-01-24 03:18:57
Ocena: -5(glosow:9)-+
Widocznie czegoś nie zrozumiałem... Nie wiem, kogo, gdzie i w jakich okolicznościach widzieliście, ale dzieci prędzej czy później i tak dowiedzą się o istnieniu nieheteroseksualnych orientacji, i samo w sobie nie powinno to być tematem tabu.

WilczeOko
2012-01-24 03:20:24
Ocena: 4(glosow:12)-+
Ale to nie znaczy, że w wieku niespełna 7 lat ma widzieć, jak się liżą..

FIV7
2012-01-24 03:27:59
Ocena: -3(glosow:11)-+
Ja się całowałem publicznie z facetem, za co mało nie zarobiłem nożem między żebra, a robiłem tylko i wyłącznie to, co zakochani heterycy wokół mnie, bo nie uważam, żeby moje odczucia różniły się od ich odczuć. To Ci właśnie usiłuję wyjaśnić – to do czego chcesz nas zmusić, to niszczenie życ

FIV7
2012-01-24 03:30:18
Ocena: -1(glosow:7)-+
okazało się kiedyś nieheteroseksualne? Chciałbyś, żeby żyło w strachu i musiało się pilnować?

szulcik
2012-01-24 07:56:34
Ocena: 1(glosow:7)-+
WilczeOko Kolego jak najbardziej uzasadnione argumenty.

WilczeOko
2012-01-24 09:33:41
Ocena: 4(glosow:12)-+
Moje Dzieci są normalne i zdrowe, bo wychowywane są przez normalnych i zdrowych Rodziców. Swoją drogą, szkoda, że nie trafił nożem. Przydałaby się nauczka na przyszłość. Prośby Boga - jeśli w ogóle istnieje - by degeneraci nigdy nie mogli u Nas adoptować Dzieci. Bo to będzie wojna....

Cenotaph
2012-01-24 10:01:47
Ocena: 0(glosow:6)-+
WO jesteś zadufany w sobie i niewiele do Ciebie dociera. Czy Twoje dzieci są wychowane przez normalnych rodziców? Śmiem wątpić z tego co zdążyłeś napisać o sobie. Zrozum, normalność nie ma granic i zalezy tylko od nas jak ją będziemy stosować. Typowy osobnik który twierdzi "że od patrzenia .....

Cenotaph
2012-01-24 10:02:54
Ocena: 0(glosow:6)-+
można zostać pedałem". Żenujące to troszkę, bo z jednej strony grasz mądrale, a z drugiej takie prostackie argumenty.

WilczeOko
2012-01-24 10:14:21
Ocena: 4(glosow:12)-+
Dziecku nie można pokazywać pornografii - zgodzi się każdy. Ale już pedałów można oglądać do woli? Nigdy nie będzie na to w Polsce pozwolenia. Prędzej do stanu wojennego dojdzie.

Cenotaph
2012-01-24 10:21:35
Ocena: 0(glosow:6)-+
Jak można porównać pornografię z hs??? Troszkę wyluzuj, przecież nikt nie dąży do tego by na ulicach uprawiać seks i to niezależnie od płci. Jak dziecko reaguje natomiast na ulicy na hs to tylko zależy od Ciebie jako rodzica, bo dzieci są tylko naszym odbiciem, w większości.

WilczeOko
2012-01-24 11:32:22
Ocena: 2(glosow:12)-+
Zgadnij, co ostatnio widziałem OBOK MARKETU? Lekko schowanych. A raczej posuwanych. I weź tu nie puść pawia? Starszy chyba młodego zasponsorował. Aż żałowałem, że Policji nie wezwałem.

bladyslaw
2012-01-23 20:35:32
Ocena: -2(glosow:8)-+
życzę Ci żeby wygrzmocil cię jakiś pedal. Albo kogos z twojej rodziny kto by tego nie chciał_bo ty pewnie bys chcial.....wtedy dopiero by ci dupe zacisło.....

Nightwish
2012-01-23 21:02:45
Ocena: 4(glosow:6)-+
Po pierwsze: jestem kobietą. Po drugie: czy to społeczeństwo nie odróżnia GEJA który interesuje się osobami pełnoletnimi od PEDOFILA?

Nightwish
2012-01-24 12:26:47
Ocena: -2(glosow:2)-+
Przykro mi panowie, ale homoseksualizm sięga już starożytności i był tam na porządku dziennym. Poszperajcie trochę o tym w necie zanim ACTA pousuwa co się da.

bladyslaw
2012-01-23 20:37:42
Ocena: -2(glosow:2)-+
to było do nightwish

Arcandez
2012-01-23 20:59:18
Ocena: 1(glosow:7)-+
STOP zwyrodnialcom.

borys88
2012-01-23 21:50:26
Ocena: -2(glosow:10)-+
Nie można stawiać na równi związków homoseksualnych ze związkami heteroseksualnymi! Nawet w starożytności i w średniowieczu homoseksualizm byl uważany tylko i wyłącznie za zboczenie czy preferencję seksualną i nie było mowy o związkach ludzi tej samej płci.

W1kt00r
2012-01-23 23:16:58
Ocena: 2(glosow:6)-+
Racja. Poza tym - niech homo- teraz nie narzekają, ciekawe co by powiedzieli w Sparcie. A przepraszam - nic by nie powiedzieli. Za to jaką armię Spartanie mieli, i tam jakis problem "homofobii" nie istniał... :)

WilczeOko
2012-01-23 19:45:40
Ocena: 4(glosow:14)-+
Tensor - NIE SPROWOKUJESZ JUŻ MNIE.

djbolo18
2012-01-23 19:22:11
Ocena: 2(glosow:4)-+
To ogłoszenie idealnie pasuje dla wiocha.pl

Radziou
2012-01-23 19:03:45
Ocena: 1(glosow:9)-+
bardzo ładny i udany plakat! Wiecej powinno ich byc!

KolorowA
2012-01-23 19:02:44
Ocena: -5(glosow:15)-+
Najpierw poznajcie temat,a potem sie wypowiadajcie. Homoseksualizm jest uwarunkowany tak jak samo jak to,czy człowiek urodzi się prawo-czy lewo ręczny.Więc waszym zdaniem ktoś jest lewo ręczny,to jest od razu chory bo mniej jest takich ludzi niz prawo-ręcznych??

WilczeOko
2012-01-23 19:41:55
Ocena: -3(glosow:15)-+
Poznałem temat i swoje wiem, czym był przez wieki uważany przez Psychiatrów.

Cenotaph
2012-01-23 20:15:35
Ocena: -2(glosow:12)-+
Przez wieki uważano że ziemia jest w centrum kosmosu i co z tego? Widzę że Ci najbardziej zagorzali przeciwnicy homoseksualizmu mają "najpoważniejsze" argumenty na swoje korzyść. :-)

WilczeOko
2012-01-23 20:52:50
Ocena: 1(glosow:15)-+
Mikołaj Kopernik żył w XV w. Medycyna do końca XX wieku uważała HS za chorobę psychiczną. Nie ma to, trafne porównanie. Za dużo chyba ktoś wypił dziś.

Cenotaph
2012-01-23 21:32:02
Ocena: -2(glosow:8)-+
Widać dużo gadać lubisz, a prostego przesłania nie łapiesz. "Było", "uważali", zwróć uwagę na czas przeszły. Od kiedy to coś co było, ma być prawdą, to ma być ten Twój argument? Porównanie jak najbardziej trafne, tylko nie moja wina że nie "załapałeś". P.S. Rzadko pijam, a taki tekst mnie tylko bawi

WilczeOko
2012-01-23 21:35:54
Ocena: -2(glosow:12)-+
Twoje trafne porównanie ma tyle wspólnego z rzeczywistością, co tłumaczenia Rządu, iż ich stron nie zaatakowali hakerzy, tylko cieszyły się po prostu .. dużą popularnością.

Cenotaph
2012-01-23 21:38:03
Ocena: -2(glosow:8)-+
To tyle wspólnego co i Twoja wypowiedź, nie? Czemu zmieniasz temat, czy ktoś tu o rządzie mówi? Bo ktoś kiedyś mówił i to ma być prawda, to są Twoje argumenty, a jak się gubisz to piszesz że ktoś pijany. Zabawne, hahaha.

WilczeOko
2012-01-23 21:45:03
Ocena: -1(glosow:13)-+
Bo dobrze wiemy, iż ocena homoseksualizmu w dzisiejszych czasach jest czysto .. polityczna .. i nie ma mowy o obiektywności. W żadnym wypadku.

borys88
2012-01-23 21:56:39
Ocena: 2(glosow:8)-+
Ludzie skąd wy te bzdury bierzecie?! Homoseksualizm jest cechą NABYTĄ! Amerykański psychoterapeuta Richard Cohen w oparciu o swoje obserwacje i badania twierdzi, że nikt nie rodzi się homoseksualistą i nikt nie wybiera pociągu do osób tej samej płci. Ta skłonność jest uwarunkowana rodzinnie, środowi

borys88
2012-01-23 21:59:20
Ocena: 0(glosow:8)-+
rodzinnie, środowiskowo i społecznie. Każdy, kto podejmie wysiłek pracy nad sobą, może dokonać zmiany, gdyż pragnienia homoseksualne są objawem nierozwiązanych zaburzeń z okresu dzieciństwa, które spowodowały zakłócenia dotyczące tożsamości płciowej. NIKT nie rodzi się homoseksualistą!

FIV7
2012-01-24 00:54:50
Ocena: -3(glosow:11)-+
No patrzcie... a ja się ku*wa urodziłem. Co mi jakiś tam psycholog, który coś twierdzi na podstawie swoich obserwacji? Mało mamy zsumowanych wyników innych prac? O prawdopodobieństwie wystąpienia nieheteroseksualnych orientacji w zależności od liczby starszych braci biologicznych? O endokrynologiczn

FIV7
2012-01-24 00:55:27
Ocena: -3(glosow:9)-+
endokrynologicznych interakcjach organizmu matki i płodu? O korelacji z leworęcznością u kobiet? O odmiennym sposobie odbioru feromonów przez mózg? O zmianach rozkładu procentowego orientacji jako efektach ubocznych terapii hormonalnych podawanych w czasie ciąży?... Temat czysto polityczny? Nie rozś

FIV7
2012-01-24 00:56:24
Ocena: -3(glosow:9)-+
Nie rozśmieszaj mnie. I wgryź się jeszcze w zagadnienia, które Ci podałem.

WilczeOko
2012-01-24 01:47:40
Ocena: 1(glosow:13)-+
Urodziłeś się z tym? I jeszcze się z tym afiszujesz? I to uważasz za normalne? Jak pisałem już wcześniej: bądźcie HS, ale zatrzymajcie to dla siebie, a nie spedalajcie Naszych DZIECI.

WilczeOko
2012-01-24 01:48:45
Ocena: 4(glosow:12)-+
Urodziłeś się z tym? I jeszcze się z tym afiszujesz? I to uważasz za normalne? Jak pisałem już wcześniej: bądźcie HS, ale zatrzymajcie to dla siebie, a nie spedalajcie Naszych DZIECI.

FIV7
2012-01-24 02:18:36
Ocena: -2(glosow:10)-+
Co rozumiesz, przez afiszowanie? To, że jak mnie zapytasz, co u mnie, to odpowiem czy np. mój facet jest zdrowy? Albo to, że go obejmę na ulicy? Jeśli tak, to owszem „afiszuję” się tak samo, jak wszyscy heretycy. Bo zależy mi na moim własnym zdrowiu psychicznym, a tego się nie da zachowa

FIV7
2012-01-24 02:19:06
Ocena: -3(glosow:9)-+
nie da zachować, ukrywając tak ważny obszar życia, jak trwanie w związku z drugą osobą. Potrafiłbyś tak? Przeżyć kilkadziesiąt lat, udając przed wszystkimi dookoła, że nie masz dziewczyny/żony? Myślisz, że byś wytrzymał? Moje zachowanie nie ma wpływu na to, kim urodzą się Twoje dzieci.

WilczeOko
2012-01-24 02:28:35
Ocena: 3(glosow:11)-+
Przedstawiasz to w pięknych słówkach. Rzeczywistość niestety wygląda zupełnie inaczej. Przykład: Wasze pełne demoralizacji manifestacje, parady. Zapewniam Ciebie, gdy przyjdzie czas, że będą do Was strzelać - na nich - przyłączę się. Manifestujcie, ale NORMALNIE. Bez wyuzdanej i obrzydliwej wulgarno

WilczeOko
2012-01-24 02:29:08
Ocena: 5(glosow:13)-+
* obrzydliwej wulgarności

FIV7
2012-01-24 02:33:45
Ocena: -3(glosow:9)-+
Widziałeś kiedyś np. Marsz w Krakowie? Tak obiektywnie, stojąc i patrząc, a nie strzelając? Widziałem, maszerowałem (w stroju codziennym, jak chcesz wiedzieć). Czym innym jest Parada - sposobem świętowania popularnym za Zachodzie, a czym innym polityczny Marsz. U nas praktykuje się to drugie.

FIV7
2012-01-24 02:36:59
Ocena: -3(glosow:9)-+
Ty też przedstawiasz nacjonalizm w pięknych słówkach, czy nie? Wszystko w praktyce potrafi wyglądać gorzej, dlatego nie ma sensu, jeśli po fakcie nie prowadzi się dyskusji.

WilczeOko
2012-01-24 02:41:39
Ocena: 6(glosow:12)-+
Tak, owszem, widziałem. Bo sam o tym film nagrałem. Niestety okazał się być niestosownym, bo cenzura na YT go zdjęła. Najwidoczniej nie wyglądało to tak pięknie, jak próbujesz do tego przekonać.

FIV7
2012-01-24 03:02:04
Ocena: -3(glosow:9)-+
Punkt widzenia musiał zależeć od miejsca stania/maszerowania. Ja widziałem pokojową demonstrację, kilka flag i dwa duże bębny na przedzie... Nic, co mogłoby budzić kontrowersje.

WilczeOko
2012-01-24 03:15:27
Ocena: 5(glosow:11)-+
Pokojowa demonstracja? I dlatego puszczono na Nas POLICJĘ Z PSAMI.. dobre sobie. Aż tak się Nas boją / boicie? I dobrze. Będziecie się bać jeszcze bardziej. Z pedalstwem do Holandii. Tam już zbierają żniwa porażających w nieodpowiedzialność decyzji ustawodawczych.

FIV7
2012-01-24 03:36:04
Ocena: -1(glosow:7)-+
Ale jakoś się nie zbierają do wycofania ze zmian w prawie. To co teraz napisałeś, nabiera sensu. Jeśli piszesz "nas", to znaczy, że rzeczywiście widziałeś nie to samo co ja - tylko bijatykę narodowców w policją. Z Marszem miała ona tyle wspólnego, że miała miejsce przed nim.

FIV7
2012-01-24 03:37:42
Ocena: -1(glosow:7)-+
Ani nie odpowiadamy za kontrmanifestację, ani za policję. Sam pochód był spokojny i jego celem nie była bójka z kimkolwiek.

WilczeOko
2012-01-24 09:36:46
Ocena: 4(glosow:10)-+
Bijatykę? Ty chyba na głowę upadłeś. Jak ostatnio było na Ursynowie? Policja politycznie zablokowała Nas, nawet nie pozwoliła manifestować. 3 godziny wszystkich spisywali, po kolei, nie dopuszczając nawet do głosu. A ty o bijatyce mówisz? Bajkopisarzu?

WilczeOko
2012-01-24 09:42:31
Ocena: 4(glosow:10)-+
Te kolorowe nastawienie pokojowe - pożal się Panie Boże. Co za manipulacja? Albo Ty bezczelnie kłamiesz, albo naprawdę jesteś tak naiwny. Uwierz na słowo - zakładając, że nie masz wiedzy w tym temacie - że nawet YT nie przepuszcza PRAWDY o Was na materiałach video. USUWAJĄ TO ŻYDZI....

borys88
2012-01-24 11:23:25
Ocena: 2(glosow:6)-+
@FIV7 to żeś mnie rozbawil z tymi badaniami:) Badania zlecone przez Amerykańskie Stowarzyszenie Psychologii które słynie z prowadzenia badań wybitnie jednostronnych i zlecanych przez rząd, im chodziło tylko i wyłącznie o poparcie ze strony środowisk gejowskich. Dodam tylko, że to stoważyszenie w

borys88
2012-01-24 11:28:53
Ocena: 2(glosow:6)-+
w latach 60 na zlecenie rządu prowadziło badania majace wykazać, że czarni mają zdecydowanie nizszy iloraz inteligencji niż reszta ras a wiadomo co się wtedy w usa działo i czemu to badanie miało służyć, takich przykładów jest o wiele więcej, także tobie kolego radzę lepiej zorientować się w temacie

borys88
2012-01-24 11:34:42
Ocena: 2(glosow:6)-+
A co do wspomnianego przeze mnie profesora to najpierw był w zwiazku z kobietom z którą miał nawet 3 dzieci, później był HS by z powrotem stac się heterykiem także zna problem "od środka" i popierają go organizacje byłych gejów i lezbijki, którym tez sie kiedyś wydawało że tacy się urodzili.

WilczeOko
2012-01-24 11:38:34
Ocena: 3(glosow:11)-+
Wspominałem o dobrym Znajomym, normalnym HS, prawie, że Przyjacielu. Ma Rodzinę, Żonę i dwójkę Dzieci. Kocha Ją. Ma ciągotki, to normalne, ale .. z Żoną współżyje normalnie, bo .. jak w.w. wspomniałem, zapewnia, że Ją kocha. Można? MOŻNA. Mam ogromny szacunek do Niego.

KolorowA
2012-01-23 18:54:55
Ocena: -7(glosow:15)-+
Mundzio84: Uważasz,że homoseksualiści są ''nienormalni'' ? Mówiąc,że się wywyższają cytuję'' ponad normalnych ludzi''?

WilczeOko
2012-01-23 19:46:16
Ocena: 6(glosow:22)-+
Są CHORZY.

Mundzio84
2012-01-23 19:54:48
Ocena: 3(glosow:19)-+
Tak są wynaturzeniami.Już mówię dlaczego.Gdyby tak założyć dwa zamknięte miasta.Do jednego wsadzić samych gejów, do drugiego lesby.Dostarczać im żywność wodę, wszystko co konieczne do przeżycia.Niestety to nie wystarczy bo w ciągu 70 - 80 lat, nie będzie tam żywej duszy.

Cenotaph
2012-01-23 20:11:02
Ocena: -3(glosow:19)-+
Mundzio84 - głupi przykład podałeś a jaki morał z niego? Że na swoje zaściankowe myślenie wymyślisz historyjki na poziomie przedszkolaka. Mundzio, spodziewałem się lepszych argumentów. Równie dobrze można powiedzieć że wynaturzeniem jest głupota i buta.

Mundzio84
2012-01-23 20:25:28
Ocena: 0(glosow:14)-+
Z tej historyjki na poziomie przedszkolaka wynika morał.Widać go nie zrozumiałeś i wolisz nazywać mnie zaściankowcem.Bo u was "tolerancyjnych" to najczęstsze odpowiedzi na nasze argumenty.Podpowiem ci, choć myślałem że nie będę musiał.Nawet głupi wygeneruje następne pokolenie - gej nie

Cenotaph
2012-01-23 20:39:37
Ocena: -1(glosow:11)-+
To Ty nic nie załapałeś z tego co Ci się pisze. Powiedz no mi w takim razie, co ma następne pokolenie do tego, przecież to chyba oczywistość, nie? Miałeś niby powiedzieć dlaczego masz ich za "wynaturzenie", a nie że nie mogą mieć dzieci.

Cenotaph
2012-01-23 20:52:24
Ocena: -1(glosow:13)-+
Mundzio84 - Twój tok myślenia. Bezpłodni tez nie mogą mieć dzieci, czyli też są wynaturzeniem?

Mundzio84
2012-01-23 20:52:24
Ocena: 0(glosow:12)-+
A nie przyszło ci do głowy że właśnie niemożliwość rozmnarzania się jest błędem, przez który pozostawieni sami sobie wymrą?Błędne dobieranie partnera zarówno do współżycia fizycznego i emocjonalnego,powoduje to że nie są w stanie utrzymać populacji.TO jest właśnie wynaturzenie.Jeszcze jakieś pytania

KolorowA
2012-01-23 20:53:36
Ocena: -2(glosow:10)-+
Więc ludzie lewo ręczni także są nienormalni,bo są mniejszością? Homoseksualizm jest niczym innym jak orientacją,a nie chorobą.

Mundzio84
2012-01-23 20:58:09
Ocena: 0(glosow:10)-+
Nie porównuj homosiów do bezpłodnych.Na nich mają wpływ niezależne od nich wady fizyczne/genetyczne.Poza tym te wady dotyczą tylko małego odsetka par herero.A u was 100% "par" jest niezdolna do rozmnażania się

WilczeOko
2012-01-23 21:05:42
Ocena: 3(glosow:15)-+
No tak. Zaczęło się od krzewienia ideologii tolerancji. Holandia już zbiera owoce. Teraz przyszedł czas na zachodzie na tzw. pozytywną pedofilię. Co dalej, w imię fałszywej tolerancji, pod przykrywką .. PRAW .. Człowieka? Będą walczyć o Prawa dla zoofili?

Mundzio84
2012-01-23 21:08:33
Ocena: 2(glosow:8)-+
Orientacja to właśnie słowo zastępcze dla choroby, wymyślone na potrzeby homoseksualistów, by nie kojarzyć ich z chorymi ludźmi.Nie ludzie leworęczni nie są nienormalni, bo to nie przeszkadza im w żadnym stopniu w normalnym życiu

KolorowA
2012-01-23 21:09:35
Ocena: -5(glosow:9)-+
Porównywać homoseksualizm do pedofilii i zoofilii jest niedorzeczne. Homoseksualiści to osoby,które się zgadzają na związek i współżycie,są szczęśliwe i nikomu nie wyrządzają krzywdy.Nie masz argumentów,to gadasz co przyjdzie na język -.-

KolorowA
2012-01-23 21:12:13
Ocena: -4(glosow:8)-+
Mundzio84: W czasach średniowiecza ludzi leworęcznych palono na stosach,bo uważano ich za chorych.Zwykły wymysł ludzi,uprzedzenie.

Mundzio84
2012-01-23 21:15:47
Ocena: 0(glosow:10)-+
Jak zauważyłaś ludzkie rozumowanie od czasów średniowiecza poszło bardzo do przodu.

Cenotaph
2012-01-23 21:16:01
Ocena: -1(glosow:11)-+
KolorowA - nie zauważyłaś jeszcze? Toć to rzucanie grochem w ścianę. Do nich i tak nic nie dotrze, poza własnymi utartymi banałami.

Mundzio84
2012-01-23 21:21:57
Ocena: 0(glosow:10)-+
Oczywiście, dotrze do mnie to że facet posuwa drugiego faceta i na dodatek chcą razem wychowywać dzieci - jest rzeczą zupełnie normalną.

KolorowA
2012-01-23 21:54:24
Ocena: 0(glosow:8)-+
Niech upierają się przy swoim,ale sami byli by zaskoczeni,ile maja zapewne znajomych-homoseksualistów a nawet o tym nie wiedzą. Ciekawe czy im by wprost powiedzieli,to ,co mówią tutaj teraz :kuzynko,koleżanko,bracie,wujku,sąsiadko,jesteś homoseksualistą?toJesteś chory tak samo jak pedofile i zoofile

WilczeOko
2012-01-23 21:56:14
Ocena: 0(glosow:12)-+
Kolorowa, związek? Jaki związek? Chyba kakaowy. Krzywda? Prosty przykład, tu na portalu Wiocha PL: Użytkownik SeksTylko - Arania Wariat - naczelny PEDAŁ "RP". Więcej argumentów nie trzeba. Za moje DZIECKO odpowie..

FIV7
2012-01-24 01:21:41
Ocena: -2(glosow:10)-+
Ten bzdurny eksperyment myślowy obalić jest najprościej, stwierdzając, że już w pierwszym pokoleniu w grupie wyselekcjonowanych heteryków urodzą się nowi geje i lesbijki. Ludzka populacja jest w tym aspekcie niepodzielna.

WilczeOko
2012-01-24 01:53:26
Ocena: 7(glosow:13)-+
Bogu dzięki Wam się nie urodzą. I ręce zabrać od adoptowanych Dzieci, jeśli nie chcecie powrotu do średniowiecza, pod czym się podpisuję obiema rękoma.

FIV7
2012-01-24 02:21:40
Ocena: -3(glosow:11)-+
Jesteś pewny, że nie?... Pisałem pod innym absurdem - nie jestem bezpłodny. Jeśli kiedyś uda mi się założyć dom - bezpieczny i stabilny - to po prostu wynajmę surogatkę. Jeśli spróbujesz skrzywdzić kogoś, z moich bliskich - raczej nie będę się tylko przyglądać.

WilczeOko
2012-01-24 02:35:30
Ocena: 4(glosow:14)-+
I to jest Miłość czy egoizm? Zero odpowiedzialności. Jaka przyszłość dla Dzieci? Gdybym wychował się w takiej "rodzinie" - brzydziłbym się i nienawidził za to, co mi "rodzice" zrobili.

FIV7
2012-01-24 03:07:09
Ocena: -4(glosow:12)-+
Przyjmujesz za oczywistość swój obecny punkt widzenia, ale nawet Ty nie urodziłeś się z uprzedzeniami, czy pogardą wobec gejów i lesbijek - nabyłeś je i rozwinąłeś. Dziecku to jest tak naprawdę obojętne - dzieci potrzebują szczęśliwego, bezpiecznego domu i kochających rodziców. To wszystko.

WilczeOko
2012-01-24 03:19:09
Ocena: 4(glosow:14)-+
Zapomniałeś dodać: normalnego Domu, normalnych warunków do rozwoju, normalnej reakcji otoczenia.. nie wyobrażam sobie sytuacji, w której DZIECKO miałoby nakryć Romana i Czesława na .. waleniu .. w kakao.

FIV7
2012-01-24 03:32:37
Ocena: -1(glosow:11)-+
Dla mnie normalny dom, to taki, w którym dzieci nie są wtajemniczane w życie seksualne rodziców. Coś takiego zakładam już na samym początku rozumowania.

WilczeOko
2012-01-24 09:39:52
Ocena: 4(glosow:12)-+
Czy Ty uważasz, że jakikolwiek Rodzic planuje, by Dziecko nakryło na zabawie w łóżku? Dzieci dorastają, coraz więcej rozumieją. Co będzie, gdy pewnej nocy nie będzie mogło spać, i będzie słychać za drzwiami, co wyprawiają: Romek i Tomek?

hogan9999
2012-01-27 07:25:38
Ocena: -1(glosow:1)-+
Mundzio ma rację. Argument o reprodukcji robi z was sałatkę, gdyby natura uznawała gejostwo za "naturalne" jak twierdzisz, dałaby gejom możliwość do reprodukcji. Selekcja naturalna. Geje zawdzięczają swoje życie heterykom, a co heterycy zawdzięczają gejom? gdybym był złośliwy powiedziałbym że AIDS.

Max74
2012-01-23 17:44:31
Ocena: -3(glosow:23)-+
Szczera prawda a żadna wiocha.

inmyworld
2012-01-23 17:30:04
Ocena: -2(glosow:12)-+
Będą chcieli się spedalić to i tak się spedałują. A Wam ch.uj do tego :D

Tolek2003
2012-01-23 17:27:44
Ocena: -3(glosow:7)-+
"zwłaszcza za pieniądze"-no tak bo później ksiądz za numerek z ministrantem musiałby zapłacić, a jak zaapeluje w taki sposób to może młodzież się opamięta i będzie się puszczać za darmo i w ten sposób ksiądz uchroni pieniążki parafian i nie będzie musiał za "to" płacić...

zarowa
2012-01-23 17:16:44
Ocena: -1(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Darcy
2012-01-23 17:06:44
Ocena: -1(glosow:17)-+
Kiedy admini wreszcie usuną te multikonta wilczego itd? Przecież to już jest cyrk i dziecinada. Btw, zgadzam się, robić takie plakaty to wiocha.

WilczeOko
2012-01-23 19:44:25
Ocena: -1(glosow:11)-+
Darcy, specjalnie dla Ciebie - już dzisiaj mogę się ich pozbyć. Bo nie są mi już do niczego potrzebne, po zmianach systemowych. Rozumiem, że Twój komentarz jest w związku z tematem absurdu?

zarowa
2012-01-23 16:52:19
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Tensor
2012-01-23 16:48:32
Ocena: 4(glosow:24)-+
WilczeWCzoko Kładzie się do łóżka z żoną. Po chwili zorientowała się, że jego penis dziwnie pachnie i mówi "Twój penis wali kałem" Wilcze odpowiada "Nasz synek dzisiaj nie umył pupy"

moxie
2012-01-23 19:49:34
Ocena: 5(glosow:7)-+
To jest miejsce na taką podjazdówkę???

Tensor
2012-01-23 16:46:31
Ocena: 2(glosow:20)-+
WilczaMałpa Miała wypadek. Tylko ona przeżyła, reszta (cała rodzinka) zginęła brutalnie. WilczaMałpa wychodzi cała we krwi i krzyczy "Ludzie! Pomocy! Moja biedna rodzina!" Pewien przechodzień rozpina rozporek i mówi "Rzeczywiście masz dzisiaj pecha"

Tensor
2012-01-23 16:42:54
Ocena: 1(glosow:19)-+
WilczyPenis Wysyła swoje dzieci na kolonie. PO dwóch tygodniach przyjeżdża karawan z dwiema trumienkami. Grabarz w garniturze puka do drzwi, WilczyPedał otwiera i mówi "To pomyłka", a grabarz odpowiada "To nie pomyłka, dzieci przywiozłem z kolonii".

Staradziffka
2012-01-23 16:40:23
Ocena: 3(glosow:17)-+
Przyganiał kocioł garnkowi. STOP kościelnej pedofilii !

osiekdl123
2012-01-23 16:37:54
Ocena: -2(glosow:14)-+
Przecież niektórzy heterycy też myślą tak, jak jest pokazane na załączonym obrazku. Więc ni w piz*ę, ni w oko z tym plakatem. "Spedalanie nieletnich"? Brzmi dziwnie, bo homoseksualizm to homoseksualizm - OK, a pedalstwo to np. jak facet maluje sobie rzęsy, usta, ma zniewieśiciałe zachowanie : )

golew
2012-01-23 16:58:22
Ocena: 2(glosow:10)-+
Skoro jesteś taka tolerancyjna, to co masz np. do malowania rzęs przez facetów?!

osiekdl123
2012-01-23 17:23:10
Ocena: 2(glosow:2)-+
golew: Ale rozróżniłem przecież pedalstwo od homoseksualizmu. Poza tym nie wyrażam swojej opinii na temat pedalstwa w poprzednim komentarzu, do którego się odwołałaś. PS: Jestem płci męskiej.

golew
2012-01-23 18:02:55
Ocena: 2(glosow:4)-+
Ok... PS.Ja tez jestem płci męskiej xD

Mundzio84
2012-01-23 18:15:10
Ocena: -3(glosow:23)-+
Homoseksualizm to też pedalstwo.Tolerancja dla was to jedna wielka bzdura, bo domagacie się coraz więcej, a najchętniej wywyższyli byście się ponad normalnych ludzi."Spedalanie" to manifestowanie publicznie swojej dewiacji a wy często to robicie, więc plakat jak najbardziej trafiony

Staradziffka
2012-01-23 19:00:37
Ocena: 3(glosow:11)-+
Tak tak Mundzio masz rację... a teraz idź już spać. ;)

Mundzio84
2012-01-23 19:13:33
Ocena: -3(glosow:13)-+
Staradziffka, jestem już dużym chłopcem, sam decyduję kiedy pójdę spać

osiekdl123
2012-01-23 19:55:43
Ocena: 0(glosow:8)-+
Mundzio84, co z tego, że jesteś dużym chłopcem, skoro jesteś małym chłopcem w społeczeństwie. Po twoim komentarzu widać, jak bardzo jesteś społeczny. To straszne, że ludzie plują na ludzi za orientację. Tacy ludzie, jak Mundzio84 robią z tej Polski ciemnogród społeczny, sieją nietolerancję

osiekdl123
2012-01-23 19:56:58
Ocena: 1(glosow:5)-+
(cdn) i patrzą, kto z kim sypia w łóżku. Łamię ręce nad Tobą, bo pewnie mógłbyś być moim ojcem, ewentualnie starszym bratem. Golew - pozdrowionka : )

Cenotaph
2012-01-23 20:07:21
Ocena: 0(glosow:10)-+
Mundzio84 - zdefiniuj mi stwierdzenie "normalnych ludzi". Jak na razie tolerancja jest dla was tylko bzdurą, bo służy wam tylko dla własnej wygody.

Mundzio84
2012-01-23 20:28:30
Ocena: 0(glosow:8)-+
Nie pluję na nikogo i jak już kiedyś powiedziałem przełknę nawet ustawę w/s związków partnerskich.Poprostu nie domagajcie się praw jakie od zawsze przysługiwały parom hetero.Ty żadnych argumentów nie przedstawiłeś, poza standardowym paplaniem o nietolerancji, ciemnogrodzie itp.

Mundzio84
2012-01-23 20:32:50
Ocena: 2(glosow:8)-+
Cenotaph w odniesieniu do homosiów - normalny człowiek to przede wszystkim hetero, tyle na temat.Wy jesteście w mniejszości, a próbujecie wymóc na pozostałych uznania za normalnych czyli takich jak oni.Niestety różnicie się i nic tego nie zmieni

Cenotaph
2012-01-23 20:47:40
Ocena: 0(glosow:10)-+
Mundzio84 - jedyne co widzę to że jesteś odbiciem tej większości. Czyli nie ma sensu nawet z Tobą rozmawiać. Bo jakbyś zauważył tylko zapytałem, a od Ciebie już stary schemat "poleciał" i to zabawne "wy" z Twojej strony. Wyobraź sobie że jestem hetero, tylko myślę a nie mówię to co większość. Bywaj.

Mundzio84
2012-01-23 21:02:02
Ocena: -1(glosow:7)-+
A może właśnie ta większość ma rację?To że myśli się alternatywnie do innych, wcale nie musi oznaczać, że myśli się dobrze.Toleruj ich sobie jeśli chcesz.Mamy demokrację i możemy się tak wymieniać komentarzami w nieskończoność.Ja mam swoje przekonania i ty swoje.Racja czas to zakończyć

golew
2012-01-23 21:13:46
Ocena: 0(glosow:12)-+
do Mundzio84: Weź, człowieku bądź na tyle ucywilizowany, żeby chociaż nie mylić ubioru z orientacją... Jestem hetero i się lekko maluję, i co w tym 'nienormalnego'?

Mundzio84
2012-01-23 21:23:23
Ocena: -1(glosow:11)-+
Nic.To twoja sprawa, że wolisz bardziej przypominać kobietę niż faceta

Staradziffka
2012-01-23 23:12:07
Ocena: 1(glosow:9)-+
Mundzio, Skoro uważasz się za dużego chłopca, to może zacznij wreszcie rozumować logicznie i podaj mi argumenty potwierdzające twoją rzekomą rację, bo na razie piszesz, żeby pisać.

osiekdl123
2012-01-24 14:32:13
Ocena: -2(glosow:4)-+
Mundzo, skoro Golew się maluje i ty uważasz to za rzecz indywidualną (może przypomnę, że napisałeś, że to jego sprawa), więc ... Cię nie rozumiem. No ale dobra, róbta co chceta.

Tensor
2012-01-23 16:30:18
Ocena: -5(glosow:21)-+
WILCZY PEDALE LUBISZ BUKKAKE?

Zboczeniec666
2012-01-23 15:54:25
Ocena: 2(glosow:18)-+
Dobry plakat, za dużo pedalstwa się panoszy ostatnio.

duzwuj
2012-01-23 15:23:48
Ocena: 5(glosow:17)-+
Gdzie tu wiocha? Racje mają ! i nie jestem homofobem bo ja się pedałów nie boję! ot tylko zwykłe ludzkie obrzydzenie... niech sie stukają w pupe ale po co każdemu o tym gadać! Ja nie musze chodzić na jakieś parady żeby zakomunikować światu ze stukam dziewczyne!

Zboczeniec666
2012-01-23 15:57:14
Ocena: 5(glosow:15)-+
Dokładnie, jak chcą się rżnąć w dupę to niech to robią w domu a nie na ulicę wychodzą z płaczem że się to normalnym ludziom nie podoba. STOP HETEROFOBII!! :D

madr
2012-01-23 14:55:14
Ocena: -2(glosow:8)-+
Im więcej pedałów tym więcej lachonów dla mnie, już teraz 'rynek matrymonialny' jest trudny dla kobiet, kible albo zajęte albo zasrane, mi się to podoba.

zarowa
2012-01-23 14:44:39
Ocena: 3(glosow:25)-+
komentarz usunięty przez moderatora

KrKArturoS
2012-01-23 14:51:01
Ocena: -3(glosow:23)-+
Byłbym wdzięczny za przybliżenie terminu homofobia.

zarowa
2012-01-23 14:54:42
Ocena: 2(glosow:18)-+
komentarz usunięty przez moderatora

KrKArturoS
2012-01-23 15:00:56
Ocena: 3(glosow:19)-+
To dlaczego nazywa się to fobią, podczas gdy nie ma to nic wspólnego ze strachem? I dlaczego uważasz, że jest to kwestia wyboru?

zarowa
2012-01-23 15:38:03
Ocena: 0(glosow:16)-+
komentarz usunięty przez moderatora

osiekdl123
2012-01-23 16:42:21
Ocena: 4(glosow:14)-+
KrKArturoS: Przecież cząstka "fobia" nie świadczy tylko o LĘKU PRZED CZYMŚ, ale i o NIENAWIŚCI, WROGOŚCI wobec kogoś. Słyszałeś np. o polonofobii? Im dłużej czytam te komentarze, tym absurdalnie taki się właśnie staję w stosunku do niedoczytanych Polaczków.

KrKArturoS
2012-01-23 17:01:55
Ocena: 0(glosow:16)-+
Bo to wszystko jakieś potwory językowe tworzone dla własnych potrzeb przez różne grupy. Jeśli nie odpowiadają Ci "polaczki", to zawsze możesz wyjechać z kraju. Z tym rodzeniem się hetero lub homo, to kwestia dyskusyjna. Potrafisz przedstawić wyniki badań kilku niezależnych ośrodków badających to zja

KrKArturoS
2012-01-23 17:04:56
Ocena: 2(glosow:14)-+
wisko wśród ludzi różnych ras i wychowanych w różnych kulturach? Sam jestem ciekaw, jak mnie zakwalifikujecie... Ja z homoseksualistą mogę pracować, być w zespole, podać mu rękę, przyznać rację, stanąć po jego stronie (fizycznie i werbalnie) jeśli jego zdanie pokrywa się z moim, nie wyśmiewać go

KrKArturoS
2012-01-23 17:06:22
Ocena: -3(glosow:15)-+
, nie docinać w trywialny sposób, to wszystko pomimo, że w głębi będę uważał go za dziwadło, które robi rzeczy, których ogarnąć nie potrafię, które w najwyższym stopniu mnie obrzydzają, które wywołują moją agresję, które budzą moją obawę, że takie też może być moje dziecko. Czy to nie jest piękny pr

KrKArturoS
2012-01-23 17:07:08
Ocena: 0(glosow:14)-+
zykład klasycznej tolerancji?

zarowa
2012-01-23 17:12:56
Ocena: 3(glosow:15)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zarowa
2012-01-23 17:15:04
Ocena: 2(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zarowa
2012-01-23 17:17:42
Ocena: 2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

zarowa
2012-01-23 17:18:27
Ocena: 1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

osiekdl123
2012-01-23 17:25:30
Ocena: 2(glosow:10)-+
Zarowa, masz u mnie piwko : )

KrKArturoS
2012-01-23 17:26:55
Ocena: 0(glosow:8)-+
Jakie problemy w życiu publicznym... Wolno im się ujawnić? Wolno. Posiadają prawo głosu? Posiadają. Mogą pracować? Mogą. Mogą występować publicznie? Mogą. A to, że jakiś szef nie chce np. przyjąć geja do pracy, to jego prywatna decyzja. Inny może przyjąć całą gejowską kompanię. Tak samo w

zarowa
2012-01-23 17:27:02
Ocena: 2(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

KrKArturoS
2012-01-23 17:29:38
Ocena: 1(glosow:9)-+
społeczeństwie. Jedni będą przychylni inni nie. Tak jest nie tylko z homoseksualistami. Ja czasem odnoszę wrażenie, że homoseksualiści oczekują rozłożenia nad nimi jakiegoś parasola ochronnego i pełnej tolerancji w całym społeczeństwie, jak za dotknięciem magicznej różdżki. Ja do gejów i lesbijek

KrKArturoS
2012-01-23 17:31:21
Ocena: 2(glosow:8)-+
nic niem mam. Nie popieram tylko pewnych rzeczy, których się domagają np. adopcji dzieci. Mój ogólny stosunek do homo określiłem wyżej.

zarowa
2012-01-23 17:37:35
Ocena: 2(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

KrKArturoS
2012-01-23 17:44:16
Ocena: 5(glosow:9)-+
Absolutnie nic złego w tym nie widzę. Wręcz przeciwnie, jestem za jak najszybszym wprowadzeniem takowego i tym samym ostatecznym rozwiązaniem tej kwestii poprzestając na tym, o czym napisałeś. Wyłącznie na tym, mój drogi.

zarowa
2012-01-23 17:50:42
Ocena: 1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

WilczeOko
2012-01-23 19:50:19
Ocena: -2(glosow:14)-+
Zarowa, słyszałem o Tobie, skąd przyszedłeś. Może byś tam wrócił? Zamiast tu manipulować opinią publiczną? Homoseksualizm nie jest wyborem? Spytaj się o to osoby o owej "orientacji", które są po udanej terapii. Można? Można.

zarowa
2012-01-23 20:38:17
Ocena: -1(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

WilczeOko
2012-01-23 20:51:01
Ocena: -2(glosow:12)-+
Zadziwiająca ocena po przeczytaniu jednego komentarza.

FIV7
2012-01-24 01:23:44
Ocena: -1(glosow:11)-+
Nie można. Nigdy nie udokumentowano trwałej zmiany orientacji po żadnej "terapii". Większość ludzi albo z czasem odzyskuje zablokowany popęd seksualny, albo popełnia samobójstwo. Jest to wyłącznie pranie mózgów.

WilczeOko
2012-01-24 02:05:49
Ocena: 2(glosow:12)-+
Manipulacja. Znany jeden przypadek przypisujesz do ogółu. A na własne oczy nigdy nie widziałeś WYLECZONEGO DO SAMEGO KOŃCA - .. HS. Z tym się zgodzę, że skłonności pozostają. Tak samo, jak u Alkoholików. To naturalna postać rzeczy.

FIV7
2012-01-24 02:24:38
Ocena: -1(glosow:11)-+
Skłonności?... To jest cecha, a nie skłonności. Stała cecha organizmu - kierunek odczuwanego popędu seksualnego - stąd pojęcie orientacji. Można wytłumić popęd praniem mózgu i zniszczyć na jakiś czas popęd, ale nie zmienić jego kierunek. Samobójstw tymczasem po takich praktykach były tysiące.

FIV7
2012-01-24 02:25:48
Ocena: 0(glosow:10)-+
Tfu! Zniszczyć seksualność. Za dużo dziś już siedzę w komentarzach i sadzę błąd za błędem.

WilczeOko
2012-01-24 02:45:30
Ocena: 3(glosow:11)-+
Tysiące? Faktycznie się prześpij, bo pisałeś mądrze, ale teraz wyglądasz już na Bajkopisarza.

poqw1209
2012-01-23 14:29:01
Ocena: 1(glosow:19)-+
Ktoś tutaj nie rozgranicza pojęcia "homoseksualista" i "pedofil". Poza tym, homoseksualizm to nie grypa, nie można nim "zarazić" ani tym bardziej wybrać... Bo kiedy dokonaliście wyboru, że chcecie być hetero? :)

Lenkaaa69
2012-01-23 19:31:35
Ocena: -4(glosow:6)-+
no wiesz, niektórzy wybierają bo taka moda, więc nie uogólniaj

Heame
2012-01-24 01:49:18
Ocena: -2(glosow:2)-+
@Lenkaaa69 , można co najwyżej udawać, bo taka moda (o żadnej takiej modzie nie słyszałem). Jesteś heteroseksualny? widzisz ładną kobietę, podoba Ci się, podniecasz się. Wyobraź sobie, że gej, czy lesbijka czuje to samo do osoby tej samej płci i nie jest to od niej/niego zależne. Mam kolegę geja, ch

Heame
2012-01-24 01:52:31
Ocena: -2(glosow:2)-+
ciał nawet popełnić samobójstwo. Wyobraź sobie nawet, że akceptacja czegoś takiego u siebie jest ciężka. Marzy Ci się rodzina, ale nagle okazuje się, że jesteś homoseksualny. I wszystko szlag trafia.

WilczeOko
2012-01-24 12:51:50
Ocena: 0(glosow:6)-+
I to oznacza, że szlag musi trafiać wszystkich dookoła? I to ma oznaczać, że chcę poznać fajną Panienkę na czacie, a podstawia się w co drugim kontakcie kolejny sierściuch?

Kakuszke
2012-01-23 13:40:44
Ocena: -5(glosow:9)-+
Ale z was tępe bebzy. Jakim trzeba być idiotą, aby uwierzyć w te moje wszystkie bajki? Banda bezmyślnych kretynów.

WilczeGowno
2012-01-23 13:22:07
Ocena: -4(glosow:14)-+
Tensor z tej strony. AHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA

Tensor
2012-01-23 16:56:29
Ocena: -1(glosow:13)-+
Oficjalnie przyznaję się do tego konta. WilczyIdioto- naprawdę myślałeś, że między nami panuje "pakt o nieagresji"? .

Staradziffka
2012-01-23 17:18:16
Ocena: 4(glosow:10)-+
Tensor, a jednak masz więcej niż jedno konto. ;)

WilczeOko
2012-01-24 20:31:38
Ocena: -2(glosow:8)-+
Wielkie odkrycie.. :-)

kamillo77
2012-01-23 13:20:59
Ocena: -5(glosow:7)-+
więcej tego typu plakatów tylko to OK to bez wykrzykników...za to !!!!!! na końcu tego hasła...

Tensora-Stary
2012-01-23 13:20:03
Ocena: -7(glosow:15)-+
A BUKKAKE LUBICIE?

shark7
2012-01-23 12:14:21
Ocena: 13(glosow:21)-+
Mam nadzieję że czarne sutanny też potrafią reagować na takie apele.

saviola1
2012-01-23 12:07:02
Ocena: 6(glosow:26)-+
Takie ogłoszenia są całkiem OK a że przy Kościele no cóż pedalstwu mówimy NIE :)

mr.tick
2012-01-23 11:53:26
Ocena: 3(glosow:29)-+
Z tym się akurat zgadzam. Jesteś homo? OK. Ale po co afiszujesz swoją odmienność, a później płaczesz, że traktują cię jak odmieńca? Uczcie ludzi tolerancji; dzieci zostawcie w spokoju. Ja jakoś sobie nie życzę, żeby uczono moje dziecko w szkole, że to jedna z opcji na równi heteroseksualizmem.

apparition
2012-01-23 12:35:05
Ocena: -3(glosow:13)-+
dokładnie...

mahen
2012-01-23 16:24:16
Ocena: -3(glosow:13)-+
To jest choroba ;/ to powinno się leczyć . A nie uczyć dzieci takich rzeczy .. Nauczyciela bym od razu wyje***l ze szkoły !!

osiekdl123
2012-01-23 16:44:47
Ocena: 1(glosow:9)-+
mahen: Jeśli twoje dzieci nie będą miały zielonego pojęcia o homoseksualizmie, to pewnie skończą tak jak Ty- wypisując bzdety właśnie w takich miejscach, jakim jest wiocha.pl. Albo przeniosą się na Onet.

WilczeOko
2012-01-24 12:47:17
Ocena: 0(glosow:6)-+
Skończą? Chcę mieć takiego Syna, jak Mahen. Tobie się chyba coś w głowie pomieszało. Od kiedy normalność jest .. chorobą?

osiekdl123
2012-01-24 14:28:40
Ocena: -1(glosow:3)-+
Chciałbyś mieć syna ograniczonego? No proszę. Polskie społeczeństwo wychodzi na przód!

WilczeOko
2012-01-24 20:33:06
Ocena: -1(glosow:7)-+
Zapomniałem. Z pedalstwem się nie rozmawia. Do niego się strzela.

Denam
2012-01-23 11:52:42
Ocena: 3(glosow:19)-+
Jesteś ograniczony - OK! ale nie zarażaj swoim ograniczeniem innym! [zwłaszcza w imię głupoty]

turandot
2012-01-23 11:41:49
Ocena: 6(glosow:18)-+
Pedofilia w KK to tragedia, homoseksualizm wśród księży też jest na porządku dziennym ale pedofil to pedofil, nie interesuje się dorosłym facetem. Plakatu na bank nie powiesił żaden ksiądz.

FIV7
2012-01-24 00:40:30
Ocena: -1(glosow:5)-+
Precyzyjnie - szacuje się, że wśród księży w Polsce może być nawet do 20% kryptogejów. Przyciągała ich tam dawniej łatwość znalezienia ukrycia. Niestety - jak wiadomo - nie tylko ich.

WilczeOko
2012-01-24 02:07:42
Ocena: 4(glosow:6)-+
Chyba wg Waszego pseudoduchownego, bo nie wg rzeczywistych faktów. Ps. Jestem Agnostykiem. Nie bronię tu kleru.

FIV7
2012-01-24 02:27:18
Ocena: -2(glosow:4)-+
A myślisz, że gdzie się podziewali geje w poprzednich pokoleniach, zanim stało się możliwe życie w sposób jawny?...

WilczeOko
2012-01-24 02:47:10
Ocena: 3(glosow:7)-+
Doskonale wiem. Bo .. pisałem Ci już, że mam .. bardzo dobrego Znajomego, HS.

Max74
2012-01-26 17:45:41
Ocena: -2(glosow:2)-+
To jest właśnie piąta kolumna w Kościele. Wszelkiej maści geje i pedofile pchają się na księży a Kościół ich nie wyłapuje na etapie seminarium i są efekty potem (zresztą muszą się dobrze maskować). Szkoda tylko, że tych zboczeńców nie wyrzucają na zbity pysk jak już się ujawnią ze swoją"normalnością

LagodnaJakChili
2012-01-23 11:40:08
Ocena: 7(glosow:7)-+
Co się dzieje na tym świecie...

Amasuke
2012-01-23 11:33:52
Ocena: 1(glosow:27)-+
Widać, że katole. Od zawsze wrzucali pedofilie i homoseksualizm do jednego wora.

numbercard1
2012-01-23 11:30:31
Ocena: 8(glosow:30)-+
na wilczeoko mam najmocniej wyje.ane ale,w tym plakacie jest dużo prawdy,geye mi nie przeszkadzają ale jak pomyśle że niedługo będą chcieli adoptować dzieci to szlak mnie trafia

Heame
2012-01-24 01:56:40
Ocena: -1(glosow:1)-+
Geje - ok, nie ma sprawy, mam dobrego kolegę geja. Ale jeśli chodzi o dzieci - jestem na nie, niestety, ale dziecko potrzebuje i matki, i ojca. A jeśli już, to za ładnych parę...set lat, kiedy ludzie będą tolerancyjni, bo jak na razie dziecko nie miałoby życia.

avatar000777
2012-01-23 11:25:57
Ocena: -3(glosow:37)-+
Taa.. Szczyt inteligencji ze strony kościoła.. -.- walić frajerów.. a co do sloganu to osoba która poniża osoby innej orientacji jest pier.olnięta.. WALI MNIE TO ŻE ZARAZ BĘDZIE TU PEŁNO MINUSÓW I NAJAZDÓW NA MNIE... walić osoby które myślą że gej i pedał to to samo -.-

aledajer
2012-01-23 13:38:05
Ocena: 0(glosow:18)-+
ZGWAŁCIŁBYM CIĘ

cheatdb
2012-01-23 14:34:01
Ocena: -9(glosow:15)-+
Lubisz to geju ?

avatar000777
2012-01-23 23:28:01
Ocena: 1(glosow:5)-+
aledajer zgwałć sobie rękę bo wątpie żeby Cię ktokolwiek chciał .. -.- a Ty cheatdb puknij się w czoło bo może to Ci pomoże choć odrobinę ..

WiochFace
2012-01-06 18:06:48
Ocena: -2(glosow:14)-+
za niedługo trzeba będzie zrobić plakat " nie spedalaj nieletnich na wiocha.pl" ;s a plakacik dobry w takiej formie na pewno trafia do ludzi

butterflayy079
2012-01-06 16:08:26
Ocena: -1(glosow:7)-+
Podpis w nawiasie zbędny. Za free można, w takim razie, a zwłaszcza nie za kase? Swoją drogą ciekawa forma przekazu.

areeba
2012-01-02 14:25:51
Ocena: -6(glosow:12)-+
Ostro napisane. Chyba plakat nie ujrzał światła dziennego. Na głowną chyba nie wrzucą, ale się zobaczy. pzdr

WilczeOko
2012-01-04 22:14:17
Ocena: 1(glosow:23)-+
ujrzał światło dzienne, oj ujrzał..

Inicjatywa14
2011-12-31 17:52:03
Ocena: -4(glosow:28)-+
Na główną, Admin! Masz jaja, to dawaj!

numbercard1
2012-01-01 17:42:07
Ocena: -1(glosow:25)-+
spie.dalaj wilczegówno następny profil ile ich już masz?fota dodana 20 a komentarz 31 głupiemu powiedz że to nie ty wilczegówno

WilczeOko
2012-01-17 18:25:46
Ocena: -1(glosow:15)-+
Jack Cola, nie tyle, co Ty. Straciłem już rachubę. Pięćdziesiąt?

szatano999
2011-12-20 14:14:43
Ocena: -5(glosow:15)-+
[zwłaszcza za pieniądze] ha ha ha... za friko ruchaj do woli...

Psiapsiolek
2011-12-20 04:10:15
Ocena: -4(glosow:60)-+
"Spedalanie nieletnich"? Co to za idiotyzm? Dzisiaj już wiemy, że orientacja sexualna jest stała i utrzymuje się przez całe życie. Takie hasło brzmi jak "nie rób Ziemi okrągłą" albo jakiś inny katolski slogan z epoki imperium rzymskiego.

WilczeOko
2011-12-22 12:42:44
Ocena: -10(glosow:50)-+
Chyba wg twoich naukowców. Bo homoseksualizm od wieków był uznawany za chorobę psychiczną..

opuncja
2011-12-22 13:08:45
Ocena: -3(glosow:31)-+
WilczeOko, bana Ci zdjęli? Psiapsiolek, nie wiesz, nie wypowiadaj się. Homoseksualizm był skreślany z list WHO.

WilczeOko
2011-12-22 14:46:11
Ocena: -5(glosow:37)-+
O mnie martwić się nie musisz - pod jakimi naciskami został zdjęty?

Ubermensch
2012-01-06 15:31:11
Ocena: -11(glosow:29)-+
"katolski slogan z epoki imperium rzymskiego." Większej bzdury nie słyszałem. Dzisiaj już wiemy że czym skorupka za młodu nasiąknie tym na starosć trąci. Jeżeli będziecie wmawiać młodzieży i dzieciom że pedały to normalne i trzeba i ch tolerowac to tak im wypierzecie mózgi że w to uwierzą.

kolos24cm
2012-01-23 11:25:44
Ocena: -1(glosow:25)-+
to jest choroba!!

borys88
2012-01-23 15:56:55
Ocena: 1(glosow:13)-+
Skąd żeś te bzdury wyssał? Amerykański psychoterapeuta Richard Cohen w oparciu o swoje obserwacje i badania twierdzi, że nikt nie rodzi się homoseksualistą i nikt nie wybiera pociągu do osób tej samej płci. Ta skłonność jest uwarunkowana rodzinnie, środowiskowo i społecznie. Każdy,

borys88
2012-01-23 15:59:44
Ocena: 2(glosow:14)-+
Każdy kto podejmuje wysiłek pracy nad soba, może dokonać zmiany, gdyż pragnienia homoseksualne są objawem nierozwiązanych zaburzeń z okresu dzieciństwa, które spowodowały zakłócenia dotyczące tożsamości płciowej. Także dalszemu spedalaniu nieletnich mówimy NIE!

alebajer
2011-12-20 00:35:31
Ocena: -8(glosow:34)-+
Prawie jak sowiecka propaganda.

Shellby_67
2011-12-20 00:31:34
Ocena: -29(glosow:53)-+
Jak zobaczyłam tytuł tej wiochy, tylko jedna osoba przyszła mi na myśl, która mogła to dodać.. Kochane WilczeOko :)

WilczeOko
2011-12-20 01:07:01
Ocena: -21(glosow:51)-+
widzisz, jaki grzeczny jestem? :-)

JestemZwami
2011-12-20 09:35:34
Ocena: 4(glosow:44)-+
shellby_67 nie posikaj się. kochane WilczeOko hahahaha masakra xD

WilczeOko
2011-12-20 13:48:27
Ocena: 0(glosow:36)-+
onanizujesz się, gdy widzisz swoje komentarze na wierzchu, TENSOR?

JestemZwami
2011-12-20 13:54:22
Ocena: -8(glosow:30)-+
Oko Ty masz ciotę czy co ?? ja nie jestem tensorem tym niedowładem ;] napiszę jeden jedyny raz. nie jestem tensorem ani aranią ;] kapujesz ?

WilczeOko
2011-12-20 13:55:36
Ocena: -7(glosow:29)-+
Kapuję, Tensor. Przyrodni bracie Shrediego.. :-)

JestemZwami
2011-12-20 13:59:03
Ocena: -9(glosow:27)-+
koleś czy ty jesteś nienormalny ?? mówię ci że nie jestem tensorem -.- tak trudno zrozumieć ?? zawsze wiedziałem że masz ograniczony umysł ale żeby aż tak ;/

Tensor
2011-12-20 15:20:14
Ocena: 5(glosow:29)-+
WilczeOko - Jeżeli już mnie oskarżasz o coś to proszę o dowody. Gdzie jest Anonimowy Premier z wynikami multikont? Tak się chwalił. Ja czekam z niecierpliwością, bo nie mam sobie nic do zarzucenia w tym momencie.

Shellby_67
2011-12-20 17:49:23
Ocena: -6(glosow:26)-+
A za co te -8 punktów? Czemu jesteście dla mnie tacy nie mili? :(

WilczeOko
2011-12-21 22:10:56
Ocena: -8(glosow:30)-+
Tensora podnieca klikanie.. jak widać.. a ja powiem jedno: MORDA, PSIE!

szydera69
2011-12-22 13:13:57
Ocena: 2(glosow:14)-+
jezu ludzie ile wy macie lat no...? przestancie sie klocic tej :P jak to czytam to naprawde smiac mi sie chce, mimo sympatii do jednego z glownych zainteresowanych ;) po prostu dajcie na luz..

Staradziffka
2011-12-28 23:42:28
Ocena: 5(glosow:17)-+
@Tensor, przecież Anonimowy Premier to ten wilczy pajac. Wystarczy popatrzeć na ich komentarze. Bardzo podobne, siebie warte. "Morda psie!" cóż za argument. Widać, Tensor cię mocno zripostował i to cię zabolało. ;) nie martw się do wesela się zagoi. :)

WilczeOko
2011-12-30 02:09:25
Ocena: -7(glosow:23)-+
Tensor sam do siebie pisze - to już schizofrenia..

aledajer
2012-01-23 13:18:24
Ocena: -5(glosow:11)-+
HAHAHA A ci idioci się wtedy nie skapnęli. Wciskałem wam kit a wy uwierzyliście. WilczeOko miał rację

Tensora-Stary
2012-01-23 13:21:14
Ocena: 1(glosow:9)-+
Cioły. A te minusy to kto dawał? Oczywiście, że ja.

Tensor
2012-01-23 16:57:47
Ocena: -4(glosow:10)-+
A wy, stado baranów, jeszcze mnie darzyliście sympatią. A minusowałem wszystkich jak leci

WilczeOko
2012-01-23 20:15:13
Ocena: 0(glosow:10)-+
Jedyne konta, bo nie osoby, które Ciebie darzyły sympatią - to te, z których pisałeś sam do siebie. Już tak siebie nie wartościuj.. :-)

kelunia
2012-01-23 21:06:56
Ocena: 5(glosow:5)-+
ja nie mogę... jeszcze się okaże że połowa kont tutaj należy do tego popaprańca!!! Jak można żyć 24/24 przed monitorem i udawać kogoś kim się nie jest?!Co ty tensor nie masz pracy ani dziewczyny?!Jaka kurna WEGETACJA,ŻAL!Lecz się

Ae89
2011-12-20 00:16:35
Ocena: -13(glosow:25)-+
penis ma mozg ;p

paweur
2011-12-20 00:22:24
Ocena: -8(glosow:26)-+
Tak i czasem się wylewa

goophy
2011-12-20 00:28:16
Ocena: -7(glosow:25)-+
tak, ale i tak mysli tylko o jednym :D
Robi ci loda
główna
Dodano: 14.06.2018, 22:37:31   przez: vacarius
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 62Skomentuj (26) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0